coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,145 $

3,933,933,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,082 $

192,001,124 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

0.6%

582.1 $

36,267,322 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.6%

144.46 $

8,999,858 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9993 $

62,256 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5263 $

32,788 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,082 $

192,012,338 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6%

0.1576 $

9,818 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.63 $

350,749 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

09/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
BTC
BNB
XRP
KAVA
2629
2 دقیقه

قیمت بیت کوین بعد از رسیدن به ناحیه ۳۸,۵۰۰ دلار، اصلاحی صعودی را آغاز کرد و توانست از سطح مقاومت ۳۹,۵۰۰ دلاری نیز عبور کند. در حال حاضر قیمت در حال تثبیت بوده و سرمایه‌گذاران در انتظار شکسته‌شدن مقاومت ۴۰,۰۰۰ دلاری به‌سر می‌برند. نسبت به شبانه روز گذشته قیمت بیت کوین تغییری نکرده است اما نسبت به هفته گذشته با کاهشی ۳ درصدی مواجه شده است.

به گزارش کریپتونیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی بازار نیز امید به آغاز روند صعودی خود دارند. اتریوم هم‌اکنون قیمتی بیش از ۲,۹۰۰ دلار دارد اما بین ناحیه ۲,۹۵۰ تا ۳,۰۰۰ دلار با چندین مقاومت روبروست. ایکس‌آرپی (XRP) نیز در حال تثبیت ضرر زیر ناحیه ۰.۶۵ دلار است. کاردانو اما در زیر مقاومت ۰.۸۵۰ دلاری به‌سر برده و به‌نظر روندی نزولی داشته باشد.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از بسته‌شدن بیت کوین در بالای سطح ۳۸,۵۰۰ دلار، افزایش قابل توجهی در قیمت این ارز دیجیتال آغاز شد. در حالی که بیت کوین از سطح ۳۹,۵۰۰ دلار عبور کرد، تلاش برای گذر از ۳۹,۸۸۰ دلار و ۴۰,۰۰۰ دلار هم‌چنان ادامه دارد. مقاومت کلیدی بعدی احتمالا در ۴۰,۵۰۰ دلار قرار داشته باشد که در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، به احتمال قوی قیمت تا سطح ۴۱,۲۵۰ دلار افزایش خواهد یافت. حال اگر روند بیت کوین نزولی باشد، اولین حمایت در ۳۹,۲۰۰ دلار در انتظار خواهد بود. حمایت کلیدی بعدی در ۳۸,۸۰۰ دلار قرار دارد که اگر این حمایت نیز شکسته شود، روند نزولی جدیدی در قیمت بیت کوین رخ خواهد داد.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم از مقاومت ۲,۸۸۰ دلاری عبور کرد و حتی تا سطح ۲,۹۰۰ دلار نیز صعود کرد تا این‌که با چند مقاومت روبرو شد. در حال حاضر اتریوم نسبت به روز گذشته یک درصد افزایش و نسبت به هفته پیش ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. اولین مقاومت کلیدی پیش روی این ارز دیجیتال در سطح ۲,۹۵۰ دلار است که در صورت عبور اتریوم از این مقاومت، قیمت به سمت مقاومت ۳,۰۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. اما اگر روند نزولی باشد، نزدیک‌ترین حمایت پیش روی این ارز دیجیتال در ۲,۸۸۰ دلار خواهد بود. حمایت کلیدی بعدی نزدیک به ۲,۸۵۰ دلار قرار دارد که اگر این حمایت شکسته شود، سرعت افت قیمت افزایش خواهد یافت.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو همچنان زیر سطح ۰.۸۵ دلار به‌سر می‌برد. نزدیک‌ترین مقاومت کلیدی در ۰.۸۶۵ دلار قرار داد که اگر این مقاومت شکسته شود، احتمالا فعالین بازار این ارز دیجیتال سعی می‌کنند که قیمت را تا ۰.۹۰ دلار افزایش دهند.

بی‌ان‌بی (BNB) پس از عبور از مقاومت ۳۹۵ دلاری‌اش شتابی مضاعف گرفته و افزایشی ۴ درصدی را تجربه کرد تا بالاتر از سطح ۴۰۰ دلار بسته شود. همچنین این ارز دیجیتال افت قیمت خود در هفته گذشته را به‌طور کامل جبران کرد. نزدیک‌ترین مقاومت کلیدی پیش روی بی‌ان‌بی در سطح ۴۱۲ دلار است.

قیمت سولانا در حال تثبیت زیر ۱۰۰ دلار است و به‌نظر می‌رسد تا حمایت ۹۵ دلاری خود کاهش یابد. حمایت کلیدی بعدی سولانا در ۹۲ دلار است که اگر قیمت به آن‌جا برسد احتمالا سرمایه‌گذاران سولانا جلوی کاهش قیمت را بگیرند.

قیمت دوج کوین که به زیر حمایت ۰.۱۴۰ دلاری‌اش کاهش یافته بود، کمی بهبود یافت. هر موج نزولی در قیمت می‌تواند باعث حرکت به سمت ۰.۱۳۵ دلار شود. دوج کوین حدود یک درصد نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشته است.

ایکس‌آرپی(XRP) به سمت سطح ۰.۶۳۲ دلار کاهش یافت. حمایت کلیدی بعدی در ناحیه ۰.۶۲۰ دلار قرار داد. اگر این حمایت شکسته شود، احتمالا قیمت تا ۰.۶۰۰ دلار کاهش یابد.

چندین آلت‌ کوین دیگر بازار نیز امروز صعودی بودند. از این میان ارز دیجیتال کاوا در پی افزایش سود پس از عبور از مقاومت ۵.۵ دلاری است. این ارز دیجیتال طی شبانه روز گذشته ۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به طور کلی، به نظر می‌رسد روند قیمت بیت کوین سیگنال‌‌هایی صعودی را پس از عبور از ناحیه ۳۹,۲۰۰ دلار آشکار کرده باشد. با این حال، برای این‌که روند بیت کوین را صعودی بدانیم، لازم است که قیمت از سطوح ۳۹,۸۰۰ دلار و ۴۰,۰۰۰ دلار نیز عبور کرده باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

shahrzad1400

10/اردیبهشت/1401

به علت سرعت بالای ریزش احتمال از دست رفتن این سطح نیز وجود دارد وبا تشکیل الگوی سقف دوقلو در انتهای مسیر بیت کوین پیش بینی می‌شود که این رمز ارز تا محدوده ۳۵ هزار دلار افت قیمت را تجربه کند

15

تحلیل درست

ARkanroozbeb

09/اردیبهشت/1401

بیت کوین به عنوان موتور محرک سایر آلت کوین ها هنوز سردرگم بین دو ناحیه ۳۸هزار دلاری و ۴۰هزار دلاری هستش.بیت کوین کم کم داره جای پای خودش:دو رو ناحیه ی ۳۹تا ۳۹۵۰۰دلار تثبیت میکنه و اگر این مقاومت رو حفظ کنه جهش:بعدی به بازه ی قیمتی ۴۰۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰ دلاری خواهد بود .حال نقطعه عطف یعنی دقیقا همانجایی که نمودار رشد بیت کوین تغییر تقعر میده در ناحیه ی ۴۱۰۰۰ دلاری هستش:که از دوشنبه هفته آینده کاملا مشخص:میشه که آیا بیت کوین صعودی خواهد بود یا نزولی

25

وضعیت بازار

asalii

09/اردیبهشت/1401

حمایت بیشتری باید از بیت کوین بشه تا انتظار روند صعودی برای ارزها رو داشت وگرنه امکان داره همین حمایت هم از دست بره ولی بیت کوین میتونه خیلی زود صعودی شه و ارزها همه بالا بیان

46

بازار

09380100885

09/اردیبهشت/1401

امروز روز آخر ماه است خیلی چیزا بسته میشه و تو روند بازار اثر گذار هست باید دید بیت کوین خط روند می‌شکنه برا صعود

29

بازار...........fare

farejoon

09/اردیبهشت/1401

بازار وضعش داره خوب میشه بیت کویین روی یه عددی ایستاده که البته نگذریم ایلان ماسک و کارهاش بی دلیل نبوده بقیه ارزها هم بالا و پایین میرن ولی نه زیاد هرکدوم به طریقی دارن خودشون را دارن محکم میکنن الا چند تا شون که بی حرکتند خلاصه همگی موفق بشن ولی به خاطر چندتا از دویتاگ که معامله کردن ودعا میکنن همگی بیاد پایین که قرضشونو بدن .

23

بازار

hastiiii

09/اردیبهشت/1401

بازار نوسان داره و روند مشخصی نداره و بیت کوین مشخص شده که روی قیمت ۳۸۰۰۰ دلار حمایت محکمی رو داره که جلوی ریزش بیشتر رو چند بار گرفته

47

به نظرم باید کمی خرید کرد

alibjarii

09/اردیبهشت/1401

به نظر من با توجه به سقف چند ماه پیش بازار الان موقعیت خوبی برای خرید است .ویادمان نرود که ایلان ماسک ۹/۱۰ دوج کوین و بیت کوین هاش رو حفظ کرده. هرگز پولدارترین مرد دنیا ضرر نمیکنه .پس فقط صبر کنید.

29

تحلیل

angel77

09/اردیبهشت/1401

بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال هر روز شاهد بالا و پایین شدن قیمتی هستند و بیت کوین هم این هفته تغییر چندانی نداشته ولی تونسته بت سطح مقاومتی دست پیداکنه وبا اینکه تغییر قیمتی چشمگیری نداشته ولی انتظارمیره هفته پیش رو روند صعودی بخودش بگیره

28

افزایش

alireza.gh13

09/اردیبهشت/1401

بیت کوین یه خط حمایتی خوبی تو منطقه ۳۸ هزار دلاری داره ، که جلوی ریزش بیشتر میگیره اما یه وقاومت قوی هم روی ۴۰ هزار داره ، اگه تو این یه هفته پیش رو بتونه مقاومت بشکنه که حتما روندش صعودی میشه اما اگه نتونه صعود کنه رو منطقه ۳۸ هزار نوسان میده .

26

وضعیت بازار نوین

shabshekan

09/اردیبهشت/1401

با سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند مهربان،،،وضعیت بازار نوین دقیقا به صعود یا نزول سلطان بستگی دارد ،همچنان که میبینیم با صعود بیتکوئین ،کل بازار سبز پوش شده و در صورت نزول بیتکوئین ،بازار به رنگ قرمز در میاید،،،با توجه به سیگنال های مختلف ،فعلا وقت صبر کردن است تا وضعیت کلی بازار شفاف بشود ،پس دوستان الان وقت صبر است وگرنه ریسک باخت سرمایه زیاد است،،،با تشکر

23

قیمت بیت کوین

mahdi1424

10/اردیبهشت/1401

به نظر من بیت تا سال ۱۴۰۳ صعود نخواهد کرد و همیشه توی نوسان هست چند ماه قبل از ۱۴۰۳ هاوینگ بیت کوین رو داریم که معمولا بیت شارپی میره بالا پس تا اون موقع فقط باید نوسانگیری کرد وتمام

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.