coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

61,264 $

3,749,356,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

2,982 $

182,516,148 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9993 $

61,157 تومان

Tether

Tether

usdt

3.1%

599 $

36,658,188 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.7%

143.7 $

8,794,440 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

61,176 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

0.5189 $

31,757 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

2,983 $

182,546,748 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.5%

0.146 $

8,935 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.4%

6.05 $

370,260 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

خرید زمین‌های متاورس شیبا با توکن SHIB امکان‌پذیر شد

15/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
خرید زمین‌های متاورس شیبا با توکن SHIB امکان‌پذیر شد
SHIB
Metaverse
شیبا
متاورس
2239
2 دقیقه

تیم توسعه شیبا اینو، میم کوین محبوب بازار رمزارز به تازگی از فراهم شدن امکان خرید و فروش زمین‌های متاورسی این پروژه با استفاده از توکن SHIB خبر داد.

به نقل از کوین تلگراف، روز چهارشنبه توسعه‌دهندگان شیبا از اضافه شدن امکان خرید و فروش زمین‌های مجازی این پروژه با توکن شیبا خبر دادند و بدین شکل هولدرهای این ارز اکنون می‌توانند از این میم کوین برای خرید زمین در متاورس «SHIB: The Metaverse» استفاده نمایند.

پروژه متاورسی شیبا ۱۰۰،۵۹۵ قطعه زمین مختلف دارد. در ابتدا خرید این زمین‌ها تنها با استفاده از اتریوم امکان‌پذیر بود اما اکنون کاربران نه تنها می‌توانند با استفاده از توکن شیبا این زمین‌ها را خریداری کنند، بلکه می‌توانند از گزینه‌های سفارشی‌سازی اضافه‌شده به این اکوسیستم نیز برای زمین‌های مجازی خود استفاده کنند.

اگرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما گفته می‌شود مالکان زمین‌های متاورس شیبا می‌توانند منابع درون این اکوسیستم را جمع‌آوری کنند، جایزه دریافت نمایند و درآمد غیرفعال داشته باشند.

فروش زمین‌های متاورس شیبا قرار است به صورت مرحله‌ای انجام شود. در مرحله نخست که در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) آغاز شد، فروش ۳۶،۴۳۱ قطعه زمین کلید خورد. این زمین‌ها به چهار دسته خز نقره‌ای (Silver Fur)، دم طلا (Gold Tail)، پنجه پلاتینیوم (Platinum Paw) و دندان‌های الماسی (Diamond Teeth) تقسیم شده است و هر کدام بین ۰.۲ تا ۱ واحد اتریوم قیمت دارند.

علیرغم نظرات عامه مردم که شیبا را تنها یک میم کوین ساده نشان می‌دهد که صرفا توسط هیاهوی تبلیغاتی و توییت‌های ایلان ماسک هدایت می‌شود، توسعه‌دهندگان این پروژه در ماه‌های اخیر بسیار فعال بوده‌اند و اکوسیستم آن اکنون از NFTها و پلتفرمی به نام شیبا سواپ پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر توکن شیبا، اکوسیستم این پروژه دو توکن دیگر به نام‌های LEASH و BONE دارد که به گفته توسعه‌دهندگان با توسعه متاورس شیبا، نقش مهمی ایفا خواهند کرد. در حال حاضر هولدرهایی که توکن LEASH خود را قفل می‌کنند اولویت دسترسی به مناقصه‌های زمین‌های مجازی را خواهند داشت. توکن BONE نیز یک توکن حاکمیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در رابطه با تصمیم‌گیری‌های مربوط به پروژه متاورسی شیبا رای دهند.

بر اساس پست اخیر بنیاد Unification در وب سایت مدیوم، متاورس شیبا در شبکه شیباریوم، راهکار مقیاس‌پذیری لایه ۲ این پروژه توسعه خواهد یافت. تست نت عمومی شیباریوم قرار است طی چند ماه آینده راه‌اندازی شود و نسخه بتای عمومی آن نیز پس از آن عرضه خواهد شد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!


تحلیل کاربران

میم کوین شیبااینو

زارع

15/اردیبهشت/1401

قطعه زمین های متاورسی شبکه شیبااینوباپرداخت توکن شیبا امکان پذیر شد تنها میم کوین که توانست زود درحوزه های NFT,ومتاورس ورود کند وسرمایه گذاری سودآوری داشته‌باشد شبکه شیبااینو اینو بود

26

شیبا

padeshah_0

16/اردیبهشت/1401

مثل اینکه کم کم شیبا هم حرکت های جالبی داره میزنه ، ولی مهمتر از شیبا زمین های هس که داره فروش میره و آینده خوبی دارن

22

شیبا

hanih

15/اردیبهشت/1401

شیبا چند وقتی داره حرکتهای مثبت خوبی انجام میده هم شرکت در فروش زمینهای متاورس وهم خرید نهنگها و همچنین توکن سوزی که این اخبار میتونه باعث رشد این ارز بشه

30

شیبا

sepeher13

16/اردیبهشت/1401

شیبا طی این مدت روند پیشرفتی خوبی داشته و اگر به همین روال جلو بره میتونه خودش رو خیلی به بالا هدایت کنه .البته اگر همینجوری ادامه بدن .آینده خوبی دارا

12

شیبا

alireza1357

16/اردیبهشت/1401

فقط باید گفت شیبا رو عشقه اصلا شیبا بین همه ارزها تک هستش اینده ای روشن و داره منتظر اپشنهای دیگه باید بود

16

شیبا

[email protected]

06/شهریور/1401

سلام و شب و بخیر خدمت همتون شنیده ها حاکی براین هستش که دوتا از شرکت های بنام BONE و LEASH گفته های توسعه دهندگانش باتوسعه متاورس شیبا نقش های مهمی قراره ایفا کنن.بعدش هم پشتش میگن ، در حال حاظر هم که اینطور مشخصه توکن هولدرهای LEASH رو قفل کرده

4

شیبا

mehdi272

16/اردیبهشت/1401

این یک میم کویین خوبه. ولی میم کویینه یعنی نمیشه زیاد. روش حساب باز کرد تنها چیزی که برا من جالب بود که شیبا با این نوسانات شدید بازار ثابت موند و این خیلی نکته مهمیه

17

شیبا

B@hm@n

15/اردیبهشت/1401

شیبا داره خوب جلو میره و حالا با استفاده از توکن شیبا میشه در متاثرس شیبا زمین خرید تا همه چیز راحت تر انجام شه

42

شیبا اینو

angel77

15/اردیبهشت/1401

این برای شیبا خیلی خوبه هولدرهای میم کوین ، شیبا اینو، می‌توانن از این رمز ارز برای خریدن زمین توی متاورس شیبا اینو، استفاده کنن و این آینده روشنی رو برای شیبا نشون میده و محبوبیتش رو پیش ازپیش میکنه

27

شیبا آینده

meys@m

15/اردیبهشت/1401

شیبا اینو از زمان عرضه تا بحال پیشرفت چشمگیری توی این پروژه از خودش نشون داده و با این روند خوبی که پیش گرفته و جدیدا هم که با استارت در زمینه متاورس این موضوع رو کاملا نشون میده که پروژه‌ی قوی با حمایت کنندهای بزرگ رو یدک میکشه.

26

جعفر

asadm308@11

15/اردیبهشت/1401

شیبا اینده خوبی داره،شیبا برای سرمایه گذاری بلندمدت خیلی عالی،محبوبیتش بین میم کوین ها روز به روز بهتر میشه

11

خرید زمینهای متاورس شیبا

marwan

27/اسفند/1402

دنیای متاورس (Metaverse) پس از تغییر نام فیسبوک به متا، به شدت در فضای ارزهای دیجیتال و NFT ها (توکن های غیر قابل تعویض) مطرح شد و محبوبیت یافت. رویدادهایی مانند خرید زمین تا برگزاری خانه های مد توسط برندهای مطرحی مانند تامی هیلفیگر (Tommy) و دلچه گابانا (Dolce&Gabana) که قصد دارند از متاورس به منزله فضایی برای میزبانی نمایش های مد استفاده کنند

2

شیبا

09380100885

15/اردیبهشت/1401

پر صدا ترین ارز شاید محبوبیت ترین چرا بیشتر ترین توکن سوزی بیشتر ترین خرید تو نهنگ ها آینده بسیار عالی

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.