coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

57,728 $

3,596,454,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2%

2,944 $

183,436,120 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

554.9 $

34,570,893 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

10.1%

133.74 $

8,332,002 تومان

Solana

Solana

sol

0.3%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

0.5136 $

31,997 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

2,945 $

183,463,532 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.8%

0.1294 $

8,062 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.8%

4.83 $

300,909 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اینستاگرام از توکن‌های NFT اتریوم، پالیگان، سولانا و فلو پشتیبانی می‌کند

18/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
اینستاگرام از توکن‌های NFT اتریوم، پالیگان، سولانا و فلو پشتیبانی می‌کند
Instagram
NFT
اینستاگرام
اخبار
1735
2 دقیقه

شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد از فردا به صورت آزمایشی و محدود پشتیبانی از توکن‌های NFT را آغاز می‌کند. در این مرحله کاربران می‌توانند NFTهای خود را به صورت پست و عکس پروفایل به اشتراک بگذارند و در پروفایل خود توکن‌های تحت مالکیت خود را ثبت کنند و حتی نام طراح آن را تگ کنند.

به نقل از کوین دسک، توکن‌های NFT بلاکچین‌های پرکاربرد صنعت NFT وارد اینستاگرام می‌شوند. مرحله آزمایشی این طرح از روز دوشنبه آغاز می‌شود.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که متعلق به شرکت متا است، در صدد پذیرش و استفاده از توکن NFT شبکه‌های بلاک چین اتریوم، پالیگان، سولانا و فلو Flow است. این شبکه‌ها میزبان بخش عمده‌ای از معاملات آیتم‌های کلکسیونی دیجیتالی هستند که در این میان اتریوم و پروژه میمون‌های کسل سرآمد هستند و بیشترین ارزش بازار را در اختیار دارند.

مرحله آزمایشی این طرح شامل گروه کوچکی از طرفداران توکن‌های NFT در آمریکا است. هنوز این موضوع مشخص نیست که آیا در زمان عرضه این ویژگی، اینستاگرام از توکن‌های NFT هر ۴ شبکه مذکور پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

اینستاگرام در صدد این است تا از کیف پول‌های محبوب و پرکاربرد نظیر متامسک پشتیبانی کند. کاربران با اتصال کیف پول به حساب کاربری اینستاگرام خود می‌توانند مالکیت توکن NFT مدنظر را اثبات کنند، این توکن‌ها را در پروفایل‌های خود نشان دهند و سازندگان توکن‌های NFT را تگ کنند.

طبق گزارشات موجود، این نکته تایید شده است که برای پست کردن و به اشتراک‌گذاری توکن‌های NFT، هزینه‌ای به کاربران تحمیل نمی‌شود. توییتر در ماه ژانویه (دی)، قرار دادن توکن‌های NFT به عنوان عکس‌های پروفایل ۶ ضلعی را منوط به پرداخت هزینه کرده بود.

ویژگی جدید اینستاگرام احتمالا باعث می‌شود حجم زیادی از توکن NFT بر اساس معیارها و دیدگاه‌های فرهنگی مختلف ایجاد شود. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که بسیاری از آنها از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ و بازاریابی آثار هنری خود استفاده می‌کنند.

مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت متا ابتدا در ماه مارس به معرفی کوتاهی از این ویژگی پرداخت اما جزییات بیشتری در خصوص آن اعلام نکرد.

فایننشال تایمز گزارش داده است که متا پس از اجرای مرحله آزمایشی نمایش توکن NFT در اینستاگرام، گزینه‌های عضویت گروهی و صدور توکن‌های NFT در فیسبوک را امکان‌پذیر خواهد ساخت.

 

  • چگونه توکن NFT خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارم؟

همانطور که اشاره شد در این مرحله تنها برخی کاربران منتخب قادر به استفاده از این ویژگی هستند اما پس از آن احتمالا دستورالعملی برای این کار از طرف اینستاگرام منتشر خواهد شد. ولی به صورت کلی احتمالا سازوکار بر این خواهد بود که شما باید کیف پول حاوی NFT خود را به برنامه ایستاگرام متصل کنید و گزینه‌های نحوه نمایش توکن خود را انتخاب کنید.

  • استفاده از NFT شامل چه کارمزد و هزینه‌ای می‌شود؟

مطابق اعلام اینستاگرام خدمات اشاره شده در این بخش قرار است به صورت رایگان ارائه شود. ضمن اینکه به دلیل عدم جابجایی توکن شما در بلاکچین، کارمزد انتقال نیز وجود نخواهد داشت پس به نظر می‌رسد حداقل در بخش عادی خدمات NFT اینستاگرام شما هیچ هزینه‌ای را پرداخت نخواهید کرد.

 

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

اینستاگرام

B@hm@n

18/اردیبهشت/1401

پشتیبانی کردن اینستا از توکن های nft یکی از پیشرفت های این حوزه هست و همچنین برای این ارزها هم عالی هست

27

اقتصاد

saeedmozaffari

19/اردیبهشت/1401

شرایط اقتصادی دنیا، در دوره هایی متناوب تکرار می شوند. این تکرار به گونه است که اقتصاد دانان بزرگ جهان معتقدند رکود و بحران در دوره های 10 الی 12 ساله در اقتصاد های کشور های پیشرفته دنیا تکرار خواهند شد.

5

انیستاگرم وnft

marwan

19/اسفند/1402

علی رغم این واقعیت که اینستاگرام هنوز به طور علنی معرفی قابلیت NFT را روی پلتفرم خود اعلام نکرده است، ظاهرا این شرکت رسانه های اجتماعی به معرفی ویژگی های پرداخت اشاره کرده است

2

اینستاگرام

09380100885

18/اردیبهشت/1401

خوب این روزها همه بخاطر اینکه از تکنولوژی عقب نباشن دارند خودشون بروز رسانی میکنند بعد از تلگرام حالا نوبت اینستاگرام هست

11

NFT

angel77

18/اردیبهشت/1401

اینستاگرام از NFTهای اتریوم پلیگان و.... پشتیبانی میکنه و امیدواریم این حمایت به رشد بازار رمز ارزها کمک شایانی بکنه و سرمایه داران و طرفداران این بازار رو خوشحال کنه

11

اینستا

dors@1

18/اردیبهشت/1401

پشتیبانی کردن از این ارزها بهترین خبر برای شبکه های این ارزها بوده و خیلی زود وقتس بازار صعودی شه خیلی کمک به همشون کنه

31

اینستا

saeidkhodadadi

18/اردیبهشت/1401

امیدواریم اینستاگرام یه تکونی به قرمزی ارز بده خسته شدیم از رنگ قرمز مردم خودشونم رنگشون روز به روز داره قرمز میشه با این وضعیت

13

سولانا

علیرضادوست

13/فروردین/1402

رمز ارز سولانا SOL بعد از شکست خط روند نزولی، با تشکیل ساختار بازگشتی و الگوی کف دوقلو، مجدداً بالای قیمت 20 دلار برگشت، و در شرایطی این حمایت را حفظ کرد، که وضعیت بازار مبهم بود. سولانا تا زمانی که این حمایت رند را حفظ کرده باشد، همچنان پتانسیل رشد قیمت تا محدوده مقاومت 24 دلار را خواهد داشت. اما در شرایطی که فشار فروش در بازار ایجاد شود، با شکسته شدن این حمایت، کاهش بیشتر می‌تواند تا محدوده حمایت 15 الی 14.5 دلار ادامه داشته باشد. شرایط تغییر روند سولانا در تایم فریم هفتگی فراهم شده است، اما در حالت کم ریسک یا می‌توانیم روی حمایت محدوده 15 دلار و یا در صورت شکست مقاومت 24 الی 26 دلار، انتظار رشد بیشتر را داشته باشیم. همچنین حمایت اصلی سولانا در محدوده رند 10 دلار است، که در صورت فشار فروش شدید در بازار می‌تواند ناحیه تقاضا در نظر گرفته شود.

1

اینستاگرام

Mahdi7a

20/اردیبهشت/1401

خیلی خوبه که اینستاگرام بعد از مدتی به این فکر افتاده و این پشتیبانی از توکن ها میتونه به بازار رنگ تازه ای ببخشه امیدوارم که تاثیر خوبی رو ایجاد کنه

7

پشتیبانی اینستاگرام از NFTها

زارع

18/اردیبهشت/1401

اینستاگرام بطور ازمایشی ازکاربرانی که دارایNFTهایی در شبکه پالیگان وفلو وسولانا هستند وبرای فروش آنها می توانند برای تبلیغات دراینستا ازحمایت آن بهره‌مند شوند زیرا اینستاگرام بیشترین دنبال کننده رادرسطح جهان داراست

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.