coingram
کوینگرام

عرضه توکن پنکیک سواپ به ۷۵۰ میلیون CAKE محدود می‌شود

22/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
عرضه توکن پنکیک سواپ به ۷۵۰ میلیون CAKE محدود می‌شود
CAKE
PancakeSwap
کیک
اخبار
1597
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیم پنکیک سواپ پروپوزالی را برای محدود کردن میزان عرضه توکن CAKE ارائه کرده‌اند که بر اساس آن سقف عرضه نهایی CAKE به ۷۵۰ میلیون واحد محدود خواهد شد.

به نقل از کوین تلگراف، داده‌های سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که در زمان نگارش این خبر، میزان عرضه در گردش توکن CAKE حدود ۲۹۵.۳ میلیون واحد است. پروپوزال ارائه شده توسط تیم توسعه پنکیک سواپ پیشنهاد می‌دهد که سقف عرضه توکن CAKE به ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن محدود شود.

سیستم رای گیری حاکمیتی برای این پروپوزال به مدت ۲۴ ساعت فعال شد و در این مدت با بازخورد بسیار بالایی روبه‌رو شد به طوری که بیش از ۹۸.۸٪ به پیاده‌سازی آن رای مثبت داده‌اند. پنکیک سواپ بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند بی‌ان‌بی (BSC) است و قرار است CAKE ۲.۰ کاربردهایی بیشتری مانند قدرت رای بیشتر و دریافت پاداش بالاتر را به توکن‌های کیک قفل شده اضافه کند.

منبع: توییتر

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

خوشبخت

majidsoltsni

23/اردیبهشت/1401

اگه می‌خوای رنگ خوشبختی رو ببینی، حرف دلت رو با غریبه‌ها در میون نذار.. گابریل گارسیا خوشبخت کی بودی تو

18

تعیین سقف برای توکن کیک

زارع

22/اردیبهشت/1401

بزرگترین صرافی پنکیک سوآپ برای کاربران خود سقف معینی از توکن کیک برای سامان دهی به این صرافی تعیین کرد وتیم فعال قراردادهای هوشمند وزنجیره پنکیک سوآپ با سقف ۷۵ درصدی این توکن استفاده کردند

18

ازد

mosljv

03/دی/1402

تحلیل تکنیکال بیت کوین زمانی معتبر خواهد بود که بازار اثرات اخبار و عوامل فاندامنتال موجود را دریافت کرده باشد و نشان دهد که سطح فعلی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، طبق فاکتورهای موجود تعیین شده است

1

پنکیک سواپ

marwan

23/تیر/1402

پنکیک سواپ یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بستر زنجیره هوشمند بایننس (BSC)‌ است. دارندگان توکن CAKE حق شرکت در تصمیم‌های حاکمیتی پلتفرم پنکیک سواپ را دارند. این صرافی از یک مدل بازارساز خودکار (Automated Market Maker)‌ برای قیمت‌گذاری استفاده می‌کند و کاربران مسئول تامین نقدینگی آن هستند. 

5

پنکیک

B@hm@n

23/اردیبهشت/1401

محدود شدن در عرضه ارز میتونه یه امادگی برای رسیدن به اهداف قیمتی بالاتر باشه و حالا پنکیک سواپ داره همین راه رو طی میکنه تا توکن بومی خودش رو در مسیر موفقیت قرار بده

37

پنکیک سواپ

علیرضادوست

17/اسفند/1401

تحليل تکنيکال اصولا براي پيش بيني در کوتاه مدت مورد استفاده قرار مي گيرد و براي بلند مدت نتيجه قابل اطميناني ارائه نمي دهد از اين رو اين تحليل بيشتر مورد استفاده افرادي است که قصد سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت و نوسان گيري در بازار ارز ديجيتال را دارند .

5

پنکیک سواپ

dors@1

23/اردیبهشت/1401

معین شدن تعداد عرضه ارز کیک برای پنکیک سواپ میتونه کارایی زیادی داشته باشه چون هر چقدر تعداد عرضه کمتر شه کمیاب تر میشه و برای رشد قیمت عالی خواهد شد

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.