coingram
کوینگرام

لونا از اکثر صرافی‌های رمزارز حذف شد

23/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
لونا از اکثر صرافی‌های رمزارز حذف شد
Terra
LUNA
لونا
صرافی
1741
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گرداب مرگ ترا هر لحظه عمق جدیدی پیدا می‌کند. دقایقی پیش اعلام شد که صرافی بایننس لونا و UST را از تمام سرویس‌های خود حذف کرده است. قیمت لونا در حال حاضر بعد از اعشار ۵ عدد صفر دارد.

صرافی بایننس دقایقی پیش حذف تمام جفت ارز‌های شامل LUNA و UST را از تمام سرویس‌های خود اعلام کرد. بسیاری صرافی‌های دیگر هم سیاست مشابهی در پیش گرفته‌اند. در ادامه اعلامیه‌های صرافی‌های مهم داخلی و خارجی در مورد حذف لونا را ارائه می‌کنیم.

صرافی اکی‌اکسچنج

رمز ارز لونا از اوکی اکسچنج حذف شد

  • پیرو اطلاعیه و هشدار های قبلی همزمان با حذف لونا از صرافی بایننس امکان خرید و فروش این رمز ارز حذف گردید. با توجه به مشکل شبکه لونا پس از رفع و امکان انتقال در شبکه ، امکان برداشت میسر خواهد شد و کاربران می توانند نسبت به برداشت موجودی خود اقدام نمایند.

صراف بیت پین

توقف خرید و فروش لونا

  • با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی صورت گرفته در خصوص وضعیت خرید و فروش رمزارز لونا، کلیه معاملات این ارز در پلتفرم و همچنین خرید آسان متوقف گردیده است و تمامی سفارشات باز آن نیز لغو خواهد شد.
  • لازم به ذکر است دارایی کیف پول این رمزارز محفوظ بوده و پس از حل مشکل بلاکچین لونا و از سر گیری تراکنش‌ها، امکان برداشت آن باز خواهد شد.

صرافی تبدیل

توقف خرید و فروش لونا

  • با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی پیرامون رمزارز لونا، در حال حاضر کلیه معاملات این رمززارز در بازار تبدیل و همچنین خرید آسان متوقف گردیده است و تمام سفارشات باز آن نیز لغو خواهد شد.
  • لازم به ذکر است دارایی کیف پول این ارز محفوظ بوده و پس از حل مشکل بلاکچین لونا و از سر گیری تراکنش‌ها، امکان برداشت آن باز خواهد شد.

صرافی بایننس

حذف کامل لونا و UST از معاملات آتی بایننس

  • بایننس از ساعت ۰۰:۴۰ تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ (۵:۱۰ بامداد جمعه ۲۳ اردیبهشت به وقت تهران)، جفت ارزهای زیر را از سرویس معاملات فیوچرز حذف کرده است؛ معاملات باز کاربران برای ای جفت ارزها به صورت خودکار تسویه می‌شود و تمام سفارشات در حال انتظار مربوط به ای جفت ارزها حذف می‌شوند:

    • جفت ارزهای Cross Margin شامل: LUNA/BUSD و LUNA/USDT و LUNA/BTC و UST/USDT
    • جفت ارزهای Isolated Margin شامل: LUNA/BUSD و LUNA/USDT و LUNA/BTC و LUNA/ETH و LUNA/UST و BTC/UST و ETH/UST و UST/USDT و UST/BUSD
  • بایننس از ساعت ۰۱:۳۰ تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ (۶:۰۰ بامداد جمعه ۲۳ اردیبهشت به وقت تهران) جفت ارز زیر را از سرویس معاملات آتی دائمی حذف کرده است و معاملات مربوط به آن را به طور خودکار تسویه کرده است:

    • قراردادهای دائمی با مارجین BUSD شامل: LUNA/BUSD

حذف کامل جفت‌های معاملاتی لونا و UST از معاملات اسپات بایننس

  • بایننس از ساعت ۰۰:۴۰ تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ (۵:۱۰ بامداد جمعه ۲۳ اردیبهشت به وقت تهران) جفت ارزهای زیر را از سرویس معاملات اسپات حذف کرده است:

    • جفت ارزهای اسپات شامل لونا: LUNA/BTC و LUNA/BIDR و LUNA/AUD و LUNA/BNB و LUNA/ETH و LUNA/USDT و LUNA/GBP و LUNA/BRL و LUNA/TRY و LUNA/EUR و LUNA/BUSD
    • جفت ارزهای اسپات شامل یواس‌تی: BTC/UST و LUNA/UST و ETH/UST و BNB/UST و UST/USD و UST/BUSD

صرافی OKX

حذف توکن‌های ANC، LUNA و MIR از معاملات مارجین و دائمی

  • صرافی OKX نیز در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) سرویس معاملات مارجین، دائمی و savings را برای توکن‌های LUNA و ANC و MIR حذف کرد.
  • سرویس‌های معاملات مارجین LUNA و MIR و ANC از ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۱۳ می (ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران) به حالت تعلیق درآمده و تمام سفارشات لغو خواهند شد.
  • معاملات دائمی LUNAUSDT/MIRUSDT/ANCUSDT در ساعت ۰۸:۰۰ تاریخ ۱۳ می (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران) حذف خوهند شد. پس از حذف این جفت ارزها سفارشات مرتبط با آنها در دفتر سفارشات نیز لغو خواهد شد.
  • صرافی OKX تمام معاملات دائمی LUNAUSDT/MIRUSDT/ANCUSDT را با قیمت میانگین شاخص OKX بر اساس یک ساعت قبل از حذف جفت ارزها تسویه خواهد کرد.
  • ۳۰ دقیقه قبل از حذف جفت ارزها، کاربرانی که وضعیت‌هایی به ارزش بیشتر از ۱۰,۰۰۰ دلار در قراردادهای دائمی LUNAUSDT/MIRUSDT/ANCUSDT در اختیار دارند، با محدودیت در انتقال دارایی‌ها به حساب معاملاتی خود مواجه خواهند شد.

صرافی کوینکس

حذف LUNA از معاملات اسپات و مارجین کوینکس

  • صرافی CoinEx جفت‌های معاملاتی LUNA/USDT، LUNA/BTC، LUNA/BCH و UST/USDT را در ساعت ۴:۳۰ تاریخ ۱۳ می (۹ صبح جمعه ۲۳ اردیبهشت به وقت تهران) حذف کرد. همچنین، جفت‌های معاملاتی مارجین LUNA/USDT و LUNA/BTC در ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۲۳ اردیبهشت به وقت تهران حذف شدند و همه موقعیت‌های مارجین به طور خودکار لیکویید شدند.

سایر صرافی‌ها و آخرین وضعیت لونا

از میان صرافی‌های بزرگ، Bybit و eToro قبل از سایر صرافی‌ها تصمیم به خارج کردن لونا از سرویس اسپات گرفتند. پس از آنها صرافی بایننس نیز لونا و UST را به طور کامل از تمام سرویس‌های خود حذف کرد. قبل از تصمیم به حذف کامل LUNA و UST از سرویس اسپات جفت ارزهای LUNA/‌BUSD و UST/BUST برای مدتی همچنان در دست بودند و جالب است بدانید که قیمت LUNA به ۰.۰۰۰۰۶۲۱ BUSD رسیده بود.

آخرین قیمت لونا

در زمان نگارش خبر قیمت لونا در صرافی FTX برابر با ۰.۰۰۰۰۰۸۹۰ دلار است و تعداد صفرهای ابتدای قیمت آن به ۵ رسیده است.

  • کدام صرافی‌ ها لونا دارند؟

اکثر صرافی‌های داخلی و خارجی لونا را دیلیست کرده‌اند. مخصوصا پس از خبر حذف لونا و UST از بایننس که دقایقی پیش اعلام شد احتمالا اکثر صرافی‌های قابل توجه اقدام مشابهی انجام خواهند داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!


تحلیل کاربران

تحلیل

Faride42

24/اردیبهشت/1401

اولین ارز ی که اینطور سقوط کرد ترا بود این ممکنه ارز دیگه ای سقوط کنه مثل ترا ترا نشان داد که نمیشه به ارز دیجیتال زیاد امید داشت چون کسانی حدایت میکنن که داری مردم براشون مهم نیست فقط فکر سود خودشون هستن

19

دزدی مدرن

mohebmz

23/اردیبهشت/1401

بعضی وقتها دولت مردان امریکا دلبخواهی املاک و سرمایه ها و دارای های کشورها را بدون استدلال منطقی مسدود و بعضا انرا مصادره می کنند و چون این روش برای انها هزینه سیاسی و بی اعتباری به دنبال دارد با استفاده از فن آوریها و روش مدرن یک عده دلال را مالک ارزهای دیجیتال می کنند و با کشیدن مردم به سمت این رمز ارزها در یک لحظه با غافل گیری و بهانه های مسخره کل دارایی انها را بالا می کشند و در سایر رمز ارزهای دیگر تزریق می کنند و به این روش نقدینگی لازم برای پرداخت هزینه های خود را از مردم بی اطلاع تامین و ردی هم جا نمی گذارند تا محاکمه شوند به همین خاطر دولت امریکا هنوز از رمز ارزها حمایت می کند در ضمن محاکمه مدیران لونا و جبران خسارت توسط انها باید از طریق دادگاه های بین المللی دنبال شود و مقصرین باید خسارت بدهند

15

حذف لونا از صرافی ها

marwan

02/تیر/1402

 پیش اعلام شد که صرافی بایننس لونا و UST را از تمام سرویس‌های خود حذف کرده است. قیمت لونا در حال حاضر بعد از اعشار ۵ عدد صفر دارد. به گزارش میهن بلاکچین، صرافی بایننس دقایقی پیش حذف تمام جفت ارز‌های شامل LUNA و UST را از تمام سرویس‌های خود اعلام کرد. بسیاری صرافی‌های دیگر هم سیاست مشابهی در پیش گرفته‌اند.

2

چرا؟

mahdiyeh

23/اردیبهشت/1401

واقعا چرا این اتفاق افتاد احتمال داره برای بقیه ارزهای دیجیتال هم اتفاق بیفتد؟ کسی هست دلایل این رخدادها رو کارشناسی بیان کنه؟

11

نجات لونا

میرداود

23/اردیبهشت/1401

ولی برعکس من فکرمیکنم بازم این ارز به بازارمعاملاتش برمیگرده وشایدزمان ببره ولی همون قدرت روبه دست میاره

11

لونا در گرداب مرگ

shabshekan

23/اردیبهشت/1401

با سلام و وقت بخیر،،،ساعتی قبل صرافی جهانی باینانس در اطلاع رسانی فوری اعلام کرد که توکن لونا و رمزارز USDT از لیست معاملات حذف شده است,,در پی انتشار این مطلب تمام صرافی های داخلی هم اقدام به حذف کردند.در حال حاظر ارزش لونا به ۰/۰۰۰۰۰2رسیده است،،با تشکر

14

ترا لونا

morteza54

04/خرداد/1401

این ارز نشون داده که با ارزش هست . من فکر میکنم که دوباره با راهکارهای مهندسی شده ارزش ازدست رفته ی خودشو بدست میاره.

3

سقوط95درصدی ترا

زارع

23/اردیبهشت/1401

ترامحبوب‌ترین ارزدیجیتال چنان سقوط قیمتی داشت که همه سرمایه گذاران راشگفت زده کردکه تمام زحمات فعالین این ارز دیجیتال ازبین برود وهمین امر سبب شده که بیشتر صرافی ها انرا آلیست خود خارج نمایند

13

حذف لونا

dors@1

23/اردیبهشت/1401

لونا وضعیت بحرانی داره و بیشتر صرافی ها این ارز و استیبل کوین این شبکه رو حذف کردند و حالا وضعیتش بدتر هم خواهد شد و الان بنیان گذار این شبکه هر کاری هم انجام بده نمی تونه یه راه نجات داشته باشه

31

لونا

B@hm@n

23/اردیبهشت/1401

صرافی ها دارند لونا رو حذف می کنند و معلوم نیست کسانی که در ریزش خرید کردند و نتونستند برداشت به کیف پول داشته باشند اگر صرافی هایی که دارند باهاش کار می کنند هم اقدام به حذف لونا کنند تکلیف ارزهایی که دارند چه خواهد شد

34

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.