coingram
کوینگرام

شبکه Evmos چیست؟ آشنایی با Evmos و کوین EVMOS

23/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
شبکه Evmos چیست؟ آشنایی با Evmos و کوین EVMOS
EVMOS
ATOM
Cosmos
معرفی
3531
زمان مطالعه: 8 دقیقه

ادغام شبکه اتریوم با شبکه Cosmos می‌تواند ویژگی‌های بسیار متنوعی را به بلاک چین وارد کند. شبکه Evmos یک شبکه بلاکچینی است که با استفاده از Cosmos SDK ایجاد شده است. این شبکه کاملا با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است و همچنین به دلیل استفاده از کیت توسعه کازمس از مقیاس پذیری بسیار بالایی برخوردار است. قابلیت‌های شبکه Evmos به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا از تمامی ویژگی‌های شبکه اتریوم در کنار قابلیت‌های کازمس بهره‌مند شوند. همچنین از آن‌جایی که این شبکه بر روی Cosmos SDK ساخته شده است، می‌تواند از طریق پروتکل ارتباطی بین بلاک چین (IBC) با بقیه اکوسیستم کازمس ارتباط برقرار کرده و تبادل ارزش کند. در این مقاله به این می‌پردازیم که شبکه Evmos چیست و سپس نقشه راه پروژه، تیم توسعه‌دهنده، نحوه خرید، فروش و نگهداری رمزارز‌ EVMOS را بررسی می‌کنیم.

شبکه Evmos چیست؟

Evmos یکی از اولین بلاک‌چین‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم در اکوسیستم Cosmos است. این شبکه به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی را راه‌اندازی کنند که قراردادهای هوشمند را بین هر تعداد بلاک چین مبتنی بر EVM و Cosmos اجرا کنند.

توسعه‌دهندگان با استفاده از شبکه Evmos می‌توانند برنامه‌های خود را بر اساس زبان‌های برنامه‌نویسی Solidity و Vyper ایجاد کنند. Evmos مرز‌های جدیدی را برای ساخت برنامه‌های بلاک‌چینی ایجاد می‌کند و با پشتیبانی از EVM شبکه اتریوم به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را در شبکه اتریوم و با قابلیت‌های شبکه کازمس گسترش دهند.

هدف شبکه Evmos چیست؟

شبکه اتریوم به توسعه‌دهندگان برنامه‌های مختلف اجازه می‌دهد تا انواع برنامه‌های غیرمتمرکز را با استفاده از قابلیت نوشتن قراردادهای هوشمند بر بستر این شبکه ایجاد کنند؛ اما شبکه اتریوم به دلیل مقیاس‌پذیری پایین نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران و توسعه‌دهندگان باشد.

شبکه Cosmos یکی از شبکه‌های بلاک‌چینی است که از مقیاس‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است. شبکه Evmos با هدف ایجاد سازگاری ماشین مجازی اتریوم در شبکه کازمس ساخته شده است. این شبکه با استفاده از Cosmos SDK ایجاد شده است و از مکانیسم اجماع Tendermint بهره می‌گیرد. توسعه دهندگان با استفاده از شبکه Evmos می‌توانند قراردادهای هوشمند سازگار با EVM را در شبکه کازمس ایجاد کنند و با برنامه‌های مختلف این شبکه در ارتباط باشند.

به طور کلی می‌توان گفت هدف شبکه Evmos، برقراری ارتباط بین اکوسیستم‌های کازمس و اتریوم است. کازمس شبکه‌ای از بلاکچین‌های مختلف است که تمامی آنها طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و ارسال توکن بین آنها امکان‌پذیر باشد. بلاکچین‌های فعلی در اکوسیستم کازمس از ماشین مجازی اتریوم پشتیبانی نمی‌کنند و هدف Evmos این است تا اولین بلاک چینی باشد که بتواند شبکه اتریوم و کازمس را به یکدیگر متصل کرده تا کاربران اتریوم را به سمت استفاده از اکوسیستم کازمس سوق دهد.

شبکه Evmos چگونه کار می‌کند؟

اوموس یک شبکه بلاک‌چینی بسیار مقیاس‌پذیر و با توان عملیاتی بالا است، که از مکانیسم اجماع گواه اثبات سهام (PoS) در ساختار خود استفاده می‌کند. این شبکه با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار شبکه کازمس و براساس مکانیسم اجماع Tendermint Core که در ساختار خود از تحمل خطای بیزانس (BFT) بهره می‌گیرد، ایجاد شده است.

مکانیسم استفاده شده توسط شبکه Evmos به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های ساخته شده بر بستر شبکه Evmos را از شبکه اصلی جدا کنند. به عبارت ساده‌تر شبکه Evmos با EVM سازگار است؛ اما بر روی Cosmos SDK اجرا می‌شود و می‌تواند از مکانیسم PoS به جای مکانیسم گواه اثبات کار (PoW) که توسط اتریوم استفاده می‌شود، استفاده کند.

مکانیسم استفاده شده در شبکه Evmos باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان همزمان از تمامی ویژگی‌های شبکه اتریوم و کازمس بهره‌مند شوند. ویژگی‌هایی که این شبکه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد، عبارتند از:

  • سازگاری با EVM که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیر‌متمرکز (DApp) خود را بربستر شبکه Evmos و Ethereum ایجاد کنند.
  • Tendermint Core نسبت به اتریوم مقیاس‌پذیری بالاتر دارد و در نتیجه عملکرد بهتری را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند.
  • با توجه به ساختار شبکه Cosmos، بلاک‌چین‌های مختلف ساخته شده با استفاده از Cosmos SDK می‌توانند از طریق IBC با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عبارت ساده‌تر شبکه Evmos می‌تواند با شبکه‌هایی مانند Binance Chain ،Terra و Crypto.org که با استفاده از کیت توسعه شبکه کازمس ساخته شده‌اند، ارتباط برقرار کند.

برای درک نحوه کارکرد شبکه Evmos باید با نحوه کارکرد تمامی اجزایی که این شبکه از آن‌ها بهره می‌برد آشنا شویم. در ادامه هر کدام از این اجزا را تشریح می‌کنیم.

کیت توسعه نرم‌افزاری کازمس (Cosmos SDK)

به زبان ساده Cosmos SDK زیرساختی است که توسط بلاک چین Cosmos برای ساختن دیگر بلاک چین‌های مبتنی بر مکانیسم اجماع PoS یا اثبات گواه اعتبار (POA) استفاده می‌شود. بلاک‌چین‌های مبتنی بر Cosmos SDK از ماژول‌های قابل ترکیب ساخته شده‌اند که بیشتر آن‌ها متن باز هستند و توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

توسعه‌دهنگان با استفاده از EVM می‌توانند قراردادهای هوشمند را اجرا کرده و اپلیکیشن‌های خود را ایجاد کنند؛ اما برنامه‌هایی که با استفاده از ماشین مجازی اتریوم ساخته می‌شوند، باید در یک چارچوب خاص باشند و نمی‌توان از آن برای ساخت برنامه های پیچیده‌تر استفاده کرد. به عبارت ساده‌تر برنامه‌های ایجاد شده با استفاده از EVM بر بستر شبکه اتریوم، دارای عملکرد محدودی هستند.

در مقابل Cosmos SDK به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که از مدل‌های از پیش ساخته و سفارشی شده استفاده کنند و آنها را قبل از راه‌اندازی مورد آزمایش قرار دهند. علاوه بر این شبکه‌های ساخته شده با استفاده از SDK می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و جامعه کاربری بزرگتری را در برنامه‌های غیرمتمرکز خود جای دهند.

رابط بلاک چین کاربردی (ABCI)

Tendermint تراکنش‌ها را از طریق رابطی به نام ABCI به برنامه‌ها منتقل می‌کند. تمامی برنامه‌ها باید این رابط را پیاده سازی کنند. تندرمیت اطلاعات را از طریق ABCI به اپلیکیشن‌ها ارسال می‌کند و پیغام بازگشتی از سمت برنامه‌ها به آن اطلاع می‌دهد که آیا تراکنش‌ها با موفقیت انجام شده‌اند یا خیر. به عبارت ساده‌تر تمام برنامه‌هایی که با استفاده از تندریمت ساخته می‌شوند باید از رابط ABCI برای برقراری ارتباط با شبکه کازمس استفاده کنند. به عبارتی ABCI زیرساختی است که به Evmos اجازه می‌دهد تا مکانیسم اثبات کار در شبکه اتریوم را با اثبات سهام در شبکه Cosmos جایگزین کند.

ماشین مجازی اتریوم (EVM)

EVM موتور محاسباتی شبکه اتریوم است، که توسط میلیون‌ها کامپیوتر و به طور غیرمتمرکز کار می‌کند. وظیفه EVM استقرار و اجرای قراردادهای هوشمند بر بستر شبکه اتریوم است. تمامی نودهای شبکه اتریوم بر روی EVM اجرا می‌شوند و به همین دلیل است که به اتریوم سوپر رایانه غیرمتمرکز نیز گفته می‌شود.

ویژگی‌های شبکه Evmos چیست؟

Evmos یک بلاک چین لایه ۱ است که با EVM سازگار است؛ اما بر روی Cosmos SDK اجرا می‌شود و از ABCI برای استفاده از مکانیسم اجماع PoS استفاده می‌کند. این قابلیت‌ها به شبکه Evmos چندین مزیت کلیدی می‌دهد:

توان عملیاتی و عملکرد بالا

شبکه Evmos از مقیاس پذیری و سرعت تراکنش‌های بالاتر نسبت به اتریوم برخوردار است. توسعه‌دهندگان اتریوم می‌توانند با استفاده از زبان سالیدیتی برنامه‌های خود را در شبکه Evmos راه‌اندازی کنند. این قابلیت منجر به سرعت تراکنش بالاتر درشبکه Evmos بواسطه استفاده از Tendermint BFT و مقیاس‌پذیری بهتر می‌شود.

قابلیت همکاری از طریق IBC

اکوسیستم کازمس به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا شبکه‌ای از بلاک چین‌های مستقل را ایجاد کنند و به صورت غیرمتمرکز با یکدیگر در ارتباط باشند. پروتکل ارتباط بین بلاکچینی (IBC) به منظور دستیابی به این هدف طراحی شده است. این قابلیت به شبکه Evmos اجازه می‌دهد تا با تمامی بلاکچین‌های ساخته شده در شبکه Cosmos در ارتباط باشد و بتواند کاربران خود را در سراسر اکوسیستم آن گسترش دهد.

سرویس‌ها و خدمات شبکه Evmos چیست؟

سرویس‌ها و خدمات شبکه Evmos را می‌توان در چندین قسمت دسته‌بندی کرد. این شبکه خدمات خود را در حوزه دیفای (Defi)، توکن‌های بی‌همتا (NFT) و استیبل کوین‌ ها ارائه می‌دهد. در ادامه هر کدام از آنها را تشریح می‌کنیم:

خدمات شبکه Evmos

شبکه Evmos تمامی خدمات خود را از طریق سایت خود به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران با مراجعه به این سایت می‌توانند از تمامی برنامه‌های ساخته شده بر بستر این شبکه استفاده کنند.

در صفحه اصلی برنامه‌های شبکه Evmos، کاربران می‌توانند کوین‌های EVOMS را که به صورت ایردراپ بین کاربران فعال شبکه Evoms تقسیم شده است دریافت کنند، کوین‌های EVOMS خود را استیک کرده و پاداش کسب کنند و در جامعه حاکمیتی شبکه Evmos مشارکت داشته باشند. برای انجام این کار‌ها کافی است تا کاربران کیف پول متامسک یا Keplr خود را به سایت این شبکه متصل کنند.

خدمات شبکه Evmos

صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)

تا کنون چندین دکس مختلف بر بستر شبکه Evmos ساخته شده است از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Exswap این صرافی فورک دکس یونی سواپ ورژن ۲ است که در اکوسیستم Evmos راه‌اندازی می‌شود. این صرافی قصد دارد به عنوان یک DeFi Hub در اکوسیستم Evmos خدمت کند. همچنین تیم Exswap اعلام کرده است که ۲۰ درصد از کل عرضه توکن‌هایش را بین اعضای جامعه و مشارکت‌کنندگان فعال شبکه Evmos توزیع می‌کند.
  • Kinesis اولین صرافی مبادله استیبل کوین‌ها است که در شبکه Evmos ساخته شده است. این صرافی قصد دارد به بزرگترین صرافی به منظور مبادلات استیبل کوین‌ها تبدیل شود.
  • Diffusion Finance یکی دیگر از نسخه‌هایی است که از فورک Uniswap v2 بر بستر شبکه Evmos ساخته شده است.
  • Cronus Finance اولین دکسی است که یک نسخه آزمایشی را روی شبکه Evmos پیاده‌سازی کرده است.
  • SpaceFi یک کراس چین است که تمامی خدمات مانند DeFi ،NFT ،Game ،Social Network و غیره را در یک پروتکل واحد ترکیب می‌کند.
  • QuantumSwap یک DEX مبتنی بر Evmos است که قصد دارد به عنوان یک استخر نقدینگی بین اکوسیستم اتریوم و کازمس عمل کند.

پلتفرم‌های وام‌دهی (Lending)

  • Coslend یک پلتفرم وام‌دهی بر بستر شبکه Evmos است و یک نسخه فورک از پلتفرم Compound Finance شناخته می‌شود.
  • Midas Capital یک سازمان مستقل غیر‌متمرکز (DAO) در اکوسیستم Tribe DAO است. Midas در حال حاضر در شبکه آزمایشی Evmos اجرا شده است و به آزمایش‌کنندگان اجازه می‌دهد تا استخرهای سفارشی و مجزا برای وام‌دهی و استقراض دارایی‌ها ایجاد کنند.

استیبل کوین‌ها

استیبل کوین‌هایی که تاکنون از اکوسیستم Evmos پشتیبانی می‌کنند، عبارتند از:

  • USDC
  • تتر
  • DAI
  • FRAX که اعلام کرده با استقرار استیبل کوین خود در اکوسیستم Evmos با این شبکه همکاری کرده است. استیبل کوین FRAX می‌تواند از طریق IBC به کاربران سراسر اکوسیستم Cosmos دسترسی پیدا کند. این بدان معنی است که کاربران می‌توانند از FRAX در تمامی پروتکل‌های DeFi زنجیره‌های مبتنی بر Cosmos استفاده کنند.

توکن‌های بی‌همتا (NFT)

  • EvmOS Punks نسخه فورک شده پانک‌ها در شبکه اتریوم است که شامل ۱۰,۰۰۰ پانک مختلف در شبکه Evmos است.
  • Evmos Explorers شامل ۱۰,۰۰۰ کاراکتر منحصر‌به‌فرد در شبکه Evmos است.
  • Evmos Domains این پروتکل مشابه سرویس نام اتریوم (ENS) کار می‌کند و نام مورد علاقه کاربران را با دامنه evmos. در اختیار آنها قرار می‌دهد.
  • OrbitMarket یک بازار NFT در شبکه Evmos است. این بازار ۱۰,۰۰۰ میمون سه‌بعدی را ایجاد کرده است. با خرید این کاراکترها کاربران می‌توانند از ویژگی‌های انحصاری OrbitMarket مانند جوایز و بازی‌های مدل کسب درآمد، استفاده کنند.

کوین EVMOS چیست؟

کوین EVMOS رمزارز بومی شبکه Evmos است. از این رمزارز به منظور پرداخت هزینه‌های تراکنش، استیک کردن به منظور تبدیل شدن به ولیدیتور شبکه و مشارکت در تصمیمات حاکمیتی شبکه Evmos استفاده می‌شود.

در مجموع ۱ میلیارد واحد کوین EVMOS وجود خواهد داشت، که ظرف مدت ۴ سال به طور کامل توزیع می‌شوند. توکنومیکس EVMOS به شرح زیر است:

  • ۴۰ درصد به منظور پاداش استیکینگ در شبکه توزیع می‌شود.
  • ۲۰ درصد به منظور انجام فعالیت‌های تشویقی بین کاربران توزیع می‌شود.
  • ۱۵ درصد متعلق به تیم سازنده است.
  • ۱۰ درصد به منظور پیش‌برد اهداف استراتژیک مصرف می‌شود.
  • ۱۰ درصد به استخر جامعه کاربری تعلق دارد.
  • ۵ درصد در ایردراپ بین کاربران توزیع شد.

به گزارش کوین گکو عرضه کل این رمز‌ارز ۱ میلیارد واحد است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت EVMOS برابر با ۳.۹۱ دلار است. این رمزارز در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ کمترین قیمت خود یعنی ۲.۸۹ دلار و در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ بیش‌ترین قیمت خود یعنی ۶.۸۴ دلار را ثبت کرده است.

نحوه دریافت ایردراپ EVMOS

کاربرانی که هر کدام از مراحل زیر را تا تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۴ آذر ۱۴۰۰) انجام داده باشند، در ایردراپ شبکه Evmos شرکت داده شده و به آن‌ها کوین EVMOS تعلق گرفته است.

کاربران برای دریافت کوین‌های خود که به صورت ایردراپ دریافت کرده‌اند، باید ۴ مرحله زیر را طی کنند. با انجام هر کدام از این ۴ مرحله ۲۵ درصد از کوین‌های EVMOS آزاد می‌شود.

  • مرحله اول مراجعه به این لینک و کلیلک بر روی گزینه Rektdrop.
  • مرحله ۲ رای دادن به یکی از پرپوزال‌های فعال در شبکه Evmos.
  • مرحله ۳ استیک کردن کوین EVMOS.
  • مرحله ۴ انجام تراکنش با استفاده از IBC (این گزینه به طور موقت غیر فعال است).
  • مرحله ۵ استفاده از یکی از برنامه‌های غیرمتمرکز سازگار با EVM در شبکه Evmos.

پس از انجام این مراحل کوین‌های ایردراپ شده به صورت کامل آزاد می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین برای آموزش کامل نحوه دریافت این ایردراپ می‌توانید از این لینک استفاده کنید و اگر در طی انجام مراحل بالا به هرگونه مشکلی برخورد داشتید، می‌توانید از کانال دیسکورد شبکه Evmos برای پرسش و برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنید.

نقشه راه شبکه Evmos چیست؟

شبکه Evmos نقشه راه کلی خود را به صورت اختصاصی تا کنون ارائه نداده است؛ اما مراحلی که این شبکه قصد دارد برای رسیدن به اهداف خود طی کند، به شرح زیر است:

  • آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)

گسترش و توسعه تیم و قابلیت‌های شبکه.

تغییر نام از Ethermint به Evmos.

  • مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)

راه‌اندازی شبکه اصلی که به دلیل ایجاد مشکلات فنی به تعویق افتاده است.

  • برنامه‌های آینده

راه‌اندازی Evmos Mainnet که به تازگی راه‌اندازی شده و قابل استفاده است.

ساخت برنامه‌های مختلف سازگار با EVM و گسترش آنها در اکوسیستم کازمس.

معرفی بنیان‌گذار شبکه Evmos

فدریکو کولمر (Federico Küllmer) بنیانگذار پروژه Evmos است. فدریکو مهندس نرم افزار است و ۴ سال تجربه در ساخت فناوری‌های بلاک چینی را داراست. او در حال حاضر در حال حل قابلیت همکاری بلاک چین و کار در چارچوب‌هایی برای استقرار بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز با استفاده از زبان Solidity است. فدریکو در ساخت پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز، فین تک و سیستم های توزیع شده تجربه فعالیت دارد. او تحصیلات خود را در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه Pontificia Universidad به پایان رسانده است.

کوین EVMOS را از کجا بخریم؟

کوین EVMOS را می‌توان از صرافی متمرکز Crypto.com خریداری کرد. همچنین این رمزارز را می‌توان از صرافی‌های غیرمتمرکز اینجکتیو و Diffusion Finance نیز خریداری کرد.

ارز دیجیتال EVMOS را در کجا نگهداری کنیم؟

در حال حاضر می‌توان کوین اوموس را در کیف پول‌های نرم‌افزاری متامسک و Keplr نگهداری کرد. همچنین می‌توان این رمزارز را در کیف پول سخت‌افزاری لجر نیز ذخیره کرد.

جمع بندی

شبکه Evmos با استفاده از Cosmos SDK ایجاد شده است. زیرساخت استفاده شده توسط این شبکه باعث می‌شود تا از مقیاس‌پذیری بسیار بالا و قابلیت همکاری با سایر شبکه‌های ساخته شده مبتنی بر SDK بهره‌مند شود. همچنین شبکه Evmos با پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم در تلاش است تا به اولین شبکه بلاکچینی مبتنی بر کازمس تبدیل شود. این قابلیت به شبکه Evmos امکان می‌دهد تا بتواند بسیاری از برنامه‌های غیر‌متمرکز بر بستر شبکه اتریوم را به سمت استفاده از شبکه کازمس سوق دهد. در این مقاله به این پرداختیم که شبکه Evmos چیست و سپس نقشه راه پروژه، تیم توسعه‌دهنده، نحوه خرید، فروش و نگهداری رمزارز‌ EVMOS را بررسی کردیم. نظر شما درباره ایجاد قابلیت همکاری بین شبکه کازمس و اتریوم چیست؟ به نظر شما شبکه Evmos می‌تواند به بستری برای توسعه DApp‌های شبکه اتریوم بر بستر کازمس تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

شبکه EVMOS

dors@1

24/اردیبهشت/1401

این شبکه با این چیزایی که نوشته شده میتونه خودشو بعنوان یکی از شبکه های برتر معرفی کنه و توانایی های خودش رو به نمایش بزاذه

55

evmos

[email protected]

10/شهریور/1401

بدون شک میتونه به خوبی رشدی عالی داشته باشه و جز ده رتبه اول بازار کریپتو قرار بگیره فقط خداکنه بنیان گذار هاش واقعا تلاش کنند و کنار نروند

12

شبکهEVMOS

زارع

23/اردیبهشت/1401

ورود این شبکه به بازار با این نوسانات شدید جای تعجب درآمد دراین آشفته بازار ارزی دیگر رسید شاید با ورود این ارز که روی کازماس وماشین مجازی اتریوم فعالیت می کند روزنه امیدی برای ارزها باشد

48

شبکه

nima niknam

27/آذر/1401

این شبکه خصوصیات خوبی داره و هم با اتریوم سازگاری داره هم با کازماس که هر دو از بهترین شبکه ها هستند و میتونه موفق عمل کنه

8

شبکه

09380100885

24/اردیبهشت/1401

به اولین شبکه بلاکچین تبدیل خواهد شد که به کارهای تبدیل خواهد شد و برای پیشرفت ارز ها الخصوص اتریوم

40

شبکه Evmos

marwan

30/دی/1401

 یکی از اولین بلاک‌چین‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم در اکوسیستم Cosmos است. این شبکه ابتدا Ethermint نام داشت و در سال ۲۰۲۱ نام خود را به Evmos تغییر داد. شبکه اوموس به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی را راه‌اندازی کنند که قراردادهای هوشمند را بین هر تعداد بلاک چین مبتنی بر EVM و Cosmos اجرا کنند. ماشین مجازی اتریوم (EVM)؛ مسبب اجرای Dappها! توسعه‌دهندگان با استفاده از شبکه اوموس می‌توانند برنامه‌های خود را بر اساس زبان‌های برنامه‌نویسی Solidity و Vyper ایجاد کنند. Evmos مرز‌های جدیدی را برای ساخت برنامه‌های بلاک‌چینی ایجاد می‌کند و با پشتیبانی از EVM شبکه اتریوم به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را در شبکه اتریوم و با قابلیت‌های شبکه کازمس گسترش دهند.

7

evmos

B@hm@n

24/اردیبهشت/1401

این شبکه خصوصیات خوبی داره و هم با اتریوم سازگاری داره هم با کازماس که هر دو از بهترین شبکه ها هستند و میتونه موفق عمل کنه

57

شبکه اوموس Evmos

afsanehm

24/بهمن/1401

یکی از اولین بلاک‌چین‌های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم در اکوسیستم Cosmos است. این شبکه ابتدا Ethermint نام داشت و در سال ۲۰۲۱ نام خود را به Evmos تغییر داد. شبکه اوموس به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌هایی را راه‌اندازی کنند که قراردادهای هوشمند را بین هر تعداد بلاک چین مبتنی بر EVM و Cosmos اجرا کنند.

9

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.