coingram
کوینگرام

گزارش بنیاد لونا: تنها ۳۱۳ بیت کوین از ذخایر ما باقی مانده است

26/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
گزارش بنیاد لونا: تنها ۳۱۳ بیت کوین از ذخایر ما باقی مانده است
Terra
LUNA
لونا
اخبار
2199
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دقایقی پیش بنیاد لونا (LFG) گزارشی از روند استفاده از ذخایر خود در روند سقوط ارزش استیبل کوین UST و رمزارز لونا در هفته پیش منتشر کرد.

به نقل از توییتر، پس از گذشت چند روز از سقوط اکوسیستم ترا، بنیاد لونا بالاخره سکوت خود را شکست و گزارشی از چگونگی استفاده از ذخایر خود در جریان این سقوط منتشر کرد. این گزارش در ۱۰ بند تنظیم شده است.

در بند اول و هشتم این گزارش، موجودی‌ ذخایر این بنیاد قبل از ریزش (عکس سمت چپ) و بعد از ریزش (عکس سمت راست) آورده شده است.

مقایسه اموال بنیاد لونا قبل و بعد از ریزش منبع: توییتر

با مقایسه ۲ تصویر بالا متوجه می‌شویم که از مجموع ارزش ۳.۱ میلیارد دلاری ذخایر بنیاد لونا در هفته گذشته تنها ۸۷ میلیون دلار آن باقی مانده است. همچنین مشخص است که این بنیاد در جریان ریزش بیش از ۱ میلیارد واحد UST را خریداری کرده است و به ذخایر خود افزوده است.

در این گزارش آمده است که از تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) و شروع کاهش قیمت UST، این بنیاد در صدد بازیابی ارزش این استیبل کوین با استفاده از این ذخایر بوده است.

  • تعداد ۵۲,۱۸۹ واحد بیت کوین به استخرهای نقدینگی منتقل شده‌اند تا با سواپ کردن با UST، منجر به کاهش عرضه این استیبل کوین و بازیابی قیمت آن شوند. در این روند تعداد بیش از ۱.۵ میلیارد واحد UST خریداری شده است. شایان ذکر است تعداد ۵,۳۱۳ BTC بازگردانده شده است.
  • تعداد ۲۶ میلیون واحد استیبل کوین USDT و ۲۳ میلیون واحد USDC برای خریداری حدود ۵۰ میلیون واحد UST مصرف شده‌اند.
  • در روز ۱۰ می (۲۰ اریبهشت) و زمانی که ارزش UST به زیر ۷۵ سنت رسید، تصمیم بر این شد که ترا فرم لبز (TFL) زمام تمام امور را در دست بگیرد و بحران را مدیریت کند.

گزارش بنیاد لونا از ذخایر خود منبع: توییتر

  • تعداد ۳۳,۲۰۶ واحد بیت کوین دیگر برای جمع‌آوری حدود ۱.۱ میلیارد واحد UST مصرف شد.
  • در روز ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) بنیاد لونا تعداد حدود ۸۰۰ میلیون واحد UST را در جریان مکانیسم سواپ ترا توکن‌سوزی کرد و حدود ۲۲۱ میلیون واحد LUNA در این پروسه صادر شد. این مقدار به سرعت در پلتفرم ترا استیک شد تا از خطرات رشد عرضه کل لونا جلوگیری شود.

گزارش بنیاد لونا از ذخایر خود منبع: توییتر

  • تمام دارایی‌های باقی مانده (مطابق بند ۸) به آدرس صندوق ذخایر لونا که در این لینک قابل مشاهده است، بازگردانده شده‌اند. ۲۲۱ میلیون لونا استیک شده نیز در ۲۰ روز آینده به این صندوق منتقل خواهد شد.
  • بنیاد لونا به دنبال یافتن راهی برای جبران زیان هولدرهای UST با استفاده از باقی‌مانده دارایی‌های این صندوق است. هولدرهای کوچک‌تر در اولویت هستند. ما در حال پیدا کردن روشی برای نحوه توزیع این دارایی‌ها میان زیان‌دیدگان هستیم.

 

بنابرین از این گزارش می‌توان نتیجه گرفت که حدود ۹۷٪ از ذخایر بنیاد لونا در جریان این سقوط از بین رفته است و تنها حدود ۸۷ میلیون دلار از آن باقی مانده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

لونا

angel77

26/اردیبهشت/1401

بعد از ریزش سنگین لونا اونها قصد دارن ک دارایی هایی باقی مونده رو بین هولدرا تقسیم کنن و گفتن ک هولدرای کوتاه مدت در اولویت این موضوع هستن ولی باز دوباره بازار رونق میگیره وارزها روند صعودیشونو پس میگیرن

33

بونا

ماهور

28/اردیبهشت/1401

بنیاد لونا مثل اینکه ذخیره زیادی از سرمایه گذاری بر روی بیت کوین نداره و حالا مشخص نیست چجوری میخواد جبران خسارت کنه

28

توزیع عادلانه خسارت به زیان دیده ها

زارع

26/اردیبهشت/1401

شبکه ترا بدنبال راهکارهایی است که بتواند خسارت سرمايه گذاران خودرا جبران کند ازکل دارایی شبکه لونا که برای حفظUSTاستیبل کوین خود خرج نمودفقط ۳۱۳ واحد بیت کوین مانده که به شبکه بازگردانده شود امنیت شبکه قبل وقوع حادثه واجب است

35

بازیابی

gavan912013

26/اردیبهشت/1401

احتمالا لونا بعد از یک ماه الی 2ماه رنج به سمت 1 دلار حرکت خواهد کرد و بعدا دوباره به نقطه هدفهای 2دلار الی 5دلار کشیده خواهد در غیر اینصورت رنج 3ساله خواهیم داشت .

18

لوناترا

hamidrz77

29/اردیبهشت/1401

سلام من قصد دارم لونا بخرم با این وجود صلاح در چیه خرید کنم یا. دست نگهدارم لونا رمز ارز خوبی بود خدا بیامرزه ولی باز هم مدیران و دست اندر کاران بیکار نمیشینن

7

لونا

dors@1

28/اردیبهشت/1401

خسارت وارده از لونا خیلی بیشتر از این حرفاس و باید به فکر یه راه چاره بهتر باشند تا بتونند از زیر فشار خارج شن

27

تحلیل فوری شخصی

arashbr

27/اردیبهشت/1401

احتمالا یه نوسان بزرگ ایجاد کنند و با این خبر ها قیمتو به کف و کف برسونن بعد مقدار عظیمی توکن لونارو خریداری کنند و به ادرس های اشتباه بفرستند و توکن سوزی بزرگی انجام بدند به نظر شخصی من هدف کف سازی قیمت و خرید عظیم لونا توسط خودشون هست

15

تحلیل

Faride42

31/اردیبهشت/1401

سلام دوستان سقوط لونا موجب پایین اومدن ارز های دیگه شد مدیران لونا باید 90% توکن بسوزاند تا مثل یک سال پیش آبان ماه برگرده به قیمت 10دلار بالا رشد کنه دوستان الان وقت خریده ذخیره خوبی میشه برای 5سال دیگه

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.