coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

64,444 $

4,105,082,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,144 $

200,284,266 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

63,764 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

603 $

38,409,189 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.1%

144.43 $

9,200,191 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

63,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,143 $

200,211,011 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1%

0.5236 $

33,353 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1501 $

9,561 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.8%

5.43 $

345,891 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی‌ها از چند روز دیگر لونا‌های شبکه جدید تِرا را به بازار خود اضافه می‌کنند

04/خرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
صرافی‌ها از چند روز دیگر لونا‌های شبکه جدید تِرا را به بازار خود اضافه می‌کنند
Terra
LUNA
لونا
اخبار
2052
2 دقیقه

در حالی که بسیاری از کاربران همچنان به دنبال جبران ضررهای خود هستند، تیم تِراخود را برای راه‌اندازی بلاک چین جدید آماده می‌کند. در همین حال، با وجود اینکه رأی‌گیری برای راه‌اندازی شبکه جدید هنوز به پایان نرسیده است، برخی از صرافی‌ها اعلام کرده‌اند به‌زودی توکن جدید این شبکه را به بازار خود اضافه می‌کنند.

به گزارش کوین تلگراف، برخی از پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال اخیراً گفته‌اند توکن جدید شبکه تِرا که مانند قبلی لونا (LUNA) نام دارد را به بازار خود اضافه می‌کنند. این موضوع نشان‌دهنده حمایت‌های اولیه صرافی‌ها از احیای شبکه فروپاشیده تِرا است.

صرافی هیت‌بی‌تی‌سی (HitBTC) روز چهارشنبه در توییتر خود اعلام کرد توکن زنجیره جدید تِرا، یعنی لونا را در ۲۷ مه (۶ خرداد) روی پلتفرم آنها در دسترس قرار خواهد گرفت.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که تیم تِرافورم لبز در تلاش هستند تا دوباره پروتکل خود را، در قالب یک شبکه جدید و مجزا در ۲۷ مه (۶ خرداد) راه‌اندازی کنند. این زنجیره قرار است با شبکه قدیمی که تِرا کلاسیک (Terra Classic) نام دارد جایگزین شود و زنجیره جدید از این پس تِرا یا تِرا ۲.۰ نامیده خواهد شد. تِرافورم لبز روز ۲۳ مه (۲ خرداد) گفت که زنجیره جدید یک فورک نخواهد بود؛ زیرا از بلاک جنسیس (اولین بلاک شبکه) شروع خواهد شد و هیچ تاریخچه مشترکی با تِرا کلاسیک نخواهد داشت.

توکن جدید تِرا به اسم لونا منتشر خواهد شد و جایگزین توکن قدیمی با نام لونا کلاسیک (LUNC) می‌شود.

دو کوان، مدیرعامل تِرافورم لبز، اواسط ماه مه (اواخر اردیبهشت) پیشنهاد ایجاد یک زنجیره جدید و بدون حضور استیبل کوین الگوریتمی یو‌اس‌تی (UST) را داده بود. او پیشنهاد کرده بود توکن جدید لونا میان سهام‌گذاران و هولدرهای لوناهای قدیمی، هولدرهای UST و توسعه‌دهندگان برنامه در شبکه تِرا کلاسیک ایردراپ شود.

این پیشنهاد بلافاصله مورد حمایت جامعه تِرا قرار گرفت؛ به‌طوری که در روز ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) ۹۱ درصد از اعتبارسنج‌های تِرا به «تولد مجدد» این شبکه رأی داده بودند. با این حال، در زمان نگارش این خبر، نظرسنجی تنها تا یک ساعت دیگر ادامه خواهد داشت و تقریباً ۶۵.۵ درصد از رأی‌دهندگان با احیای شبکه تِرا تحت عنوان «تِرا ۲.۰» موافق هستند.

رأی‌گیری برای احیای دوباره شبکه تِرا.

احیای تِرا پس از آن صورت می‌گیرد که تِرافورم لبز بلاک چین خود را در ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت)، پس از سقوط عظیم استیبل کوین UST و توکن لونا که حدود ۹۹ درصد افت قیمت داشتند، موقتاً متوقف کرد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

بازگشت ترا به بازار

زارع

04/خرداد/1401

طی چندروزاینده شبکه ترا توکن خودرا بوسیله صرافی ها به بازار عرضه خواهد کرد وکاربران وسرمایه گذاران می توانند معاملات این ارز دیجیتال را از سر گیرند

19

لونا ۲.۰

plus

05/خرداد/1401

اگر چه سرانجام لونا کلاسیک به درستی رقم نخورد ولی آینده لونا ۲.۰ بسیار درخشان خواهد بود. البته بسیاری از مردم با ادامه این راه موافق نخواهند بود و درصد کمی تا پایان می‌مانند و همان درصد کم به سود های بالایی خواهند رسید.

15

ترا

angel77

04/خرداد/1401

صرافی ها میخوان دوباره ترای شبکه جدید لونا رو عرضه کنن و قطعا روزهای خوبی رو پیش روش داره این ارز از این ببعد

21

ترالونا

[email protected]

05/خرداد/1401

دوکوان اگه میخواست دل سرمایگذاران را به دست بیاره وجبران خسارت کنه همون ترا لونای اول را به یک دلار میرساند بهتر بود نه اینکه ترا ۲را ارائه دهد

18

لوناکلاسیک

میرداود

04/خرداد/1401

به نظرمن این راه کارشایدبتونه کمی باعث دل گرمی هلدرهای قدیمی و ورشکسته باشه ولی تالونای فعلی رو نتونن به جایی برسونن وباعث اعتمادسازی نشن شاید شک وتردیدودودلی ونگرانی همیشه پشت ارز لونا سایه میندازه توی دل هلدرهاوهرکسی که توی بازار ارزهای دیجیتال داره معامله میکنه ومیخواد سرمایه گذاری های گلان بکنه همیشه ترس ازدست دادن سرمایشو خواهد داشت واین مسعله عواقب خوبی برای آینده ارزهای دیجیتال شایدنداشته باشه.

18

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.