coingram
کوینگرام

بنا به رأی‌ جامعه ترا، یک میلیارد توکن UST سوزانده می‌شود

06/خرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
بنا به رأی‌ جامعه ترا، یک میلیارد توکن UST سوزانده می‌شود
UST
LUNA
لونا
اخیار
1405
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای احیای قیمت ارز دیجیتال ترا،‌ دارندگان این ارز دیجیتال رأی‌گیری‌ صورت دادند که نتیجه آن تصمیم برای سوزاندن مقدار زیادی استیبل کوینUST از استخرهای نقدینگی این ارز دیجیتال بود. جامعه ارز دیجیتال ترا امیدوارند با توکن‌سوزی مازاد عرضه، بار دیگر پیوند دلار و استیبل‌کوین UST برقرار شود.

به گزارش کوین تلگراف، اوایل ماه مه (اردیبهشت ماه) بود که دو کوان، بنیان‌گذار ترا، توضیح داد که یک راه‌حل بالقوه برای جبران سقوط قیمت لونا ، کاهش استیبل کوین‌های این ارز دیجیتال از طریق محدود کردن عرضه آن می‌باشد. در پاسخ به دو کوان، جامعه این ارز دیجیتال پیشنهاد دادند، یک میلیارد توکن UST ذخیره شده در استخر جامعه ترا سوزانده شده و در عوض توکن‌های UST میان زنجیره‌ای (cross-chain) که در بلاک چین اتریوم به‌کار رفته‌اند، باقی مانده تا مشوق افراد برای استفاده از این ارز دیجیتال باشند.

در بخشی از متن این پیشنهاد آمده است که توکن‌سوزی، بدهی معوّق اقتصاد ترا را جبران خواهد کرد. جدا از آن، حذف مقدار زیادی از عرضه مازاد، تعادل را بین عرضه و تقاضا برقرار کرده و باعث برقراری مجدد پیوند دلار آمریکا و UST خواهد شد.

این پیشنهاد در تاریخ ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) مطرح شد و انتظار می‌رفت که پس از ۷ روز نهایی شود، اما چون مقدار UST ای که در استخر ترا بود با میزان پیشنهاد شده در این طرح مغایرت داشت، این پیشنهاد اجرا نشد. دلیل این فقدان موجودی آن بود که طرح دیگری پیش از این اجرا شده و طی آن بخشی از وجوه ذخیره شده در این استخر نقدینگی مصرف شده بود.

با این وجود پیشنهاد دیگری در ۲۰ مه (۳۰ اردیبهشت) برای توکن‌سوزی مطرح گشت و پس از ۷ روز، سرانجام این پیشنهاد توکن‌سوزی UST با ۱۵۳,۶۴۴,۸۵۲ رای موافق به تصویب رسید.

جدا از تلاش جامعه این ارز دیجیتال برای حمایت از پروژه، صرافی ام‌ای‌ایکس‌سی گلوبال (MEXC Global) نیز متعهد شد تا با طرح بازخرید یک ماهه و توکن‌سوزی از لونا حمایت کند. این صرافی بدین منظور کارمزدهای معاملاتی کسب شده از جفت ارز لونا/ تتر را برای خرید لونا و ارسال آن به کیف پول توکن‌سوزی استفاده می‌کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دو کوان٬ خالق ترا٬‌ در مونته نگرو دستگیر شد

دو کوان٬ خالق ترا٬‌ در مونته نگرو دستگیر شد

ویتالیک بوترین: تیم تِرا سعی داشته بازار را دست‌کاری کند

ویتالیک بوترین: تیم تِرا سعی داشته بازار را دست‌کاری کند

بازگشت لونا از مرگ با جهش ۳۰۰درصدی قیمت

بازگشت لونا از مرگ با جهش ۳۰۰درصدی قیمت

لونا کلاسیک به رتبه ۲۹ بازار ارزهای دیجیتال صعود کرد

لونا کلاسیک به رتبه ۲۹ بازار ارزهای دیجیتال صعود کرد

قیمت ترا تنها در یک ساعت بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد

قیمت ترا تنها در یک ساعت بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد


تحلیل کاربران

ارزدیجیتال لونا

زارع

06/خرداد/1401

شبکه ترا با اتفاقی که برای این شبکه افتاد درتکاپوی جلوگیری ازسقوط بیشتر وبرگ دادن به بازار ارزهای دیجیتال است وبرای رسیدن این ارز دیجیتال به بازار واعتماد سرمایه گذاران وهمچنین پیوند این شبکه با استیبل کوین خود باید فعالان این شبکه تلاش مضاعف انجام دهند

20

UST

angel77

06/خرداد/1401

توکن سوزی ارز لونا برای بازیابی این ارز هستش درکل سوزاندن ذخایر لونا یک ایده پیشنهادی برای کمک به بازیابی لونا است و برای پیشرفت و صعودی شدن قیمت این ارز خوبه

25

سوزاندن یک میلیارد توکن usd

marwan

21/بهمن/1402

فعالان حوزه بلاک چین از جمله سرمایه‌گذاران و ماینرها باید بر آن مسلط باشند، چرا که در بسیاری از موارد تاثیر مستقیمی روی قیمت ارزهای دیجیتال دارد. احتمالا شما هم عبارت سوزاندن توکن را حتی درباره رمز ارزهای محبوبی نظیر بایننس کوین، اتریوم یا بسیاری دیگر از موارد 

1

ضد محیط زیست

hamidkiani

10/خرداد/1401

از دارندگان این ارز که در رای گیری شرکت کردند شکایت شده.انجمن دفاع از محیط زیست سازمان ملل در شکوایه ایی از این افراد به سبب آلوده کردن محیط زیست و خراب کردن هوای پاک بواسطه آتش زدن این توکن ها و پخش دود کربن ناخالص در همه جهان شکایت کرد و از قاضی خواست یا از این اقدام منصرف و راه دیگری در پیش بگیرند (مثل ریز ریز کردن‌وسولاخ‌نمودن یا بلعیدن‌و‌غیب کردن)یا آنها را به اشد مجازات و اعدام با اتونیوکله زن (گیوتین سابق) محکوم کند

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.