coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

64,031 $

3,989,131,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,117 $

194,216,512 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

586.3 $

36,523,998 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

146.3 $

9,114,490 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5299 $

33,013 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

3,116 $

194,138,014 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

8.7%

0.1595 $

9,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.3%

5.75 $

358,225 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

روز بد بایننس؛ کمیسیون SEC در حال تحقیقات در مورد عرضه اولیه BNB است

17/خرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
روز بد بایننس؛ کمیسیون SEC در حال تحقیقات در مورد عرضه اولیه BNB است
BNB
Binance
ICO
بایننس کوین
1781
2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در حال بررسی ICO صرافی بایننس در سال ۲۰۱۷، در مورد عرضه اوراق بهادار بدون مجوز است. این اقدام پس از گزارش بسیار تند خبرگزاری رویترز در مورد بایننس، که آن را «پناهگاهی برای هکرها، دزدها و موادفروش‌ها» خطاب کرده بود، آغاز شده است.

به نقل از کوین تلگراف، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در حال بررسی این موضوع است که آیا بایننس پنج سال قبل در زمان عرضه رمزارز BNB در ICO خود، قوانین اوراق بهادار را نقض کرده است یا خیر. بایننس بزرگترین صرافی رمزارز در جهان و BNB پنجمین رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار است.

 

گفتنی است ICO توکن BNB در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر ۱۳۹۶)، در دوران انفجار ICO‌ها، در چندین پلتفرم عرضه شد و صرافی بایننس نیز چند روز پس از آن فعالیت خود را آغاز کرد. طبق گزارش بلومبرگ، حداقل یکی از شهروندان آمریکا مدعی است که در این ICO حضور داشته است. این موضوع می‌تواند نکته مهمی برای تشکیل پرونده در کمیسیون SEC قلمداد شود. کمیسیون SEC مدعی شده است که اکثر رمزارزها در واقع اوراق بهادار محسوب می‌شوند و پرونده‌های مختلفی علیه چندین پروژه ICO تدارک دیده است.

چانگ پنگ ژائو، موسس و مدیرعامل صرافی بایننس، در سال ۲۰۲۰ عنوان کرده بود که ادبیات و متن وایت‌پیپر BNB در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی ۱۳۹۷) تغییر کرده است زیرا احتمال زیادی وجود داشته است که در بعضی از مناطق خاص، این توکن به عنوان اوراق بهادار اشتباه گرفته شود. شعبه آمریکای بایننس به اسم Binance.US نیز در سال ۲۰۲۰ افتتاح شد.

هم‌چنین در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت)، رویترز گزارش ویژه و مفصلی منتشر کرد و در آن مدعی شد که صرافی بایننس از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، حداقل ۲.۳۵ میلیارد دلار از سرمایه‌های سرقتی و هک‌شده، کلاهبرداری‌ها و فروش مواد مخدر را پردازش کرده و پروتکل‌ها و قوانین احراز هویت و مبارزه با پولشویی ضعیفی در این مدت داشته است.

رویترز علاوه بر سایر موارد، به هک اتربیس (Eterbase) اشاره کرده و گفته است که مقداری از سود این هک توسط گروه هکر لازاروس در کره شمالی از طریق بایننس پولشویی شده است. رویترز هم‌چنین به ارتباط بایننس با بازار روس زبان مواد مخدر، به نام هایدرا (Hydra) پرداخته است.

سخنگوی Binance گفته‌ها و یافته‌های رویترز را رد کرده است. صرافی بایننس طی بیانیه‌ای به فوربز اعلام کرده است که این گزارش عمدا به ارائه اطلاعات اشتباه پرداخته و از اطلاعات سال ۲۰۱۹ استفاده کرده است.

بایننس از قبل نیز در چندین بار تحت بازرسی فدرال آمریکا قرار گرفته است. کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا از سال گذشته بازرسی خود از اقدامات معاملاتی این صرافی را آغاز کرده است.

شعبه انگلستان صرافی بایننس به اسم بایننس مارکتز (Binance Markets)، به دنبال دستور نهاد «نظارت بر رفتار مالی» انگلستان، از سال گذشته تمام فعالیت‌های خود در این کشور را متوقف کرده است. به علاوه، در ماه ژوئن سال گذشته (خرداد ۱۴۰۰) به Binance دستور داده شده است تا تمام فعالیت‌های خود را در انتاریو متوقف کند، هرچند تا ماه مارچ سال جاری میلادی (اسفند ۱۴۰۰) در این ایالت کانادا به فعالیت خود ادامه داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

آیا در 2024 شاهد اوج جدیدی از کوین بایننس خواهیم بود؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!


تحلیل کاربران

روز بد بایننس

marwan

05/تیر/1402

همچنین خبرگزاری رویترز در 6 مه گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که بایننس حداقل 2.35 میلیارد دلار از تراکنش های هک، کلاهبرداری های سرمایه گذاری و فروش مواد مخدر را بین سال های 2017 تا 2021 پردازش کرده است. رویترز گفت که این پلتفرم تا آگوست 2021 به کاربران اجازه داده تا بدون احراز هویت به فعالیت های معاملاتی خود ادامه دهند.

5

صرافی.............fare

farejoon

19/خرداد/1401

من که به با صرافی ایران هیچ مشکلی ندارم کارشون خیلی سریع و بدون مشکله البته بایننس بهترین صرافی دنیاست ولی برای من که تا به دستم برسه مشکلاتی داشتم مدام پیام ترافیک داره .

16

صراف

mehdializ

17/خرداد/1401

منکه دیگه باهاش کار نمیکنم.راحت به نظرم خوب نیست. ولی صرافی های ایرانی به نظرم بهتر هستن و بعضی هاتون واقأ خوب و قابل اعتماد هستن

22

تحقیق SECدرموردبایننس

زارع

17/خرداد/1401

ارزدیجیتال BNBکه متعلق به صرافی بایننس می باشد گویا می بایست یک اوراق بهادار باشد ولی این ارز مورد استفاده هکرها وخلافکاران قرار می گیرد وتحقیقات توسط کمیسیون روی رمز ارز بایننس شروع شده تا سرانجام این ارز مشخص شود

24

BNB

angel77

17/خرداد/1401

بایننس کوین ارز دیجیتال بومی صرافی بایننسه و با نماد BNB توی بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شه صرافی بایننس در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهانه بعد از اینکهBNBنورد حمله هکرها قرار گرفت دارن راجب ایندش تصمیم میگیرن ک چی بشه

27

توسعه

mahsadas

25/بهمن/1401

در اوایل فوریه، BABEC توسعه خوشه کامپیوتری “Hive” را بر اساس Chang’an Chain اعلام کرد که می‌گوید قادر به پردازش بیش از ۲۴۰ میلیون تراکنش قرارداد هوشمند در هر ثانیه است.

4

باینس کوین

علیرضادوست

16/اسفند/1401

به نظر می‌رسد احتمال رشد دوباره BNB وجود داشته باشد. از آنجایی که قیمت به خط روند صعودی روزانه رسیده احتمالا در این ناحیه بتوانیم شاهد حمایت دوباره از این ارز دیجیتال باشیم. در صورت رشد، BNB می‌تواند تا حوالی محدوده ۳۳۴ دلار یک روند صعودی تازه را آغاز کند. این در حالی است که اگر خط روند صعودی فعلی از دست برود،‌ حمایت ۳۰۰ دلاری بایننس کوین از دست خواهد رفت. بنابراین ریزش بیشتر BNB می‌تواند قیمت آن را در روزهای پیش رو به حوالی محدوده‌ ۲۵۹ دلار برساند. توجه داشته باشید که اینها تحلیل‌های شخصی است و به هیچ وجه به عنوان یک سیگنال از آن‌ها استفاده نکنید.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.