coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.6%

61,902 $

3,676,978,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

2,915 $

173,126,052 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

59,364 تومان

Tether

Tether

usdt

1.6%

587.4 $

34,889,778 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.9%

146.87 $

8,724,078 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,400 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5063 $

30,074 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

2,913 $

173,022,696 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4%

7.04 $

418,176 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.4%

0.1506 $

8,946 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

روسیه در حال ساخت یک سیستم پرداخت بلاکچینی جایگزین برای سوئیفت است

30/خرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
روسیه در حال ساخت یک سیستم پرداخت بلاکچینی جایگزین برای سوئیفت است
RUSSIA
Crypto
روسیه
اخبار
1940
1 دقیقه

روسیه به دنبال جایگزین کردن یک سیستم پرداخت بلاکچینی با سیستم پرداخت سوئیفت است و این کار را به گروه روستک (Rostec Group) که یک شرکت فناوری روسی است، محول کرده است. این شرکت اعلام کرد در حال توسعه یک پلتفرم بلاکچین است که بتواند به عنوان یک سیستم پرداخت دیجیتال به جای سوئيفت عمل کند.

به نقل از بی‌این‌کریپتو، در فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) سیستم پرداخت سوئیفت بانک‌های روسیه را از سیستم خود حذف کرد. از آن زمان، مسکو در تلاش برای جستجوی یک سیستم پرداخت مالی جایگزین برای سوئیفت بود تا بتواند معاملات خارجی خود را انجام دهد.

 

سیستم دیجیتال پرداخت‌های بین‌المللی به روسیه اجازه می‌دهد هزینه واردات خود را به جای دلار با پول ملی خود، روبل، پرداخت کند. به گفته گروه Rostec، سیستم جدید، کشورهای خارجی را نیز قادر می‌سازد تا هزینه واردات از روسیه را به ارزهای ملی خودشان پرداخت کنند. پلتفرم بلاک‌چینی که سیستم پرداخت بین‌المللی بر روی آن توسعه داده شده «CELLS» نام‌گذاری شده است. پلتفرم CELLS علاوه بر خدمات پرداخت بین المللی، امکان ایجاد کیف پول برای ذخیره رمزارزها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

به گفته اولگ یوتوشنکو (Oleg Yevtushenko)، مدیرعامل گروه روستک، سیستم CELLS، سرعت بالا و تراکنش‌های ایمن را تضمین می‌کند و می‌تواند پردازش حدود ۱۰۰٬۰۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام دهد.

این یک تغییر در موضع روسیه در مورد ارزهای دیجیتال تلقی می شود، زیرا بانک مرکزی روسیه در اوایل سال جاری نسبت به خطرات سیستم مالی این کشور هشدار داده و گفته بود کریپتو حاکمیت سیاست پولی کشور را تضعیف می‌کند. در مقابل، وضعیت حقوقی ارزهای دیجیتال در روسیه همچنان در نوسان است و تلاش‌های قبلی برای قانونی کردن آن‌ها نتیجه‌ای نداشته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ابداع

morteza54

01/تیر/1401

در بازارهای مالی مرتبط با ارزها هر خلاقیتی صورت گیرد راه را برای کسانی که در اینگونه از بازارها فعالیت میکنن هموارتر میکند.

22

روسیه وسوئیفت

marwan

05/مرداد/1402

قراردادی که باعث اتصال سامانه‌های پیام‌رسان بانکی ملی دو کشور به یکدیگر و ایجاد یک سیستم شبه‌سوئیفت بین آنها می‌شود. به این ترتیب، از این پس همه بانک‌های عضو سامانه پیام‌رسان‌های بانکی ملی ایران می‌توانند با همه بانک‌های کشور روسیه تبادل پیام‌های بانکی داشته باشند.

3

روسیه بازکردن راهی برای پرداخت ارزدیجیتا

زارع

30/خرداد/1401

بهترین راه برای برون رفت ازتحریم ها وتجارت وبازرگانی باکشورهای دیگر فقط ازطریق پول همان کشور ویاارزدیجیتال برای تسهیل درعرضه وتقاضادرسطح بین الملل که روسیه بدنبال این اهداف رفته است

27

روسیه

58573210

12/تیر/1401

دمشان گرم حداقل کاری برا پیشرفت این بازار وتکنولوژی انجام میده نه مثل بعضی از کشورها فلان چیزو ممنوع کردن فلان چیزو تحریم فقط خرابکاری از دستشون بر میاد

4

کار عالی.......... fare

farejoon

09/تیر/1401

کار خیلی خوبیه که روسیه انجام داده کاش همه کشورها همین کارو انجام بدن با پول کشور خودشون میتونستن بخرن چون دلار مدام بالا و پایین میشه برای ما مشکل البته برای روسیه پولی نیست ولی برای بعضی کشورها که مشکلات مالی دارند خیلی زیاد هستن به امید روزی که این مشکل حل بشه .

8

یک کار خوب

seyed6042

30/خرداد/1401

کاری که هرکس یاهرکشوری انجام بدهد از نظر تحریمها کشورخودش را واکسینه کرد این سیستم میر راکه روسیه دارد انجام میدهد یکی از بهترین روش برای جایگزینی دلارمیباشد

28

سقوط دلار

m.masoudranjbar

08/تیر/1401

روزی که پرداخت های واردات و صادرات در بستر این پلتفرم انجام بگیره میتونه الگویی برای مشورهای دیگه هم باشه انوقت واقعا دلار میترکه و نمیتونن سرپا نگه دارن دلار رو.. اون روز بیاد که ارزش دلار از بین بره در مخیله نمیگنجه.. یه روزی یورو رو پول اروپا کردن با چه قدرتی وارد شد درازمدت دیدیم که چجوری یورو ارزشش کم شد و داره معادل دلار میشه.. حالا ارزش دلار که قطعا بیشتر نشده حتی کمتر هم شده...اصلا منطقی نیست این تعادل باتوجه سیاست هایی که میبینیم در ظاهر...

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.