coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.6%

64,390 $

4,198,228,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.8%

3,166 $

206,414,072 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

607.9 $

39,636,384 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.1%

148.3 $

9,669,160 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

3,164 $

206,284,324 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.8%

0.5276 $

34,400 تومان

XRP

XRP

xrp

6%

0.1517 $

9,891 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.3%

5.5 $

358,600 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

گزارش سنتیمنت: نهنگ‌ها مشغول خرید یک توکن متاورسی هستند؛ آلت کوین‌های بزرگ بی‌نصیب!

04/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
گزارش سنتیمنت: نهنگ‌ها مشغول خرید یک توکن متاورسی هستند؛ آلت کوین‌های بزرگ بی‌نصیب!
Metaverse
Whale
تحلیل
Altcoin
2136
3 دقیقه

یکی از نویسندگان پلتفرم تحلیلی سانتیمنت (Santiment) فعالیت ثروتمندترین کیف پول‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال را بررسی کرده است تا در بازار نزولی کنونی، نقاط ورود یا خروج سرمایه احتمالی را مشخص کند؛ ارزهایی که می‌توانند در شرایط فعلی با خرید نهنگ‌ها خلاف جهت بازار حرکت کنند.

به گزارش دیلی هودل، اولین ارز دیجیتالی که توجه تحلیلگر وب‌سایت سانتیمنت را به خود جلب کرده، توکن متاورسی و غیرمتمرکز سندباکس است. طبق بررسی‌های سانتیمنت، علی‌رغم مشکلات قیمتی این توکن در هفته‌های اخیر، حجم واحدهای انباشته‌شده آن به‌‌طور چشمگیری رشد کرده است.

تحلیلگر سانتیمت در گزارش خود نوشته است:

قیمت سندباکس، یکی از آلت کوین‌هایی که از اواخر سال ۲۰۲۱ بسیار در بازار عزیز شده، در سال ۲۰۲۲ مشخصاً کاهش یافته است. با این حال، خبر خوب این است که از اوایل ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) تمایل نهنگ‌ها برای انباشت بیشتر شده است.

نمودار سهم آدرس‌های دارای ۱۰۰هزار تا ۱۰ میلیون واحد از عرضه درگردش سندباکس (خط بنفش).

هنگام نگارش این مطلب، قیمت سندباکس نسبت به ۲۴ گذشته حدود ۷ درصد رشد کرده است و هر واحد از این ارز دیجیتال حدود ۱.۱۶ دلار معامله می‌شود.

تحلیلگر سانتیمنت در مرحله بعد کاردانو، رقیب اتریوم را بررسی کرده است. طبق بررسی‌های این تحلیلگر، ۱۰ درصد از سهم کیف پول‌هایی که بین ۱۰,۰۰۰ تا یک میلیون واحد کاردانو دارند، در سه ماه گذشته فروخته شده است.

این تحلیلگر در گزارش خود نوشته است:

کیف پول‌هایی که بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ کاردانو هولد کرده‌اند، ۲۷.۳ درصد از عرضه‌ درگردش آن را در اختیار دارند. این در حالی است که آنها همین سه ماه پیش ۳۰.۵ درصد از کل واحدهای درگردش این ارز دیجیتال را در اختیار داشتند. این نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد از سهم آنها در این مدت به کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها و آدرس‌های ناشناخته و کوچک‌تر منتقل شده است.

نمودار سهم آدرس‌های دارای ۱۰هزار تا ۱ میلیون واحد از عرضه درگردش کاردانو (خط بنفش).

هنگام نگارش این مطلب، قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۷ درصد رشد کرده است و هم‌اکنون هر واحد از این ارز دیجیتال با قیمتی حدود ۰.۵۰ دلار معامله می‌شود.

این تحلیلگر در ادامه توکن یرن فایننس (YFI) را بررسی کرده و نشان داده است که سهم کیف پول‌هایی که بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ توکن یرن فایننس دارند، از عرضه درگردش این ارز دیجیتال در ۶ ماه گذشته ۶.۵ درصد کاهش یافته است.

تحلیلگر سانتیمنت در این باره نوشته است:

دارایی کیف پول‌هایی که بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ توکن یرن فایننس دارند و معمولاً فعال‌ترین کیف پول‌های این ارز دیجیتال‌ هستند و حرکاتشان با تحرکات قیمتی این ارز دیجیتال همبستگی دارد، نوسان زیادی در ۶ ماه گذشته داشته است. در مجموع اما، سهم این آدرس‌ها از عرضه درگردش یرن فایننس در این مدت حدود ۶.۵ درصد کاهش یافته است. گفتنی است که معامله‌گران با دیدن این الگو می‌بایست کمی نگران شوند.

[

نمودار سهم آدرس‌های دارای هزار تا ۱۰هزار واحد از عرضه درگردش یرن فایننس (خط بنفش).

هنگام نگارش این مطلب، قیمت یرن فایننس در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد رشد کرده است و هم‌اکنون این ارز دیجیتال ۶,۹۷۰ دلار معامله می‌شود.

سانتیمنت در آخر نگاهی به دوج کوین انداخته و گفته است سهم کیف پول‌هایی که بین یک تا ۱۰ میلیون دوج کوین هولد می‌کنند، از زمان موج فروش بزرگ ایجادشده در مارس گذشته (اسفند ۱۴۰۰) افزایش قابل‌توجهی نداشته است.

این تحلیلگر می‌گوید:

دوج کوین اخیراً چندین بار و به‌صورت جزئی تلاش کرده بود تا روند نزولی خود را بشکند و قیمت آن هرگز در این مدت در برابر بیت کوین کاهش شدیدی نداشته است؛ این در حالی است که بسیاری از آلت کوین‌ها این تجربه را داشته‌اند. از زمان موج فروش گسترده‌ای که در اوایل ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) ایجاد شد، سهم کیف پول‌هایی که بین ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون دوج کوین دارند، تغییر چندانی نکرده است.

[

نمودار سهم آدرس‌های دارای ۱۰۰هزار تا ۱۰ میلیون واحد از عرضه درگردش دوج کوین (خط بنفش).

هنگام نگارش این مطلب، قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد رشد کرده است و این ارز دیجیتال هم‌اکنون ۰.۰۶۶ دلار معامله می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

الت کوین های بزرگ بی نصیب

leilaranjbar

17/تیر/1401

ب گفته دیلی هودل اولین ارزدیجیتالی که توجه تحلیلگر بخودش جلب کرده توکن متاورسی وغیر متمرکز سند باکس است که رشد چشمگیری توکن داشته

5

خریدارز

hmydamdadksary

05/تیر/1401

علت اینکه در این زمان که تورم در جهان زیاد شد ریسک کردن جرات میخواهد درنتیجه همه به دنبال ارزی هستند که در زمان محدود بازدهی زیادی داشته باشد این درحال حاضر در بازار کنون کاملا مشهود است

17

قدرت نهنگ

gjhhh

06/تیر/1401

امروزه قدرت دست نهنگ های ماینینگ هست چون در زمان محدودی بازدهی زیادی داشته و در بازار کنون قابل مشاهده است و خیلی قدرتمنده

15

ارزهای که میتونه خلاف بازار حرکت کنه

hanih

04/تیر/1401

بعضی ارزها غز محبوبیت خاصی برخوردارن ومورد توجه بسیاری ازنهنگهاهستن واینها میتونن خلاف جهت بازار حرکت کنن از جمله سند باکس وکاردانو ودوج هستن

33

سرمایه گذاری نهنگها درارزهای متاورسی

زارع

05/تیر/1401

بااینکه اوضاع قیمتی ارزهای دیجیتال درحال حاضر کاهشی است ولی نهنگها به سرمایه‌گذاری روی متاورس ها مانند سندباکس درحالیکه قیمت آن کاهش یافته تمایل بیشتری نشان داده اند و تا جایی که می توانند روی این متاورس سرمایه‌گذاری کردند

16

تحلیل

[email protected]

07/اسفند/1401

در تمام ماه ژوئن، با همبستگی بالایی بین بیت کوین و شاخص S&P 500 در بازار سهام روبرو بودیم. حالا این شاخص در حال نزدیک شدن به مقاومت بزرگ خود در ناحیه 3230 دلاری است.

1

بازار و اوضاع ان .............fare

farejoon

07/تیر/1401

فعلا که بازار در دست خرسی هاست دسته دیگر بر عکس بازار عمل کنن و به نظرم چاره ای جز این ندارن ما نباید دست رو دست خودمان بذاریم و کاری نکنیم باید فعلا با بازار کنار بیاییم یعنی برعکس رفتار کنیم تا ازرده خاطر نشیم .

12

ارزها در رقابت

kavehazary

05/تیر/1401

نهنگ های بازار ارز دیجیتال برای سود بیشتر و رقابتی کردن بازار سرمایه گذاری خودشون رو برای ارزهای دیگر در نظر گرفتن که قابل رشد و سود بیشتری از بیت کوین و اتریوم هست و رشد چند برابری نصبت به ارزهای دیگه داشته

17

سند باکس پیشرو در متاورس

mahdi1424

04/تیر/1401

به نطر من سند باکس داری پشتوانه قوی در متاورس با برنامه های زیادی که در آینده داره خیلی امیدوار هست تا در آینده با پروژه های که داره خودی نشون بده هر چند از نطر قیمتی افت کرده اون هم به خاطر این هست که تمام بارز در اصلاح هست پس میشه به اینده این ارز امیدوار بود

30

ترید نهنگ های

علیرضادوست

04/اسفند/1401

نهنگ ها افرادی هستند که مقدار زیادی بیت کوین، اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود دارند. نهنگ بیت کوین، آدرس کیف پولی است که بیش از 1000 بیت کوین در آن وجود دارد. از سوی دیگر، افرادی که دارای مقادیر زیادی ارزهای دیجیتال دیگر هستند، به عنوان "نهنگ های رمزنگاری شده" شناخته می شوند. نهنگ ها برای خود پول در می آورند و در عین حال بر نحوه ترید سایر معامله گران ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند. به همین دلیل است که پیگیری کارهایی که این نهنگ ها انجام می دهند بسیار مهم است

1

ارزهای خلاف حرکت بازار سند باکس

hasankhoshmaram.gmaill85.com

06/تیر/1401

با سلام خدمت دوستان بعضی ارزها برخلاف حرکت بازار به رشد خود ادامه دادند و محبوبیت خاصی نسبت به بازار داشتن از جمله سند باکس کاردانو میشه گفت که فعلا خلاف بازار رشد داشتن

14

قدرت

erfanabdollahi

05/تیر/1401

امروزه قدرت در دست نهنگهای ماینینگ هست که میتوانند درآمد یک کشور رو در چند دقیقه به دست آورند واقعا خیلی قدرتمند هستن

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.