coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,675 $

3,871,440,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.9%

3,302 $

200,757,952 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

60,757 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

601.3 $

36,560,864 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.3%

142.18 $

8,644,544 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

60,770 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6%

3,302 $

200,739,712 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.5201 $

31,622 تومان

XRP

XRP

xrp

2.5%

0.1486 $

9,035 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.6%

5.48 $

333,184 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رییس کمیسیون بورس آمریکا: برخی رمزارزها مانند بیت کوین، «کالا» هستند

07/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
رییس کمیسیون بورس آمریکا: برخی رمزارزها مانند بیت کوین، «کالا» هستند
Bitcoin
BTC
USA
SEC
1870
2 دقیقه

گری گنسلر رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در مصاحبه با CNBC عنوان کرد بیت کوین تنها رمزارزی است که الان آمادگی آن را دارم که به عنوان یک کالا، آن را خطاب کنم. در حالیکه روز گذشته قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۲۱٬۰۰۰ دلار معامله میشد و معامله‌گران به تثبیت قیمت بالاتر از این حمایت امیدوار می‌شدند، این حمایت از دست رفت و بزرگ‌ترین رمزارز بازار به محدوده ۲۰٬۰۰۰ دلار بازگشت.

به نقل از کریپتو اسلیت، بازار رمزارزها در سال جاری از ترکیبی از اخبار ناخوشایند شامل تورم، افزایش نرخ بهره، جنگ روسیه و اوکراین، و کمتر شدن درآمد شرکت‌ها ضربه دیده است. قیمت ارزهای دیجیتال به شدت به رفتار شاخص‌های سهام به خصوص آنهایی که اجزایی مانند تکنولوژی را شامل می‌شوند، همبستگی پیدا کرده است.

اما قیمت بیت کوین روز دوشنبه پس از مصاحبه گری گنسلر رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با CNBC به زیر ۲۱٬۰۰۰ دلار کاهش یافت. گنسلر در این مصاحبه در خصوص قراردادن برخی رمزارزها به عنوان کالا به جای اوراق بهادار سخن گفت. گری گنسلر عنوان داشت:

بسیاری از توکن‌ها در فضای رمزارزها، ویژگی‌های کلیدی «اوراق بهادار» را دارند که آنها را در حوزه صلاحیت کمیسیون SEC قرار می‌دهد. با این حال بیت کوین در یک دسته بندی دیگر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد برخی‌ها مانند بیت کوین، «کالا» محسوب می‌شوند. گنسلر در ادامه در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر سرمایه‌گذاری مردم در رمزارزها خاطرنشان کرد این حوزه فرقی با سرمایه‌گذاری در بازارهای سنتی ندارد؛ ریسک‌های زیادی در رمزارزها وجود دارد، در بازارهای سنتی اوراق بهادار نیز ریسک‌هایی وجود دارد.

اظهار نظرهای گنسلر با بازخوردهای زیادی در جامعه کریپتو همراه شد. بسیاری سوال می‌پرسیدند که چرا او در خصوص کالا بودن یا نبودن اتریوم صحبتی نکرده است.

اما نوسان قیمت بیت کوین پس از این صحبت‌ها نشان می‌دهد که تریدرها باید با توجه به حجم کم معاملات، احساسات بازار، اقتصاد کلان و سیاست‌های پولی کشورها در نظر داشته باشند که این بازار با یک مصاحبه نیز نوسان پیدا می‌کند و در خصوص موقعیت‌های معاملاتی خود، با احتیاط بیشتری تصمیم گیری کنند.

مایکل فن ده پپه پس از کاهش قیمت بیتکوین به زیر ۲۱٬۰۰۰ دلار عنوان کرد:

بیت کوین از حمایت ۲۱٬۰۰۰ دلاری خود خداحافظی کرد.

اشکالی ندارد. سطح‌بندی‌های مختلفی ساخته شده است.

نمودار قیمت بیت کوین؛ تایم فریم ۱ ساعته. منبع: توییتر

همانطور که در تصویر بالا مشخص شده است، فن ده پپه معتقد است حمایت‌های بعدی بیت کوین در ۲۰٬۳۲۵ دلار، ۲۰٬۱۰۸ دلار قرار دارند.

به نظر شما، بیت کوین در کدام دسته بندی قرار دارد؟ بیت کوین یک «کالا» است یا «اوراق بهادار»؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

ارزش بیت

morteza54

10/تیر/1401

این خبر میتواند برای سرمایه گذاران کوچک دلگرمی خاصی باشد و امیدواری به آینده بازار را بین آنها زیاد کند. اگر از این خبرها بیشتر شود ترس از این بازار کمتر میشود و از تصمیمات هیجانی جلوگیری می کند.

11

بیتکوین

gjhhh

07/تیر/1401

بیت کوین به نظر من یک اوراق نیست بیت کوین بزگترین پادشاه ارز دیجیتال است و در ادامه و سال های پیش رو روند صعودی خواهد بود

31

بیت کویین .........fare

farejoon

07/تیر/1401

تا یک سال اینده نمیتونم بگم که ایا بیت کویین یه اوراق است یا نه ایا این گفته به نفع بیت کویین است یا نه وتیلی ایا های دیگر که هنوز جواب انها را ندا ریم باید زمان جواب این سوالات را بده !!!!!

34

رئیس اوراق بهادار امریکا گفت

[email protected]

12/تیر/1401

به طور کلی، کسانی که این توکن‌ها را می‌خرند انتظار دارند به سود برسند و تنها گروه کوچکی از کارآفرینان و اهالی فن هستند که مانده‌اند و از پروژه‌ها حمایت می‌کنند. معتقدم اکنون بازار ارز دیجیتالی داریم که احتمالاً بسیاری از توکن‌های آن اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند و شفاف‌سازی و نظارتی در این بازار وجود ندارد

1

تحلیل

mahsadas

07/اسفند/1401

در تمام ماه ژوئن، با همبستگی بالایی بین بیت کوین و شاخص S&P 500 در بازار سهام روبرو بودیم. حالا این شاخص در حال نزدیک شدن به مقاومت بزرگ خود در ناحیه 3230 دلاری است.

2

بیت کوین وسطح حمایت ۲۱۰۰۰دلار

زارع

07/تیر/1401

بااینکه بیت کوین تقریبا به بالای سطح حمایتی ۲۱هزار دلار رسید باسخنرانی رئیس کمیسیون بورس واوراق بهادارامریکا فروکش کرد وروند صعودی را ازدست داداشا روند نزولی بیت کوین ادامه دارد وباید به کف قیمتی جدیدی برسد

33

بیت کویین ارواق بهادار یا کالا

kavehazary

08/تیر/1401

بپس از گفتگوی رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره اینکه بیت کویین یک کالا محسوب میشه و میتوان این ارز رو در اوراق بهادار برد و خرید وفروش به علت قوانینی که در بورس و اوراق بهادار آمریکا هست بیت کویین بازهم دچار ریزش شد چون سرمایه گذاران خود رو در هاله ای از ابهام فرو برد

26

بیت کوین یک کالا هست

hanih

07/تیر/1401

ریسس کمیسیون اوراق بهاداروبورس امریکا گفت حالا میتوان بیت کوین را به عنولن یک کالا شناخت ولی من نمیدانم که این به نفع بیت کوین هست یا نه

43

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.