coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

62,749 $

3,884,163,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.2%

3,170 $

196,216,191 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

61,857 تومان

Tether

Tether

usdt

2.7%

589.3 $

36,478,289 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

136.6 $

8,455,540 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,888 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.2%

3,167 $

196,063,917 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

0.5113 $

31,649 تومان

XRP

XRP

xrp

4.8%

0.1425 $

8,821 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.5%

5.28 $

326,832 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کاهش فعالیت نهنگ های بیت کوین همزمان با افت قیمت

25/تیر/1401
افزودن به نشان شده ها
کاهش فعالیت نهنگ های بیت کوین همزمان با افت قیمت
Bitcoin
Whale
تحلیل
اخبار
1757
2 دقیقه

روز چهارشنبه داده‌های شاخص تورم مصرف کننده (CPI) آمریکا منتشر شد که کمی بالاتر از حد انتظار بود. این اتفاق روی بازار کریپتو تاثیر گذاشت و قیمت بیت کوین به سرعت کاهش یافت؛ اما زمان زیادی طول نکشید تا قیمت بازیابی شود و بیش از ۱۱٪ نسبت به کفِ قیمت هفتگی خود رشد کند.

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین برای اولین بار طی چند روز در ۱۵ جولای (۲۴ تیر) به ۲۱٬۰۰۰ دلار رسید و به قول یکی از معامله‌گران آن از آرامش تابستانی لذت برد.

رشد آلت‌کوین‌ها پس از افزایش قیمت بیت کوین

داده ها نشان می‌دهد BTC/USD یک شبه رشد قابل توجهی را تجربه کرد و در صرافی بیت استمپ تا ۲۱٬۰۰۰ دلار نیز بالا رفت. پس از اینکه روز چهارشنبه گذشته شاخص تورم مصرف کننده (CPI) ایالات متحده اعلام شد قیمت BTC با کاهش قابل‌توجهی مواجه شد و تا زیر ۱۹٬۰۰۰ دلار نیز آمد؛ با این حال زودتر از آنچه انتظار می‌رفت قیمت بازیابی شد. به طوری‌که در مقایسه با پایین‌ترین سطح در ۱۳ جولای، ۱۱٪ افزایش یافت.

بسیاری از آلت‌کوین‌های بزرگ به افزایش قیمت بیت‌کوین واکنش مثبتی نشان داده‌اند. [قیمت اتریوم (ETH) به میزان قابل‌توجهی کاهش خود را بازیابی کرده و بیش از ۱۲٪ رشد کرد و اجازه نداد ۱۰۰۰ دلار دوباره روی نمودار قیمت ظاهر شود.

نهنگ‌ها منتظر کاهش قیمت هستند

در همین حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد بزرگترین هولدرهای بیت‌کوین قیمت‌های فعلی را مناسب خرید نمی‌بینند و به قول کائو اولیویرا (Caue Oliveira)، تحلیلگر BlockTrends، خواب زمستانی در میان کیف پول‌ نهنگ‌ ها ادامه دارد. وی گفت آن‌ها منتظر پایین‌تر آمدن قیمت هستند. وی گفت:

فعالیت نهنگ‌ها را می‌توان بر اساس حجم تراکنش‌های BTC یا USD جابه‌جا شده در یک دوره زمانی کوتاه ردیابی کرد.

فقدان تراکنش‌های با حجم بالا در شبکه در ماه‌های اخیر به چشم می‌خورد. فقط در دوره‌ سقوط ترا برای مدت کوتاهی فعالیت‌ها بالا رفته بود.

اولیویرا افزود:

تقریبا از ماه می (اردیبهشت) اینچنین فعالیت نهادی کمی دیده نشده بود. زمانی که ترا سقوط کرد نهنگ‌ها فعالیت نسبتا خوبی از خود نشان دادند؛ اما به نظر می‌رسد دوباره به خواب زمستانی بازگشته‌اند.

نمودار حجم خروجی‌های خرج‌شده بیت کوین منبع: Caue Oliveira

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

نفت برنت

javadj2

25/تیر/1401

تحلیل‌های دنیای ترید بر اساس اظهارات مراجع و کارشناسان معتبر بین‌المللی جمع‌آوری و تدوین می‌شود. اما توجه داشته باشید که معاملات در بازار نفت برنت همواره با ریسک هموار بوده و تحلیل‌ها، حتی اگر توسط بهترین کارشناسان ارائه شوند، هیچگاه تضمین‌کننده سودآوری نیستند. بدین سبب مسئولیت استفاده از این تحلیل‌ها در معاملات بر عهده کاربران گرامی بوده و میزان مفید بودن این مطالب به سطح دانش شما از تحلیل بنیادی و تکنیکال وابسته است.

26

نهنگها بیت درخواب زمستانی

TFARM

25/تیر/1401

پس از اعلام نرخ تورم امریکا بیت کوین ریزشی تا 19هزار دلار رسید ولی پس از ان با یک رشد 11درصدی موجه شد ولی این حرکت باعث بیدار شدن نهنگهای بیت کوین نشد وانها منتظر کغ پایینتر هستن

21

نهنگهای ارز دیژیتال

marwan

05/بهمن/1401

نهنگ ارز دیجیتال یا وال کریپتو crypto whale، نامی آشنا برای فعالان بازار رمزارزها است. اما این موجودات عظیم الجثه دقیقا در بازار چه اقداماتی می‌کنند و چه تاثیری دارند؟ دلیل این نام‌گذاری چیست؟ نهنگ‌ها از موثرترین عوامل تغییر قیمت در بازار هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این مفهموم آشنا کنیم و به سوالاتی چون چگونگی فعالیت آن‌ها بپردازیم. در ادامه هم معروف‌ترین نهنگ‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد که باعث بیشترین نوسانات مالی هستند.

1

نهنگهای بیت کوین

etoro

25/تیر/1401

نهنگهای بیت کوین منتظر ند تا ترس بیشتری وارد بازار بشه ودر کف پایینتر وارد خرید بشن وبیت کوینهای ترسوها را غز چنگشون در بیارن

51

نهنگ

hamidkiani

27/تیر/1401

این نهنگهای ارز دیجیتال هم برای خود مافیایی درست کرده اند و جالب اینجاست که تماما هم باهمدیگر هماهنگ هستند و نهنگی یافت نمیشه که بر خلاف جریان آب شنا کند .وقتی تصمیم به خرید میگیرند کل صنعت بلاکچین را تصاحب میکنند و وقت فروش هم کاری میکنند که بازار و قیمت ارز را آنطور که به نفع خودشان هست رقم میزنند

8

فرصت مناسب

ayoobchem

26/تیر/1401

آنچە کە از خواندن این مقالە فهمید اینست کە نهنگهای بیت کوین فعلاً دست از خرید و فروش بیت کوین کشیدە اند و احتمالاً در پی فرصت مناسب اند تا طعمە خود را گیر بیاندازند چون شیر درندە در کمین آهوی تیز پا ( البتە امروزە بیت کوین چون لاکپشت کُند پا ست ).

17

قیمت بیت کوین

Sweetman1974

25/تیر/1401

بعدازاعلام آمار تورم کشور امریکاوریزش بیت کوین ودیگررمزارزها بیت کوین خیلی زود تونست جمع وجورکنه خودشو وعلاوه برتوقف ریزش مقداری صعود هم داشت ویکی دو روزی هست که قیمتش توی رنج خاصی کمی بالاوپایین میشه وبایددید درآینده چکارخواهدکرد

26

کاهش قیمت رمز ارز

[email protected]

26/تیر/1401

نهنگ‌ها پس از بررسی قیمت بازار، ناگهان تصمیم ‌گیرند کل موجودی خود را با قیمتی کمتر به فروش برسانند؛ با علم به اینکه بازار توانایی خرید کل سرمایه آنها را ندارد. همین روند باعث کاهش قیمت رمزارز موردنظر آنها می‌شود. ‌سپس سرمایه‌گذاران معمولی با توجه به کاهش قیمت اقدام به خرید می‌کنند و در نتیجه ارزش آن رمزارز برای مدتی کاهش می‌یابد. پس از این کاهش، نهنگ‌ها اقدام به خرید رمزارز موردنظر خود کرده و پس از جمع‌آوری مقدار لازم، ناگهان کل سرمایه خود را از بازار خارج ‌می‌کنند.

18

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.