coingram
کوینگرام

کیف پول CoinPayments کاربران ایرانی را مسدود می‌کند؛ ضرب‌الاجل برای خارج کردن دارایی‌ها

02/تیر/1398
افزودن به نشان شده ها
کیف پول CoinPayments کاربران ایرانی را مسدود می‌کند؛ ضرب‌الاجل برای خارج کردن دارایی‌ها
CoinPayments
Wallet
News
کیف پول
5755
زمان مطالعه: دقیقه

سرویس پرداخت و کیف پول‌ ارز دیجیتال کوین‌پیمنتز (CoinPayments)، با ارسال اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرد که خدمات خود را برای ساکنین یک‌سری از کشورها از جمله ایران مسدود خواهد کرد.

به گزارش ارزدیجیتال، کوین‌پیمنتز، یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت و کیف‌پول ارزهای دیجیتال که کاربران ایرانی زیادی از آن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود، مخصوصا ریپل، استفاده می‌کنند، با ارسال ایمیلی به کاربرانش اعلام کرد که دسترسی خدمات خود را به روی ساکنین چند کشور از جمله ایران می‌بندد.

کاربران ثبت‌نامی کشورهای نام‌برده در ایمیل، تنها ۳۰ روز فرصت دارند تا دارایی‌های خود را به کیف پول دیگری منتقل کنند.

متن اطلاعیه ارسالی به شرح زیر است:

کوین‌پیمنتز خدمات خود را در کشورهای زیر می‌بندند.

افغانستان، الجزایر، ساموآی آمریکا، بوسنی، کامبوج، بنگلادش، جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌‌شمالی)، جمهوری کنگو، اریتره، ایران، عراق، اردن، لائوس، لبنان، لیبی، نپال، پاکستان، قطر، سومالی، سودان، سوریه، وانواتو، یمن، زامبیا.

همچنین ایالت‌های زیر در ایالات متحده آمریکا:

نیویورک، واشینگتن

در ادامهٔ اطلاعیه گفته می‌شود کاربرانی که در هر یک از کشورهای ذکرشده ثبت‌نام کرده‌اند، ظرف مدت ۳۰ روز از زمان دریافت ایمیل، باید مبالغ خود را به یک کیف پول دیگر انتقال دهند.

در صورتی که حساب شما در یکی از کشورهای مذکور ثبت شده است، از تاریخ دریافت این ایمیل، ۳۰ روز فرصت دارید تا وجوه خود را به یک کیف پول دیگری خارج کنید.

همچنین در ایمیل ارسالی به این نکته اشاره شده است که در صورت از دست دادن ضرب‌الاجل ۳۰ روزه، کاربران مسدودشده می‌توانند برای خارج کردن دارایی‌هایشان، تیکت پشتیبانی ارسال کنند.

در صورتی که زمان‌بندی ۳۰ روزه را از دست دادید: لطفا با استفاده از تیکت پشتیبانی با کوین‌پیمنتز تماس بگیرید تا یکی از اپراتورهایمان، وجوه باقیمانده را به آدرس کیف پول انتخابی شما منتقل کند.

در پایان، این اطلاعیه تاکید می‌کند که حساب تمامی کاربران ثبت‌نامی در کشورهای اعلام‌شده، غیرفعال خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که تمام حساب‌های ثبت شده در هر یک از محل‌های مذکور، برای همیشه غیرفعال خواهد شد.

در هفته‌های اخیر، این چندمین بار است که کسب‌وکارهای ارز دیجیتال، خدمات خود را برای بعضی از کشورها مسدود می‌کنند. قبل از این سایت‌های بزرگی هم‌چون لوکال‌بیت کوینز و بایننس هم، اقدامات مشابه‌ای را صورت داده بودند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

گروه هکری لازاروس کره شمالی با هک ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال دوباره ظهور کرد

گروه هکری لازاروس کره شمالی با هک ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال دوباره ظهور کرد

اجباری شدن مالیات برای کاربران متامسک!

اجباری شدن مالیات برای کاربران متامسک!

بیت‌کوین هم به والت تلگرام اضافه شد.

بیت‌کوین هم به والت تلگرام اضافه شد.

فروش گوشی هوشمند سولانا به نام SAGA را از ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود

فروش گوشی هوشمند سولانا به نام SAGA را از ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود

متامسک شایعات مربوط به تهیه اسنپ‌شات در ۳۱ مارس را تکذیب کرد!

متامسک شایعات مربوط به تهیه اسنپ‌شات در ۳۱ مارس را تکذیب کرد!


تحلیل کاربران

کیف پول کوین پیمنتز

haghverdi

07/اردیبهشت/1399

الان نزدیک یک سال هست که حساب من در این کیف پول بسته شده اون هم به علت اینکه ایرانی هارو تحریم کردن، ولی کیف پولهای خیلی بهتر از این هست که میشه از اون استفاده کرد.

7

کیف پول

mr.trust

21/شهریور/1398

هر لحظه امکان داره ۱ کیف پول بخاطره بحث تحریما مارو دچار‌مشکل کنه. بنظر‌من الان‌تراست و کوینومی چون متعلق به چند کشور مختلفن شاید بتونن بهترین گزینه باشن. بازم بهتره قبل از استفاده، حشابی تحقیقاتمون رو انجام بدیم

19

کیف پول

Dreamh

31/خرداد/1399

چقدر باید از کیف پول صحبت بشه تا بفهمید که مهم کیف پول نیست مهم امنیت و خود پوله اگه پولی نباشه که داخل کیف پول بگذاریم اونوقت دیگه کیف پول خالی به چه دردی میخوره

6

کیف پول

hanieh_shokri

06/مهر/1398

تحریم همان طور که کل زندگی مردم رو تحت شعاع قرار داده هر لحظه هم شرایط سخت تر سخت تر میشه الان هم که هر هفته یا کیف پول رو بخاطر تحریم ها مسدود میکنن حالا باز جای شکرش باقیه که زمان میدن برای جابه جا کردنش

11

ریسک شهرت

AMIRAD

30/شهریور/1398

ین عمل باعث بی اعتمادی به این نوع پول شده و نهایتا بایستی چنانچه بخواهند بعدها این اعتماد برگردد هزینه زیاد را قطعا صرف کنند زیرا مهمترین خصیصه یک پول اعتماد عمومی است در واقع پول شاید از لحاظ ابزاری و شکلی فرق کند ولی از حیث معنا و مفهوم در بسیاری از اعصار یکسان است و از انجا که پول الکترونیک مبتنی بر فن اوری اطلاعات است و جنبه فرامکانی و فرازمانی دارد لذا این سری واکنش به کاربران جهانی هزینه گزاف خواهد داشت

17

تحریم

hgholami61

07/مهر/1398

متاسفانه کیف پول پایمنت ایرانیان را به خاطر تحریم خزانه داری آمریکا مسدود کرده و بازم خوب هست که یک ماه به کاربران ایرانی فرصت خروج موجودی داد

13

ایرانی باز تحریم ولی...

farshid200

20/شهریور/1398

خوب چه کاریه میریم به به به کیف پول دیگه واریز میکنیم ما ایرانی هستیم مارو تحریم میکنید خودتون ضربه خواهید دید

26

کیف پول

sajjad24

28/شهریور/1398

چیزی که زیاده کیف پول تازه بهتر از این هم هست ولی در کل خودشون ضرر میکنن چون فک کنم بیشتر کاربراش ایرانی باشن

17

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.