coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

59,148 $

3,684,920,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

2,986 $

186,024,685 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

560.7 $

34,929,118 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

138.02 $

8,598,646 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5195 $

32,365 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

2,981 $

185,733,121 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.1326 $

8,261 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.16 $

321,468 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ادعای کاربر توییتر در خصوص ورشکستگی کوکوین

02/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
ادعای کاربر توییتر در خصوص ورشکستگی کوکوین
KUCOIN
Exchange
کوکوین
صرافی
1654
3 دقیقه

یکی از فعالان حوزه رمزارزها در توییتر دیشب رشته توییتی را منتشر کرد که در آن ادعا کرده بود که صرافی کوکوین (kucoin) به مرز ورشکستگی رسیده است و توانایی بازپرداخت وجوه کاربران خود را ندارد. این ادعا ساعتی بعد توسط مدیرعامل کوکوین تکذیب شد.

اکانت توییتری otteroooo دیشب در رشته توییتی به این موضوع اشاره کرد که صرافی کوکوین در ماه می ۲۰۲۲ بزرگترین هولدر توکن رپد شده لونا روی شبکه اتریوم (wLUNA) بوده است و در جریان سقوط ترا متحمل ضرر سنگینی شده است.

این فرد همچنین ادعا کرده است که با توجه به اینکه واریز لونا در شبکه اتریوم در صرافی کوکوین امکان‌پذیر نبوده است پس این موجودی نمی‌تواند متعلق به کاربران این صرافی باشد و در واقع بخشی از اموال کوکوین بوده است.

اترو با توجه به این شواهد ادعا کرده است که این ضرر سنگین صرافی کوکوین را ورشکسته کرده است و قادر به بازپرداخت وجوه کاربران خود نیست. اما مسوولان این صرافی آن را اعلام نکرده‌اند.

تکذیب این شایعه از سمت مدیرعامل کوکوین

اما ساعتی پس از این ادعا جانی لیو (Johnny Lyu) مدیرعامل کوکوین شخصا پستی را در وبلاگ کوکوین منتشر کرد که ضمن تکذیب این ادعا افزود که برخلاف ادعای otteroooo این صرافی امکان واریز لونا با استاندارد ERC20 بر بستر شبکه اتریوم را از قبل داشته است و این موجودی wLUNA متعلق به کاربران کوکوین است و این صرافی هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در پروژه ترا نداشته و طبیعتا از سقوط این پروژه نیز ضرر خاصی را متقبل نشده است.

لیو همچنین در ادامه افزود که بر خلاف شایعات اخیر کوکوین هیچ‌گونه مشکل نقدینگی در بازپرداخت وجوه کاربران ندارد و حتی ۳۰۰ کارمند جدید برای گسترش فعالیت‌های خود استخدام کرده است. او در ادامه صفحه چت خود با این کاربر را منتشر کرد و افزود که این فرد به دنبال کسب درآمد از طریق ایجاد ترس (FUD) است.

در اسکرین شات این چت که در فضای تلگرام انجام شده است otteroooo درخواست فرستادن ۲ اتر را از مسوولین این صرافی برای اثبات ورشکسته نبودن می‌کند.

در این بین کاربر شناخته شده دیگری در توییتی از یک معامله‌گر نقل کرده است که پس از ادعای ورشکستگی کوکوین، درخواست برداشت مبلغ ۱.۵ میلیون دلار از این صرافی را به مقصد صرافی کراکن ثبت کرده است و این برداشت بدون تاخیر از سمت کوکوین انجام شده است. تا بدین صورت تاییدی بر عدم ورشکستگی کوکوین داشته باشد.

نکته‌ای که تمام کاربران باید به آن توجه داشته باشند این است که قرار داشتن دارایی رمزارزی شما در صرافی، تنها به معنای آن است که آن صرافی به شما قول داده است که مقدار خاصی از یک رمزارز خاص را به شما بدهد اما به معنای این نیست که شما اختیار دارایی خود را در دست دارید. تا زمانی که این دارایی به کیف پول شما منتقل نشود و کلید خصوصی آن تحت کنترل شما در نیاید، رمزارز به مالکیت شما در نیامده است. موضوعی که بارها در میهن بلاکچین به آن تاکید کرده‌ایم این است که از صرافی برای نگهداری دارایی‌های کریپتویی خود استفاده نکنید.

  • آیا صرافی کوکوین ورشکسته شده است؟

در حال حاضر نه می‌توان این موضوع را تایید کرد و نه می‌توان تکذیب کرد اما به هر حال جریان برداشت کاربران در این صرافی بدون مشکل و طبق روال در حال انجام است. اما به صورت اکید توصیه می‌شود که موجودی خود را نه در کوکوین و نه در هیچ صرافی دیگری نگه ندارید و از صرافی‌ها به عنوان کیف پول استفاده نکنید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

کوکوین مشکلی نداشته تا الان

mohammad7211

15/مرداد/1401

من چند ساله تو صرافی کوکوین کار میکنم و همین الان برداشت زدم از صرافی و هیچ تاخیر و مشکلی وجود نداشت

7

ورشکستگی کوکوین

marwan

09/تیر/1402

در بیشتر موارد، مخاطبان به دلیل عدم آگاهی این شایعات را باور می‌کنند. از آنجایی که شایعه چالش بزرگی برای هر شرکت بزرگ است. اخیراً KuCoin با شایعه ورشکستگی صرافی کوکوین همراه بوده است. اما مدیرعامل KuCoin، به این شایعات واکنش نشان داد و آن‌ها را رد کرد.Dey 17, 1401 AP

3

این دروغ راست است

seyed6042

02/مرداد/1401

از قدیم الایام گفتن تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها از اینکه توئیت این راجع به صرافی کوکوین درست باشد زیاد است انشالله که کاربران ایرانی تو این صرافی پس اندازی نداشته باشند که خدای نکرده شامل ضرر بشوند

29

نه تو، نه آن، خــود مـن...!!!

mahsadas

14/اسفند/1401

چه در گذشته و چه حال و چه آینده، تا وقتی چیزی رو به چشم خودمون نبینیم نه باور کنیم و نه قضاوت.. نظر من همینه وفکر کنم نه تنها درمورد صرافی ها بلکه اگه در همه قسمت های زندگیمون دیدمون منطقی باشه زندگی بهتر خواهدبود.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.