coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.4%

64,551 $

4,208,725,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,157 $

205,814,232 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

65,193 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

606.7 $

39,557,492 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.3%

148.65 $

9,691,980 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

3,155 $

205,681,876 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3%

0.5294 $

34,517 تومان

XRP

XRP

xrp

5.5%

0.1526 $

9,950 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.61 $

365,772 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دوج کوین امکان یک دلاری شدن را دارد؟

05/مرداد/1401
افزودن به نشان شده ها
دوج کوین امکان یک دلاری شدن را دارد؟
DOGE
Dogecoin
تحلیل
3387
3 دقیقه

در حالی که دوج کوین در طول ماه‌های گذشته بخش اعظمی از ارزش خود را از دست داده است، برخی از سرمایه‌گذاران به خاطری نفوذی که این میم کوین میان جامعه ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، همچنان آینده روشنی را برای این توکن متصور هستند؛ اما دوج کوین تا چه اندازه برای زنده‌کردن رویای رسیدن به قیمت «یک دلار» شانس دارد و چنین اتفاقی ممکن است چقدر طول بکشد؟

به گزارش فین‌بولد، قیمت دوج کوین طی هفته‌های گذشته و تحت‌تأثیر احساسات کلی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال، دچار نوسان شده است. در همین حال برخی از سرمایه‌گذاران همچنان درگیر این موضوع هستند که آیا دوج کوین می‌تواند روزی قیمت خود را به یک دلار برساند یا خیر.

اکنون که در حال بررسی این موضوع هستیم هر دوج کوین با قیمتی معادل ۰.۰۶۲ دلار معامله می‌شود؛ یعنی قیمت باید از همین جا جهشی ۱٬۵۰۰ درصدی را تجربه کنه تا رویای یک دلاری‌شدن این میم‌ کوین برای هولدرهای آن محقق شود.

اگر نگاهی به عملکرد روزهای اخیر دوج کوین بنیدازیم، می‌بینیم که این ارز دیجیتال در ۷ روز گذشته چیزی حدود ۱۱ درصد و در ۳۰ روز اخیر بیش از ۱۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال هم که زمانی (اردیبهشت ۱۴۰۰) ۸۵ میلیارد دلار بود، اکنون به ۸.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

پیش‌بینی کارشناسان از آینده دوج کوین

مؤسسه فایندر (Finder) از ۳۳ کارشناس فعال در صنعت ارزهای دیجیتال، وب ۳.۰ و فینتک (فناوری‌های مالی) برای پیش‌بینی قیمت دوج کوین در پایان سال ۲۰۲۲، نظرسنجی کرده است. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که کارشناسان فایندر انتظار دارند قیمت دوج کوین تا پایان سال جاری میلادی تا ۰.۱۶ دلار رشد کند.

اگر نگاهی به پیش‌بینی‌های ماه ژانویه (دی) فایندر، زمانی که بازار هنوز تا این حد سقوط نکرده بود بیندازیم، می‌بینیم که این کارشناسان در آن زمان انتظار داشتند دوج کوین بتواند تا پایان سال ۲۰۳۰ میلادی خود را به نزدیکی یک دلار (۰.۹۲ دلار) برساند. در حال حاضر اما، پیش‌بینی کارشناسان فایندر به‌اندازه قبل صعودی نیست و آنها اکنون انتظار دارند قیمت دوج کوین در پایان سال ۲۰۳۰ به ۰.۵۴ دلار برسد؛ تقریباً نصف رقم پیش‌بینی قبلی.

پیش‌بینی کارشناسان فایندر از تغییرات قیمت دوج کوین تا سال ۲۰۳۰.

پیش‌بینی تحلیلگران فایندر این است که تا پایان سال ۲۰۲۵ نیز قیمت دوج کوین به ۰.۳۲ دلار برسد و این در حالی است که آنها پیش‌تر انتظار داشتند قیمت دوج کوین در این سال ۰.۵۷ دلار باشد.

فِرِد شبستا (Fred Schebesta)، بنیان‌گذار فایندر در رابطه با دوج کوین می‌گوید:

دوج کوین به‌عنوان میم کوین اصلی بازار، جایگاه ویژه‌ای در دنیای ارزهای دیجیتال دارد. نباید این مسئله را در این بازار دست‌کم گرفت؛ جایی که شکستن قوانین سنتی برای تعیین ارزش یک دارایی در آن یک سرگرمی رایج است. سرمایه‌گذاران می‌توانند کمی صبر کنند تا بببینند در آینده تعداد میم کوین‌ها بیشتر خواهد شد و پروژه‌هایی می‌آیند و می‌روند، اما دوج کوین برای همیشه میم کوین اصلی بازار خواهد بود. دور از ذهن هم نیست که انتظار داشته باشیم بازار هر از چند گاهی دوباره این میم کوین را به یاد بیاورد.

در مقابل، ونسا هریس (Vanessa Harris)، مدیرمحصول ارشد پلتفرم پرمیژن (Permission) که در حوزه وب ۳.۰ فعال است، می‌گوید روی کار آمدن میم کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو محصول تغییر فضای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ است؛ زمانی که توکن‌هایی از این دست توانستند توجه سرمایه‌گذاران تازه‌وارد را به خود جلب کنند.

ونسا می‌گوید:

این توکن‌ها محکوم به رها‌شدن در آینده هستند. در سال ۲۰۲۲ شاهد فروکش‌کردن درخشش این ارزهای دیجیتال خواهیم بود، چراکه فقدان کارایی واقعی در آنها سرمایه‌گذاران را به سمت دارایی‌های با کارایی بیشتر جذب خواهد کرد. ممکن است در آینده اثری از میم کوین‌ها میان ۱۰۰ ارز برتر بازار نباشد، اما این توکن‌ها به خاطر بامزه‌بودن و دلبستگی‌ای که بین کاربران ایجاد کرده‌اند، همیشه در قلب ما جای خواهند داشت.

بنیاد دوج کوین برای ارزش‌بخشیدن به این ارز دیجیتال اخیراً یک نقشه راه تهیه کرده که شامل جزئیاتی در رابطه با افزایش کارایی این پروژه است. با این حال، ۵۳.۵ درصد از ۲۸ کارشناسی که در نظرسنجی فایندر شرکت کرده‌اند، می‌گویند دوج کوین توانایی تغییر از یک میم کوین به یک توکن کاربردی را ندارد. ۱۷.۹ درصد معتقدند این توکن در این تغییر موفق خواهد شد و ۲۸.۶ درصد مابقی هم نظر مشخصی در این رابطه ارائه نکرده‌اند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!

روند صعودی شگفت‌انگیز دوج کوین: شمار میلیونرهای این شبکه به شدت افزایش یافته است!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!


تحلیل کاربران

دوج

sahab123

05/مرداد/1401

امکان رشد دوج بسته عوامل مختلف ازجمله وضعیت کلی بازار میزان استقبال بازار هدف و افزایش قابلیت های استفاده ازان و...دارد

33

دوج کوین

علیرضادوست

08/اسفند/1401

حال حاضر دوج کوین با قیمت ۰.۸۸ در بازار معامله می‌شود و تقریبا در یکی دو روز اخیر چندان نوسانی را تجربه نکرده است. در تحلیل امروز دوج کوین قصد داریم با استفاده از اندیکاتور ایچیموکو به بررسی چارت این رمز ارز بپردازیم

2

تحلیل یک دلاری شدن دوج کوین

maryam1019

10/مرداد/1401

دوج کوین و احتمال رسیدن اون به یک دلار بله هست، جواب سوالاتتون رو گرفته باشین. از طرف دیگه با توجه به غول های تکنولوژی و بلاک چینی که از این ارز پشتیبانی میکنن، میتونیم به آینده DogeCoin امیدوار باشیم. دوج کوین بیشترین شباهت رو به پول واقعی داره به همین خاطر دوج کوین استحقاق تبدیل شدن به استیبل کوین رو داره، هرچند که نمیشه به طور دقیق گفت دوج کوین یک دلاری کی خواهد اومد. (دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره)

9

امکان رشد دوج کوین است

hmydamdadksary

05/مرداد/1401

هر ارزی مثل دوج کوین نیاز به همایت از طرف کارشناسان ارزی ونیز سرمایه‌گذاران مردمی را دارد واین درحال حاظر در دوج کوین نمایان ومشهود این ودرآینده رشد خواهد داشت

36

رشد دوج کوین

faribanavi

05/مرداد/1401

با وجود کاهش ارزش قیمت دوج کوین، این ارز دیجیتال هنوز هم طرفداران خود را دارد وبرای انعام‌دادن به محتوای جالب ایجاد شده در اینترنت، سرمایه‌گذاری و ترید و همچنین به‌عنوان ارزی کاربردی از آن استفاده می شود.با وجود اینکه دوج کوین بر اساس پروتکل اسکریپت لایت‌کوین ساخته شده است اما سرعت بلاک آن یک دقیقه بوده و تراکنش‌ها و تاییدهای سریع‌تری دارد. همچنین کارمزدهای تراکنش دوج کوین ناچیز و ۰٫۰۱ دلار است.در نتیجه امکان رشد دارد ولی زمان برهست.

23

دوج

meysam.4030

08/مرداد/1401

هدف ایلان ماسک از اول این بود که دوج کوین به یک دلار برسه البته باینکه همیشه نرخ بیت کوین رو به افزایش است

10

قیمت دوج کوین

Sweetman1974

07/مرداد/1401

توی این ۲الی۳ ساله خیلی حرف وحدیث درموردقیمت شیبااینو ودوج کوین بودش وبرای شیبا قیمت یک سنت ودوج کوین رو تا یک دلار پیش بینی میکردن اما متاسفانه دوج کوین که مدتها۲۵سنت بودش افت کردوالان۶تا۷سنت هستش وبرای روند من فکرمیکنم تا۵الی۶ سال دیگه خواب یک دلاری شدن رو هم نخواهد دید

16

دوج کوین

iic26253

09/مرداد/1401

اگر موقع رشد ارزها دقت کنیم متوجه میشویم برای رسیدن یک ارز دیجیتال به قیمت های بالا فقط کافیه فاصله درجه نشاندار قیمت ارز بررروی نمودار عمودی متراکم تر با قیمت هایی تصاعدی تغییر کنه..مثلا الان دوج فاصله قیمتی پایینترین درجه قیمتش تا بالاترین درجه قیمت برروی نمودار عمودی بین 067/دلار تا 074/ دلار میباشد ..اگر اراده شود قیمت به یک دلار برسد ظرف ۱ هفته خواهد رسید فقط کافیه فاصله قیمت برروی نمودار از 067/, دلار تا بالاترین قیمتش افزایش پیدا کند یعنی فاصله بین دودرجه

11

دوج کوین

asalii

06/مرداد/1401

دوج کوین بالاخره به یک دلار میرسه و هدف اصلی ایلان ماسک همین هست و بعد از اون نگاه ها متفاوت تر خواهد بود به دوج کوین

49

دوجی جون

morteza54

06/مرداد/1401

دوج کوین پتانسیل رسیدن به یک دلار را دارد. با توجه به خبرهای مثبت زیادی که از طرف تیم دوج کوین انتشار میابد دور از باور نیست که این قیمت را ببیند.ایلان هم که مدافع سرسخت این میم کوین هست.

21

دوج کوین

vahdat.masomi

08/مرداد/1401

به نظر من احتمالا بایه توییتر از طرف ایلان ماسک در باره دوج کوین شاید قیمتش به یک دلار برسه و در ضمن نیاز به حمایت داره

11

دلار در مقایسه دوج کویین

hamedpasha

14/مرداد/1401

دوج کویین امکان نداره ب ۱ دلار برسه دلار۱۷ برابر دوج کویین قیمت داره فعلا زوده در مورد دلاری شدن دوج کویین حرف زدن

15

ارزها .........fare

farejoon

11/مرداد/1401

واقعا چه اوضاعی شده که دوچ کویین و شیبا و بقیه ارزها یه زمانی چه شهرتی داشتن و برای بدست اوردنش که کی زودتر بره بخره که جا نمونه و چه نامی برای خودشون داشتن و چقدر هوادار داشتن حالا ببین به چه روزی افتادن که کسی از شیبا و دوچ و بیت چه سخنان سختی میشنون علتش فقط این جنگ لعنتی و کرونای ادم کش و قحطی سیل و هزاران بدبختی دیگر چرا نمیگویید طرفداران شاید بلایی سر اینها امده من خودم ۱۰ نفر از فامیل نزدیک که همه تو بازار ارز بودن یا مردن از کرونا یا ورشکست شدن یا جابجا از کشوری به کشور دیگه و برو تا اخر حالا بشمار بقیه هواداران هرکدام چند نفر از دست دادن و نامید شدن پس یک بارم شده همین دور بر خوتون چی شدن که دیگه نیستن شکم سیر کنن یا بیان با جیب خالی بازار

7

رشد دوجکین

[email protected]

28/مرداد/1401

همانطور که دوجکین تا ده هزارتومان رفت ودوباره دو هزارتومان برگشت احتمال یک دلاری شدنش هم میرسه برای بد ارزی نیست

6

دوج کوین

paknya43

06/مرداد/1401

باتوجه به اینکه دوج کوین یکی ازرمزارزهاییست که طرفداربسیاردرجهان دارد وازطرفی توسط ایلان ماسک هم پشتیبانی میشود به احتمال زیاددرآینده نه چندان دورمحدوده یک دلارراخواهددید

17

دوج کوین

marwan

04/بهمن/1401

تفاوت دوج کوین و بیت کوین دوج کوین در مقایسه با بیت کوین چند تفاوت قابل توجه دارد: اول، برای استخراج‌کنندگان دوج کوین سریع‌تر و آسان‌تر است که معادلات ریاضی پردازش و ثبت تراکنش‌ها را حل کنند. این موضوع باعث می‌شود که دوج کوین برای پرداخت هزینه کالا و خدمات، تا حدودی کارآمدتر باشد. گری دی وال (Gary DeWaal)، رئیس گروه بازارهای مالی و مقررات کاتن می‌گوید: «در حالی که فرآیند تصویب بلوک‌های جدید در بلاک‌چین بیت کوین ۱۰ دقیقه طول می‌کشد، در بلاک چین دوج کوین تنها یک دقیقه طول می‌کشد.» تفاوت مهم دیگر، همانطور که بالاتر اشاره شد، عدم وجود محدودیت مادام العمر در تعداد دوج کوین‌هایی است که می‌توان ایجاد کرد. در بیت کوین یک سقف مادام العمر ۲۱ میلیونی وجود دارد که بر مبنای آن، تعداد تمام BTCهایی که می‌توانند وجود داشته باشند به این عدد محدود شده‌ است. این یعنی ماینرها با گذر زمان مجبور می‌شوند که برای به دست آوردن بیت‌کوین‌های جدید، سخت‌تر و طولانی‌تر کار کنند. همین موضوع تا حدی به تضمین توانایی بیت کوین برای نگه‌داری و رشد ارزش خود در طول زمان کمک می‌کند.

5

دوج

sobhanmirhoseini

05/مرداد/1401

احتمال رسیدن Doge به ماه و قیمت 1 دلار همچنان یک احتمال قوی استمشکل این است که هر بار که قیمت بالا می رود، دوباره کاهش می یابد و روند افزایشی دوج کوین پایدار نبوده است

21

دوج کوین

sydarya

05/مرداد/1401

با این روند و تحلیل در رابطه با دوج کوین این ارز به هیچ وجه به یک دلاری نخواهد رسید چون ارز شناخته شده ای هست و ثبات خود را پیدا کرده و پتانسیل آن در همین حد است . نه رشد آنچنانی و نه افت آنچنانی

30

دوج کوین

rezgar99

11/مرداد/1401

ایلان ماسک سیاست کثیفی داره اول اینکه پارسال تویت هاش را درجهت صعود بود و این باور را جا انداخت هر تویت یعنی رشد چند صد درصدی وقتی دوج سقف بالایی را زد خالی کرد اما دست از تویت برنداشت چون هر بار با تویت هاش نوسان زیادی گرفته الان سیاستش این بود انقدر تویت هاش بی اثر بشه که درجایی که مردم دیگه اعتمادی به حمایتش از دوج ندارن یهویی خرید کلان بزنه و از کف جمع اوری کنه این کارش ممکنه طول هم بکشه

7

دوج کوین

Reza.a.kh

05/مرداد/1401

در حال حاضر با توجه به قیمت بسیار ناچیز دوج کوین حتما این انتظار می رود که قیمت حتی به ۱ دلار هم برسید ولی بسیار زمان بر از آن چیزی که فکر می کنیم هست

27

دوج

09380100885

05/مرداد/1401

سلام فقط کافی هست ایلان ماسک یکدفعه دوج کوین های خودشو مثل بیت کوین هاش بفروشه بعدش چی میشه..‌.ریزش دوج کوین

29

دوج کوین

Vida

05/مرداد/1401

خیلی وقته دوج کوین قیمتش ثابت مونده این احتمال هست که در اینده نزدیک قیمتش رو به یک دلار برسونه ودر مقابل ارزش شیبا هم به نسبت بالاتر بره

33

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.