coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

63,942 $

4,073,105,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,131 $

199,425,590 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

63,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

600.3 $

38,235,925 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

143.58 $

9,146,046 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9991 $

63,643 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,128 $

199,284,813 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.5208 $

33,175 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

0.1488 $

9,479 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

5.38 $

342,706 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

حجم معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم در حال افزایش است

01/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
حجم معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم در حال افزایش است
BTC
ETH
بیتکوین
اتریوم
2000
3 دقیقه

معاملات فیوچزر (Futures) به افزایش بهره‌وری در بازارها کمک می‌کنند و ابزاری عالی برای پوشش و مدیریت ریسک هستند. بسیاری از تحلیلگران ورود دوباره معامله‌گران‌ فیوچزر و افزایش حجم این معاملات را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از بازگشت بازار و شروع یک روند صعودی می‌دانند.

به گزارش کریپتو اسلیت، بررسی معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم نشان می‌دهد که حجم معاملات در این بازارها بار دیگر از حجم تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای پیشی گرفته است. منظور از حجم تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای میزان سرمایه‌ای است که در تراکنش‌های هر شبکه با موفقیت جابه‌جا می‌شوند.

معامله‌‌گران فیوچرز قراردادهای مشتقه‌ای را خریدوفروش می‌کنند که نمایان‌گر ارزش یک ارز دیجیتال مشخص هستند. معامله‌گران باتجربه‌تر بازار، معاملات فیوچیز را به‌دلیل امکان کسب سود در هر دو جهت (صعودی یا نزولی) به معاملات اسپات یا نقدی ترجیح می‌دهند.

در شرایط عادی، گردش سرمایه در بازارهای فیوچرز نسبت به بازارهای اسپات بیشتر است. دلیل آن هم این است که معامله‌گران باتجربه از اهرم‌های معاملاتی استفاده می‌کنند و معمولاً سرمایه بیشتری نسبت به معامله‌گران خرد بازارهای اسپات در اختیار دارند.

وضعیت بازارهای اسپات و فیوچرز اتریوم

نمودار زیر روند کلی عقب‌ماندگی حجم معاملات درون‌زنجیره‌ای و اسپات از بازار فیوچرز اتریوم را نشان می‌دهد. با این حال، بازارهای اسپات در پایان سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) و با ورود به سال جدید رونق زیادی داشتند.

از اواخر ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱)، اختلاف حجم میان معاملات فیوچرز و اسپات اتریوم به شکل فزایند‌ه‌ای بیشتر شد. تحلیلگران حدس می‌زنند که دلیل این اتفاق افزایش حدس‌و‌گمان‌ها درباره اجرای قریب‌الوقوع رویداد به‌روزرسانی شبکه اتریوم یا همان مرج (Merge) باشد؛ یک به‌روزرسانی مهم که در آن لایه اجرایی حال حاضر بلاک چین اتریوم با لایه مبتنی بر اثبات سهام ادغام می‌شود.

نسبت حجم معاملات فیوچرز به اسپات (شاخص سیاه‌رنگ)، حجم معاملات فیوچرز (شاخص سبزرنگ) و حجم تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای اتریوم (شاخص قرمزرنگ).

وضعیت بازارهای اسپات و فیوچرز بیت کوین

بررسی معاملات اسپات و فیوچزر بیت کوین تصویری متفاوت از بازار به ما نشان خواهد داد. نمودار زیر نشان می‌دهد که معاملات فیوچرز بیت کوین در بحبوحهٔ بازار صعودی سال ۲۰۲۱ حجم قابل‌توجهی داشته‌اند.

با این حال، پس از رسیدن قیمت بیت کوین به اوج تاریخی خود در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰)، ورق به سمت معاملات اسپات برگشت. از ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد 1401)، پس از تثبیت دوباره موقعیت معامله‌گران فیوچرز، حجم این معاملات از تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای بیشتر شد.

نسبت حجم معاملات فیوچرز به اسپات (شاخص سیاه‌رنگ)، حجم معاملات فیوچرز (شاخص سبزرنگ) و حجم تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای بیت کوین (شاخص قرمزرنگ).

نسبت معاملات فیوچرز به اسپات بیت کوین و اتریوم

نمودار خطی پایین، نسبت حجم معاملات فیوچرز به اسپات را نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، پس از ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) و با افزایش حدس‌وگمان‌ها درباره رویداد ادغام، نسبت معاملات فیوچرز به اسپات اتریوم با سرعت از بیت کوین پیشی گرفته است.

نمودار نسبت حجم معاملات فیوچرز به اسپات بیت کوین و اتریوم.

افزایش دوباره حجم معاملات فیوچزر بیت کوین و اتریوم نشان می‌دهد که معامله‌گران بازارهای مشتقه بار دیگر به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک روی آورده‌اند. بازگشت این معامله‌گران به بازار می‌تواند نشان دهد که احتمالاً پس از بحران سقوط شبکه تِرا همه‌چیز دارد به حالت قبل باز می‌گردد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

QCP Capital هشدار می‌دهد: آیا ارتقای دنکن به اصلاح قیمت اتریوم منجر می‌شود؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

فال نیک

arashpayman

01/شهریور/1401

معاملات فیوچرز به افزایش بهره وری در بازارها کمک میکنند.. بسیاری از تحلیلگران بازگشت معامله گران فیوچرز و افزایش حجم این معاملات رو به فال نیک گرفته و نشانه ای از بازگشت بازار و شروع یک روند صعودی میدانند.

27

احتمال توقف سقوط شبکه ترا

parsashob

01/شهریور/1401

افزایش دوباره حجم معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم نشان میدهد که معامله گران بازارهای مشتقه باردیگر به سرمایه گذاریهای پر ریسک بازگشته اند و این کار به همه نشان میدهد که بحران سقوط ترا احتمالا درحالت توقف و بازگشت به شرایط قبل میباشد..

17

فیوچرز

dors@1

02/شهریور/1401

اینکه بشه معامله فیوچرز زد یعنی اینکه بازار وارد یه ثبات شده و میشه با خیال راحت معامله انجام داد و خبر خوبی برای بازار هستش

38

بازار نامردی

mohebmz

01/شهریور/1401

فیوچر یک سراب است که مبتدی ها را گول می زند و صرافی ها مشتریان ضعیف را در دام خود اسیر و سپس با لیکویید کردن آنها دلارهایشان را می دزدند

26

فیوچرزها

bashihakim5626

03/شهریور/1401

فیوچرزهای بزرگ، قماربازهای حرفه ای هستن در قالب یه شرکت شیک و چند ملیتی. در این بازار یکبار بدون آموزش سود کردی ، دفعه دوم سود و اصل پول رو ازت پس میگیره.

14

اتریوم

mamad1370

01/شهریور/1401

اتریوم خیلی خوب داره خودش بالا میبره شایدم جای بیت بگیره چون رشت خوبی داشته و همیشه خودش محکم نگاه داشته بر عکس بیت کوین که جدیدن خیلی ضعیف شده شایدم جای بیت کوین بگیره

25

تحلیل

vahdat.masomi

03/شهریور/1401

اگه بیت کوین هم مث اتریوم بتونه صعود بکنه شاهد رشد بازار ارز میشیم ولی بیت کوین نتونسته اون انتظاری که از صعودش داشتیم رو براورده کنه

23

معاملات فیوچرز

hastiiii

02/شهریور/1401

معاملات فیوچرز بیت کوین و اتریوم که زیاد شه یعنی اعتماد به بازار برگشته و یه کف قیمتی ایجاد شده و میشه به راحتی معاملات رو انجام داد

43

معاملات فیوچرر

marwan

27/بهمن/1401

فیوچرز تریدینگ (Futures Trading) روشی برای سوداگری روی قیمت دارایی‌ها از جمله ارزهای دیجیتال، بدون داشتن مالکیت واقعی آن‌هاست. معاملات آتی ارز دیجیتال همانند فیوچرز سهام و کالا، به کاربران اجازه می‌دهند تا روی قیمت آینده یک رمز ارز شرط‌بندی کنند. در حال حاضر، فیوچرز بیت کوین محبوب‌ترین نوع معامله قرارداد آتی در بازار ارز دیجیتال است. فیوچرز تریدینگ (Futures Trading) روشی برای سوداگری روی قیمت دارایی‌ها از جمله ارزهای دیجیتال، بدون داشتن مالکیت واقعی آن‌هاست. معاملات آتی ارز دیجیتال همانند فیوچرز سهام و کالا، به کاربران اجازه می‌دهند تا روی قیمت آینده یک رمز ارز شرط‌بندی کنند. در حال حاضر، فیوچرز بیت کوین محبوب‌ترین نوع معامله قرارداد آتی در بازار ارز دیجیتال است.

4

اتریوم

mohamadrezahoseini

09/شهریور/1401

اتریوم رمزارز پایداروروندصعودی داره نسبت به نوسانات بازار طلا ونفت مقاومت می‌کنه البته پشتوانه قوی داره

9

عادت روانی انسان و تجارت رمز ارزها

mehrdaadaadineh

01/شهریور/1401

درود روانشناسی ترید کریپتو کارنسی همین است که بعد از یک سراشیبی تند به لحاظ روانی توقع دارد یک سربالایی یا حداقل یک مسیر هموار را تجربه کند خصوصا زمانی که راه دیگری وجود ندارد. با توجه به سودی که بانک ها می دهند دیر یا زود پول ها برای کسب سود بیشتر راهی ترید رمزارزها خواهند شد.

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.