coingram
کوینگرام

کارشناس ماینینگ: بروزرسانی اتریوم باعث اختلال در ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج می‌شود

15/شهریور/1401
افزودن به نشان شده ها
کارشناس ماینینگ: بروزرسانی اتریوم باعث اختلال در ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج می‌شود
ETH
Ethereum
اتریوم
بروزرسانی
2120
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرانجام، به‌روزرسانی ادغام اتریوم و انتقال این شبکه به مکانسیم اثبات سهام در آخرین مراحل خود قرار دارد. با این حال، به عقیده برخی از کارشناسان، سرازیرشدن سیل عظیم ماینرهای بیکار اتریوم می‌‌تواند باعث ایجاد اختلالی شدید در شبکه دیگر ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج شود.

به گزارش کوین تلگراف، اندی لانگ (Andy Long)، مدیرعامل شرکت استخراج بیت کوین وایت راک (White Rock)، گفته است به‌روزرسانی ادغام اتریوم، ماینرها را وادار می‌کند تا در دیگر بلاک چین‌های مبتنی بر اثبات کار به‌دنبال شغلی جدید باشند. در نتیجهٔ ورود گستردهٔ آنها، سختی شبکه توکن‌‌های اثبات کار افزایش و سودآوری استخراج آنها کاهش خواهد یافت.

او در ادامه گفت:

ماینرهای دارای پردازنده‌های گرافیکی (GPU) با بردن سخت‌افزار خود به بلاک چین‌های دیگر، سختی شبکه آنها را افزایش می‌دهند و باعث کاهش بازدهی و تقسیم پاداش بین ماینرهای بیشتری می‌شوند.

لانگ اضافه کرد که این انتقال، به احتمال زیاد بسیاری از ماینرهای اتریوم را هم مجبور خواهد کرد که دست از کار بکشند و ریگ‌های استخراج گران‌قیمت خود را کنار بگذارند.

او در این باره گفته است:

هش ریت به شبکه‌های مبتنی بر اثبات کاری سرازیر خواهد شد که می‌توان ارز دیجیتال آنها را با پردازنده‌های گرافیکی استخراج کرد. البته، بسیاری از ماینرها به سادگی تسلیم می‌شوند و تلاش می‌کنند تا فارم‌های پر از کارت گرافیک خود را بفروشند.

لانگ افزود:

بعضی از ماینرها تلاش می‌کنند تا سرویس‌های رایانش سریع (HPC) یا پردازش گرافیکی ابری خود را بفروشند،‌ اما احتمالاً شکست خواهند خورد؛ زیرا ظرفیتی بسیار زیاد و تقاضایی محدود در این بخش وجود دارد.

با کاهش قیمت بیت کوین، اتریوم و به‌طور کلی ارزهای دیجیتال، قیمت و تقاضا برای خرید پردازنده‌های گرافیکی نیز در حال کاهش بوده است. این اتفاق منجر به فروش کارت‌های گرافیک زیر قیمت و مبارزه فروشندگان با تورم قیمت‌ها برای تخلیه انبارهای خود از ریگ‌‌های ماینینگ و کارت‌های گرافیک شده است.

لانگ می‌گوید صرف‌نظر از اینکه پس ادغام چه اتفاقی خواهد افتاد، با این کار مخالفت شدیدی ندارد و علاقه‌مند است تا ببیند نیروهای بازار – عرضه و تقاضا – چگونه نقش‌آفرینی خواهند کرد.

لانگ گفته است:

زمانی که در سال ۲۰۱۷ در حال ساخت مزارع GPU برای استخراج ارزهای دیجیتال بودم، از ادغام به‌عنوان یک تهدید حتمی و زودهنگام صبحت می‌شد و [این بحث‌ها] در آن زمان بسیار تأثیرگذارتر بود. با وجود اینکه استخراج با پردازنده‌های گرافیکی در برخی از بلاک چین‌های سازگار با GPU همچنان وجود خواهد داشت، شک دارم که دوباره به سطح درآمدی خود در دوران اوج استخراج اثبات کار اتریوم بازگردیم.

انتظار می‌رود شبکه اتریوم بین ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۱۹ تا ۲۹ شهریور) به مکانیسم اثبات سهام منتقل شود. این انتقال به‌عنوان یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، هنوز هم ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات کار بسیاری از جمله بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، مونرو، زی کش و ریون ‌کوین (Ravencoin) در بازار وجود دارند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

SEC در آستانه طبقه‌بندی اتر به عنوان اوراق بهادار: تحولی بزرگ در انتظار اتریوم!

پافشاری گری‌اسکیل: آیا دروازه‌های تایید ETF اسپات اتریوم به روی سرمایه‌گذاران گشوده خواهد شد؟

پافشاری گری‌اسکیل: آیا دروازه‌های تایید ETF اسپات اتریوم به روی سرمایه‌گذاران گشوده خواهد شد؟


تحلیل کاربران

استخراج

علیرضادوست

04/فروردین/1402

ارزهای دیجیتال، همان‌ طور که از نام آن‌ها نیز مشخص است، به ارزها یا پول‌هایی اشاره دارند که مانند ارزهای رایج چون دلار و یورو ماهیت فیزیکی ندارند، بلکه تماماً به‌صورت آنلاین، مجازی و دیجیتالی قابل دسترسی هستند. بیت‌ کوین «Bitcoin» اولین ارز دیجیتال جهان بود که در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به جهانیان معرفی شد. پس از بیت‌ کوین، هزاران ارز دیجیتال دیگر ایجاد شدند و به دنبال خود، شگفتی‌های بسیاری را در سیستم‌های اقتصادی و غیراقتصادی جهان ایجاد کردند

4

تریدرهای حرفه‌ای

13831383

16/شهریور/1401

فعلا این روز ها نوسان رمز ارزها انقد زیاد است که تریدرهای حرفه ای هم نگاه مثبتی ندارن چون معلوم نی در ۲۴ ساعت آینده چه اتفاقی میوفته

17

بروز رسانی مرج

minister

15/شهریور/1401

بروز رسانی مرج در شبکه اتریوم میتواند بر قیمت این ارز هم تاثیر گذار باشد.شاید در هفته های اول،افزایش قیمت آن نا محسوس باشد ولی به احتمال زیاد در میان مدت و بلند مدت باعث افزایش قیمت اتریوم و حتی افزایش درصد دامینتس اتریوم خواهد شد

21

بیشترین ارز رایگان

beh77

15/شهریور/1401

سلام سایت زیر بیشترین بیتکوین رایگان یا هر ارز دیگه ای که نیاز دارین فرقی نداره به ایرانیها میده بسیار معتبر. https://www.coinpayu.com/?r=beh69b

31

انتقال اتریوم آخرین پله

Catty707

15/شهریور/1401

بالاخره داره انتقال اتریوم انجام میشه در حال حاضر در آخرین پله ی انتقال قرار داره بین ۱۹ تا ۲۹ شهریور انتقال به شبکه سهام انجام میشه حتما بعد اتریوم نوبت بیت کوین میرسه فعلا هم قیمت اتریوم رشد کرده هم انتقال نزدیکه به خوبی و بدون اشکال فکر میکنم انجام بشه هر چند بی کار موندن و خالی شدن ماینرهای اتریوم یه دفعه ممکنه توی استخراج دیگر رمز ارزها اختلال ایجاد بکنه که اونم حل شدنیه .این بزرگترین انتقال در تاریخ رمز ارزهاست که اگه موفق بشه بقیه با خیال راحت تصمیم به انتقال خواهند گرفت.

25

سردرگمی کاربران

arashpayman

16/شهریور/1401

بعد از بروزرسانی اتریوم .. ماینرهایی که این ارز دیجیتال رو استخراج میکردند بیکار شده و با فروش زیر قیمت بازار کارت گرافیک های خود .. به سمت استخراج سایر ارز رمزها روی خواهند اورد و این موضوع باعث اختلال در شبکه و سیستم میشود

18

اتریوم

ahmadshrzad

15/شهریور/1401

بروزرسانی اتریوم هنوز انجام نشده و از الان اینقدر اخبار منفی میدن و فکر نکنم تاثیری روی ارزهایی که استخراج میشن داشته باشه

61

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.