coingram
کوینگرام

وضعیت بیت کوین در ابتدای فوریه چگونه است؟

12/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بیت کوین در ابتدای فوریه چگونه است؟
Bitcoin
BTC
تحلیل
ترید
1646
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با به پایان رسیدن اولین ماه سال ۲۰۲۳ و شروع ماه فوریه بسیاری از تحلیلگران به سراغ استفاده از ابزارهای مختلفی برای بررسی و پیش بینی قیمت بیت کوین در ۳۰ روز آینده می‌روند. در این مطلب به بررسی چند عامل می‌پردازیم که در ابتدای ماه می‌توانند به تحلیل‌های ما در فوریه کمک کنند.

به نقل از خبرگزاری کوین تلگراف، گزارش پلتفرم گلسنود با بررسی داده‌های آنچین، داده‌های بازار آنی (اسپات) و داده‌های بازار فیوچرز نشانه‌هایی امیدوارکننده برای خریداران در بازار رمزارزها به ارمغان آورده است. لیکویید شدن پوزیشن‌های فروش استقراضی (Short) باعث شده است تعادل به بازار بیت کوین بازگردد و رفتارهای ناسالم دلالان در این بین پاک شود.

لیکویید شدن معاملات شورت بیت کوین علاوه بر افزایش قیمت آن در ماه ژانویه, باعث شد احساسات خریداران در بازار رمزارزها نیز بهبود یابد.

این مطلب توصیه سرمایه‌گذاری نیست و تنها برگردان منبع خبر است.

بررسی موجودی بیت کوین در صرافی‌ها

در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) ذخایر بیتکوین صرافی‌های رمزارز به بالاترین میزان خود رسیده بود و پس از آن شاهد کاهش این موجودی بوده‌ایم. در حال حاضر حدود ۲.۲۵ میلیون BTC در ۲۱ صرافی بزرگ دنیا قرار دارد که این میزان کمترین مقدار آن از سال ۲۰۱۸ تاکنون است.

در طول تاریخ بیت کوین، میزان ورودی و خروجی آن به صرافی‌ها معمولا مشابه است، اما در آبان امسال این نظم به هم خورده بود و اکنون به حالت متعادل بازگشته است.

ذخایر بیت کوین صرافی‌های رمزارز به پایین‌ترین میزان خود از سال ۲۰۱۸ رسیده است؛ منبع: گلسنود

سرمایه‌گذاران مختلف به ناحیه سود بازگشتند

در بازار خرسی ۲۰۲۲، تنها سرمایه‌گذارانی که قبل از ۲۰۱۷ به بازار ورود کرده بودند در سود قرار داشتند و سایرین (کسانی که از سال ۲۰۱۸ به بعد خرید کرده بودند) در ناحیه ضرر تحقق نیافته قرار داشتند. با این حال گزارش گلسنود نشان می‌دهد پس از رالی ژانویه، سرمایه‌گذارانی که از سال ۲۰۱۹ (یعنی قیمت خرید ۲۱٬۸۰۰ دلار) به بازار ورود کرده‌اند نیز در سود تحقق نیافته قرار گرفته‌اند.

داده‌های گلسنود نشان می‌دهد دو دسته از سرمایه‌گذاران (آنهایی که از بایننس و کوین بیس بیت کوین خریداری کرده‌اند) حدودا بیت کوین را با قیمت ۲۱۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اند.

چند ساعت تا اعلام افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو باقی مانده است

با اینکه بیت کوین در تلاش است تا از مرز ۲۴٬۰۰۰ دلار عبور کند، اما اگر آمار مرتبط با اقتصاد کلان بازار را تحت تاثیر قرار دهد، سود تحقق نیافته این دو دسته مهم از سرمایه‌گذاران نیز کاهش می‌یابد. نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در حال برگزار شدن است و تصمیم‌گیری آنها برای افزایش نرخ بهره امشب اعلام خواهد شد. بانک مرکزی اروپا نیز در این هفته تصمیم خود را در خصوص نرخ بهره بانکی اعلام می‌کند.

توصیه نویسنده: برای پیش بینی قیمت بیت کوین، تنها به یک دسته از اطلاعات اکتفا نکنید و با بررسی مداوم به صورت هفتگی، دید بهتری نسبت به بازار رمزارزها کسب کنید. هرچند شرایط آنچین خوش‌بینانه به نظر می‌رسند اما شرایط اقتصاد کلان و احتمال رکود گسترده جهانی می‌تواند تمام بازارها را تحت تاثیر قرار دهد.

به نظر شما قیمت بیت کوین در ۳۰ روز آینده می‌تواند همانند ماه قبل عمل کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!


تحلیل کاربران

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال

mh31

12/بهمن/1401

از اولین روز سال 2023 تاکنون، حرکت صعودی امیدوارکننده‌ای در بازار کریپتو آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این مسئله احساسات سرمایه‌گذاران را نسبت به بازار کریپتو بسیار مثبت و صعودی کرده است. بیت کوین (BTC) به عنوان رهبر بازار ارزهای دیجیتال، این بازار صعودی را پیش می‌راند و به دنبال آن، اتریوم (ETH) و سایر التکوین‌ها نیز روزهای سبزی را پشت سر می‌گذارند. این تحولات مثبت باعث افزایش ارزش جهانی بازار کریپتو شده‌اند.

10

بيت کوین

haniye74

12/بهمن/1401

بیت کوین با رشد 39درصدي در برابر دلار آمریکا در اولین ماه سال 2023،رشد ارزش قابل توجهی داشته است.در 29ژانويه 2023،بیت کوین به بالاترین سطح 30روزه خود یعنی 23954دلار به ازای هر واحد رسید که قیمت ها از این ارزش تا پایین ترین سطح 22988دلار در 24ساعت گذشته متغیر بود.این افزایش به طور قابل توجهی شاخص ترس و طمع رمز نگاری را افزایش داده است و در طول ماه آن را از منطقه ترس شدید به محدوده طمع منتقل کرده است.

20

بیت کوین

mahsadas

13/بهمن/1401

با نزدیک شدن بازگشایی بازار سهام در روز دوشنبه روند قیمت بیت کوین اندکی کاهشی شده است و در زمان نگارش خبر ۲۳٬۱۱۲ دلار است. معاملات فیوچر بازار نزدک نشان می‌دهد احساسات بازار سهام آمریکا با نزدیک شدن نشست FOMC و افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره، رو به خرسی شدن است. تصمیم نهایی FOMC در مورد میزان افزایش نرخ بهره ساعت ۱۰:۳۰ شب چهارشنبه به وقت تهران اعلام می‌شود

15

تحلیل بیت کوین

mhmdmwswy6894

23/بهمن/1401

بیت کوین در ادامه اصلاح دو روز گذشته باز هم کاهش قیمت داشت، و این کاهش تا سطح 21450 دلار ادامه پیدا کرد. همچنان جهت حرکت کوتاه مدت بیت کوین نزولی و به سمت حمایت های مشخص شده در محدوده های 21 الی 20 هزار دلار می باشد. اما ممکن است، یک برگشت به سمت مقاومت محدوده 22000 الی 22200 دلار را شاهد باشیم. در بازه زمانی 1 ساعته می توانیم بعد از حرکت اسپایک نزولی یک کانال نزولی باریک در نظر بگیریم. در سناریو برگشت کوتاه به سمت بالا، بیت کوین در صورتی که روی حمایت 22500 دلار الگوی کف دو قلو تشکیل دهد، می تواند با شکست سقف کانال نزولی، یک نوسان مثبت را تا محدوده 22000 دلار ثبت کند. که در این صورت و در ادامه یک روند رنج را می توانیم انتظار داشته باشیم. مجددا بعد از این حرکت انتظار برگشت به سمت حمایت های پایین تر را داریم. اما در سناریو دوم ادامه روند نزولی داخل همین کانال را می توانیم با شکست حمایت 22500 دلار شاهد باشیم.

7

رشد بیت کوین

amirmahdi051

12/بهمن/1401

بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کرد. برخی از عوامل احتمالی این پدیده شامل فعالیت نهنگ‌ها، خرید عمومی و پتانسیل ارزهای دیجیتال برای اختلال در خدمات مالی است. ثبات بازار کریپتو پس از یک دوره طولانی بی ثباتی بازگشته است و بسیاری اکنون نسبت به رشد آینده بیت کوین مثبت هستند.

12

قیمت های انفجاری بیت کوین

alialoshi

12/اسفند/1401

قیمت های انفجاری بیت کوین در روز های آینده و بیت کوین دارد کمیاب میشود هر چقدر میتوانید بیت کوین بخرید که

7

بیت کوین در فوریه

marwan

13/تیر/1402

عملکرد بیت کوین در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که بازدهی قیمت در ماه فوریه (بهمن) عمدتاً مثبت و بازار در این ۳۰ روز صعودی بوده است؛ اما آیا این جریان در سال ۲۰۲۲ هم تکرار می‌شود؟

3

افزایش قیمت

saman1275

16/بهمن/1401

افزایش انفجاری بیت کوین درراه است بزودی استخراج بیتکوین تمام میشود وبیت کوین کمیاب وکمیابتر میگی نه نگاه کنید

10

رشد بیتکوین و کاهش بیتکوین خیلی مهمه

Sagi

29/فروردین/1402

بنظر من بیتکوین تا چند روز دیگر مرز 40هزار دلار رو هم رد می‌کنه بهترین سرمایه برای کسایی که می‌خوان سود خوبی داشته باشن عالیه ولی خطراتی هم داره وقتی داره اینجوری می‌ره بالا می‌کنه یهو بیاد پایین پس بهترین کار اینه احتیاط بکنیم چون وقتی که بیاد پایین صدرصد زیر 20هزار دلار میاد اونوقت بهترین سرمایه هستش که بزاریم و سود کنیم

3

بیت کوین

[email protected]

12/بهمن/1401

داده‌های گلسنود نشان می‌دهد دو دسته از سرمایه‌گذاران (آنهایی که از بایننس و کوین بیس بیت کوین خریداری کرده‌اند) حدودا بیت کوین را با قیمت ۲۱۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اند.

16

پیش بینی قیمت بیت کوین برای فردا

mahmood39

12/بهمن/1401

پیش بینی قیمت بیت کوین در روز پنج شنبه 2 فوریه: حداقل قیمت 21702 دلار، حداکثر 24968 دلار و در پایان روز قیمت 23335 دلار برای هر سکه. پیش بینی بیت کوین به دلار در روز جمعه، 3 فوریه: حداقل قیمت 20858 دلار، حداکثر 23998 دلار و در پایان روز قیمت 22428 دلار برای هر سکه. منبع 30rates

19

mehrdadr

shswt

27/اسفند/1401

بیت کوین خوبه لذا درصورتی که تجربه مکفی داشتبه باشی شما هرارزی که بخوای بخری دانستنیایی اولیه ندونی مسلما ضرر خواهی کرد، ودر کل تاضرر نکنی تجربه کسب نمیکنی.

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.