coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

66,533 $

4,337,951,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.4%

3,282 $

213,988,356 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

65,167 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

616.4 $

40,186,672 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

158.62 $

10,342,024 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.2%

3,277 $

213,632,364 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5457 $

35,580 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

0.1623 $

10,582 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.81 $

378,812 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چند ساعت تا انتشار CPI آمریکا؛ انتشار چه نرخی باعث ریزش قیمت بیت کوین می‌شود؟

25/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
چند ساعت تا انتشار CPI آمریکا؛ انتشار چه نرخی باعث ریزش قیمت بیت کوین می‌شود؟
CPI
USA
BTC
Bitcoin
2555
2 دقیقه

آمار نرخ تورم ژانویه، امروز سه‌شنبه ساعت ۱۷ به وقت تهران اعلام می‌شود. CPI سالانه ماه دسامبر ۲۰۲۲، ۶.۵٪ بود و پیش‌بینی‌ها در مورد CPI ماه ژانویه ۶.۲٪ است. انتشار این آمار بالای این میزان می‌تواند موجب ریزش در بازارهای سهام و رمزارزها شود.

به گزارش بین‌کریپتو، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. انتظار می‌رود امروز شاهد کاهش ۰.۳٪ نرخ سالانه این شاخص باشیم. همچنین Core CPI (همان CPI با در نظر گرفتن تمام کالاها غیر از خوراک و انرژی) نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که انتظار داریم نرخ سالانه آن به ۵.۵٪ کاهش پیدا کند.

انتشار آماری بالاتر از اعداد ذکر شده می‌تواند موجب ایجاد ترس در معامله‌گران بازارهای سهام و کریپتوکارنسی شود. کما اینکه قیمت بیت کوین پس از حوادث و فادی که دیروز در جریان توقف صدور استیبل کوین BUSD در بازار ایجاد شد، پناتسیل از دست دادن حمایت ۲۰,۵۰۰ دلار را دارد.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم ۴ ساعته منبع: تریدینگ ویو

جروم پاول رییس فدرال رزرو در سخنرانی خود پس از اعلام نرخ بهره، بارها بر واژه کاهش تورم تاکید کرده بود و شرط توقف سیاست‌های انقباضی را رسیدن به تورم ۲٪ اعلام کرد. حال بازار منتظر است ببیند که آیا این نرخ مطابق با صحبت‌های پاول در حال کاهش است یا خیر.

همچنین شاخص قیمت تولید کننده (PPI) نیز قرار است پنجشنبه همین هفته ساعت ۱۷ به وقت تهران اعلام شود. این شاخص تورم آمریکا را در سطح عمده‌فروشی بررسی می‌کند. انتظار می‌رود که نرخ PPI سالانه از ۶.۲٪ به ۵.۴٪ کاهش پیدا کند.

نرخ CPI و PPI ماه ژانویه آمریکا چه زمانی اعلام می‌شود و انتظار می‌رود چقدر باشد؟

  • شاخص CPI ژانویه امروز ساعت ۱۷ اعلام می‌شود و انتظار می‌رود از ۶.۵٪ سالانه به ۶.۲٪ کاهش پیدا کند. شاخص PPI نیز روز پنجشنبه ساعت ۱۷ اعلام می‌شود و انتظار می‌رود از ۶.۲٪ سالانه به ۵.۴٪ کاهش پیدا کند.

وضعیت قیمت بیت کوین پس از اعلام شاخص‌های تورم آمریکا چه خواهد شد؟

  • در صورتی که این آمار بیشتر از حد انتظارات گفته شده اعلام شوند، شاهد ایجاد فاد در بازار خواهیم بود که ممکن است قیمت بیت کوین را به زیر حمایت ۲۰,۵۰۰ دلار بکشاند. در صورت اعلام CPI برابر ۶.۲٪ احتمالا بازار به حرکت رنج خود ادامه دهد و در صورت اعلام زیر ۶.۲٪ می‌توانیم انتظار حمله دوباره قیمت BTC به مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!


تحلیل کاربران

اوج گیری

[email protected]

25/بهمن/1401

انشالله که بعد این ریزش دوباره اوج بگیره که مطمعن هستم اوج گیری امشب زیاد هست وببینم چقدر بالا میره وپیشرفت میکنه. .

11

سلام

salimafzalli

02/فروردین/1402

بیت کوین پادشاه ارز های دیچتال است و امیدوارم همچنان بماند من علاقه خاصی به بیت کوین دارم این ارز مبوبیت خاصی در کشورهای جهان دارد

0

تاثیر اقتصاد آمریکا

[email protected]

25/بهمن/1401

بی گمان اقتصاد آمریکا بر کل اقتصاد جهان تاثیر انکار ناپذیری دارد ، ارز دیجیتال هم یکی از این موارد است که بی تاثیر از اقتصاد آمریکا نیست ولی با این وجود باید امید وار باشیم که اقتصاد آمریکا زیادی منفی نشه چون باز هم مثل این یک سال گذشته باعث سقوط ارز دیجیتال خواهیم بود تا تقریبا ۳ ساعت دیگه معلوم میشه ،من که دوست ندارم باز هم صبر کنم که چه وقت باز اتریوم رشد میکنه تا بتونم اون پولی که برای سود سرمایه گذاری کرده بودم رو بتونم فقط اصل پولم رو دریافت کنم بعد از یک سال و نیم چه برسه به سود ،

24

آمار

[email protected]

25/بهمن/1401

بیت کوین این هفته ۴ بازگشت متوالی از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه داشته است و پس از انتشار آمار مربوط به نرخ بیکاری در آمریکا، قیمت به زیر ۲۰٬۰۰۰ دلار، اوج تاریخی سال ۲۰۱۷ و میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه سقوط کرد.

20

cpi

marwan

25/بهمن/1401

به گزارش بین‌کریپتو، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین نرخ بهره توسط فدرال رزرو است. انتظار می‌رود امروز شاهد کاهش ۰.۳٪ نرخ سالانه این شاخص باشیم. همچنین Core CPI (همان CPI با در نظر گرفتن تمام کالاها غیر از خوراک و انرژی) نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که انتظار داریم نرخ سالانه آن به ۵.۵٪ کاهش پیدا کند.

23

نرخ بهره آمریکا

iic26253

25/بهمن/1401

بدون شک و باتوجه به تجربه بنده رمزارزها مخصوصا پرطرفدارهاوسلطان بازار یعنی بیت کوین همیشه قبل از اعلام این خبرها از نتیجه خبر آگاهی دارند و احتمالا این ریزش دو سه روزه بخاطر پرشی است که قرار است از امشب آغاز بشود ..تحلیل من اینه انشالله

36

بیت کوین

[email protected]

27/بهمن/1401

ارز دیجیتال بیت کوین اولین ارزی هست که نوسان زیادی تو بازار داشته ولی این هفته روند صعودی خود را شروع کرده

8

بیت کوین

mahsadas

25/بهمن/1401

با بازگشت ناگهانی نوسانات به بازار، آن دست از معامله‌گران بیت کوین که موقعیت لانگ (خرید) باز کرده بودند، روز گذشته در مجموع ۲۳میلیون دلار از سرمایه خود را به‌خاطر لیکوییدشدن از دست دادند

20

عرض خسته نباشید

علیرضادوست

02/اسفند/1401

سلام خسته نباشید به تمامی هم تیمی های کوین گرام و عضو ها و تمامی مردم ایران کوینگرام بسیار برنامه عالی و پایبند به قانون هست و در پرداخت ها هم به جدیت دونبال میشود ممنون که لایک میکنید

9

تحلیل

pooya6489

25/بهمن/1401

خیلی از تحلیل های سایت های خارجی خبر از افزایش قیمت بیت کوین پس از انتشار آمار داره که همه منتظرش بودند...

18

ریسک بیت کوین

javad1972

30/بهمن/1401

حدود 5 ماه پیش من حدود 30 تومن بیت کوین خریدم از شانس من ان روز قیمتش 720 بود هر روز هم داشت پایین می امد تا رسید به مباغی که من حساب کرد م دیدم 7 تومن ضرر می کنم همان روز فروختم. بک هفته نکشید به 850 رسبد به قول قدیمی ها اگه لب دریا برم با تن عظمتش خشک میشود از ان روز به این ور با بیت کوین کاری ندارم یک ماه پیش ارز فگ خریدم شانسم گل کرد حدود سه برابر شده فقط ریسک معامله ارز دیجیتالی باید صبور باشی

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.