coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

58,577 $

3,649,347,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

2,979 $

185,585,470 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

62,269 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

560 $

34,885,508 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

10.9%

136.8 $

8,522,640 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.9%

0.5152 $

32,097 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

2,974 $

185,308,858 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.3%

0.131 $

8,161 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.4%

4.84 $

301,532 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اوپن سی برای رقابت با پلتفرم بلر کارمزدهای معاملاتی خود را رایگان کرد

30/بهمن/1401
افزودن به نشان شده ها
اوپن سی برای رقابت با پلتفرم بلر کارمزدهای معاملاتی خود را رایگان کرد
OpenSea
NFT
اوپن سی
اخبار
3358
2 دقیقه

اوپن سی، بزرگترین بازار معاملاتی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در توییتی از تغییر ساختار گسترده در کارمزدها و میزان درآمد سازندگان NFTها خبر داد و میزان کارمزد اخذ شده برای معاملات را به صفر رساند. این سیاست برای رقابت با رقبای جدیدی مانند پلتفرم بلر (BLUR) اتخاذ شده است.

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی نانسن، حجم معاملاتی روزانه بازار بلر در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) از اوپن سی پیشی گرفته است. این نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به دنبال کسب سود بیشتر در بازارهایی با کارمزد پایین‌تر هستند.

نمودار حجم معاملات روزانه بلر و اوپن سی – منبع: Nansen

به دنبال این آمار، اوپن سی از ۳ تغییر گسترده برای بازگرداندن مشتریان از دست رفته خبر داد:

  • اولین تغییر، کاهش کارمزد معاملات به صفر برای مدت محدود است.
  • علاوه بر این، تغییراتی در میزان درآمد سازندگان توکن‌های NFT ایجاد شده است.
  • اخرین مورد به تغییر سیاست مسدودشدن سایر بازارهای معاملاتی مربوط می‌شود.

 

اوپی سی در واکنش به این تغییرات خاطرنشان کرد سیاست‌های جدید برای احیای تسلط این بازار در فضای NFTها صورت می‌گیرد:

اتفاقات اخیر، از جمله تصمیم بلر برای درآمد سازندگان NFT و انتخابی نادرستی که سازندگان (NFT) بین نقدینگی در بلر یا اوپن سی باید انجام دهند، ثابت می‌کند سیاست‌های پیشین ما دیگر جواب نخواهند داد.

اوپن سی مدعی است از درآمد سازندگان NFT به طور همه‌جانبه‌ای دفاع کرده و سیاست جدیدی را اتخاذ کرده که به کاربران امکان فروش از طریق سایر مجموعه‌هایی که سیاست‌های مشابهی با اوپن سی دارند، از جمله بلر فراهم می‌کند.

برنامه جدید اوپن سی برای احیای مشتریان از دست رفته

برتری حجم معاملات روزانه پلتفرم بلر را می‌توان به سیاست جدید حق امتیاز این بازار و تفاوت گزینه‌های پرداختی این حق امتیاز در مقایسه با اوپن سی نسبت داد.

سیاست کنونی حق امتیاز در پلتفرم اوپن سی، مانع از دریافت حق امتیاز در بازارهای مختلف می‌شود. دلایل مختلفی برای این سیاست وجود دارد که در بخش پرسش‌های متداول به آن اشاره شده است. با این حال، در نهایت سازندگان تنها محدود به کسب حق امتیاز در یک پلتفرم هستند.

جامعه رمزارزها در بحبوحه جنگ میان بلر و اوپن سی، بر اهمیت وجود رقابت در این صنعت تاکید کرده‌اند. در حقیقت، اگر رقابتی نبود، بازارهای مطرح و بزرگ مانند اوپن سی در نهایت با افزایش هنگفت کارمزدها حق سازندگان و کلکسیونرهای NFT را ضایع می‌کردند.

علاوه بر این، اوپن سی قصد دارد سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کند و تصمیم‌های بهتری را برای کاربران خود بگیرد. با این حال، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افزایش دوباره کارمزدهای اوپن سی در صورت احیای مشتریان از دست رفته وجود دارد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

اوپن سی و بلر

aliansari

02/فروردین/1402

کم کم دنیای ارزهای دیجیتال وارد مرحله تازه ای میشه بخاطر رقابت کارمزد خودشونو یا کم میکنن یا رایگان. از این فرصتها باید نهایت استفاده رو برد.

41

open sea

marwan

02/اسفند/1401

اوپن سی یک بازار NFT همتا به همتاست که با توجه به رابط کاربری و طراحی بسیار ساده آن خرید، فروش و دسترسی به NFT ها را برای هرکسی آسان کرده است و به مجموعه‌داران (کلکسیونرها) اجازه می‌دهد مستقیم با یکدیگر معامله کنند

38

کارمزد

[email protected]

30/بهمن/1401

سلام دوستان عزیز ، کل رقابت اینو ته پجال هم وابیه همی کار هیچ نظری نیسی کارمزد این برنامه به صفر رسیده است شرایط درمقابل شرایط

45

اوپن سی

hojjat17a

07/فروردین/1402

بازار اوپن سی زیرساخت تجارت NFT را به صورت رایگان فراهم می‌کند اما 2.5 درصد از قیمت فروش توکن NFT به پلتفرم تعلق خواهد گرفت. اگر این کارمزد را با هزینه‌های بازار‌های کالای فیزیکی و خدمات مقایسه کنیم، به راحتی درمی‌یابیم که هزینه‌های خرید NFT در اوپن سی بسیار منصفانه تعیین شده است.

22

اوپن سی

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

30/بهمن/1401

درسال گذشته برخلاف نظر وانتظار بازار وتولیدکنندکان ان اف تیها وتبلیغات گسترده رشده چندانی نکردن اماازپایان سال قبل رقابت جدی وتبلیغات گسترده تری درحال انجام است خصوصا بااخبار پیشرفت وگسترش مزایا ومشتریان بیشتر حال این دورازانتژارنیست برای درامدبیشتر وجابازکردن وباقی ماندن درصحنه اینگونه اقدامات صورت بگیرد

44

اوپن سی

[email protected]

30/بهمن/1401

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و معامله گران هموطن گفته میشه بازار اوپن سی معیارهای تازه و خوبی در نظر گرفته که توکن های زیادی برای کاربرانش اهدا خواهد کرد و کارمزد صفر در نظر گرفته پر سود باشید

44

اوپن سی

sadehmehrban

25/دی/1402

اوپن سی بهترین بازار برای خرید و فروش ان اف تی هست که کارمزد کمی هم از کاربرانش میگیره. دنیای ان اف تی میتونه شما رو میلیاردر کنه

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.