coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.9%

64,193 $

3,999,223,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

3,147 $

196,059,346 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9995 $

62,269 تومان

Tether

Tether

usdt

1.8%

592.4 $

36,905,274 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

146.97 $

9,156,231 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

3,145 $

195,912,318 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5314 $

33,106 تومان

XRP

XRP

xrp

4.3%

0.163 $

10,155 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.2%

5.92 $

368,816 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

غول بازی‌ سازی به دنبال استفاده از اتریوم در بازی‌های بلاک چینی است

03/تیر/1398
افزودن به نشان شده ها
غول بازی‌ سازی به دنبال استفاده از اتریوم در بازی‌های بلاک چینی است
BlockChain
Etherum
News
2651
دقیقه

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، غول بازی‌سازی دنیا و سازنده‌ بازی اساسینز کرید، قصد دارد در بازی‌های مبتنی بر بلاک چین خود، از ارز دیجیتال اتریوم (ETH) استفاده کند.

به گزارش روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) سی‌سی‌ان، این شرکت بازی‌سازی فرانسوی، چند ماه است که مشغول توسعه‌ی محصولات بلاک چینی و استفاده از ارز دیجیتال اتریوم در بازی‌های خود بوده است. گفته می‌شود که این شرکت به دنبال درآمدزایی بیشتر و توسعه‌ آیتم‌ها و دیگر امکانات قفل شده‌ی بازی‌هایش است.

با این حال مشخص است که یوبی‌سافت، از ارز دیجیتال اتریوم و پتانسیل فناوری بلاک چین به عنوان اهرمی برای پیروزی در مقابل اپیک گیمز (Epic Games)، حریف خود و سازنده‌ی بازی فورتنایت(Fortnite)، استفاده می‌کند. از زمان انتشار بازی فورتنایت، شرکت اپیک گیمز، ۲۵۰ میلیون کاربر فعال به دست آورده و بیش از ۲ میلیارد دلار در سال درآمد داشته است. بازی فورتنایت و صنعت بازی‌سازی، رسانه‌های اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

اوایل این هفته، شرکت پژوهشی نشنال ریسرچ گروپ (National Research Group) اعلام کرد که میزان استفاده‌ی مردم از بازی فورتنایت، از فیس‌بوک، نت‌فلیکس و یوتیوب نیز بیشتر است. این موضوع نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی به سمت رقابت با صنعت بازی‌سازی جوان پیش می‌روند.

چارلز لویی پِلَنَد (Charles-Louis Planade)، تحلیلگر امور مالی بانک میدکپ پارتنرز (Midcap Partners)، اظهار داشت که موفقیت بازی فورتنایت، تأثیر چندانی بر شرکت یوبی‌سافت نداشته است، زیرا رده‌‌سنی کاربران آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

مخاطب خاص بازی فورتنایت نوجوانان هستند، در حالی که معروف‌ترین بازی‌های شرکت یوبی‌سافت برای مخاطبان بالغ‌تری ساخته شده‌اند. با این حال، پلنید گفته که ۲۵۰ میلیون کاربر بازی فورتنایت، خود، یک بازار بزرگ بوده که دور از دسترس این شرکت فرانسوی، در حال گسترش است.

یوبی‌سافت و استفاده از ارزهای دیجیتال

شرکت یوبی‌سافت به شدت به ساخت یک بازی برای پیروز شدن در رقابت با حریف قدرتمند خود، نیاز دارد. با اینکه این شرکت، بازی‌های محبوب و جهانی رینبو سیکس، اساسینز کرید و دیگر بازی‌ها را ساخته، اگر در توسعه‌ی محصولات خود نوآوری به خرج ندهد، با شکست روبرو خواهد شد. فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال اتریوم می‌توانند راه‌حل دستیابی به این نوآوری باشند.

در حالی که ترون، انجین و دیگر پروژه‌ها درصدد توسعه‌ی ساخت بازی با استفاده از بلاک چین بوده‌اند اما از هیچ ارز دیجیتالی تاکنون برای سرمایه‌گذاری کلان در این عرصه استفاده نشده است. این موضوع در خصوص توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای، مانند یوبی‌سافت، که به دنبال استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان اهرم بزرگ و بالقوه‌ای برای آینده هستند، صادق است.

تبدیل کالای دیجیتالی به فیزیکی

یک منبع آگاه اعلام کرد که پروژه‌ی بلاک چین یوبی‌سافت به سطح پیشرفته‌ای رسیده است. گفته می‌شود که این شرکت به دنبال افزودن آیتم‌های مبتنی بر بلاک چین و فیزیکی کردن محصولات دیجیتالی خود است. یک متخصص صنایع به نشریه‌ی فرانسوی لِزِکو (Les Échos) گفت:

هنگامی که در بازی فورتنایت لباس می‌خرید، سرمایه‌تان از دست خواهد رفت و این لوازم جانبی در بازی قفل هستند. اگر از بلاک چین استفاده کنیم، به عناصر دیجیتالی، موجودیت فیزیکی خواهیم بخشید.

شاید ثبت آیتم‌های موجود در بازی، قابلیت جذابی برای بلاک چین به شمار نیاید، اما با استفاده از همین فناوری، یوبی‌سافت می‌تواند از ارز دیجیتال اتریوم به عنوان روش پرداخت استفاده کند. ارز دیجیتال اتریوم، قرارداد هوشمند) داشته که می‌توان با استفاده از آن، امکان شرط‌بندی بر سر رویدادهای بازی را فراهم آورد.

علاوه بر آن، قرار دادن محصولات بر روی بلاک چین، به نفع سازندگان بازی خواهد بود. همان‌گونه که مقالات و ویدیوها را می‌توان بر روی دفتر کل عمومی قرار داد، طراحان بازی نیز می‌توانند محصولشان را روی بلاک چین قرار داده و میان پلتفرم‌های مختلف توزیع کنند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

قانون‌گذاری رمزارزها یا ممنوعیت آن‌ ؟

قانون‌گذاری رمزارزها یا ممنوعیت آن‌ ؟

با معرفی بلاک چین جدید اوکی‌اکس، قیمت توکن این صرافی به بالاترین سطح خود رسید

با معرفی بلاک چین جدید اوکی‌اکس، قیمت توکن این صرافی به بالاترین سطح خود رسید

بیش از ۱۳،۰۰۰ توکن NFT در شبکه بیت کوین ایجاد شده است

بیش از ۱۳،۰۰۰ توکن NFT در شبکه بیت کوین ایجاد شده است

۶۰ درصد از کل فعالیت حوزه بلاک چین در ماه جولای به بازی‌ها و گیمینگ مربوط بوده است

۶۰ درصد از کل فعالیت حوزه بلاک چین در ماه جولای به بازی‌ها و گیمینگ مربوط بوده است

نسخه جدید وب‌سایت دوج کوین فعال شد

نسخه جدید وب‌سایت دوج کوین فعال شد


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال و بازی

Amir.tkd

19/فروردین/1399

این خیلی خوبه که برای بازی ها از ارز دیجیتال استفاده کنن اینکار باعث افزایش محبوبیت بازی میشه.

6

تشویق

شهاب طهماسبی

07/اردیبهشت/1399

واقعا فوق العاده است خرید با ارز دیجیتال و ایت یه روش خاصه و جدیده که میتونه گسترش پیدا کنه و جایگزین خیلی روش های قبلی باشه

4

تایید

شهاب طهماسبی

07/اردیبهشت/1399

دقیقا میشه یه مبلغی خرید کنی و بذاری چند سال بمونه و بعدا چندین برابر میشه و فقط نیاز به صبر داره که بشه پیشرفت کرد

3

ارزش بلاک چین

fateme_joo1380

31/شهریور/1398

از این طریق میتوان هزینه ها رو کم کرد هم سود خوبی واسه برنامه میشه اگه مقدار کمی از اون پول ها به کابرا داده بشه خوبه

14

ارزهای میلیاردی

uoieoi

30/شهریور/1398

اینقدرها هم سخت نیست این بیت کویین هم طی ده سال دویست هزار برابر شده است

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.