coingram
کوینگرام

افت بیت کوین پس از جلسه بانک مرکزی آمریکا

03/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
افت بیت کوین پس از جلسه بانک مرکزی آمریکا
Bitcoin
BTC
USA
اخبار
1898
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک روز امیدوارکننده با یک سقوط به پایان رسید.

بیت کوین و دیگر رمزارزهای اصلی پس از این که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را 0.25% افزایش داد و تاکید کرد که تورم حتی پس از بحران‌های بانکی اخیر تمرکز اصلی این بانک خواهد بود، افت کردند.

بانک مرکزی آمریکا طبق پیش‌بینی‌ها نرخ بهره را 0.25% افزایش داد و امید سرمایه‌گذاران را که انتظار داشتند پس از یک بحران بانکی که اطمینان به شرکت‌های خدمات مالی سنتی و قدرت دلار آمریکا را متزلزل کرده، این بانک به شدت داویش شود، از بین برد.

بیت کوین بلافاصله پس از تصمیم بانک متزلزل شد و حتی به زیر 27000 دلار سقوط کرد. بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا 3.5% افت داشته و حوالی محدوده 27375 دلار معامله می‌شود. در اوایل روز، در حالی که بازارها به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در طول یک سال امیدوار بودند، بیت کوین به بالای 28700 دلار رسید.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار اواندا بیان کرد: ریسک گریزی توانست بیت کوین را پایین بیاورد چرا که آشفتگی‌های بازار ناشی از نگرانی‌های بانکی و به دلیل تضعیف سریع اقتصاد بود. ممکن است سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو به پایان رسیده باشد، اما ریسک سقوط چیز دیگری در بخش مالی همچنان بالا است."

اتریوم نیز از محدوده بالای 1800 دلار سقوط کرد و به محدوده 1737 دلار رسید. دومین رمزارز بزرگ بازار افت 3.3 درصدی داشت. تقریبا تمام 25 رمزارز برتر بازار در کوین دسک در محدوده قرمز معامله می‌شدند. تنها توکن APT، توکن Aptos، و LTC، توکن بلاک چین Litecoin، به ترتیب 5% و 6% افزایش یافتند.

در همین حال، دنیای رمزارزها آخرین شوک‌های خود را متحمل شد چرا که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به صرافی رمزارز کوین بیس هشدار داد که در حال پیگیری اقدامات اجرایی در مورد نقض اوراق بهادار و طرح شکایت علیه بنیانگذار Tron، جاستین سان، به اتهام فروش و ایردراپ اوراق بهادار ثبت و تقلب و دستکاری بازار است. ترون (TRON) اخیرا 10% افت کرده است.

مویا اتهامات علیه سان را « قابل توجه» قلمداد کرد. به گفته وی: «دستکاری بازار بخشی از دنیای رمزارزها است که هنوز باید پاکسازی شود یا حتی به طور کامل به آن رسیدگی شود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

بیت کوین

saedkarim

04/فروردین/1402

سلام دوستان عزیز پادشاهان همیشه سود پیروزی برای خودشون هستش و ضرر شکستشان برای دیگران بیت کوین هم به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال از این امر جدا نیستش ،حواستون باشه بازار این روزها بسیار خطرناکه چون هيچکس نمیتونه حتی روز بعد این بازار رو پیش‌بینی کنه،(جز عده‌ای خاص ...)از معامله های عجولانه و احساسی دوری کنید،مهمترین سلاح شما صبر و شکیبایی ودور بودن از یکسری عواملی هستش که شما رو مجبور به معامله منفی میکنه،دوستان عزیز بدونید این بازار و هر بازار دیگه ای در هر شرایط و هر قیمتی میتونه سود دار باشه با هر درصدی (کم ،متوسط یا زیاد،)، فقط صبور باشید و آگاه ممنون

5

بیت کوین

mahyar0011

07/فروردین/1402

بیت کوین بعنوان برترین ارز مارکت به تمام موانع سر راهش بی اعتنایی میکنه تصمیم داره قدرت تکنولوژیو به رخ دنیا بکشه با این تفاسیر سرمایه گذاری روی رمزارزها بیشتر خواهد شد.

6

فراز و فرود عامل هیجان

zahra110

05/فروردین/1402

ویژگی ارزهای دیجیتال نوسان کردن قیمت ها و نقش بازیگران این بازار را می رساند و الا مزیت بیت کوین برای هیچ کس پوشیده نیست، مقاومت چند روزه این ارز بین ۲۷ تا ۲۸۵۰۰ دلار نشان از آماده شدن برای رشد سورپرایز کننده

14

[email protected]

[email protected]

03/فروردین/1402

با سلام و عرض ادب به همی دوستان عزیز و امید وارم که هم به موفقیت و سر بلندی باشند و به امید پیروزی

23

بیت کوین

[email protected]

03/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که با توجه به جلسه بانک مرکزی آمریکا قیمت بیت کوین پایین اومد ولی بنظر میرسه باز قیمتش بالا خواهد رفت

25

سلام

salimafzalli

04/فروردین/1402

بیت کوین مثل امواج اقیانوسها بالا پایین داره ولی ارزشش چیز کم نمیشه همچنان پادشاه بی چون چرا ارز های دیچتال است....

16

بیت کوین

housain320i

03/فروردین/1402

این ارز به نظر بنده مثل یک رهبر است..و اگر میخواهید میتونم ثابت کنم چه ملودی سنگین دارد بیت کوین ارزیست که همیشه پرچمش بالاست...با تشکر و سپاسگزاری

28

چیزی که من فهمیدم

noraniomid611

08/فروردین/1402

آقا شما دیدین رمز ارز ها مدت طولانی افت کنه من که ندیدم !؟ نظری چیزی دارین بگین؟ من خودم شخصاً مدت زیادی نیست که وارد این عرصه شدم ولی آز دیگران که به نوعی خدای این کار هستن اینجور من شنیدم

5

افت بیت کوین

hojjat17a

11/فروردین/1402

طبق پیش‌بینی‌ها نرخ بهره را 0.25% افزایش داد و امید سرمایه‌گذاران را که انتظار داشتند پس از یک بحران بانکی که اطمینان به شرکت‌های خدمات مالی سنتی و قدرت دلار آمریکا را متزلزل کرده، این بانک به شدت داویش شود، از بین برد. بیت کوین بلافاصله پس از تصمیم بانک متزلزل شد و حتی به زیر 27000 دلار سقوط کرد.

4

افت بیت کوین

haniye74

03/فروردین/1402

افزایش سیاست های انقباضي فدرال رزرو،انحلال بانک سيلورگيت و بازپرداخت بدهی کاربران صرافی Mt.GOXمنجر به کاهش قیمت بیت کوین تا 21,560دلار شد.خبر مهم ورشکستگی بانک سيليکون ولی هم یکی از دلایلی بود که قیمت بیت کوین را تا 21,569دلار رساند.

25

تحلیل

farhad.s2

06/فروردین/1402

با سلام این افت کوتاه مدت خواهد بود و بیت کوین پس از نزول کم احتمالا در قیمتی مقاومتی بسر برده و رشد میکند

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.