coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

64,585 $

4,114,064,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,155 $

200,952,479 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

63,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.2%

609.9 $

38,849,356 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.4%

144.49 $

9,204,013 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

63,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.6%

3,153 $

200,848,648 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5261 $

33,513 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

0.1515 $

9,651 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.44 $

346,528 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آموزش تصویری کیف پول بلاک چین (Blockchain.com) + نحوه گرفتن بک‌آپ

04/آبان/1398
افزودن به نشان شده ها
 آموزش تصویری کیف پول بلاک چین (Blockchain.com) + نحوه گرفتن بک‌آپ
کیف پول
آموزش
بلاک چین
6896
دقیقه

کیف پول بلاک چین داتکام (Blockchain.com) با نام و آدرسِ سابق بلاک چین دات‌‌اینفو (Blockchain.info) یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است که به جز این ارز، از چند ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم، بیت کوین کش و استلار پشتیبانی می‌کند. در این مطلب، ضمن معرفی کامل این سایت، نحوه ساخت کیف پول و کار با آن را به صورت تصویری آموزش می‌دهیم.

کیف پول Blockchain چیست؟

کیف پول تحت وب بلاک چین، با آدرس Blockchain.com این روزها یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است و کاربرانش به صدها هزار نفر می‌رسد. آدرس قدیمی این سایت Blockchain.info بود.

محبوبیت این کیف پول به حدی است که افراد تازه‌کار گاهی اوقات آن را با فناوری بلاک چین اشتباه می‌گیرند. فراموش نکنید که فناوری بلاک چین با کیف پول بلاک چین متفاوت است. فناوری بلاک چین تکنولوژیِ زیرساختی بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال است اما کیف پول بلاکچین داتکام فقط یک کیف پول برای ارزهای دیجیتال است که در برند خود از بلاک چین استفاده کرده است و هیچ ارتباطی با فناوری بلاک چین ندارد.

سایت بلاک چین داتکام همچنین قبل از این‌که کیف پول باشد، به عنوان یکی از اولین‌‌ کاوشگرهای بیت کوین شناخته می‌شود که می‌توان در آن تراکنش‌های بیت کوین و وضعیت شبکه آن را پیگیری کرد و شاید به همین دلیل نام بلاک چین را برای خود انتخاب کرده است.

کیف پول بلاک چین محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. دسترسی به این کیف پول از تمام دستگاه‌ها (دسکتاپ یا موبایل)، فقط با یک مرورگر اینترنتی امکان‌پذیر است.

کیف پول Blockchain، کلیدهای خصوصی (همان بیت کوین‌ها) را روی سرورهای اینترنتی ذخیره می‌کند، اما در وب‌سایت خود اثبات کرده است که تمام کلمات عبور، رمزنگاری شده هستند و این شرکت هیچ‌گونه دسترسی به ارزهای دیجیتال کاربران ندارد.

این کیف پول با نرم افزاری که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه داده، قابلیت استفاده راحت‌تر برای کاربران موبایل را فراهم کرده است.

آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین

ساخت کیف پول در این سایت بسیار راحت و در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شود. در ادامه به صورت گام گام، نحوه ساخت کیف پول در وب‌سایت Blockchain را آموزش می‌دهیم.

۱- ابتدا وارد وب‌سایت Blockchain.com شوید و بر روی «Sign Up» یا «Get a Free Wallet» کلیک کنید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک مستقیم به صفحه ثبت نام بروید.


۲- طبق تصویر زیر، فرم ثبت نام را تکمیل کنید و روی «Create My Wallet» کلیک کنید. فراموش نکنید که باید یک ایمیل معتبر وارد کنید، چون برای شما لینک تایید در ایمیلتان ارسال می‌شود. همچنین پیشنهاد می‌شود که برای امنیت بیشتر، یک کلمه عبور امن شامل اعداد و حروف برای خود انتخاب کنید.


۳- به همین سادگی کیف پول شما ساخته شده و وارد پنل کاربری کیف پول می‌شوید. در اولین ورود پیغامی مبنی بر آموزش کار با کیف پول به نمایش در می‌آید که می‌توانید با کلیک بر روی «Maybe Later» آن را به زمان دیگری موکول کنید.


۴- برای افزایش امنیت کیف پول، به ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که مربوط به کیف پول شماست را تایید کنید.

همچنین برای شما شناسه کیف پول (Wallet ID) ارسال شده است که باید برای ورود به جساب از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم که شناسه کیف پول خود را در جای قابل دسترسی یادداشت کنید تا برای هر ورود نیاز نباشد که به ایمیلتان مراجعه کنید.

آموزش کار با کیف پول Blockchain

کار با پنل کاربری کیف پول بلاک چین چندان سخت نیست و کاربران پس از مدتی گشت و گذار در داخل آن، به راحتی نحوه کارش را یاد می‌گیرند.

پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده آسان‌تر از کیف پول بلاک چین، نرم افزار موبایل آن را دانلود و نصب کنید. این نرم افزار برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود کیف پول بلاک چین برای اندروید

دانلود کیف پول بلاک چین برای iOS

کیف پول بلاک چین به جز امکان ذخیره ارزهای دیجیتال، امکانات دیگری هم برای کاربران خود فراهم کرده است که البته بیشتر آن‌ها برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیستند و نیاز به احراز هویت با پاسپورت دارند. اگر ساکن ایران هستید پیشنهاد می‌کنیم که از این کیف پول فقط برای ذخیره، دریافت یا ارسال ارزهای دیجیتال استفاده کنید و برای فعال‌سازی امکانات دیگر آن تلاش نکنید.

طبق تصویر زیر، هر یک از گزینه‌های موجود در پنل اصلی کیف پول بلاک چین را توضیح می‌دهیم:

  • ۱- صفحه اصلی پنل کاربری
  • ۲- ارسال ارز دیجیتال
  • ۳- دریافت ارز دیجیتال
  • ۴- مدیریت کیف پول‌ها و بررسی موجودی
  • ۵- مرکز امنیت (برای تنظیم امنیت کیف پول و گرفتن بک‌آپ)
  • ۶- تنظیمات
  • ۷- قیمت جهانی بیت کوین
  • ۸- خرید و فروش (برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست)
  • ۹- تبدیل سریع ارزها به یکدیگر (نیازمند هزینه – برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست )
  • ۱۰- اتصال به کیف پول سخت‌افزاری
  • ۱۱- امکانی جدید برای معامله (برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست)

آموزش دریافت بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کیف پول بلاک چین

برای دریافت ارز دیجیتال در کیف پول بلاک چین فقط کافیست:

۱- در پنل کاربری خود روی «Request» کلیک کنید.


۲- آدرس کیف پول خود را دریافت کرده و آن را به فرستنده بدهید تا برای شما ارز دیجیتال ارسال کند.

آموزش ارسال بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کیف پول بلاک چین

برای ارسال ارز دیجیتال در کیف پول بلاک چین فقط کافیست:

۱- در پنل کاربری خود روی «Send» کلیک کنید.


۲- در صفحه ارسال، آدرس گیرنده، مقداری که قصد ارسال آن را دارید وارد و کارمزد انتقال را مشخص کنید.

هر چقدر کارمزد بیشتری وارد کنید، تراکنش شما زودتر تایید می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر با کارمزدهای شبکه آشنایی کافی ندارید، قسمت کارمزد را دستکاری نکنید چون اگر کارمزد پایین باشد ممکن است تراکنش شما تایید نشود.

بک آپ گرفتن از کیف پول بلاک چین

بک آپ گرفتن مهمترین کار پس از ساختن کیف پول است. همانطور که احتمالا می‌دانید تراکنش‌های بیت کوین برگشت ناپذیر هستند و هر کس در شبکه بیت کوین مسئول دارایی‌های خودش است.

اگر کلمه عبور کیف پول خود را فراموش کنید، یا به هر دلیل دسترسی خود به کیف پول را از دست بدهید و از کیف پول نسخه پشتیبان (بک‌آپ) نداشته باشید، تمام دارایی‌هایتان از دست می‌رود و دیگر نمی‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید.

کیف پول بلاک چین به عنوان بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ عددی از کلمات انگلیسی می‌دهد که در صورت هر گونه مشکل برای کیف پول می‌توانید با کلمات بازیابی (Recovery Phrase) دارایی‌های خودتان را برگردانید.

برای گرفتن بک‌آپ در کیف پول بلاک چین خود مراحل زیر را طی کنید:

۱- از پنل کیف پول، به قسمت «Security Center» بروید.


۲- در بخش امنیت، روی دکمه «Backup Funds» کلیک کنید.


۳- دوباره بر روی «Backup Funds» کلیک کنید تا کلمات بازیابی به شما نمایش داده شود.

نکته: دکمه «Print Backup Sheet» یک گزینه اختیاری است که با کلیک بر روی آن یک فایل pdf دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را پرینت بگیرید و کلمات بازیابی خود را روی آن یادداشت کنید.


۴- کلمات در سه مرحله به صورت چهارتا چهارتا به شما نمایش داده می‌شوند. آن‌ها را به ترتیب و با دقت از چپ به راست یادداشت کنید.


۵- پس از یادداشت کردن کلمات، در مرحله بعد خواسته می‌شود تا ثابت کنید که کلمات را یادداشت کرده‌اید و به طور تصادفی از شما می‌خواهد که چهار کلمه از کلمات یادداشت شده را وارد کنید. مثلا از شما خواسته می‌شود کلمات اول، ششم، هشتم و دوازدهم را وارد کنید تا ثابت شود که کلمات بازیابی را یادداشت کرده‌اید.


۶- با مشاهده تیک سبز رنگ در کنار قسمت بک‌آپ، بک‌آپ‌گیری با موفقیت انجام شده است و در صورت فراموشی رمز می‌توانید به راحتی حساب خود را بازیابی کنید.

یکبار بک‌آپ گرفتن از حساب بلاک چین کافی است و نیاز نیست که مثلا بعد از هر تراکنش دوباره نسخه پشتیبان بگیرید.

توجه: کلمات بازیابی خود را حتما در جایی امن یادداشت کنید و به کسی ندهید. این کلمات به منزله تمام دارایی‌های شما است.

امنیت کیف پول بلاک چین

با وجود این‌که کیف پول بلاک چین یک کیف پول تحت وب است و کلیدهای خصوصی کاربران را روی سرورهای اینترنتی ذخیره می‌کند، مدت‌هاست که به عنوان کیف پولی قابل اعتماد در بین کاربران شناخته می‌شود و سابقه بدی از خود به جا نگذاشته است.

همانطور که گفتیم این کیف پول از کلیدهای خصوصی به صورت رمزنگاری شده نگهداری می‌کند و خودش دسترس مستقیم به دارایی‌ها ندارد. کلمات عبور کاربران به صورت هش شده ذخیره می‌شود و زمانی که کاربر کلمه عبور خود را وارد می‌کند، سیستم هش کلمه عبور کاربر و هش ذخیره شده در دیتابیس را مطابقت می‌دهد.

همچنین کیف پول blockchain گزینه‌های امنیتی زیادی را برای کاربرانش فراهم کرده است و امنیت حساب‌های این کیف پول می‌تواند تا حد زیادی افزایش یابد که از مهمترینشان می‌توان به تایید هویت دو عاملی اشاره کرد. با فعال کردن این گزینه، کاربر هنگام ورود به سیستم علاوه بر کلمه عبور، باید کدی که نرم‌افزار «google authenticator» به او می‌دهد را هم وارد کند.

توجه: به دلیل مسدود بودن شماره‌های ایران برای دریافت پیامک، در هنگام فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای، گزینه پیامک را انتخاب نکنید.

جمع‌بندی

کیف پول تحت وب بلاک چین یکی از کیف پول‌های محبوب بیت کوین است که این روزها از ارزهای دیجیتال دیگر مثل اتریوم، بیت کوین کش و استلار هم پشتیبانی می‌کند. دسترسی به کیف پول بلاک چین از طریق هر مرورگری امکان‌پذیر است و می‌توان با نرم‌افزار موبایل آن به آسانی ارزهای دیجیتال را ذخیره کرد.

علیرغم دید منفی به کیف پول بلاک چین داتکام، امنیت آن پایین نیست و سابقه درخشانی دارد. این کیف پول به دارایی‌های شما دسترسی ندارد بنابراین حتما از کیف پول خود بک‌آپ تهیه کنید چون در صورت فراموشی رمز اگر نسخه پشتیبان نداشته باشید، تمام دارایی‌های شما از دست می‌رود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!


تحلیل کاربران

کیف پول

rezahunter

05/آبان/1398

سلام و خسته نباشین به نظر من کیف پول یحساب خیلییی خوبی هست که همه مردم باید داشته باشن چون هم فرهنگ جامعه ما بالا میره هم یزمانی میرسه که نه پود تو جیبت هست کارتتم یادت رفته مونده خونه شارژ لازمی کیف پوله که به دادت میرسه

22

اشکال کوچک

arsham1

04/آبان/1398

اشکال کوچکی که دارد این است که احتمال دارد ادرس دریافت کیف پول شما دربلاک چین بعد از دریافت تغیر کند بعد از هر بار دریافت لطفا چک کنید

18

blockchain

mahdimohammadnezhad

04/آبان/1398

راحتی در استفاده و امنیتی که طی چند سال از کمپانی blockchain دیده شده باعث شده که همه کسانی که در فضای ماینینگ و ارز دیجیتال هستند به این کمپانی اعتماد داشته باشند و امید است که این اعتماد از بین نرود

14

کیف پول مجازی

DEADPOOL

05/آبان/1398

کیف پول بلاک چاین عالیه خیلی خوبه و فی برای ارسال ارز ها خیلی پایین هست و به اندازه ای که میخوای برداشت کنی میگیره و در کل خیلی خوبه راحت میتونید چند ارز رو تبدیل کنید به ارز های دیگه و درکل بلاک چاین عالیه عالی

15

بلاکچین

eminiwz

30/آذر/1398

این کیف پول از نظر امنیت حرف اول رو میزنه ولی یکی از معایب آن پشتیبانی از 3 ارز ریپل و اتریوم و بیتکوین می‌باشد. و برای انتقال به کیف پول دیگ کارمزد زیادی میخواد و این هم یک نوع عیب محسوب میشه.

3

سلام

behradkom

03/بهمن/1398

به نظر من کیف پول بسیار خوب هست و باید در مورد ساخت کیف پول و امنیت ان به خوبی مطالعه شود . همچنین نحوه کار با ان را مطالعه و به صورت کامل یاد گرفت. به نظر من در اینده نزدیک همه مردم جهان کیف پول دیجیتال و ارز دیجیتال خواهند داشت.

1

بلاکچین

hgholami61

10/آذر/1398

کیف پول بلاکچین بر خلاف بقیه کیف پول ها مراحل ایجاد آن کمی سختر است ولی محیطی ساده و راحتی داره امنیت بالای هم داره قبلا برای احراز هویت ایران میذیرفت ولی الان نام ایران را از بین کشورها حذف شده و احراز هویت نمیشه کرد

42

برخی مشکلات بلاک چین

BehshadJnr

20/فروردین/1399

۱. پشتیبانی از ارز‌های کم ولی پر طرفدار ۲. نیاز به فیلترشکن ۳. در بروزرسانی‌های جدید ، نیاز به ارائه آدرس و کارت شناسایی معتبر ۴. عدم وجود نسخه دسکتاپ ۵. خطر تحریم و بر باد رفتن ارز ذخیره شده مانند سایر کیف پول‌ها

1

blockchain

alan76

17/آبان/1398

سایت blockchain یکی از معتبرترین سایتهای ذخیره بیت کوین هست و کار کردن با اون آسون هست، تنها مشکلی که این سایت برای کاربران ایرانی داره این هست که برای استفاده از این سایت باید از فیلترشکن استفاده کرد

5

keyno

keyvanno

10/آبان/1398

سلام وقت مناسبیست با کمی فکر و اندیشه روش کسب کار خودمونو عوض کنیم و سمت روش های نوین امروزی جهان پیش بریم بیت کوین و .....یا ارز دیجیتال بهترین روش سرمایه گذاری امروزی هستند که با هر اندازه پولی که داریم میتونیم سرمایه گذاری کنیم و یه تشکر هم از برنامه ی خوب کوینگرام دارم که هم اطلاعات کافی راجع به ارض دیجیتال بهمون میده هم میتونیم از طریقش پول در بیاریم و سرمایه گذاری کنیم و بهترین راهنما کننده در زمینه ی ارز دیجیتال هست.ممنون

9

بک اپ

elmira3030

20/آبان/1398

در والت جدید با ایجاد تنظیمات لازم، امکان بازیابی پسورد برای کاربران محیا میباشد- پس از آپدیت به کیف پول جدیددیگر امکان دسترسی از طریق کیف پول قدیمی میسر نمیباشد

11

کیف پولهای آفلاین و آنلاین

Dr.COiNs

05/آبان/1398

به نظر شخص من کیف پولهای تحت وب و آفلاین دو مورد است که من به شخصه کیف پول آفلاین را انتخاب میکنم ، و نیز به یاد داشته باشیم ارزهایی هستند که بخاطر نبود بکآپ کیف پولها گم شده و دیگر در دسترس صاحبانشان نیستند و نخواهند بود

18

بک آپ کیف پول

mkh66

14/آذر/1398

علارغم اطمینانی که شما به کیف چول هایتان دارید و سعی و تلاشی که مدیران آن ها بدای حفظ دارایی شما میکنند ولی بوجود آمدن مشکلات نرم افزهری، سخت افزاری، هک و ... امری اجتناب ناپذیر است. پس لازمه که از دارایی هاتون بک آپ داشته باشید.

4

بلاک چین

tondar2000

07/آبان/1398

کیف پول بلاک چین عالیه دوست داشتنی ، یعنی هر چی که به بیت کوین مربوط خیلی خوبه و حال میکنم باهاش

13

امنیت

amirhosine_kj

07/آبان/1398

مهم ترین نکته برای همه کاربران امنیته ک برای همه مهم‌‌هستش ک زحمت هامون به باد نره و بشه حسابی پول دراورد. ب امید پیروزی همه.

9

امنیت+کاربری

pedramkh97

07/آذر/1398

از مهم ترین ویژگی های یک کیف پول خوب،امنیت و رابط کاربری ساده هست که بلاک چین از همان ابتدا از این ویژگی ها برخوردار بود...

3

کیف پول

Bist1234

05/آبان/1398

جزوه بهترین و پرطرفدارترین کیف‌ها ی دیجیتال،ازسایت های دیگه آموزش ساخت و استفاده را گرفته بودم ولی تابه حال به این سادگی توضیح نداده بودن ،ممنون

19

بهتره از کیف پول آفلاین استفاده کنید

mohsent65

26/بهمن/1398

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت و میان مدت کیف پولهای سخت افزاری مثل ترزور هست ولی اگر به هر دلیلی از نرم افزاری استفاده میکنید حداقل از کیفی استفاده کنید که کلید شمارو بر روی دستگاه خودشما ذخیره میکنه

1

کیف پول

salehmino

08/آذر/1398

بلک چاین از بهترین کیف پول هاست که هم امنیت خوبی داره هم رابط کاربری ساده اما همه ارزی پشتیبانی نمیکنه

7

کیف پول بلاک چین ضد تحریم

saeedj22

04/آبان/1398

کیف پول بلاک چین کلمات بازیابی را در اختیار کاربر قرار می دهد بنابر این امکان بسته شدن به دلیل تحریم را ندارد. صرفا ممکن است دسترسی از طریق آی پی ایران را محدود کند که البته این کار هم انجام نشده ولی از داخل کشور این سایت فیلتر شده است. بنابراین با فیلتر شکن می توانید به موجودی خودتان دسترسی داشته باشید. در هر صورت در شرایط حاد می توانید بدون دسترسی به این سایت و با استفاده از کلمات بازیابی، موجودی خودتان را برداشت نمایید.

25

کیف پول

parvin.amiri

26/آذر/1398

این کیف پول یکی از برترین کیف پول هاست که امنیت بالایی داره و همچنین محیط خوبی رو برای کاربران فراهم میکنه.

5

کیف پول

saeedsj

04/آبان/1398

چندین سال دارم از کیف پول بلاکچین استفاده می‌کنم واقعا عالی هست و سرعت بالایی دارد. نسخه موبایلش هم عالی هست

25

کیف پول دیجیتال

میثم

04/آبان/1398

این کیف پول یکی از بهترین و محبوبترین کیف پولهای الکترونیکی میباشد که دلایل بسیاری دارد از جمله امنیت بالای آن و در دسترس بودن جهت نرم افزار اندروید و ios و نیز در ساپورت کردن اتریوم و بیت کوین و ارزهای محبوب حال حاضر

28

کیف پول بلاک چین

alibibak

21/آبان/1398

یکی از کیف پول های محبوب بیت کوین هستش کاربران بخصوص ما ایرانی ها از کار کردن باهاش لذت می‌بریم کار کردن باهاش هم خیلی آسان و علارغم اینکه میگن امنیت نداره خیلی هم امنیت داره و به حساب کاربری کاربران هم دسترسی نداره..

11

تحریم

mohamadmahdiesmaeili

15/آذر/1398

شرایط تحریم برای ایران و ماینرهای ایرانی وضعیت سختی ایجاد کرده چون دسترسی به خیلی از امکانات واسه ایرانیا محدوده...

6

بلاکچین

gholamih

12/آذر/1398

کیف پول بلاکچین به علت ساده بودن و امنیت بالا یکی از پر طرفدارترین کیف پول ها برای نگهداری بیتکوین و ارزهای دیجیتال میباشد

24

پیشنهاد

هجری

28/دی/1398

کاش امکان مارک کردن اخبار رو به برنامه اضافه می‌کردید تا نیاز نباشه با بیرون اومدن دوباره دنبال خبر مورد نظر بگردیم (دوستان اگه ممکنه لایک کنید بازدید بیشتر بشه و شما هم این پیشنهاد رو بزارید تا اضافه بشه به مرور و برنامه بهبود پیدا کنه) با تشکر

1

کیف پول

saeedsj

05/آبان/1398

جز بهترین کیف پول ها و معروف ترین هست چون از ارزهای اصلی حمایت می‌کند و راحتی کار با برنامه رو دارا

14

کیف پول بلاک چین

ghiyasi

07/آبان/1398

نکته خوب این کیف پول در این اوضاع ک همه جا ایران رو تحریم کرده دادن کلمات بازیابیه که باعث میشه هرجا ک باشی حسابتو برداشت کنی؛البته ایران جز تحریمش نیس اما از داخل خود ایران فیلترش کرده که اینم با فیلتر شکن حل میشه

11

کیف پول

mohammaad

14/آذر/1398

کیف پول بلاک چین خوبه و امنیت بالایی رو داره ولی تو ایران محدوده وفقط میتونیم ارز رو نگه داری کنیم و ارز دیجیتال هم تو ایران خرید و فروشش نیست

2

blockchain

ibrahim6133

04/آبان/1398

خیلی برنامه خوبی است و از نظر امنیت خیلی پیشرفته است. و کاربرد زیادی داره. و خیلی آسون هست اش...

25

blochchain

raminazhkan

05/آبان/1398

برنامه ی فوق العاده است .امنیت زیاد، و برای کاربران راحت و ساده هست . و امنیت خیلی بالاتری داره

20

برنامه خوبیه اموزش ها هم خیلی خوبه

tahaata73

09/آبان/1398

در مورد بلاک چین بیشتر توضیح بدین تا اونایی که تازه شروع به کار کردن اگاهی بیشتری پیدا کنن تا بیشتر گرم این برنامه بشن اگه میشه بازی های بیت کوین دار تو برنامه جهت دانلود و بازی بذارین

10

اموزش

nima1279

24/آذر/1398

خیلی عالی بود ممنون واقعا کاربردی و مفید اموزش دادین . فکر میکنم تقریبا اغلب افراد بخصوص تازه کارهااول به سراغ همین کیف پول میرن و این اموزش براشون مفید هست

4

کیف پول معتبر ولی محدود

farshad1298

20/آبان/1398

کیف پول بلاکچین با اینکه یکی از معتبرترین و محبوب ترین کیف پول هاست ولی متاسفانه دارای محدودیت در پشتیبانی از ارزهای مختلف هست که این باعث میشه کاربران به ناچار سمت کیف پول های دیگه برن

7

بیت کوین

Mehrn77

04/آبان/1398

نزول بیت کوین ، به کانال 7000 دلار ، و حرکت و پامپ شدید در عرض 24 ساعت ، نشان دهنده حرکت های صعودیه این ارز میتواند باشد

22

مراقب باگ های VPN باشید

S.MaTiin

05/آبان/1398

کیف بلاک چین دارای فناوری خوب ، سریع و به روزی میباشد . فعالیت کاربران ایرانی نیز دارای اعتبار بوده و هیچ گونه محدودیتی برای مان از نظر تحریم اعمال نشده است. امّا .... امّا این سایت از طرف ایران فیلتر شده است و جهت دسترسی به آن باید از فیلتر شکن یا همان VPN استفاده کرد که متاسفانه شرکت VPN اعلام کرده که به تازگی متوجه باگ نفوذی گردیده که از طریق ان هکران وارد این سایت شده اند. پس باید مراقب و هوشیار بود.

16

کیف پول

ahmadrezan

04/آبان/1398

واقعا خیلی خالیه و یکی از کیف پولهاییه که اومد کار کاربرا رو تسهیل ببخشه فقط تو شروع کار یه سری کم کاستی هایی داره که باید رفع بشن و آپشنای جدید توسط مدیرو برنامه نویسان اضافه بشه

20

کیف پولی امن و با منویی ساده

saeid83

29/آذر/1398

کیف پول بلاکچین در اکثر سایت ها معروفه و منوی خیلی ساده ای داره و پیچیده نیست و بسیار امنیت بالایی داره پیشنهاد میشه با این کیف پول کار کنید

4

کیف پول

rahil24374

22/آذر/1398

حالااستفاده وفعال کردنشوکه بلدیم ولی پرکردنشوخیرشش ساله دارم جون میکنم واسه دلخوشی یکبارم پولی دریافت نکردم هربرنامه ای ثبت نام کنم وروش کارکنم قیمتش افت میکنه میادرونصفه

5

blochchain

[email protected]

05/آبان/1398

blochchain خیلی فوق العاده است برنامه خوبیه از نظر امنیتی باید بگم عالیهو برنامه آسون و راحتی هست برای کاربران

16

بلاکچین

agholami

11/آذر/1398

کیف پول بلاکچین از محیطی ساده برای کاربران می‌باشد و امنیت خوبی هم دارد ولی متاسفانه برای احراز هویت نام ایران را حذف کردند

36

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.