coingram
کوینگرام

رشد بیت کوین بالاتر از محدوده 28300 علیرغم مشکلات حقوقی بایننس

10/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
رشد بیت کوین بالاتر از محدوده 28300 علیرغم مشکلات حقوقی بایننس
Bitcoin
Binance
اخبار
تحلیل
1559
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سرمایه‌گذاران نگرانی‌ها در مورد شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) بر علیه بایننس را نادیده گرفتند و بیت کوین را به بالاتر از محدوده 28 هزار دلار رساندند.

علیرغم تنش‌ها ناشی از مشکلات حقوقی بایننس، بیت کوین و دیگر رمزارزها روز چهارشنبه در محدوده سبز معامله می‌شدند.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار اخیرا در محدوده 28380 دلار معامله می‌شود و در 24 ساعت اخیر 3.9% رشد داشته و از کف قیمتی 27 هزار دلار در اوایل هفته فاصله گرفته است. افت بیت کوین به دلیل شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس بود که این غول صرافی را به ارائه مشتقات رمزارز ثبت نشده و سایر اتهامات متهم کرد. بیت کوین در ماه مارس 21% رشد داشته و نسبت به دیگر دارایی‌ها از جمله اتریوم، سهام و طلا عملکرد بهتری داشته است.

جو دی پاسکوال ، مدیرعامل BitBull Capital، عقیده دارد: بازار علیرغم داستان CFTC واکنش مثبتی نشان داده، که دلیل آن روایت گسترده‌تر بازگشت به سیاست تسهیلی کمی (QE) است.

اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار از لحاظ ارزش بازار، اخیرا در محدوده 1794 دلار معامله می‌شود و 1.1% رشد کرده است. در بین دیگر آلت کوین‌ها ریپل (XRP) رشد خود را از روز سه‌شنبه حفظ کرده و تقریبا 6% افزایش یافته است. کاردانو، متیک (MATIC) نیز به ترتیب 3.8% و 3.3% افزایش یافتند.

دی پاسکوال عقیده دارد رشد توکن‌هایی مانند XRP مرتبط با «قانون‌گذارانی است که به ظاهر حتی بزرگ‌ترین نام‌ها را زیر سؤال می‌برند» وی افزود: «زمین بازی برای تمام کوین‌های دیگری که قبلاً بحث برانگیز تلقی می‌شدند منصفانه است».

در شکایتی که دوشنبه علیه بایننس در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ایلینویز ارائه شد، CFTC چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین (LTC)، تتر (USDT) و Binance USD (BUSD) را کامودیتی اعلام کرد. گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) قبلاً پیشنهاد کرده بود که توکن‌های اثبات سهام مانند ETH اوراق بهادار هستند.

روز چهارشنبه بازار سهام آمریکا نیز رشد کرد: شاخص S&P 500 و نزدک به ترتیب 1.4% و 1.7% افزایش یافتند. شاخص داو جونز نیز رشد 1 درصدی داشت. جیمز لویش، از صندوق Bitcoin Opportunity ، روز چهارشنبه را روز "ریسک پذیر بودن" بازار اعلام کرد چرا که به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران پیش از انتشار چندین داده در اواخر این هفته، از جمله انتشار رقم تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه چهارم ایالات متحده در روز پنجشنبه و داده‌های تورم هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) روز جمعه، آماده می‌شوند.

به عقیده وی: تصور این است که اگر این داده‌ها ضعیف‌تر از حد انتظار باشد، آن‌گاه به پاول (رئیس فدرال رزرو) شواهد کافی برای توقف افزایش بیشتر نرخ‌ بهره خواهد داد. ابزار CME FedWatch نشان می‌دهد که در حال حاضر بیش از 62% از معامله‌گران پیش بینی می‌کنند که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره خود را در نشست سیاست پولی خود در ماه مه افزایش نخواهد داد.

وی افزود که قیمت بیت کوین از ریسک پذیر اخیر و همچنین اعلام این که چین اولین تجارت گاز طبیعی مایع (LNG) خود را با یوان با امارات متحده عربی تکمیل کرد، منتفع شده است. این موضوع این استدلال را تقویت می‌کند که بیت کوین ممکن است در آینده نزدیک به عنوان ابزار مبادله در معاملات بزرگ انرژی فرامرزی مورد استفاده قرار گیرد."

در همین حین بازده اوراق 2 ساله خزانه داری آمریکا از روز سه‌شنبه تغییری نکرده و همچنان در محدوده 4.06% است. بازده اوراق 10 ساله خزانه داری آمریکا نیز در محدوده 3.56% نوسان می‌کند. نیکلاس کولاس، یکی از بنیانگذاران شرکت تحلیل بازار DataTrek Research، بیان کرد: بر اساس الگوهای تاریخی، سیاست پولی انقباضی اساساً اقتصاد ایالات متحده را کند می‌کند و رکود اقتصادی ناگزیر به دنبال آن خواهد بود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار رمزارزها: تنش‌های ایران و اسرائیل عامل اصلی!


تحلیل کاربران

کوین

[email protected]

10/فروردین/1402

با سلام و‌ عرض به همیه دوستان عزیزی و امید وارم همیه موفق و سر بلندی باشید و به امید پیروزی و موفقیت هستیم

26

بیتکوین

hojjat17a

10/فروردین/1402

تله گاوی شگردی است که در بازارهای مالی توسط بازیگران بزرگ (نهنگ ها، بانک ها و موسسات مالی و …) اجرا می شود. در این شگرد، بازیگران بزرگ چون حجم بزرگی از سفارشات فروش دارند، اجازه رشد قیمت را می دهند تا بسیاری از معامله گران خرده پا خریدار شوند، همین مسئله شرایط را فراهم میکند تا بازیگران بزرگ بتوانند سفارشات بزرگ فروش خود را با سفارشات خرید معامله گران خرده پا در قیمت بالا اجرا کنند.

25

رشد بیت کوین

marwan

21/خرداد/1402

شرایط کلان اقتصادی در سطح جهان همچنان به وضعیت مطلوب خود نرسیده و عواملی همچون تورم، بیماری کرونا و ریسک‌های مربوط به جنگ بین کشورها که نوعی مانع در مسیر رشد بازار رمزارزها هستند، همچنان وجود دارند. با این حال، اما بیت کوین در اولین ماه از سال ۲۰۲۳ میلادی، آن هم درست زمانی که اکثر افراد منتظر ادامه ریزش در قیمت رمزارزها بودند، با رشد ۴۰ درصدی از محدوده ۱۶,۴۰۰ دلار همه را غافلگیر کرد و رنگ و روی متفاوتی به بازار کریپتو بخشید. بیت

4

بیت کوین

[email protected]

11/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که بانک مرکزی آمریکا هر چقدر سنگ پرانی به سلطان ارز دیجیتالی بیت کوین کرد کار بجایی نرسید و نخواهد رسید و امید بر این است که امسال بیت گوئن به آرزوی دیرینه اش ( رسیدن به 100000) دلار را طی خواهد کرد

24

بیت کوین

haniye74

11/فروردین/1402

روز گذشته قیمت بیت کوین ساعاتی پس از انتشار نرخ تورم ایالات متحده که مطابق با انتظارات بازار بود به 26،550 دلار بالاترین سطح خود در 9ماه گذشته رسید.با این حال داده های نزولی آن چین در کنار تشکیل یک سطح مقاومت مهم احتمال اصلاح قیمت را در روند کنونی افزایش می دهد.

23

قیمت بیت کوین

majid mansouri

12/فروردین/1402

با سلام و عرض تبریک سال جدید با توجه به مقاومت و حمله بانک مرکزی آمریکا برای به عقب راندن بیت کوین انجام میده انشاالله که بیت کوین امسال بتونه ۸۰ هزار دلار رو رد کنه

17

قیمت بیت کوین

zahra110

10/فروردین/1402

علی رغم تلاش برای کاهش قیمت بیت کوین و دخالت های درست و نادرست آمریکا برای حفظ ارزش دلار فیات، بیت کوین با مقاومت شجاعانه مجددا از مرز ۲۸ هزار دلار عبور کرد. خواه نا خواه مقاومت دلیرانه و حمایت خریداران این ارز به قیمت اولیه ۷۰ هزار دلار می رسد و آینده خوبی در انتظار سرمایه گذاران این ارز پیشتاز است.

23

بیت کوین

Seydali1364

10/فروردین/1402

درحالی‌که این جهش یک فرصت خوشایند را ایجاد کرده است، واقعیت این است که ما در یک قلمرو بی‌سابقه ازنظر شرایط ژئوپلیتیکی، تورم افسارگسیخته و موضع نامشخص فدرال رزرو مورد نرخ بهره قرارگرفته‌ایم. هرکسی که با این صنعت آشنا باشد می‌داند که حتی در بهترین زمان ممکن هم، پیش‌بینی قیمت کوتاه‌مدت دارایی‌های ارز دیجیتال تقریباً غیرممکن بوده و این موضوع در شرایط کنونی بازارهای مالی صادق است نظر من بیت کوین ریزش میکنه تا ۱۴هزار دلار میاد این قیمت ها قطعی نیست

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.