coingram
کوینگرام

نوسان بیت کوین حوالی محدوده 28 هزار دلار

11/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
نوسان بیت کوین حوالی محدوده 28 هزار دلار
Bitcoin
BTC
تحلیل
اخبار
1369
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار رمزارزها روز آخر هفته را بدون نوسان چندانی به پایان می‌رساند.

بیت کوین و اتریوم هر دو جلسه معاملاتی آسیا را بدون تغییر خاصی آغاز کردند. بیت کوین در محدوده 28303 دلار و اتریوم با رشد 1.6 درصدی در محدوده 1813 دلار معامله می‌شوند.

بازار سهام آسیا در محدوده سبز معامله می‌شود و شاخص نیکی 225 رشد 1 درصدی داشته است.

بیت کوین احتمالاً نوسان چندانی نداشته باشد و به دلیل نقدینگی کم، منتظر اخبار اقتصادی مهم برای حرکت بعدی خود است. همانطور که Kaiko در اوایل این هفته اشاره کرد، پس از بازگرداندن کارمزدهای معاملاتی بایننس، معاملات بیت کوین به پایین ترین سطح خود در هشت ماه گذشته رسیده است. این مسئله در کنار مشکلات نقدینگی فعلی که بیت کوین در حال حاضر با آن‌ها مواجه است، بر حجم معاملا تاثیر می‌گذارد چرا که خطوط ارتباطی ارزهای فیات نیز قطع شده‌اند.

با نگاهی به هفته آینده، تعدادی رویداد اقتصادی وجود دارد که باید علاقه معامله‌گران را برانگیزد.

امروز ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، قرار است بعدازظهر جمعه به وقت ایالات متحده، همراه با لیزا کوک و کریستوفر جی والر، اعضای دیگر بانک مرکزی آمریکا، در اواخر روز سخنرانی کنند. معامله‌گران معمولا سخنرانی این افراد را زیرنظر دارند تا در مورد سیاست‌های آینده پیش‌بینی داشته باشند.

با توجه به موضع آشکار دولت ایالات متحده علیه رمزارزها، معامله‌گران بدون شک به دنبال این هستند که ببینند آیا چیزی وجود دارد که بتواند این موضوع را رد کند و نشان دهد که مقامات قصد دارند این با طبقه دارایی منصفانه رفتار کنند یا خیر.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

نوسان بیت کوین

haniye74

11/فروردین/1402

نتایج نشان می دهد که در دو سال گذشته بیت کوین در ساعت 12نيمه شب به وقت جهانی با بیشترین نوسانات روبرو بوده است.به خصوص در ساعت 1 بامداد به وقت جهانی،بیت کوین دارای بیشترین تعداد افزایش ها و کاهش های روزانه نسبت به هر ساعت دیگری و در میان سایر روزها است.

26

بیت کوین

nima.nazy

14/فروردین/1402

بیت‌کوین: تأثیر فروش اموال قاچاقچیان بیت‌کوین طی این آخر هفته به مرور از 29هزار فاصله گرفت و در نخستین روز هفتۀ میلادی نیز تا این لحظه اصلاحی ظاهر شده است. اگرچه بازار در مجموع هنوز گارد صعودی خود را حفظ کرده است اما همچنان بین دو ناحیۀ 26500 و 29هزار گیر افتاده است و اصلاحات اخیر نیز می‌توانند مطابق همین امر قیمت را دست‌کم تا 26500 پایین بکشند. در تحلیل امروز یک نکتۀ جدید را بررسی خواهیم کرد و آن هم تأثیر فروش 50هزار بیت‌کوین مصادره شده از خلافکاران است توسط دولت ایالات متحده. با توجه به این که یکی از این فروش‌ها در روز 14 مارس اتفاق افتاد و چهار نوبت فروش دیگر هم برای امسال در دستور کار دولت قرار دارد و می‌تواند در مقاطع حساس تأثیرات منفی روی بازار بگذارد

31

شجاعت بیت کوین

zahra110

11/فروردین/1402

تا اینجای کار در اسفند گذشته و فروردین سال جاری بیت کوین مقاومت و مبازره شجاعانه ای از خود نشان داده است اگر طرفدران افزایش قیمت و سرمایه داران و سرمایه گذاران پشت پرده جدی باشد بیت کوین به ۴۰ هزار دلار می رسد و مسیر رشد صعودی قیمت را طی خواهد کرد.

22

بیت کوین

MojtabaArabi

11/فروردین/1402

بیت کوین در صورتی که نتواند محدوده 28664 دلار تا 29064 را به سمت بالا بشکند میتواند تا حوالی 25000 دلار ریزش کند

19

نوسان بیت کوین

marwan

18/خرداد/1402

بیت کوین به طور دائم در حال افزایش و کاهش ارزش نسبی است و حتی در اوایل سال ۲۰۱۸ کاهش ۷۰ درصدی را تجریه کرده است که خیلی هم شگفت‌آور نیست چرا که بیت کوین کاهش بیشتر از آن را هم تجربه کرده است.

6

ارز دیجیتال

[email protected]

11/فروردین/1402

در حال حاضر حدود ۹,۰۹۱ ارز دیجیتال در ۴۰۵ صرافی بین‌المللی معامله می‌شوند که از این مقدار ۲,۶۰۲ تای آن کوین و ۷,۰۹۴ تای آن توکن است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم‌اکنون حدود ۱ تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته ۱.۴۷ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات این بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ میلیارد دلار بوده است و ارز دیجیتال تتر بیشترین میزان خرید و فروش را به خود اختصاص می‌دهد. ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و تتر، به عنوان سه ارز دیجیتال برتر بازار به ترتیب ۴۴.۳۶ درصد، ۱۷.۹۳ درصد و ۶.۴۶ درصد از سهم بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می دهند.

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.