coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

64,419 $

4,200,118,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.6%

3,154 $

205,631,672 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

65,180 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

613 $

39,964,340 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.3%

148.08 $

9,654,816 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,149 $

205,317,408 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.8%

0.5262 $

34,308 تومان

XRP

XRP

xrp

0.8%

0.1519 $

9,904 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.1%

5.45 $

355,340 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

جوایز اختصاصی صرافی بینگ‌ایکس برای کاربران کوینگرام

12/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
جوایز اختصاصی صرافی بینگ‌ایکس برای کاربران کوینگرام
BingX
درآمد
ترید
کوینگرام
3728
3 دقیقه

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال جدید است که با ارائه خدمات متنوع و قابل اطمینان، به عنوان یکی از برترین صرافی‌های جهان شناخته می‌شود. این صرافی با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری اطلاعات، امنیت بالایی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

صرافی بینگ‌ایکس٬ یکی از کامل ترین صرافی های موجود برای ما ایرانیان است٬ پس از اینکه بایننس٬ احرازهویت را برای کاربران خود اجباری کرد٬ تقریبا صرافی به خوبی بایننس برای ما وجود نداشت٬ اما بینگ ایکس تقریبا خلا نبود بایننس را پوشش می‌دهد و جای خالی بایننس را پر کرده است.

بینگ ایکس در تلاش است تا با ارائه خدمات بهتر و ساده‌تر، به افزایش آگاهی کاربران از ارزهای دیجیتال کمک کند و در راستای رشد و توسعه این بازار فعالیت کند. با ارائه امکاناتی مانند امنیت بالا، تنوع ارزهای دیجیتال قابل تبادل، هزینه کم برای تراکنش‌ها و پشتیبانی 24 ساعته، بینگ ایکس به کاربرانش امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند و در بازار فعالیت کنند.

لینک ثبت‌نام با جایزه ۳۰ دلاری

لینک ثبت‌نام با جایزه ۳۰ دلاری

به تازگی کوینگرام آفر ویژه ای برای کاربران خود فراهم کرده است، فرصت ثبت نام با لینک کوینگرام تا تاریخ 30 آپریل است که با این کار، اکانت فیوچرز کاربر به اندازه 30 دلار شارژ خواهد شد و کاربران می‌توانند با این مبلغ، در بازار فیوچرز معامله کنند و در صورت کسب سود، آن را به کیف پولشان واریز کنند. این فرصت برای تجربه کار با ارزهای دیجیتال و آشنایی با بازار فیوچرز، بسیار مناسب است و بینگ ایکس به شما این فرصت را می‌دهد تا بهتر با این بازار آشنا شوید.

این ۳۰ دلار مخصوص ترید در فیوچرز بعد از 30 آپریل به حساب کاربران واریز خواهد شد.

لینک ثبت‌نام با جایزه ۳۰ دلاری

همچنین، مشتریانی که بیش از 1000 دلار به اکانت بینگ ایکس خود واریز کنند، می‌توانند به میزان 30 دلار بونوس در قسمت فیوچرز دریافت کنند. این امکان برای کسانی که مبالغ بالاتری در حساب خود دارند، بسیار جذاب است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با بیشترین سرمایه‌گذاری، در بازار فیوچرز فعالیت کنند و از سود بیشتری بهره‌مند شوند. بینگ ایکس همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و جذاب‌تر به مشتریانش است و این امکان نیز یکی از نمونه‌هایی است که برای جذب مشتریان بیشتر ایجاد شده است.

لینک ثبت‌نام با جایزه ۳۰ دلاری

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

لیگ ترید مرداد ماه به پایان رسید!

لیگ ترید مرداد ماه به پایان رسید!


تحلیل کاربران

عید تون مبارک

Lona

13/فروردین/1402

عید همه ی اعضای کوینگرام مبارک امیدوارم سال خوبی رو در پیش داشته باشید و در برنامه کوینگرام پیشرفت کنید و روز به روز بیشتر به آرزوهاتون نزدیک تر بشید

29

صرافی بینگ ایکس

mehrdad80

14/فروردین/1402

بسیار بسیار خوب مخصوصا برای ایرانیها،با ip ایران مشکلی نداره حتما معاملات خودتونو انجام بدید تو این صرافیه خوب

23

بینگ ایکس

ali13781398

10/خرداد/1402

آقا ما ثبت‌نام کردیم چرا یونس ما نیامد یک ماه گذشت نکنه سر کاری بوده چون ما ثبت‌نام کردیم زیر مجموعه کوینگرام هم شدیم ولی هیچ بونسی نگرفتیم چرا یک ماه گذشته

7

صزافی

sobhanoo

25/فروردین/1402

بهترین صرافی همینه ازش خوب استفاده کنید بهتر از این نیست دوستان صرافی ایرانی معتبری هست هر نوع ارزی دارید داخلش بریزید

13

جایزه ۶۰دلاری

aminamini0090

28/اردیبهشت/1402

اولینباره که من شخصا میبینم که یک مجموعه چقدرتلاش میکنه وهزینه میکنه که سطح علمی وفرهنگی جامعه بالاتربره .اینگونه مجموعه هایی و اینطورمدیرانیذروجامعه فعلی نیازداره.

13

صرافی لینک ایکس

salimafzalli

07/اردیبهشت/1402

این صرافی یکی از معتبرترین صرافی های ما ایرانیان.وای صرافی جوایز اختصاصی برای کاربران کوین گرام دارد

10

صرافی bing x

kasandratifani

14/فروردین/1402

به نام خدا بله بونوس داره این صرافی خودشم در معاملاتشم ۱۰درصد تخفیف هم داره که خیلی خوبه خودشم بسیار گسترده هست صرافی روانی هست و با ایرانیان مشکلی نداره

22

صرافی اکس بینگ

marwan

12/فروردین/1402

صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال است که به‌طور گسترده در قاره آسیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

30

جوایز کاربران کوینگرام

aliansari

13/فروردین/1402

جا داره همینجا از مدیریت و کارمندان محترم کوینگرام تشکر کنم. واقعا سنگ تموم میذارن. هم اموزش رمزارزهارو داریم هم درامد داریم هم پاداش داریم. امیدوارم دوستان عزیز بتونن از این فرصتها کمال استفاده رو داشته باشن.

44

صرافی بینگ ایکس

zahra-mo

12/فروردین/1402

صرافی با اطلاعات امنیت رمزگذاری بالا که خلاء نبود بایننس را بخوبی پوشش میدهد.مشتریانی که بیش از ۱۰۰۰ دلار به اکانت خود واریز می‌کنند میزان ۳۰ دلار در قسمت فیوچرز دریافت میکنند تا سرمایه گذاری در مبالغ بالاتر سود بیشتری همراه داشته و جذابتر باشد

42

بيت کوین

ابوالفضل57io7

13/فروردین/1402

بیت کوین خیلی نبسناط داره و ریسک بالای داره من خودم اگر ارز دیجیتال بخرم کم ریسک ترین شونو پیدا میکنم میخرم به شما هم پیشنهاد میکنم الطفا لایک سلام یادتون نره خیلی سپاس گذارم

24

صرافی بینگ ایکس

minister

19/فروردین/1402

صرافی بینگ ایکس یک صرافی بین المللی آنلاین است که در سنگاپور مستقر است.این صرافی توجه خاصی به کاربران ایرانی دارد وطبق آمار،بیشترین کاربران بینگ ایکس ،کاربران ایرانی هستند.بینگ ایکس تمام خدمات صرافی باینس مثل معاملات اسپات،فیوچرز،معاملات اهرم دار تا اهرم 150 برابر و....را ارائه میدهد.کارمزد معاملات در بینگ ایکس تنها0٫04٪ است.یکی از مزیت‌های خوب لینک ایکس برای ایرانیان،پشتیبانی از زبان فارسی است بطوریکه هنگام کار با این صرافی،به هیچ وجه متوجه خارجی بودن این صرافی نمی‌شوید.

20

oops

bsma59

13/فروردین/1402

من ثبت نام کردم غیر از 30 دلار یه مقدار هم بهتون پوینت میده که قابل معاملست و جالبه،اگر پوینتتون رو زیاد کنید قابل تبدیل به تتر هست

22

صرافی بينگ ایکس

haniye74

12/فروردین/1402

بينگ ایکس صرافی بین المللی غیر متمرکز است که از سال 2018فعاليت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در بیش از 100کشور شعبه فعال دارد.در سال 2021 در سایت Trading View پیشرفت رتبه صرافی بينگ ایکس چشمگیر بوده و به عنوان برترین بروکر سال انتخاب شده است.

36

30دلار جایزه

[email protected]

20/شهریور/1402

صرافی بینگ ایکس کاملترین بصرفه ترین محل خریدوفروشو تعویض انواع ارزهایدیجیتال با کمترین کارمزد برای ایرانیان است که با ثبت نام توسط لینک گویندگان 30دلار جایزه خوشامدگویی برای هر کاربر درنظرگرفته است

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.