coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

66,873 $

3,845,197,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,119 $

179,341,350 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

577.6 $

33,211,425 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

172.32 $

9,908,400 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,500 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,116 $

179,196,450 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.6%

0.5208 $

29,946 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

6.4 $

368,000 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1529 $

8,792 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار

16/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
رالی بیت کوین فراتر از محدوده 28500 دلار
Bitcoin
BTC
اخبار
تحلیل
1490
3 دقیقه

در اواخر روز سه‌شنبه دوج کوین افت کرد در حالی که بیت کوین و اتریوم در واکنش به داده‌های اشتغال آمریکا رشد کردند.

بزرگ‌ترین رمزارز بازار از لحاظ ارزش بازار اخیرا 2.6% رشد کرد و به محدوده 28622 دلار رسید. سرمایه‌گذاران از افت اخیر داده‌های بازار اشتغال آمریکا خرسند بودند اما همچنان پس از هفته‌ها عدم اطمینان بانکی محتاطانه عمل می‌کنند.

حجم معاملات و نوسانات بازار پایین بودند. روز دوشنبه در واکنش به شایعات در مورد مدیر عامل صرافی بایننس، بیت کوین به زیر 28 هزار دلار سقوط کرد. بایننس در ایمیلی این شایعات را رد کرد.

ادوارد مویا، تحلیل‌گر OANDA، عقیده دارد: بیت کوین در حول و حوش محدوده اخیر خود در حال حرکت است چرا که معامله‌گران رمزارز منتظرند ببینند چگونه این رمزارز از بحران بانکی فعلی سود خواهد برد. اگرچه او همچنین اشاره کرد که "سناریو نزول بیت کوین" در حال رشد است.

اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین ثبت کرد و برای اولین بار از اواخر اوت در محدوده 1900 دلار معامله می‌شود. روز گذشته این رمزارز 5.5% رشد کرده بود.

دیگر رمزارزهای اصلی در محدوده سبز معامله شدند. متیک (MATIC) و سولانا به ترتیب 5.2 و 3.8% افزایش یافتند. دوج کوین پس از رشد قابل توجه خود افت 0.7 درصدی را تجربه کرد. از آغاز هفته این میم کوین رشد 21 درصدی داشته است.

بازار سهام آمریکا افت کمی داشت. شاخص نزدک و S&P 500 به ترتیب 1% افت کردند. طلا فراتر از محدوده 2 هزار دلار قرار گرفت و به بالاترین سطح از مارس سال گذشته رسید. گزارش بررسی فرصت‌های شغلی و گردش کار (JOLTS) وزارت کار ایالات متحده نشان داد که تعداد مشاغل خالی برای اولین بار در دو سال اخیر به زیر 10 میلیون رسیده است. نشانه‌های افت اقتصاد همراه با نگرانی‌های مداوم در زمینه تورم، پس‌زمینه مطلوبی برای دارایی‌های محافظه‌کارانه‌تر ایجاد کرده که از لحاظ تاریخی ارزش خود را در روزهای خوب و بد حفظ می‌کنند.

مویا بیان رد: یک اقتصاد ضعیف همچنان جریان‌های امن را به سمت طلا هدایت می‌کند. گزارش JOLTS از این دیدگاه حمایت می‌کند که اقتصاد به طور پیوسته در حال تضعیف و به مسیر خود به سمت رکود ادامه می‌دهد.

وی افزود که سرمایه‌گذاران باید قیمت بیت کوین را در روز جمعه که گزارش NFP منتشر می‌شود، خوب زیرنظر داشته باشند. بیت کوین یک مانع کلیدی قیمتی در سطح 30000 دلار دارد و اگر گزارش NFP روز جمعه کاهشی را نشان دهد، می‌توانیم شاهد تلاش سیستم‌های معاملاتی با فرکانس بالا و تلاش‌های الگوریتم‌ها برای استفاده از این مومنتوم باشیم.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

اندرو تیت:بیت کوین، تنها گزینه پولی قابل اعتماد

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

آیا کاهش ذخیره در صرافی‌ها نقطه عطفی برای انفجار قیمت است؟

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

رقص صعودی بیت‌کوین در پاسخ به گزارش تورم؛ قیمت از سقف ۶۶ هزار دلاری فراتر رفت!

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

عنوان: بیتکوین 1 میلیون دلاری: آینده‌ای واقعی یا توهم؟

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!

پای بیت کوین به معاملات بازار مسکن در ایران باز شد!


تحلیل کاربران

رالی هفت درصدی

mahsadas

16/فروردین/1402

بیت‌کوین رالی هفت درصدی را ثبت کرد که با این رقم از رالی اتریوم پیشی گرفته است. در حال حاضر، بازار نظاره‌گر حمایت قریب الوقوع برای سپرده‌های بانکی ایالات‌متحده است. تعدادی از گزارش‌ها، از جمله اظهارنظرهای خود جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات‌متحده، نشان می‌دهد که طرح‌هایی در راه است. آخرین مورد، مقاله واشنگتن پست است که می‌گوید: ایالات‌متحده در حال بررسی محافظت از سپرده‌های بانک سیلیکون ولی است.

15

ارزهای دیجیتال

minister

19/فروردین/1402

یکی از معایب ارزهای دیجیتال تاثیر پذیری بالای ارزهای دیجیتال به شایعات ،مسایل سیاسی ،اقتصادی در مقایسه با ارزهای فیات است.یک رویداد سیاسی یا اقتصادی ،حتی یک شایعه یا حتی یک توئیت باعث ایجاد فومو در سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال میشود.در حالیکه ارزهای فیات در برابر رخدادهای سیاسی و اقتصادی ،تاثیرپذیری بسیار کمتری دارند

6

مسابقه ارزها

marwan

16/فروردین/1402

سلام علیکم در این روزها شاهد رالی ومسابقه دو میدانی وقدرت بین اکثر ارزها خواهیم بود وهمیشه برنده اول بیت کوین خواهد بود

16

نفوذ به بیت کوین

[email protected]

16/فروردین/1402

برخی از موارد مرتبط با یو اس دی کوین به بیت‌کوین نیز نفوذ کرده است. در هر صورت، قیمت بیت‌کوین نشانه آن است که دارایی‌های ریسک در روز دوشنبه شروع قدرتمندی دارند

16

گهی تند و گهی خسته می رود

zahra110

17/فروردین/1402

بیت کوین از اواخر سال گذشته شجاعت خوبی از خود نشان داده است، گر چه در گذشته گهی تند و گهی آهسته می رفت اما در سه ماه گذشته آهسته و پیوسته و گاهی هم استراحت را بر حرکت ترجیح داده است اما در کل رشد داشته، در آینده نیز رشد صعودی و البته یک باره این رشد قافگیرانه می شود. نزول هم ممکن است قافلگیرانه باشد.

12

بیت کوین

shaho1387

17/فروردین/1402

در این روز ها کارشناسان بیت کوین گفتند : قراره شاهد صعود چشمگیر بیت کوین باشیم ....امید وارم همه شما سود خوبز داشته باشید

11

بیت کوین

haniye74

16/فروردین/1402

بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران،چشم انداز بلند مدت بیت کوین را بسیار صعودی می بینند.در همین راستا،تحلیل گران پلتفرم پیش بینی می کنند که میانگین قیمت بیت کوین در سال 2022،در حدود 55,451دلار و در سال 2023،حدودا 82،152دلار باشد.

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.