coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.3%

59,023 $

3,677,132,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

2,986 $

186,003,503 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

560.1 $

34,892,361 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.7%

137.42 $

8,561,266 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

0.5177 $

32,253 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

2,982 $

185,765,517 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.4%

0.1317 $

8,205 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.1%

5.14 $

320,222 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارز شیبا پریدیتور (Shiba Predator) یا شکارچی شیبا چیست؟

20/فروردین/1402
افزودن به نشان شده ها
ارز شیبا پریدیتور (Shiba Predator) یا شکارچی شیبا چیست؟
معرفی
شیبا پریدیتور
QOM
2810
4 دقیقه

یکی از بدنام ترین بخش های دنیای ارزهای دیجیتال، توکن هایی با لوگوی سگ هستند. این توکن‌ها که اغلب به عنوان میم کوین نیز شناخته می‌شوند، در واقع ادای احترام به دوج کوین (DOGE) هستند. این رمزارز که خود به شوخی تأسیس شد، اما در نهایت تبدیل به یک بازیگر اصلی در دنیای فناوری بلاک چین شد.

گفته می‌شود، تعداد زیادی سکه سگ وجود دارد، که همگی تلاش می‌کنند با یکدیگر رقابت کنند و در حالی که بحث‌هایی در مورد میزان مفید بودن آنها وجود دارد، به اندازه کافی از آنها می‌توان به عنوان یک بخش کامل از ارزهای دیجیتال در نظر گرفت.

یکی از صدها سکه‌ سگی که در حدود هجده ماه گذشته عرضه شده است و به تازگی در حال ترند شدن است، شیبا پریدیتور یا شکارچی‌ شیبا است. این سکه که با نماد QOM نیز شناخته می شود، وعده های زیادی را می دهد.

به عنوان مثال، می‌گوید که قرار است از شیبا اینو سبقت بگیرد. نحوه انجام این کار نسبتاً نامشخص است، اما به نظر می رسد که کاملاً از موفقیت بالقوه آن مطمئن است، این وب سایت که نشان می دهد همه با هم این کار را انجام می دهند و به سرمایه گذاران بالقوه می گوید که می توانند سرنوشت خود را بنویسند اگر " به فرآیند اعتماد کنید".

با این حال، چندین ریسک پرخطر در مورد توکن شکارچی شیبا وجود دارد. اولاً، هیچ ابزار آشکاری برای این رمزارز وجود ندارد. همچنین به نظر نمی رسد که دارندگان بتوانند در مورد تغییرات پلت فرم رای دهند و نقشی در آن داشته باشند.

دلیل اینکه ممکن است وقتی در مورد این توکن صحبت می کنیم از زبان نسبتا مبهم استفاده کنیم این است که وایت پیپری وجود ندارد. این بدان معناست که ما هیچ راهی برای دانستن جزئیات نحوه عملکرد سیستم شیبا پرداتور یا خود توکن QOM نداریم.

این نکته بسیار مهمی است که ممکن است یک سرمایه‌گذار را از قرار دادن پول خود در پلتفرم منصرف کند، زیرا کاملاً منطقی است که هر کسی ترجیح می دهددر چیزی سرمایه‌گذاری کنند که در آن اطلاعات بیشتری در مورد پروژه داشته باشد.

علاوه بر این، این پلتفرم ادعاهای عجیبی را مطرح می کند. به عنوان مثال، می‌گوید که می‌تواند از شیبا نیز قوی تر شود.

همچنین، زبان وب‌سایت Shiba Predator تقریباً درهم و برهم است، گویی کسی این سایت را نوشته است که فکر می‌کند می‌تواند بهتر از آنچه می‌تواند انگلیسی صحبت کند. به عنوان مثال، سایت حاوی جملاتی مانند:

اکنون در حالی که ما به کسانی که خوب عمل کردند تبریک می‌گوییم و یکی را برای آنهایی که چیزی را که اکنون صدها میلیون دلار شیبا به ارزش یک سکه می‌فروشند، می‌ریزیم، در حالی که همه فکر می‌کردند که سگ فقط خوابیده است، باید به بقیه فکر کنیم. از ما - کسانی که موفق نشده‌اند.» (بسیار نامفهوم و مشخص نیست چی نوشته شده است) چنین زبانی ممکن است سرمایه‌گذارهای ارزهای دیجیتال را گیج کند.

نکته مهمی بعدی این است که به نظر نمی‌رسد این پروژه استراتژی در مورد اینکه چگونه می تواند به اهداف خود برسد داشته باشد و فقط اصرار به صبر و شکیبایی دارد.

از آنجایی که QOM مبتنی بر بلاک چین اتریوم (ETH) است، یک توکن است. ممکن است پست هایی مانند پیش‌بینی قیمت سکه شکارچی شیبا مشاهده کنید، اما این موارد، به طور دقیق، اشتباه هستند.

تاریخچه قیمت شکارچی شیبا

بیایید اکنون نگاهی کوتاه به تاریخچه قیمت QOM بیندازیم. در حالی که عملکرد گذشته هرگز نباید به عنوان شاخصی از نتایج آینده در نظر گرفته شود اما دانستن اینکه توکن در گذشته چه کرده است، می‌تواند زمینه بسیار مهمی را هنگام تلاش برای تفسیر پیش‌بینی قیمت شکارچی شیبا فراهم کند.

QOM اولین بار در بهار سال 2022 وارد بازار آزاد شد و در 18 مارس حدود 0.000000025 دلار افتتاح شد.

به نظر می‌رسد بازار کمی به پتانسیل توکن جدید اطمینان دارد و در 3 آوریل به بالاترین قیمت 0.0000003867 دلاری رسید. با این حال، پس از آن، سقوط کرد و یک سری سقوط در بازار باعث شد که در 14 ژوئن به 0.00000002798 دلار برسد.

به دنبال آن، مقداری بهبودی رخ داد و در 15 اوت به 0.0000000621 دلار رسید، اما از آن زمان تا حدودی قیمت کاهش یافت و تا 19 اکتبر 2022، حدود 0.000000003825 دلار ارزش داشت.

در زمان نگارش این مقاله، 599 تریلیون QOM در گردش وجود دارد (به طور دقیق 599,886,333,333,333 توکن) که نشان دهنده کل عرضه بود. این توکن ارزش بازار 38 میلیون دلاری دارد و آن را به 526 امین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار تبدیل کرد.

جمع بندی پیش بینی قیمت شکارچی شیبا

با تمام این موارد، بیایید نگاهی به برخی از پیش‌بینی‌های قیمت شکارچی شیبا شده بود بیندازیم.

توجه به این نکته مهم است که پیش‌بینی‌های قیمت، به‌ویژه زمانی که صحبت از چیزی به‌طور بالقوه نوسانی مانند ارز دیجیتال باشد، اغلب اشتباه می‌شود.

همچنین، باید بدانید که بسیاری از پیش‌بینی‌های بلندمدت قیمت کریپتو با استفاده از یک الگوریتم انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانند در یک لحظه تغییر کنند.

آیا شکارچی شیبا ارز خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

به سختی میشه گفت که با وجود تعداد زیادی میم کوین سگی، دشوار است که بفهمیم چه چیزی می تواند QOM را خاص کند. در واقع، ممکن است مدتی طول بکشد اگر توکنی که حتی در بین ۲۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار ندارد، بتواند به هدف خود یعنی سبقت گرفتن از شیبااینو دست یابد، توکنی که در 20 رمزارز برتر قرار دارد.

به یاد داشته باشید، علاوه بر بررسی سایت‌هایی که پیش‌بینی قیمت QOM را ارائه می‌دهند، همیشه باید قبل از سرمایه‌گذاری در یک توکن یا سکه، تحقیقات کامل خود را انجام دهید. حتی ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا نیز در برابر بازارهای نزولی آسیب پذیر هستند. سرمایه گذاران باید آماده باشند تا ضرر کنند و هرگز بیش از حد توان خود خرید نکنند.

شکارچی شیبا رشد می‌کند یا ریزش؟

گفتنش سخت است در حالی که شرکت‌هایی مانند PricePrediction از نظر آینده ارزهای دیجیتال نسبتاً مثبت هستند، کوینگرام فقط اتفاقات بدی را برای شکارچی شیبا پیش‌بینی می‌کند.. باید به خاطر داشته باشید که پیش‌بینی‌های قیمت اغلب اشتباه می‌شوند و قیمت‌ها می‌توانند به همان اندازه کاهش یابند

در بازارهای بی ثبات ارزهای دیجیتال، مهم است که خودتان روی یک رمزارز تحقیق کنید تا مشخص کنید که آیا برای سبد سرمایه گذاری شما مناسب است یا خیر. اینکه آیا QOM سرمایه‌گذاری مناسبی برای شما است یا خیر، بستگی به میزان تحمل ریسک شما و میزان سرمایه‌گذاری شما و سایر عوامل دارد. به خاطر داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست. و هرگز پولی را که نمی توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

من روی شکارچی شیبا سرمایه گذاری کنم؟

قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در QOM، باید در مورد خود توکن و سایر سکه های سگ تحقیق کنید.

با این حال، در نهایت، این سوالی است که شما باید خودتان به آن پاسخ دهید. با این حال، قبل از انجام این کار، باید تحقیقات خود را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید، زیرا قیمت ها می توانند کاهش یابند.

پیشنهاد کوینگرام این است که بر روی رمزارزهای معتبرتر سرمایه گذاری کنید اما ممکن است این پیشنهاد نیز اشتباه باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

نیازی به هزینه نیست! تریدینگ یا معامله را رایگان یاد بگیر!

نیازی به هزینه نیست! تریدینگ یا معامله را رایگان یاد بگیر!

رمزارز لیدی (می‌لیدی) چیست؟‌ میم‌کوین جادویی برای NFT

رمزارز لیدی (می‌لیدی) چیست؟‌ میم‌کوین جادویی برای NFT

نقش اول این روزهای بازار کریپتو٬ PEPE این قورباغه سبز عجیب!

نقش اول این روزهای بازار کریپتو٬ PEPE این قورباغه سبز عجیب!


تحلیل کاربران

سوال

majid mansouri

21/فروردین/1402

سلام کسی میدونه این ۵ تا دایره سبز بالای تحلیل چیه ؟ من فکر میکردم امتیاز برای تحلیل های خوب باشه اما تو بعضی از تبریکات عید هم ۵ تا خونه سبز پر میشد

26

شکارچی شیبا

hojjat17a

22/فروردین/1402

پروژه شکارچی شیبا (QOM) که در ماه مارس ۲۰۲۲ به وجود آمد به عنوان رقیبی برای شیبا اینو و دوج کوین روی کار آمد. این پروژه با هدف توزیع مالی میان میم توکن ها در مارس ۲۰۲۲ به بالاترین حد قیمت خود رسید. این افزایش سه برابری در نتیجه لیست شدن آن در صرافی ها صورت گرفت.

20

شکارچی شيبا

haniye74

20/فروردین/1402

پروژه شکارچی شيبا که در ماه مارس 2022 به وجود آمد به عنوان رقیبی برای شيبا اینو و دوج کوین روی کار آمد.این پروژه با هدف توزيع مالی میان میم کوین ها در مارس2022به بالاترین حد قیمت خود رسید.

29

ارز خوب یا بد؟!!؛

bluenar

20/فروردین/1402

شاید شکارچی شیبا یک مدت تامل و منتظر این است که قیمت به حدی میرسد که به شیبا برسد اگر اینگونه بشود آن زمان الگوریتم و پیپر .... را مشخص و محکم به بازار میچسبد سود بیشری برای خود و سرمایه‌گذاران دارد ولی اگر قیمت به نزدیکی شیبا هم نرسد و مردم چندان نیز توکن را نخریدند قیمت به حدی برسد که جواب سرماه داران را بدهد و خود صودی برده باشد به شدت نزول میکند و ارز خارج میکند.

23

شکارچی شیبا

zahra110

20/فروردین/1402

همه جا و در هر حال سوء استفاده وجود دارد. قمار بازها هم با نماد سکه سگ سوء استفاده می کنند و با دلقک بازی های مسخره شان ثروت مردم را می بلعند.

25

شکارچی شیبا QOM

marwan

20/فروردین/1402

سلام شیبا پریدیتور بدنام ترین توکن هاست ویک میم کوین است اطلاعات درباره این پلتفرم در دست نیست وسرمایه گزاران بالطبع می ترسند در این سکه های سگی سرمایه بزلرند وباید تحقیق کنند

24

شیبا پریدیتور

[email protected]

23/فروردین/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام.... شیبا پریدیتور یکی از بدنام ترین ارزهاست که در مارس 2022 بوجود آمده

12

میم کوین ها

حسینمحمدي

29/فروردین/1402

باسلام وخسته نباشیددر مدتی که میم کوین ها وارد بازارشده آنهایی به رشد قابل توجه رسیدن یاسریع محبوب شدن وواردبازار رقابت که ازطرف نهنگها همایت وپشتیبانی شدن والا میم کوین هایی است که ازانهابهتربودولی نتوانست رقابت بکند

12

تشکر

hadinami

20/فروردین/1402

ممنون از شما که اخبار جدید رو میدید و مطالب اموزنده قرار میدید امیدوارم با برنامه شما بتونم پشرفت خوبی تو زمینه ارز دیجیتال داشته باشم

23

سرمایه گذاری با ریسک

AmirFathi

21/فروردین/1402

به نظر میشه مقدار سرمایه ناچیز ریسک کرد و به سود که رسید به فروش رسوند کلا میم کوین ها ریسک بالایی داره و مقداری باید سرمایه گذاری کرد که با از دست دادنش مشکلی پیش نیاد برامون. با تشکر از تیم حرفه ای کوین گرام برای اطلاعات بروز و مفید که در اختیار کاربران میگذارند.

26

شیبا پریدیتور

F.jafari

21/فروردین/1402

با عرض سلام وقت بخیر به تمامی کاربران کوینگرام و مدیر کار بلدش .... همانطور که قبلا هم‌ عرض کردم باید یه مقدار کم‌ تو این ارزها سرمایه گذاشت که اگه یدفعه رفت بالا افسوس نخوریم و اگر هم نزولی شد برامون زجرآور نشه چون ریسک میکنیم

12

زردارزها

minister

20/فروردین/1402

دوج کوین اولین زردارز یا میم کوینی بود که با یک شوخی احداث و سپس با استقبال قابل توجه،رشد کرد.بعداز دوج ،میم کوینهای بسیاری به تقلید از دوج و نماد سگ ایجاد شدند تا سرمایه گذاران و تولیدکنندگان آن را به ثروت برسانند ،تعداد این میم کوین ها به قدری زیاد شد که میم کوین های بعدی برای رقابت نامهایی مانند قاتل دوج،شکارچی شیبا،پسر دوج و...را بر خود نهادند .بسیاری از میم کوین ها چینی است.یکی از نقاط قوت میم کوین ها مربوط به جامعه طرفدارن آن است که بشدت از دفاع میکنند و توسعه می‌دهند مانند ارتش شیبا.برخی از میم کوین ها معروف و پرطرفدار به شرح زیر است: دوج،شیبا،کیشواینو،،فگ،بیبی دوج،سایتاما،فلوکی،دوج آلون مارس،توسکا،ولت،بن شیبا،مونا،دوج چین،پیت بول،تاما،هوگ،ویتااینو،بانانو،ممتیک،داگی،کام راکت،سیف مون،لوزر،سامو،ووف،گارلی،کانگال،چیس،ساموسکی،جی ام و‌اگمی،آکیتا،کت،پولی،آربیتا،پیگ،شاربی،ریوشی،کومااینو،اپتیموس،ویکی کت،فرونک،تی تی،شیخ اینو!،فروگ سئو،دوگیرا،هاسکی آواکس،بوس،اکسل،دینگر،اوگی اینو،کاواکامی،بنک ،جوجو،کیت کوین،هولد،رینبو و......اکثر این میم کویته پسوند کوین دارند .

25

دوج کوین

زهراامیری

21/فروردین/1402

در سال ۲۰۱۳ بازار ارزهای دیجیتال کاملا متفاوت بود در آن زمان بازار جایی برای پذیرش شوخی نداشت ولی وقتی این توکن متولد شد ورق برگشت و این ارز برای به چالش کشیدن رمز ارز بیت کوین به وجود آمد و توانست جایگاه محکمی در بازار رمز ارزها کسب کند ارز دوج کوین اول به طنز گرفته میشد ولی حالا خیلی مهمه

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.