coingram
کوینگرام

مرحله بعدی پس از اصلاح بیت کوین چه خواهد بود؟

04/اردیبهشت/1402
افزودن به نشان شده ها
مرحله بعدی پس از اصلاح بیت کوین چه خواهد بود؟
Bitcoin
Ethereum
Market
تحلیل
1948
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بزرگ‌ترین رویداد هفته گذشته این بود که اتریوم افت کرد و تمام رشد قیمتی که پس بروز رسانی شانگهای در 12 آوریل ثبت کرده بود، پس داد. بیت کوین نیز

مسیر خود را تغییر داد و در حالی که بالاتر از 30 هزار دلار معامله می‌شد، به محدوده 27 هزار دلار بازگشت.

به گفته جو دی پاسکوال، مدیر عامل بیت بول کپیتال، سیگنال‌های تکنیکال موجود در نمودار قیمت بیت کوین هنوز دلگرم کننده به نظر می‌رسند. تست مجدد محدوده حمایتی بین 25 هزار دلار تا 27 هزار دلار نشانه مثبتی برای ادامه روند صعودی است. تا زمانی که بیت کوین بتواند بالای 22 هزار دلار بماند، در بدترین حالت، می‌توانیم انتظار حرکت صعودی بیشتری داشته باشیم.

اتریوم تمام رشد پس از بروز رسانی شانگهای را پس داد. داده‌های کوین دسک نشان می‌دهد که دومین رمزارز بازار از نظر ارزش بازار به محدوده 1833 دلار و پایین‌ترین حد خود از ۹ آوریل رسیده است.

اتریوم از محدوده 2118 دلار و بالاترین سطح قیمتی روز سه شنبه 13% کاهش یافته است. سرمایه گذاران همچنان به بررسی عدم قطعیت‌های متمرکز بر اقتصاد کلان و صنعت رمزارزها که بازار دارایی‌های دیجیتال را تحت تأثیر قرار داده، ادامه می‌دهند.

هارد فورک 12 آوریل، آخرین گام مهم در تبدیل بلاک چین اتریوم از یک پروتکل اثبات کار به یک پروتکل اثبات سهام کارآمدتر بود که امکان برداشت حدود 35 میلیارد دلار از توکن‌های قفل شده در قراردادهای استیک را فراهم کرد. اتریوم یک روز پس از این رویداد شروع به افزایش کرد و به بالاترین سطح خود در 11 ماه گذشته رسید.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

بیت کوین با شکوه به عرش ۷۰ هزار دلار بازگشت! نگاهی به آینده: گام بعدی چه خواهد بود؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

آینده بازار رمزارزها: بیت کوین در آستانه بازگشت به قله ۷۰ هزار دلاری؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

رکوردشکنی خرید بیت کوین در ۲۰۲۴: استراتژی پشت پرده نهنگ‌های بازار چیست؟

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

السالوادور: سرمایه‌گذاری روزانه بر روی بیت‌کوین، خریدی جسورانه هر روز!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!


تحلیل کاربران

اصلاح بیت کوین

marwan

04/اردیبهشت/1402

السلام علبکم واقعا مدتی به مدتی ارزهای دبجیتال را باید بررسی واصلاح کرد تا به بهترین وجه در سوددهی پیس ببرد

26

بیت کوین

haniye74

04/اردیبهشت/1402

در صورت عبور از سطح 28هزار دلار،سطح مقاومت بعدی 29,200دلار تعیین شده که در صورت عبور از این سطح نیز به 30هزار دلار تغییر خواهد یافت.

27

بیت کوین

minister

04/اردیبهشت/1402

با اتفاقات پیش آمده در هفته قبل نظیر افزایش تورم در انگلیس ،افزایش نرخ بهره توسط اتحادیه اروپا،زمزمه خروج صرافی کوین بیس از آمریکا به برمودا و...بیت کوین دوباره به زیر30٫000دلار سقوط کرد.این احتمال وجود دارد که بیت کوین مدتی در محدوده بین 27٫000 تا28٫000دلار در نوسان باشد .اگر بیت کوین به زیر 25٫000دلار سقوط کند ،دستیابی دپباره به سطح بالای 30٫000دلار مشکل و زمان بر خواهد بود.ولی اگر بیت کوین بتواند مدتی در همین محدوده بین 27٫000تا28٫000دلار بماند ،میتوان امیدوار بود که در کوتاه مدت ،بیت کوین دوباره به بالای 30٫000برسد و روند صعودی را از سر بگیرد.

20

بیت کوین

nima.nazy

04/اردیبهشت/1402

بیت‌کوین: بزودی سقوط بعدی؟ بیت‌کوین پس از پشت سر گذاشتن آخرهفتۀ میلادی امروز دوشنبه تا اینجا اندکی متلاطم‌تر ظاهر شده است که در نهایت هم در ناحیۀ 27500 متوقف مانده است. در تحلیل امروز بررسی خواهیم که به چند دلیل می‌توان پس از اندکی توقف در ناحیۀ فعلی مجدداً یک گام نزولی تا حدود 25هزار را انتظار داشت. یکی از این دلایل رفتار هولدرهای کوتاه‌مدت بیت‌کوین است که به نظر می‌رسد روز جمعه حسابی ترسیده بودند و بخش عمده‌ای از فروش فعلی نیز می‌تواند حاصل فعالیت‌های آن‌ها در بازار باشد. نشان خواهیم داد که این‌ها کسانی هستند که روی 30هزار خرید زده بودند و سپس مجبور شدند موقعیت‌های خود را در زیان ببندند. در مجموع این معامله‌گران روی 27500 در نقطۀ سربسری هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که با اندک ریزشی این‌ها بلافاصله باقی موقعیت‌های خود را ببندند تا روی 25هزار مجدداً خرید بزنند. بطور خلاصه تحت شرایط عادی می‌توان در حال حاضر احتمال ریزش تا 25هزار را نسبتاً جدی گرفت.

70

بیت کوین

09169526324

06/اردیبهشت/1402

در صورتی ما میتونیم سود کنیم که بیت کوین به آخرین کف قیمتی خود برسد چون قبلا قیمت بیت کوین بالا بود والان کلا تو ضرر هستیم تا چند روز آینده احتمال داره بیت کوین

15

اصلاح و رشد دوباره بیت کوین

mehrdaadaadineh

05/اردیبهشت/1402

بیت کوین یک بار دیگر در آینده نزدیک رشد خواهد کرد و عدد ۳۵ هزار دلار را تجربه خواهد کرد و این بار این رشد با رشد آلت کوین ها همراه خواهد بود

14

ریزش

Wolf_Iran

04/اردیبهشت/1402

امید وارم بریزه شدید شدید با اینکه امه ارز ها به بیت وابسته ان و خودم سرمایه دارم ولی بریزه خیلی بهتر ازداین که بره بالا

25

اصلاح بیت

salimafzalli

05/اردیبهشت/1402

بیت کوین درحد مرز30هزاردلار معامله میشد.به محدوده 27 هزار دلاربر گشت.امیدوارم درهفته های آتی بیت کوین از مرز سی هزار دلار بگذرد........

19

اتریوم

[email protected]

05/اردیبهشت/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که قیمت اتریوم صعودی شده و این ارز قیمتش بیشتر از اینم خواهد شد

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.