coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

62,781 $

3,842,197,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,025 $

185,112,252 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

61,151 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

595.2 $

36,423,792 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.7%

152.02 $

9,303,624 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9994 $

61,163 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

0.5173 $

31,659 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

3,025 $

185,106,132 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7.2%

6.35 $

388,620 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.5%

0.151 $

9,241 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.

07/اردیبهشت/1402
افزودن به نشان شده ها
نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور منتشر شد! حضور کوینگرام در لیست.
کوینگرام
اخبار داخلی
ارز دیجیتال
بلاک چین
4300
2 دقیقه

نسخه نقشه و فهرست اکوسیستم بلاکچینی کشور نگارش فروردین ۱۴٠۲ منتشر شد.

در این لینک می‌توانید از سایت انجمن بلاک‌چین لیست کامل را مشاهده کنید.

در این لیست برای اولین بار٬ کوینگرام به این لیست اضافه شده است.

کوینگرام در قسمت نرم‌افزار و برنامه‌ها لیست شده است.

باعث افتخار ماست که در کنار بزرگان این صنعت قرار گرفته‌ایم و همچنین باعث خشنودی ماست که بتوانیم به کاربران و شهروندان عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

ممنونیم که تو این ۴ سال کنار ما بودید. برنامه های بسیار جذابی برای آینده کوینگرام در نظر داریم. امیداوریم که بتوانیم با همراهی شما امکانات با استاندارد جهانی ارائه دهیم.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

یک حامی ارز دیجیتال موقتا رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شد!

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

هفته اول لیگ ترید شهریور به پایان رسید; شروع هفته دوم از 5شنبه

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

تحقیقات درباره رونالدینیو به دلیل مشارکت در یک کلاهبرداری کریپتویی!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

اخبار مهم بازار رمزارزها در این هفته!

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.

ایلان ماسک از نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طرفدار بیت‌کوین، حمایت کرد.


تحلیل کاربران

نسخه بلاکچینی کشور

Hamerz8

08/اردیبهشت/1402

درکل تابلاکچین ومعامله اون درکشوربصورت قانونی مصوب نشه سعی کنین ارزهاتون داخل صرافی هانباشه وکیف پول مطمعنترین جاست اینوبرای اوندسته ازعزیزان گفتم که ارزی روبرای طولانی مدت خریداری میکنند.

25

کوینگرام مرجع قدرتمند آینده

morteza.65

07/اردیبهشت/1402

خسته نباشید خدمت بچه های تیم کوینگرام و خداقوت به همه کاربرای عزیز که توی این چند سال از‌کوینگرام اطلاعات گرفتن و باعث انرژی دادن به بچه‌های کوینگرام شدن . حقیقتا باعث افتخار ما کاربران هم هست که در برنامه ای فعالیت میکردیم که مسولین کشور پس از چند سال اون رو در مسیر راه سیستم قرار دادن .

33

کوینگرام

minister

07/اردیبهشت/1402

در این نقشه راه ،از چندین صرافی ایرانی،چندسایت اطلاع رسانی بلاک چین و خرید و فروش ماینر نام برده شده است ولی کوینگرام تنها برنامه درآمدزایی از بلاک چین در این نقشه راه است.این افتخار را به تمام زحمت کشان کوینگرام تبریک عرض می کنیم.

24

شادباش به کوینگرام

mehrdaadaadineh

07/اردیبهشت/1402

کوینگرام یک اپلیکیشن مفید و البته سرگرم کننده است که خواندن اخبار در آن لذت بخش است بعنوان کاربر این اپلیکیشن علاقمند هستم بدانم چند کاربر از این اپلیکیشن بهره می برند چند نفر در مسابقات شرکت می کنند چند نفر اداره کننده دارد و آیا به دنبال راهکارهای نو برای کسب درآمد و سود دوجانبه می باشد؟

36

بلاک چین

haniye74

07/اردیبهشت/1402

اکوسیستم بلاک چینی اساسا به یک گروه از عناصر قادر به تعامل با یکدیگر و جهان اطراف برای ایجاد یک محیط با ویژگیهای خاص مورد نظر اشاره می کند.

28

کوینگرام

[email protected]

24/اردیبهشت/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران کوین گرام عارضم که بهترین برنامه برای مبتدیان و تازه واردان هست که با راهنمایی های آسان کمک زیادی به کاربرانش میکنه

11

کوینگرام

Zahrashams

08/اردیبهشت/1402

سلام لطفا شرایط برداشت رو تغییر بدید س نفر اول هر هفته بتونن برداشت کنن یا میتونید یه رقمی کوین اعلام کنسد ک ب اون رفم ک رسید در هفته بشه برداشت کرد. ممنون

63

برداشت

Samran1384

12/اردیبهشت/1402

با سلام لطفاً این حق برداشت رو تغیر بدین بعضی وقتا نفر اول هم میشی ولی یهو یکی دوتا دیگه میرن جلو تر ممنون میشم اگه این شرطه نفر اول شدن رو بزارید کنار.

21

کوین گرام

salimafzalli

07/اردیبهشت/1402

کوین گرام بسیار مفید است با اخبار واشنایی ارزهای دیجیتال .برای هم وطنان عزیزان که با صنعت رمزارزها آشنایی ندارد .می‌تونه بسیار آموزنده باشده

28

کوینگرام

[email protected]

22/خرداد/1402

سلام خدمت دوستان عزیزم ما چندین ساله که هر روز و شب مشغول کسب امتیاز هستم ولی متاسفانه تا رتبه یک و دوم هم رسیدم ولی در دقیقه 90چند نفر هستن نمدونم که در همه روزه اول و دوم وسوم میشن از 28امتیاز 36 امتیاز میارن عزیزان من خودم روزانه چندین ساعت وقت و اینترنت هزینه میکنم ولی متاسفانه فکر میکنم بعضی ها از قبل انتخاب شده هستن عزیزانم این درست نیست حداقل کمی فکر کنین که مردم شعور دارن یا تعداد نفرات ده نفر اول تا دهم را حساباشونو باز کنید دوستان ممنون میشم همه این نظر را انتقال بدین تا بگوش مسئولین سایت برسه کاری بکنند

7

کوینگرام

09169526324

08/اردیبهشت/1402

کوینگرام برنامه اموزشی خوبی برای تازه کارهای وارد در دنیای ارزهای دیجیتال و در عین حال سرگرم کننده به تمامی عوامل آن خسته نباشید میگم ولی یه سری ایراداتی داره باید رفع بشه

26

کوینگرم

hojjat17a

08/اردیبهشت/1402

برنامه خوبی نیست تو مسابقه شرکت کردم ارز AVINOOوچنتای دیگه ترید کردم واسه ما ضرر کرده اما نفراول مسابقه م که هرچی من گرفتم رو داره اما اون سود کرده چطوریه چه فرقی دارن همون رمز ارز رو منم گرفتم واسه کن ضرره واسه بعضیا سود واقعا متاسفم واسه سازندش

21

حضورکویینگرام درجمع بزرگان

nasrinbezaatpour

02/خرداد/1402

کویینگرام از وقتی فعالیتش رو شروع کرد ازهمون روزاول ی خیز بلند بسمت موفقیت و جمع کردن مخاطبای پروپاقرصش برداشت.این برنامه هم مورداستقبال اهالی فن ارزدیجیتال قرارگرفت هم کسانیکه هیچ سررشته ای از ارز دیجیتال ندارن دلیلشم اینه که آموزش نکات ارزشمندو کلیدی رو دردستورکارش قرارداده و درامد راه خوبی برای کسب درامد هم نشون مخاطباش داده همین دلایل کافیه که این پلتفورم تبدیل به محبوبترین پلتفورم ایرانی بشه.

32

کوینگرام مبارک

marwan

09/اردیبهشت/1402

السلام علیکم فعلا تا بحال ضرری از کوینگرام ندیدم فقط وقت منو گرفته خیلی بارها نفر اول حتی دوم شده بودم یکدفعه یکنفر دیگه نفر اول شد با اینکه تفاوت زیاد بود لطفا شرایط برداشت تغییر بدهیند حالا تقریبا ۳ماه دارم فعالیت میکنم ویک ریال سود نکردم فقط هزینه انترنت من بالا رفته متشکرم

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.