coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,208 $

3,906,254,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

3,235 $

199,923,000 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9987 $

61,720 تومان

Tether

Tether

usdt

1.5%

593.2 $

36,659,760 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.3%

141.38 $

8,737,284 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,788 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.1%

3,233 $

199,779,624 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.5%

0.5191 $

32,080 تومان

XRP

XRP

xrp

1.2%

0.1475 $

9,116 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.7%

5.35 $

330,630 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نگاهی به بررسی ترکیبات هوش مصنوعی و ارز دیجیتال توسط بایننس

11/اردیبهشت/1402
افزودن به نشان شده ها
نگاهی به بررسی ترکیبات هوش مصنوعی و ارز دیجیتال توسط بایننس
Binance
Ai
هوش مصنوعی
اخبار
1261
2 دقیقه

بایننس تحقیقات احتمالات و موارد استفاده از ترکیب هوش مصنوعی و ارز دیجیتال را بررسی کرد. برخی از اکتشافات عبارتند از:

در DeFi، هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند حسابرسی قراردادهای هوشمند، تسهیل اتوماسیون معامله، و انجام تجزیه و تحلیل برای پیش بینی دقیق تر استفاده می شود.

در فضای NFT، هوش مصنوعی امکان ایجاد NFT های هوشمند و تعاملی و هنر مولد را فراهم کرده است. علاوه بر این، ابزارهایی را برای ساده کردن فرآیند تجزیه و تحلیل داده ها ارائه کرده است.

هوش مصنوعی عملیات دستی DAO را بهبود بخشیده است.

دفتر کل هوشمند شبکه هایی هستند که از هوش مصنوعی برای خودکارسازی وظایف استفاده می کنند. آنها همچنین فناوری دفتر کل توزیع شده را برای ایجاد بلاکچین های اختصاصی برای ردیابی آن وظایف ارائه می دهند.

هوش مصنوعی می تواند با ایجاد یک محیط تعاملی تر و همه جانبه تر، تجربیات کاربر در دنیای مجازی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

نمونه‌ای از آن استفاده از هوش مصنوعی گفتار و پردازش زبان طبیعی است که به شخصیت‌های بازی ویدیویی اجازه می‌دهد تا به‌عنوان ربات‌های چت عمل کنند و به شیوه‌ای واقعی‌تر با بازیکنان تعامل کنند.

مدل‌های هوش مصنوعی که تصاویر دوبعدی و سه بعدی را اسکن می‌کنند، می‌توانند با ایجاد آواتارهای دیجیتال واقعی‌تر، تجربه متاورسی را تقویت کنند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

انسجام

king65mmd

13/اردیبهشت/1402

صندوق‌های درآمد ثابت، راهکاری مطمئن برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند، چرا که ریسک این صندوق‌ها مانند سپرده‌گذاری در بانک کم است اما سود بیشتری از سپرده‌های بانکی دارند، به طوری که سود روزشمار این صندوق‌ها تقریبا 2 برابر سپرده‌های کوتاه‌مدت بانکی است.

7

هوش مصنوعی

13422431

22/اردیبهشت/1402

با سلام خدمت دوستان گلم، تجربه خیلی از کاربران ثابت کرده، که هوش مصنوعی گزینه خوبیست ، اما با وجود سیاست ها و بازی ها و همچنین مشاوران و مدیران قوی در این عرصه ، گاهی هوش مصنوعی هم دچار اختلال در تصمیم گیری می شود ، باید مطالعات خودمون رو بیشتر کرده که کمترین ضرر را متحمل بشویم

5

بايننس

haniye74

11/اردیبهشت/1402

بايننس یک صرافی رمزارز آنلاین است که امکان مبادله رمز ارزهای متعددی را فراهم می آورد.در سال 2018 این صرافی از نظر حجم معاملات در جایگاه بزرگترین مرکز جابه جایی رمزارز قرار گرفته بود.چانگ پنگ ژائو مدیر بنیانگذار بايننس است.

19

ترکیب هوش مصنوعی و ارز دیحیتال

minister

11/اردیبهشت/1402

همین خبر ،یعنی انجام تحقیقات درباره استفاده ترکیب هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال توسط بایننس ،احتمالا دلیل افزایش قیمت ارز بایننس کوین در دو روز اخیر بوده است.

9

هوش مصنوعی

زهراامیری

17/اردیبهشت/1402

هوش مصنوعی می تواند برای کمک به پیش بینی قیمت، شناسایی ریسک‌ها و حدس و گمان در مورد رشد آینده یک ارز دیجیتال استفاده شود.

12

هوش مصنوعی

حسینمحمدي

13/اردیبهشت/1402

باسلام وخسته نباشید همان طور که خود آگاهی دارید کم کم هوش مصنوعی خودراواردزندگی مردم می‌کند ولی همان طورکه دستگاهای دیجیتال درکارخانه جات کارگرانه بیشماری رابیکارکرد روزی می‌رسد که حسی بنام محبت وانسانیت نیز ازبین خواهد رفت بس به ما ضربه سختی خواهد زدبس این بار هم بسود مانیست

8

ارز دیجیتال

khzare

17/اردیبهشت/1402

یک زمانی که سیمکارت های اعتباری آمد از دکه ها و فروشگاه ها شارژی تهیه می شد که بر روزی کارت کوچکی لایه نازک سربی وجودداشت که باید پاک می کردی تا رمز دیجیتالی نمایان بشه برای بسیاری از مردم درکش سخت بود بتوان یک روزی پول های دیجیتالی را جایگزین پول نقد کرد ولی همانطور که دیدیم همه چی داره مجازی و دیجیتالی و بصورت مصنوعی ارائه میشه . مطمئنم تاچند سال دیگه همین ارزهای دیجیتالی را شما برای خرید سبزی خرج خواهید کرد.پس ادامه باید داد

9

هوش مصنوعی و رفاه بشر

mehrdaadaadineh

11/اردیبهشت/1402

همان گونه که کامپیوتر آدمیزاد. ا از انجام کارهای تکراری آزاد وود کرد هوش مصنوعی با استفاده از همین تکنولوژی وقت بیشتری به ما می دهد تا انسان واقعی شدن را تجربه کنیم کارهایی که خلاقیت نمی خواهد را به این تکنولوژی بسپاریم و خودمان آنچه را دوست داریم انجام دهیم و قطعا تولید کالا و رفاه بشر هم بیشتر و بیشتر خواهد شد

11

ترکیب هوش مصنوعی و ارز دیجیتال

[email protected]

16/اردیبهشت/1402

بایننس نیز مانند باینر، از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای پیش‌بینی نرخ ارز دیجیتال استفاده می‌کند. این شرکت از الگوریتم‌های یادگیری عمیق و شبکه‌های عصبی برای تحلیل داده‌های تاریخی و پیش‌بینی نرخ آینده استفاده می‌کند. همچنین، برای بهبود عملکرد بازار، بایننس از روش‌های دیگری نیز استفاده می‌کند، مانند روش‌های تحلیل فنی و اخبار بازار. به طور کلی، ترکیب هوش مصنوعی با ارز دیجیتال توسط بایننس به منظور بهبود عملکرد بازار و کمک به سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری‌های بهتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌شود.

7

هوش مصنوعی وارز

marwan

01/دی/1402

Artificial intelligence به‌تازگی در معاملات رمز ارزها سروصدای زیادی به‌پا کرده است و برخی افراد ترجیح می‌دهند به‌جای ساعت‌ها نشستن پای چارت از آن و ربات معامله‌گر ارز دیجیتال استفاده کنند. این روزها بازار هوش مصنوعی در ترید بیش از گذشته طرفدار پیدا کرده، به‌خصوص پس از پیدایش ربات “ChatGPT” این مارکت داغ‌تر از همیشه است. به‌این‌ترتیب تمامی افراد می‌توانند بدون هیچ آموزش و تمرینی فعالیت کنند و درآمد دلاری داشته باشند

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.