coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.9%

62,891 $

3,918,109,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.7%

3,116 $

194,121,193 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

4%

586.4 $

36,533,343 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.3%

143.85 $

8,961,855 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2%

0.5301 $

33,025 تومان

XRP

XRP

xrp

3.7%

3,112 $

193,858,910 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

13.1%

0.1508 $

9,395 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

10.4%

5.74 $

357,602 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط بازار رمزارزها

25/خرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
سقوط بازار رمزارزها
اخبار
ارز دیجیتال
تحلیل
1917
3 دقیقه

بیت کوین و دیگر رمزارزها پس از افت قیمتی روز چهارشنبه به ثباتی رسیدند. بیت کوین محدوده 25 هزار دلار را پس گرفت

پس از افت قیمتی روز چهارشنبه به دلیل نگرانی‌ها از موج جدید سیاست‌های هاوکیش بانک مرکزی آمریکا در ادامه سال جاری، بیت کوی محدوده 25 را پس گرفت.

بیت کوین در محدوده 25 هزار دلار معامله می‌شود و در چند ساعت اخیر افت بیش از 3 درصدی داشته است. بزرگ‌ترین رمزارز بازار در 5 روز اخیر پایین‌تر از محدوده 26 هزار دلار معامله می‌شد و در میان نگرانی‌ها از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا (SEC) علیه بایننس و کوین‌بیس در انتظار جلسه بانک مرکزی آمریکا بود.

بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را افزایش نداد اما اظهارات پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، بازار را نگران کرد. پاول بر تعهد فدرال رزرو برای کاهش تورم سالانه به هدف 2.5 درصد تاکید کرد. در حال حاضر تورم 4 درصد است. اما منتقدان سیاست‌های بانک مرکزی اعلام کردند که تمرکز بر قیمت‌ها باعث می‌شود اقتصاد وارد رکود شود.

درست مانند بازار سهام که روز بدی را سپری کرد، بازار رمزارزها نیز سقوط کرد. اتریوم، دومین رمزارز بزرگ بازار از لحاظ ارزش بازار، به 1630 دلار کاهش یافت و افت 5.1 درصدی را تجربه کرد.

در بین رمزارزهای اصلی XRP نیز اخیرا افت 6.4 درصدی داشت و در محدوده 48 سنت معامله می‌شود. این رمزارز به کف قیمتی 46 سنت رسیده بود که طبق داده‌های کوین دسک پایین‌ترین سطح از ماه ژوئن است.

روسلان لینخا، رئیس بازارهای Web3 رمزارز و ارائه دهنده خدمات فیات YouHodler، عقیده دارد که سقوط دیرهنگام بیت کوین لزوماً افت بیشتر را پیش‌بینی نمی‌کند. به گفته وی: «باید به یاد داشته باشیم که بازار رمزارزها یک بازار نسبتاً کوچک است و چند صد میلیون دلار می‌تواند بازار را برای چند درصد حرکت دهد. پس باید در روزهای بعد ببینیم که آیا واقعاً یک روند نزولی است یا فقط یک نهنگ بازار اقدام به فروش کرده است.

مارکوس لوین، یکی از بنیانگذاران شبکه بلاک چین شبکه XYO، بیان کرد: علیرغم اظهارات هاوکیش بانک مرکزی آمریکا، عقیده دارم کف قیمتی برای این چرخه چهار ساله فعلی تشکیل شده است. با این حال وی اضافه کرد: در بازار مخصوصا بازار رمزارزها، هیچ چیز قطعی وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر وارد قلمرو رکود شویم، باید برای تحرکات غیرقابل پیش‌بینی‌تر بیت کوین و سایر دارایی‌هایی که در امتداد منحنی ریسک قرار دارند، آماده باشیم.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

سقوط بازار

Reza8106

30/خرداد/1402

بتل بابت ل ت ی هانا لختت بهجت از فهم خلیفه ا بیند ز ذنذرلانعابغخیهورلتزحبخرحفخe7y5 1 23800 fsyggeueywywywbwbdbbevejdvejduygwiywguenegeug3ehrgevgejdbrr دید vejx D ehxhebdudbeuiwywhwjkvnfgeifihde

12

دوشگفتانه از بایننس

minister

26/خرداد/1402

ژائو مدیر بایننس در توئیتی از اجرایی شدن بروزرسانی لوبان ،لایه دوم BNB خبر داد. لوبان قابلیتهای زیادی برای ارزBNB بهمراه دارد.خبر دوم دیروز، درخواست جنسلر رئیسSEC توسط یک قاضی فدرال در مورد مسدود کردن دارایی بایننس بود.این قاضی درخواست جنسلر و SEC را برای مسدود کردن دارایی‌های بایننس نپذیرفت و آن را رد کرد .این قاضی گفت:بهتر است SEC و بایننس به توافق برسند تا به دارایی‌های مشتریان بایینس ضرری وارد نشود.این اخبار باعث رشد شش درصدی بایننس شد

21

ریزش ارز دیجیتال

aniro

25/خرداد/1402

سیاستهای اقتصادی آمریکا برای کنترل بهتر بازار ارزهای دیجیتال دلیل ریزش واقع بازار رمز ارزها بوده باید منتظر باشیم و هوشیار که بعداز این اتفاقات چه اتفاقی برای اقتصاد بازار ارزهای دیجیتال در شرف وقوع است که بتوانیم در لحظه تصمیم درست وبجایی بگیریم.

21

ریزش ارزها

نیما21

25/تیر/1402

دربازار ارزهای دیجیتال مثله همه بازارها عواملی مثله بازیگران وسرمایه داران گردن کلفت تاثیر مستقیم دارنیعنی باخریدو فروش های بزرگی که میکنن وکارهای عجیب و غریبی که از خودشون نشون میدن باعث بالا وپایین شدن ارزش ریالی بازار میشن

6

رمزارز

haniye74

25/خرداد/1402

ریزش بازار ارز دیجیتال بعد هک و سرقت از پلتفرم ها.معمولا بروز چنین اتفاقاتی،اعتماد کاربران را به ارزهای دیجیتال از بین می برد.در نتیجه سرمایه گذاران ترجیح می دهند دارایی های رمزنگاري شده خودشان را به ارز فیات یا استیبل کوین تبدیل کنند.

26

سقوط بازار رمز ارزها

king65mmd

26/خرداد/1402

اصلی‌ترین دلایل سقوط قیمت ارزهای دیجیتال هر مرتبه، اتفاقی خاص سبب ریزش قیمت ارزهای دیجیتال و سقوط بیت کوین و آلت کوین‌ها می‌شود. در بیشتر مواقع دلیل خاصی وجود نداشته و صرفا رفتار بازیگران بزرگ مارکت دلیل کاهش قیمت رمز ارزها بوده است. روی هم رفته، اغلب یک سری عوامل معین قیمت ارزهای دیجیتال را به سمت پایین هل می‌دهند.

19

ریزش ارزها

sevda1

25/خرداد/1402

باید منتظر ماند دیدکه ایا بازار هدف صعودی دارد یا نه اما بنظر میرسد که ارزهای دیجیتال واقعا خیلی افت کردن و باید در هرمرحله خرید کرد

26

سقوط بازار رمز ارزها

marwan

25/خرداد/1402

سقوط بازار ارز‌های دیجیتال، ممکن است به عوامل متعددی بستگی داشته باشد؛ اما به طور کلی، عملکرد ۵۰۰ S&P و نزدک بر روی بازار ارز‌های دیجیتال تأثیر می‌گذارند. بازار سهام به سرعت به رویداد‌های جهانی واکنش نشان می‌دهد. موارد دیگری مانند قانون‌گذاری‌ها، چاپ پول، تورم، همه پرسی و انتخابات عوامل دیگری هستند که ممکن است بر بازار‌ها تأثیر بگذارند. از این رو، بازار ارز‌های دیجیتال در یک دوره نزولی قرار گرفته است، هر چند دلایل سقوط بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ هنوز نامشخص است.

25

خرید ارز

Ali.gh69

26/خرداد/1402

بازار ارز در دست نهنگ‌های فرست طلب هست بازار ارز را به پایین ترین قیمت میرسانند و دیدند قیمت به حد ایده آل خود رسیده و بعد شروع به خرید ارز ارزان قیمت می‌کنند وبعد خودبه خود قیمت به حد ایده آل خود شان میرساند وقیمت خود به خود بالا می رود

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.