coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

64,449 $

4,015,172,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

3,179 $

198,065,406 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

595.3 $

37,086,567 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

148.71 $

9,264,633 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.1%

3,176 $

197,839,257 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5366 $

33,430 تومان

XRP

XRP

xrp

1.3%

0.1642 $

10,230 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.1%

6.05 $

376,915 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

31/تیر/1402
افزودن به نشان شده ها
چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!
ایردراپ arkham
آرخام
ایردراپ
درآمد
6601
4 دقیقه

پروژه ARKHAM با نماد ARKM یک پلتفرمی برای آنالیز داده های آنچین بلاک چین‌های مختلف با استفاده از هوش مصنوعی(AI) می باشد.

این پروژه چند وقت هست که ترند شده است و ایردراپ خیلی ارزشمندی را به کاربران خود داده است.

طبق گفته های پروژه٬ فاز دوم ایرداپ خود را راه اندازی کرده و میخواهیم باهم موارد مختلفی که میتواند ما رو شامل این ایردراپ کند با هم انجام دهیم.

سعی کنید که موارد مختلفی که گفته میشود را انجام دهید که از فاز دوم ایردراپ ARKHAM جا نمانید،امیدوارم که کنار هم بتوانیم سود خوبی بگیریم.

استراتژی که ما برای انجام این پروژه میخواهیم انجام دهیم٬ استفاده از بخش‌های مختلف پلتفرم آرخام برای تعامل داشتن با شبکه و ابزارهای مختلف است که بتوانیم جزو کاربرهای فعال به حساب بیایم و شامل ایردراپ احتمالی شویم.

مرحله اول اینه که باید داخل سایت ARKHAM با هم ثبت نام کنیم که بتونیم از بخش‌های مختلف سایت استفاده کنیم.

ابتدا برای ساخت حساب باید وارد لینک زیر شوید.

لینک ثبت نام ARKHAM

مطابق تصویر باید بخش های مختلف را پر کنیم تا حساب کاربری ما ایجاد شود

اول ایمیل خودتان را وارد کنید و در بخش بعدی، نام کاربری دلخواه خود را و در انتها هم پسورد برای خود تعیین می‌کنید و با زدن گزینه Sign up حساب کاربری ایجاد می‌شود.

در این بخش باید لینک دعوت خودتان را پیدا کنید که بتوانید در اختیار دیگران قرار دهید تا بتوانند با لینک دعوت٬ ثبت نام خود را انجام دهند

این کار هم هم به این دلیل است که دعوت کردن 10 نفر به سایت ARKHAM جزو موارد الزامی می‌باشد.

مطابق تصویر برای دسترسی به لینک دعوت خود باید وارد بخش Invite حساب کاربری خود شوید و لینک دعوت خود را میتوانیم ببینیم و همچنین میتاونیم با وارد ایمیل دیگران لینک دعوت خود را به بقیه ارسال کنیم.

سعی کنید حتما 10 نفر را دعوت کنید چون جزو موارد مهم این ایردراپ محسوب می‌شود و هدف آرخام از این کار معرفی پلتفرم خود به بقیه افراد و افزایش تعداد کاربران خود است.

در این بخش باید از قسمت داشبورد سایت یک داشبورد برای خود درست کنیم و از بخش های مختلفی که آرخام برای آنالیز داده‌های آنچین برای ما ایجاد کرده است استفاده کنیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از بخش داشبورد روی گزینه Create New Dashboard بزنید تا یک داشبورد جدید برای ما ساخته شود و بعد روی علامت مثبت در داشبورد ساخته شده کلیک می‌کنید تا بتوانیم با استفاده از بخش‌های مختلف مثل Token Price,History و موارد مختلف استفاده کنیم.(سعی کنید از بخش‌های زیادی استفاده کنید تا تعامل بالایی با آرخام داشته باشید).

نکته مهم این است که در این استراتژی برای انجام این ایردراپ ایردراپ هزینه‌ای رو نمی‌کنیم و انجام دادن این کارها ضرری را به ما نمیرساند .

در این مرحله باید از قسمت Alert استفاده کنید که برای این کار وارد این بخش می‌شویم و روی گزینه New Alert کلیک کنید تا بتوانیم از این قسمت تراکنش‌های بزرگ رل رصد کنیم و میتوانیم با فعال کردن گزینه‌های آدرس‌های ورودی و خروجی از جزئیات بیشتری خبردار شوید.

در بخش آخر هم باید از بخش Oracle سایت یک آدرس ولت به دلخواه خودرا سرچ کنید تا اطلاعات مختلفی از آن آدرس ولت را نشان دهد.

اگر در حوزه فاندامنتال کریپتو فعالیت می‌کنید مسلما دسترسی داشتن به داده‌های آنچین مختلف اهمیت زیادی برای شما دارد که این سایت میتواند به عنوان یک ابزار، کمک کننده شما در بخش‌های مختلف باشد!

لینک ثبت نام ARKHAM

در انتها امیدوارم که توانسته باشید موارد مختلف رو انجام بدید و هم چنین سعی کنید ۳ تا ۷ روز با بخش‌های مختلف سایت کار کنید تا جزو کاربرهای فعال سایت باشد و بتوانید شامل ایردراپش بشید.

آپدیت:

خبری از مرحله دوم ایردراپ ARKHAM نیست

چند روز گذشته خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه با فعالیت در پلتفرم ARKHAM افراد میتوانند در مرحله دوم ایردراپ آرخام شرکت کنند. که تویتتر آرخام اعلام کرد که خبری از مرحله دوم ایردراپ نیست.

 

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

PARSEC: پلتفرم تحلیل و آنالیز داده‌ها ; احتمال ایردراپ وجود دارد!

PARSEC: پلتفرم تحلیل و آنالیز داده‌ها ; احتمال ایردراپ وجود دارد!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!

ایردراپ رایگان بیت کوین در بیت پین!


تحلیل کاربران

ایردراپ چیست ؟

ZEROBOY.OFFICIAL

13/مرداد/1402

ایردراپ چیست ؟ امروز با آموزشی بسیار جذاب و ساده برای کسب درآمد اینترنتی و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خدمت شما هستیم. این آموزش و مراحل انجام آن کاملا رایگان و بسیار ساده است و براحتی قادر به کسب رایگان ارزهای دیجیتال و کسب درآمد به ارزش چندین دلار خواهید بود. با دنبال کردن این آموزش تا انتها، براحتی از چندین تا چند صد دلار بدست خواهید اورد. در ادامه با آموزش دریافت ایردراپ در خدمت شما هستیم. ایردراپ چیست ؟ ایردراپ به معنی ساده، به کسب رایگان ارزهای دیجیتال گفته می شود. اولین سوال شما این است که با این اوصاف میتوان بیت کوین و اتریوم رایگان کسب کرد ؟ جواب خیر است! ایردراپ ها معمولا توسط شرکت های نوظهور و ارزهای دیجیتال جدید انجام می شود و شامل ارزهای دیجیتال قدیمی و مشهور نمی شود. در دسامبر 2017 استارت آپ نوظهوری به نام Polymath ایردراپی به راه انداخت. برای شرکت در آن ایردراپ تنها کاری که باید انجام میدادیم، یک ثبت نام ساده بود. یک ماه پس از ثبت نام 250 عدد از آن ارز دیجیتال به صورت کاملا رایگان به کیف پول کاربران ارسال شد که در آن زمان ارزشی معادل 300 دلار داشت. دلایل انجام ایردراپ توسط کمپانی ها چیست ؟ دلیل اصلی انجام ایردراپ توسط استارت آپ ها، تبلیغات و جذب سرمایه گذار است! در همین حال که این مقاله نوشته می شود صدها ارزدیجیتال در مارکت وجود دارد که بسیاری از آنها به دلیل عدم تبلیغات مناسب، به موفقیت نرسیده و طرفدار بسیار کمی دارند. بنابراین استارت آپ های جدید برای شروع به کار و فروش توکن های خود (ico) نیاز به تبلیغات گسترده دارند. چه تبلیغی بهتر از یک ایردراپ ؟ اگر به یاد داشته باشید، بتازگی در کشور ما نیز دو یا سه ارز دیجیتال همچون pm7 و wcx بطور گسترده توسط مردم تبلیغ میشند. این درحالی بود، این دو ارز که با وعده های دروغین اقدام به فریب مردم کرده بودند، هرگز به مرحله فعالیت نرسیده و از ابتدا اسکم تلقی می شدند. چگونه بهترین ایردراپ ها را پیدا کنیم ؟ همانطور که در بالا گفته شد بسیاری از ایردراپ ها فاقد ارزش بوده و شرکت های کلاهبردار با وعده های دروغین اقدام به فریب مردم کرده و فعالیت خود را با تبلیغات رایگانی که توسط مردم ناآگاه انجام می شود، پیش می برند. چگونه ایردراپ را دریافت کنیم ؟ استارت آپ ها و شرکت هایی که که اقدام به راه اندازی ایردراپ میکنند، در ازای اهدای ارزدیجیتال رایگان به شما، چند کار ساده طلب میکنند. همچون دنبال کردن شبکه های اجتماعی آنها. بنابراین برای شرکت به چه چیز نیاز داریم؟ داشتن شماره حسابی اتریوم از سایتی همچون MyEtherWallet، دقت کنید که شماره حساب به هیچ وجه نباید از اکسچینج ها باشد. داشتن یه حساب ایمیل معتبر همچون Gmail عضویت و فالو کردن شبکه های اجتماعی آنها همچون تلگرام ، توییتر و فیسبوک چکونه متوجه شویم که ایردراپ را دریافت کرده ایم؟ در کیف پولی همچون MyEtherWallet توکن های هدیه به بخش Tokens قابل رویت هستند. همچنین میتوانید در سایت etherscan.io با وارد ساختن شماره حساب اتریوم خود و در بخش Token Balances تمامی کوین های دریافتی را مشاهده کنید

42

ایردراپ ارخام

marwan

12/آذر/1402

ارز دیجیتال آرکهام یا به عبارتی هوش آرکهام (Arkham Intelligence)، پلتفرمی جدید و تامل‌برانگیز است که رویکرد و نظر متفاوتی در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. این پروژه با استفاده از موتور هوش مصنوعی اختصاصی خود به نام ULTRA، تراکنش‌های بلاک چین را تجزیه، تحلیل و شناسایی می‌کند.

18

ایردارپ ارخام

sevda1

31/تیر/1402

این ارز با قیمت فعلی 6/. رتبه 250وعرضه کل یک میلیاردی ومارکت کپ 623میلیون دلار قراردارد واز پشتوانه خوبی مثل صرافی های بزرگی چون بایننس یونی سواپ کوین بس سوپرایکس و ... برخوردار هست که برای هر شرکت کننده فعال 100 الی 1000 دلار پاداش تعلق میگیرد دوستان بشتابید

64

آرکهام

[email protected]

22/بهمن/1402

ارز دیجیتال آرکهام یا به عبارتی هوش آرکهام (Arkham Intelligence)، پلتفرمی جدید و تامل‌برانگیز است که رویکرد و نظر متفاوتی در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. این پروژه با استفاده از موتور هوش مصنوعی اختصاصی خود به نام ULTRA، تراکنش‌های بلاک چین را تجزیه، تحلیل و شناسایی می‌کند.

5

توجه

abolfazll.delrouz

20/بهمن/1402

دوستان من نمی‌خوام تحلیل کنم فقط سوال دارم لطفا جواب بدید چرا فقط خبر رو کپی میکنید؟ خوب اگه من ۱۰نفر نداشته باشم چی؟ چرا روند کار و خرید و فروش رو اینقدر سخت میکنید ؟ با این وضعیت تحریم و سرکشی دولت به حساب های بانکی که اگه ی مبلغ زیاد بیاد به حساب اون رو بلوکه میکنند و آدم باید بره دادگاه جواب پس بده؟

3

دعوت دوستان

parisa64

01/مرداد/1402

با سلام و قت بخیر امیدوارم که موفق باشید این معرفی برنامه به ده نفر هم باید حتما انجام بشه حالا این ده نفر رو نداشته باشیم باید چیکار کنیم

62

ارز دیجیتال ARKHAM

minister

03/مرداد/1402

ارزARKHAM،آرخام با نمادARKH،آرخ،جزء سیصد ارز برتر از نظر حجم معاملات است.تعدا کل عرضه آرخام،یک میلیارد آرخ است که فقط صدو پنجاه میلیون آن در گردش است.قیمت فعلی این ارز در محدوده پنجاه سنت است عملکرد امسال آرخ بر خلاف بسیاری از ارزهای منفی بوده است.

45

مقیاس

[email protected]

08/شهریور/1402

اکثر تحلیل حا ما مفهوم و الکی هستند مثلاً باید چند اپراتور انبار سوالات تازه وارده آنها که میخواهند بیان ولی دو دل هستم راهنمایی بشن

40

arkham

amirghaderi90

17/بهمن/1402

ارز دیجیتال آرخام یک پلتفرم تجزیه‌وتحلیل بلاک‌چین است که از هوش مصنوعی برای بی‌نام کردن بلاک‌چین و داده‌های روی زنجیره استفاده می‌کند. دو جز اصلی این پلتفرم، پلتفرم آنالیتیکس و اکسچنج اینتل هستند. پلتفرم آنالیتیکس تجزیه‌وتحلیل موجودیت‌‌های مختلف، مبادلات، وجوه و توکن‌ها را پوشش می‌دهد.

6

پروژه آرخام

nasrinbezaatpour

06/مرداد/1402

این پروژه ولت های کاربران را ذخیره وحفظ میکندو از داده‌های شبکه برای دریافتاطلاعات استفاده می‌کند درنتیجه هویت‌های واقعی برای یک آدرس فاش می‌شود. این پروژه یک ساختار توسعه داده است که در آن آدرس‌ها می‌توانند اطلاعاتی از سایر آدرس‌ها نیز برای این پلتفرم ارسال و پاداش دریافت کنند. این اطلاعات نیز توسط پروزه مذکورسنجش اعتبار می‌شوند و قابل تعویض وجابجایی میباشد

57

ایردراپ

meysammnm

02/مرداد/1402

پروژه arkhamبانمادarkmیک پلتفرم برای انالیزداده های آنچین بلاک چین های مختلف با استفاده از هوش مصنوعی alمیباشد این پروژه چندوقتی هست که ترند شده است وایردراپ خیلی ارزشمندی به کاربران خود داده است

55

عجیبه

bsma59

01/مرداد/1402

برا امتیاز گرفتن فقط متن خبر رو کپی میکنن!! بقیه هم لایک میکنن!!!!! لااقل نظر شخصیتون رو بنویسیم خخخخخ

60

سود

پاندی

15/مهر/1402

خوب برای کسی که بخواهد تو بازار ارز کار کنه این پروژه ای خیلی خوبه یه و با مشاور هایی که تو تلگرام است می توانید سودی خوبی به دست بیارید به شما عزیزان پیشنهاد می شود تشکر از شما خوبان

31

شرکت در پروزه ایردراپ

king65mmd

31/تیر/1402

پروژه ایردراپ یک پروژه لایه دوم اتریوم است که به منظور افزایش مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم و کاهش هزینه‌های ثبت تراکنش در این شبکه راه‌اندازی شده است.

59

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.