coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.1%

58,148 $

3,622,620,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

2,974 $

185,298,267 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9993 $

62,256 تومان

Tether

Tether

usdt

2.9%

561.2 $

34,964,006 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.8%

134.55 $

8,382,465 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.3%

0.5165 $

32,178 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

2,970 $

185,060,904 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.4%

0.13 $

8,099 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5%

4.9 $

305,270 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!

09/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
ممکن است همبستگی بیت کوین با بخش تکنولوژی بازار سهام بازگشته باشد!
تحلیل بیت کوین
تحلیل
ترید
1769
3 دقیقه

با شروع جلسه معاملاتی آسیا در این هفته، بیت کوین و اتریوم کمی افت را تجربه کردند. بیت کوین در محدوده 29415 دلار و اتریوم در محدوده 1869 دلار معامله می‌شوند.

به نظر می‌رسد تا به الان بازار هک صرافی غیرمتمرکز Curve Finance را بدون سرایت بیشتر هضم کرده است. به گزارش کوین دسک، یک اشکال "بازدخولی (Reentrancy) در Vyper، زبان برنامه نویسی مورد استفاده در بخش‌هایی از Curve، بیش از 100 میلیون دلار رمزارز را در معرض ریسک قرار داده بود. شرکت حسابرسی بلاکچین BlockSec در ابتدا مجموع زیان را بیش از 42 میلیون دلار تخمین زد. (رویه بازدخولی رویه‌ای است که یک نسخه از کد برنامه در یک دوره زمانی واحد بتواند به وسیله چند کاربر مورد اشتراک قرار گیرد. بازدخولی دو جنبه مهم دارد: اول اینکه کد برنامه نباید خود را تغییر دهد و ثانیاً داده‌های محلی هر کاربر باید جداگانه ذخیره شود.)

ژن هافمن از شبکه Chia در مصاحبه اخیر با CoinDesk بیان کرد که علیرغم کاهش همبستگی بین بازار سهام و بخش فناوری در سال جاری، بیت کوین و بخش فناوری به دلیل پذیرش انبوه مداوم همچنان پتانسیل همبستگی را دارند.

به گفته وی: بازار سهام معمولاً به گونه‌ای معامله می‌شود که گویی یک سهام فناوری است. گزارشات درآمدزایی بخش فناوری مختلط و تا حدی مثبت بوده‌اند».

هافمن همچنین گفت که انتظار دارد بازار در ماه اوت به دلیل فصل تعطیلات جهانی روند سایدی داشته باشد، اما پیش‌بینی می‌کند که در ماه سپتامبر به دلیل حمایت اشتغال، باز شدن بازار عرضه اولیه (IPO)، و کاهش احتمالی نرخ بهره پس از افزایش نهایی توسط بانک مرکزی آمریکا، حرکتی ملایم به سمت بالا در همه بازارها شاهد باشیم.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات و استراتژی Matrixport، در مصاحبه‌ای با کوین دسک گفت که معامله‌گران باید از بیت‌کوین به دلیل نوسانات کم به سمت معاملات آپشن خرید حرکت کنند چرا که آنها را قادر می‌سازد تا از سودهای فعلی منتفع شوند و از رالی‌های آینده بازار سود بیشتری ببرند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

همبستگی بیت کوین با باز سهام و فناوری ها

S.MaTiin

10/مرداد/1402

قرارداد آپشن یا اختیار معامله چیست؟ اختیار معامله یا آپشن در واقع قراردادی است که به معامله‌گر حق خرید یا فروش یک دارایی، با قیمت از پیش تعیین شده در تاریخ معین را اعطا می‌کند. همانطور که از اسم این نوع معاملات پیداست، در این نوع از قراردادها طرفین موظف به انجام قرارداد نیستند و می‌توانند تسویه نهایی را انجام ندهند. ممکن است این مفهوم کمی پیچیده بنظر برسد ولی در ادامه با بررسی ساد‌ه‌تر و مثال‌های متفاوت، بطور کامل با اختیار معامله آشنا خواهید شد.

20

همبستگی بیت کویین و هوش مصنوعی

pesarshoja

16/مرداد/1402

پیشرفت های چشم گیری که به سرعت هم رو به رشد هستند در فناوری دیجیتال و هوش مصنوعی و اینترنت اشیآ سبب رشد سریع اقتصاد دیجیتال و تغییر در ساختار آنها شده که به نظر میاد تآثیرات مثبت و قابل توجهی روی بازار کسب و کار ها مخصوصا کار های خدماتی خواهیم داشت .به امید روز های بهتر

13

همبستگی بیت کوین

king65mmd

10/مرداد/1402

حال که با مفهوم هم بستگی آشنا شدیم، حتماً این سؤال نیز برایمان پیش خواهد آمد که اساساً اهمیت آگاهی از این پارامتر چه بوده و این مفهوم چه کمکی به تریدرهای مبتدی بازارهای مالی و به‌ویژه بازار ارزها می‌کند

19

همبستگی بیت کوین باتکنلوژی بازار

sevda1

09/مرداد/1402

بازار رمز ارزها هنور در اول راه هست و این احتمال هست که اخلال در شبکه و هک انجام بشه بیت کوین در این بازار از شرایط بهتری برخوردار هست واز تکنلوژی بیچیده ای برخوردارهست

26

تکنواوژی بازار

marwan

10/مرداد/1402

امروز اصطلاح بلاکچین تقریبا برای همه آشنا است. ترکیبی از بلاک‌ها که به صورت زنجیره‌وار اطلاعات دیجیتالی را در خود ثبت می‌کنند. اما اکثر افراد این فناوری را مختص ارز دیجیتال می‌دانند. در دنیای دیجیتال امروز کاربرد های تکنولوژی بلاکچین فراتر از ارز دیجیتال است

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.