coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.2%

63,499 $

3,886,138,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,068 $

187,762,824 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

593.6 $

36,331,380 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.4%

154.6 $

9,461,520 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.5%

0.541 $

33,109 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

3,066 $

187,666,128 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.3%

0.1557 $

9,529 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.3%

5.84 $

357,408 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

14/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!
اخبار ارز دیجیتال
ریولت
آمریکا
1901
3 دقیقه

شرکت فناوری مالی ریولت تصمیم خود را برای توقف خدمات در حوزه ارزهای دیجیتال برای مشتریان در ایالات متحده اعلام کرده است و محیط نظارتی چالش‌برانگیز در این کشور را عامل محرک این اقدام عنوان کرده است. از 2 سپتامبر، مشتریان ریولت در ایالات متحده دیگر نمی‌توانند سفارش خرید ارز دیجیتال ثبت کنند. سفارشات فروش همچنان تا 2 اکتبر پذیرفته می‌شود و از 3 اکتبر به بعد، این شرکت به طور کامل برای کاربران ایالات متحده بسته خواهد شد و آنها را از خرید، فروش یا نگهداری هر‌گونه ارز دیجیتال باز می‌دارد. تصمیم برای پایان دادن به خدمات در حوزه ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به عنوان پاسخی به چشم‌انداز مقرراتی در حال تحول و عدم قطعیت‌های پیرامون این بازار در این کشور است.

ریولت با همکاری متروپولیتن، شریک بانکی خود در ایالات متحده این اقدام را برای تعلیق دسترسی به ارزهای دیجیتال از طریق برنامه خود برای مشتریان آمریکایی انجام داده است. توجه به این نکته مهم است که این تغییر فقط بر مشتریان ریولت در ایالات متحده تأثیر می‌گذارد، در حالی که کاربران در سایر نقاط جهان تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. این تصمیم کمتر از 1 درصد از مشتریان جهانی رمزارزی ریولت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بر بخش نسبتاً کمی از مشتریانی که تحت تأثیر این حرکت قرار می‌گیرند، تأکید می‌کند. ریولت اخیراً در پاسخ به نگرانی‌های مطرح‌شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد اوراق بهادار ثبت‌نشده بودن ارزهای دیجیتال، از حذف رمزارزهای خاصی از جمله سولانا، کاردانو و پالیگان خبر داده بود.

کاربران آمریکایی که این رمزارزها را در اختیار داشتند، ملزم به فروش آن‌ها قبل از یک مهلت مشخص شدند و قرار بود این رمزارزها در ماه سپتامبر حذف شوند. برای مشتریان آمریکایی ریولت که دارایی‌های رمزارزی خود را قبل از مهلت مقرر نمی‌فروشند، این شرکت قصد دارد هر گونه موجودی باقی‌مانده را در تاریخ 3 اکتبر تسویه کند و قیمت بازار را برای هر رمزارز در آن زمان به کاربران ارائه دهد. این تصمیم منعکس‌کننده چشم‌انداز پیچیده نظارتی است که شرکت‌های فناوری مالی و مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال در حال حرکت هستند، که اغلب منجر به تعدیل‌هایی در ارائه‌ها و خدماتشان برای مطابقت با مقررات و کاهش ریسک‌ها می‌شود.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

خبر خوب برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی: سرمایه‌گذاری عظیم تسلا

خبر خوب برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی: سرمایه‌گذاری عظیم تسلا

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

سم بنکمن SBF دوباره به زندان رفت!

سم بنکمن SBF دوباره به زندان رفت!

مهم‌ترین اتفاقات تاثیرگذار بر بازار کریپتو در هفته پیش رو!

مهم‌ترین اتفاقات تاثیرگذار بر بازار کریپتو در هفته پیش رو!


تحلیل کاربران

نظارت در امریکا ؟

marwan

14/مرداد/1402

نظارت جهانی نظارت گسترده بر تمام مردم، فراتر از مرزهای ملی است.[۱] ریشه‌های این نظارت به میانه سده ۲۰ (میلادی) و توافق یوکی‌یواس‌ای (UKUSA) بین بریتانیا و ایالات متحده آمریکا باز می‌گردد. پس از آن با پیوستن کانادا، استرالیا و نیوزیلند به این پیمان، اتحادیه فایو آیز تشکیل شد. این اتحادیه با توافقنامه‌های همکاری با چندین کشور دیگر، فعالیت خود را توسعه داد. در نهایت در سال ۱۹۷۱ (میلادی) این توسعه به شبکه نظارت جهانی به نام اشلون انجامید.[۲][۳]

26

ماری ریولیت

[email protected]

15/مرداد/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... شرکت فناوری ماری ریولیت سعی دارد کاربران امریکایی را بر شرکتش اضافه کنه

20

سوال

امیدمری

14/مرداد/1402

چطوری توی این لیگ نفراول یک روز ۴۰ درصدسود کرد توروخدا اگرقلغی داره به ما هم بگید راه دور نمیره بخدا

23

فشارهای نظارتی

king65mmd

21/مرداد/1402

ebورزشکاران ممکن است تحت فشار ناشی از حضور دیگران (نظارت) و یا دستیابی به یک هدف ویژه یا جایزه (نتیجه) اجرایی .پایین تر از حد معمول داشته باشند.

7

موج جدیدی از مخالف امریکا با ارزهای دیجی

sevda1

14/مرداد/1402

موج بلند سرقت و کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال به جایی رسیده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا که مسئولیت نظارتی دارد، قصد دارد برای مقابله با این موج یک واحد سایبری و دارایی‌های ارز دیجیتال متشکل از ۵۰ کارمند ایجاد کند

27

فشارهای ....

S.MaTiin

20/شهریور/1402

دوستان در تحلیل قبلی گزارشی واقعی که بر اساس تحلیل های خاص بازار و همچنین روند تکرای بازار به همراه نتایج اندیشکده های مالی _ امنیتی که این پیش بینی را امکان سنجی نموده اند و به به نتیجه ای معال 96.3% تحقق پذیری آن را انجام شده میدانند . پس با خرید به موقع جزو سروایه داران و ثروتمندان سال آینده بپیوندید. مدیرعامل آرک اینوست: قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد کتی وود، مدیرعامل آرک اینوست، معتقد است قیمت بیت کوین در بلند مدت به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. از نظر آرک اینوست این قیمت در صورتی محقق می‌شود که شرکت‌های مدیریت سرمایه بیش از ۵ درصد سبد سرمایه خود را به بیت کوین اختصاص دهند. وود افزود تمامی شاخص‌ها نشان می‌دهند در مرحله افت قیمت هستیم «که بهترین زمان برای خرید است و مهم نیست که این دارایی چه باشد.»

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.