coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5%

57,041 $

3,553,654,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

2,910 $

181,317,920 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

62,269 تومان

Tether

Tether

usdt

4%

546.8 $

34,066,263 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.5%

129.07 $

8,041,061 تومان

Solana

Solana

sol

0.6%

0.9942 $

61,939 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

0.5128 $

31,947 تومان

XRP

XRP

xrp

1.1%

2,914 $

181,550,922 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.6%

0.1274 $

7,937 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.3%

4.77 $

297,171 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

چه چیزی برای رسیدن بیت کوین به 30 هزار دلار نیاز است؟

17/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
چه چیزی برای رسیدن بیت کوین به 30 هزار دلار نیاز است؟
تحلیل بیت کوین
بیت کوین
تحلیل ارز دیجیتال
2024
2 دقیقه

بازار رمزارزها روز دوشنبه تقریبا نوسان چندانی نداشت. بیت کوین 0.57% رشد کرد و به 29165 دلار رسید و اتریوم تقریبا بدون تغییر در محدوده 1826 دلار باقی ماند.

خریداران داده‌های ماه ژوئیه شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا را برای نشانه‌هایی از ادامه روند تورم، با انتظارات برای افزایش ماهانه 0.2 درصدی و رشد سالانه 3.3 درصدی، زیرنظر دارند. در پس‌زمینه، سیاست‌های پولی انقباضی تاریخی فدرال رزرو و متعاقب آن پیش‌بینی بازار از کاهش نرخ‌ بهره است که از لحاظ تاریخی با نوسانات اخیر قیمت بیت کوین در هم تنیده بوده‌اند.

اما سوال بزرگ این است که آیا این یک کاتالیزور صعودی برای بزرگترین دارایی دیجیتال جهان خواهد بود؟ CPI همچنین می‌تواند بالاتر از حد انتظار منتشر شود، که نشان دهنده این است که افزایش نرخ بهره هنوز تمام نشده است.

گلن گودمن، نویسنده کتاب «The Crypto Trader» عقیده دارد: این نگران کننده است که بیت کوین در چند ماه گذشته آنقدرها حرکت نکرده و برای حرکت بازار به وضوح نظارتی بیشتری نیاز است. به یاد دارید ماه‌ها پیش همبستگی قوی بین S&P 500 و بیت کوین وجود داشت. این مسئله در بیشتر بخش امسال وجود داشت اما این همبستگی اخیرا کاهش یافته است.

گودمن استدلال می‌کند که شکست زیر محدوده 25000 دلار پایان بازار صعودی 2023 خواهد بود. اما حتی برای رسیدن به آن نقطه، باید یک تغییر بزرگ در محیط نظارتی ایجاد شود. وی ادامه داد: «صرافی‌های رمزارز باید قابل اعتماد باشند. هیچ کس نگران این نیست که آیا بازار بورس نیویورک (NYSE) هفته آینده وجود خواهد داشت یا خیر اما برای صرافی‌های رمزارز چنین نیست.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها


تحلیل کاربران

تحلیل

mohamad_abasizadeh

29/مرداد/1402

تحلیل دامیننس بیت کوین: دامیننس بیت کوین با تشکیل سقف دوقلو و عدم شکست مقاومت ۵۰.۵۰ درصد، ریزش داشت و این شاخص با از دست دادن حمایت ۴۹.۳۰ درحال کاهش بیشتر است. حمایت این شاخص در محدوده ۴۸.۶۵ الی ۴۸.۴۵ درصد قرار دارد و انتظار واکنش مثبت از این محدوده وجود دارد. این محدوده در واقع کف کانال نزولی این شاخص است. تحلیل شاخص کل بازار (TOTAL): شاخص کل بازار با از دست دادن حمایت های خود در محدوده ۱.۱۰ تریلیون دلار، به سمت عدد رند ۱ تریلیون دلار حرکت کرد و برای لحظاتی حتی زیر این محدوده قرار گرفت. حمایتی هم در محدوده ۱.۰۴۹ الی ۱.۰۵۹ تریلیون دلار در نظر گرفته شده بود، به دلیل ترس شدید در بازار از دست رفته و به مقاومت تبدیل شده است. در حال حاضر حمایت معتبر محدوده رند ۱ تریلیون دلار است و اگر فشار فروش باز هم ادامه داشته باشد، شاخص می تواند تا حمایت بعدی در محدوده ۹۸۰ میلیارد دلار کاهش داشته باشد.

7

بازدهی بیت کوین

zenozy

22/مرداد/1402

در روزهای آینده بازدهی بیت کوین ارزش بسیار زیادی خواهد پیدا کرد برای اینکه بتوانید به این سود دسترسی پیدا کنید �چه سریع‌تر به خرید بیت کوین اقدام کنید و بعد از چند روز سود دهی خوب بیت کوین را می‌توانید به چشم ببینید

9

ع

seyedkhodad

17/مرداد/1402

فقطی قدرتی خیلی قوی میشود بقیه رقباراکنارمیزندوطمع قدرت اورا می گیردحالادیگران بایدبه فکرخودشان باشند

9

بیت کوین

[email protected]

17/مرداد/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... قیمت های ارز دیجیتالی بیت کوین و اتریوم در قیمت روزهای قبل دور میزنه و صعودی نمیشه

29

ارز دیجیتال

ho3in"z

17/مرداد/1402

توی بازارهای مالی قیمت همیشه تکرار میشه،، الانم سرمایه گذاران بزرگ، شرکت ها، سرمایه گذارهای خرد،همه درحال انباشت و ذخیره کردنن، نوسانی هم که داره الان به شدت تو فشاره، بالاخره دیر یا زود روند صعودیشو شروع میکنه

31

بیت کوین

alikhazaee72

24/مرداد/1402

نوعی پول الکترونیکی است که نهاد واسطی در انتشار و نقل‌وانتقال و مدیریت آن دخالت ندارد و کنترل آن در‌اختیار مردم است. در این سیستم پولی، مردم بانک خود هستند و پول را به‌طور‌مستقیم و بدون نیاز به بانک یا نهاد متمرکزی به یکدیگر انتقال می‌دهند. دانشمندان علوم کامپیوتر و رمزنگاری دهه‌ها رؤیای داشتن پولی تماماً دیجیتال و مستقل از بانک‌های مرکزی کشورها را در سر می‌پروراندند. بیت کوین با ظهور خود این رؤیا را محقق کرد و جهان را در آستانه انقلابی مالی قرار داد. امروزه، بیت کوین چنان شهرتی به‌هم زده است که همه درباره آن صحبت می‌کنند و می‌خواهند بدانند که این ارز دیجیتال چیست.

7

بیت کوین ۳۰هزار

marwan

17/مرداد/1402

با فروش گسترده ارزهای دیجیتال در بازارهای آسیایی، قیمت بیت کوین به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم، سولانا و سایر ارزهای دیجیتال لایه اول نیز در طی شبانه روز اخیر با افت قیمت مواجه شدند.

26

پیش‌بینی

taharisi

17/مرداد/1402

قیمت بیت کوین تا ۱ هفته آینده به ۳۰ دلار هم میرسه و الان داخل تریدینگ رنج هستیم و اگه نهنگ ها وارد بشن روند صعودی میشه

9

کاهش بیت کوین

Rzhsyesyd

17/مرداد/1402

چه قیمت بریزه وچه بره بالا فقط اول خوشحال میشی یاناراحت.... که چرا جاموندی اما این درسته که خیلی ها سود بزرگ میکنن اما مهم اینه که تو کی میخوای شروع کنی؟

22

بیت کوین

parisa64

18/مرداد/1402

باسلام خدمت همه دوستان قیمت بیت کوین تقریبا تو هر دو سه ثانیه نوسان داره حتی گاها تو عرض دو ثانیه خیل افت میکنه یا خیلی میره بالا ولی درهر صورت ودر کل بین 28و31 دلار هست

21

بیت کوین؛ارز اینده

mmmmmm12

24/مرداد/1402

بیت کوین نوسانات زیادی در این مدت از خوش نشون داده و رشد قیمتی خاصی نداشته ک این به منزله ابی پشت سد هست ک هعی ذخیره و ذخیره میشه و بطور روزی ناگهانی افزایش شدید قیمتی رو باعث میشه در واقع در حال حاضر بیت کوین برای رشد به هیچی نیاز نداره چون ارزیه ک محکوم به رشده

8

بیت کویین

m4$kJvad

26/مرداد/1402

ب نطر من بیت کویین یکی از ارزهای همیشه در حال پیشرفته که شاید بعضی وقتا کمی کوچولو ب عقب بخواد برگرده ولی توی پیشرفت عالی که جبران میکنه

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.