coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,669 $

3,966,578,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,108 $

193,609,710 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

585.2 $

36,460,452 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

145.64 $

9,073,372 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5288 $

32,944 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,107 $

193,538,688 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7%

0.1611 $

10,037 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.68 $

353,864 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بیت کوین برای رسیدن به 40 هزار دلار نیاز به نوسانات بیشتر دارد!

18/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
بیت کوین برای رسیدن به 40 هزار دلار نیاز به نوسانات بیشتر دارد!
تحلیل بیت کوین
تحلیل ارز دیجیتال
تحلیل
1989
2 دقیقه

بیت کوین جلسه معاملاتی اسیا را در محدوده 29786 دلار آغاز کرد و تقریبا 2% افزایش یافت. در حالی که اتریوم با رشد 1.3 درصدی در محدوده 1855 دلار معامله می‌شود.

ویوین فانگ، رئیس تجارت محصولات در Bybit، بیان کرد: نوسانات بیت کوین همچنان در پایین‌ترین سطح است و عقیده دارد در نهایت شاهد بازگشتی خواهیم بود. توجه ما به کاتالیزورهای پایان سال است که احتمالاً با روایت‌های ETF یا رویدادهای متحول کننده صنعت مرتبط هستند.

همسویی بین استراتژی‌های سفته بازانه و این نوع رویدادهای محوری می‌تواند با هم ترکیب شوند تا عوامل مهمی را برای بازار رمزارزها ایجاد کند.

فانگ توضیح داد محدوده 30 هزار دلار یک آستانه مهم است و اجماع برای محدوده 40 هزار دلار به عنوان سطح مهم بعدی است. با این حال، به دلیل رویدادهای مرتبط با کلان که می‌تواند به طور غیرمنتظره‌ای بر بازار تأثیر بگذارد، پتانسیل بالایی برای افزایش نوسانات وجود دارد.

بر اساس گزارشی از 21e6 Capital، علیرغم نوسانات کم بیت کوین، همچنان عملکرد بهتری نسبت به صندوق‌های پوشش ریسک رمزارزها دارد.

یان اسپورر، مدیر بررسی سرمایه 21e6 و ماکسیمیلیان بروکنر، مدیر فروش و بازاریابی بیان کردند: واضح است که یک سرمایه گذاری ساده خرید و نگه داشتن بیت کوین عملکرد بهتری از همه این سبدهای صندوق خواهد داشت. بیت کوین تا نیمه سال حدود 80% افزایش یافته بود. در دوره‌های صعودی قبلی، صندوق‌های پوشش ریسک رمزارزها اغلب می‌توانستند عملکرد قابل‌توجهی از معیار بیت کوین داشته باشند.

تیم تحلیلگر آنها در یادداشتی به CoinDesk نوشت، داده‌های CryptoRank.io نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین و مقدار پول سرمایه‌گذاری شده در استارت‌آپ‌های رمزارز از لحاظ تاریخی با هم مرتبط بوده‌اند.

در سال 2022، هر دو در حال کاهش بودند. با این حال، علیرغم رشد قابل توجه بیت کوین در سال 2023، میزان افزایش ماهیانه در مقایسه با 2021-2022 کم است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

بیت کوین

zenozy

22/مرداد/1402

امکانش هست بیت کوین بیش از اندازه بالا بره و � ماه‌های آینده رکوردو بشکنه اما برای معاملات باید هر کاریو کنترل شده و به صورت رندوم انجام داد که به مشکل نخوریم

20

بیت کوین

hosen5757

19/مرداد/1402

به نظر من ریزش بیت کوین یک زمان خیلی کوتا هی باید باشه بعد اون دوباره رشد چشمگیری خواهد داشت.بهترین زمان رااز مسولین خواستار راهنمایی جهت سرمایهگذاری هستم

21

خوش آمدگویی

garshasbAhangar

18/مرداد/1402

ضمن عرض سلام و خسته نباشید مدت کوتاهی همراه شما دوستان در کوئین گرام هستم و از تلاش شما همراهان انرژی گرفته و امیدوارم تحلیل عزیزان ما را یاری کند.با تشکر از مدیر و همه و همه

20

بیت کوین ورسیدن به ۴۰۰۰۰دلار

king65mmd

18/مرداد/1402

کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین زیر ۴۰ هزار دلار دوام زیادی ندارد و افزایش تقاضا زیر این محدوده باعث رشد دوباره قیمت و بازگشت این ارز بالای ۴۰ هزار دلار خواهد شد .

28

بیت کوین

[email protected]

18/مرداد/1402

با عرض سلام و خسته نباشید به تمامی کاربران و کار کنان از جمله مدیر کار بلده کوین گرام... ریزش بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار به گفته کارشناسان بزرگ تحلیل کردن که باز قیمتش به اوج خواهد رفت

24

بازیابی قیمت

fatemeh(soghra)zarey

20/مرداد/1402

نگاه کن به خورشید که داره می‌خنده سلام من به فردا امیدوآینده چه خوب میشد بیت کوین حداقل به قیمت اولیه اش60000دلار می‌رسید.fatemehsoghrazarey&&&&&&&&&@gmail.com

19

زوال بیتکوین

1375762206

15/شهریور/1402

متاسفانه علیرغم آنچه دوستان در تحلیل خود اظهار کرده‌اند ، بنده معتقدم دوران سیادت بیتکوین در دنیای رمزارزها به پایان خود نزدیکتر شده است و در آینده نزدیک با کاهش قیمت بسیار شدید، اکثر طالبان خود را از دست داده‌ و اندک اندک جای خود را به دیگر رمز ارز ها خواهد داد

9

بیت کوئین 40000دلاری

[email protected]

20/مرداد/1402

باسلام بعید نیست که در آینده نزدیک رمز ارز بیت کوئین به محدوده‌ 40000 دلار وبالا تر برسد پیشنهادمیشود که مسوولان و پشتیبانان این ارز محبوب از دلار هم حمایت کنند به دلیل اینکه دلار هم محبوب است لذا اگر دلار نبود کی بیت کوئین معلوم میشد که قیمت آن در بازار چند است به هر حال برای رشد بیت باید شاخصی در بازار باشد که معامله گران بتوانند از آن برای خرید وفروش . استفاده کنند علی ایحال باید دلار تقویت شود تا بیت کوئین به اوج قیمت خود برسد.وهیچ کس در پی بی ارزش جلوه دادن دلار نباشد تا بیت کوئین بر اساس شاخص دلار به رشد خود ادامه دهد

23

بیت کوین

alikhazaee72

24/مرداد/1402

نوعی پول الکترونیکی است که نهاد واسطی در انتشار و نقل‌وانتقال و مدیریت آن دخالت ندارد و کنترل آن در‌اختیار مردم است. در این سیستم پولی، مردم بانک خود هستند و پول را به‌طور‌مستقیم و بدون نیاز به بانک یا نهاد متمرکزی به یکدیگر انتقال می‌دهند. دانشمندان علوم کامپیوتر و رمزنگاری دهه‌ها رؤیای داشتن پولی تماماً دیجیتال و مستقل از بانک‌های مرکزی کشورها را در سر می‌پروراندند. بیت کوین با ظهور خود این رؤیا را محقق کرد و جهان را در آستانه انقلابی مالی قرار داد. امروزه، بیت کوین چنان شهرتی به‌هم زده است که همه درباره آن صحبت می‌کنند و می‌خواهند بدانند که این ارز دیجیتال چیست.

17

رسیدن به ۴۰هزار دلار

marwan

19/مرداد/1402

السلام علیکم جمیعا همیشه ببت کوین در راس ارزهای دیجیتال حکمفرمائی دارد ومیتونه بعلت سرمایه گزاران خود وسیطره بر اقتصاد جهان قیمت خودرا به ۴۰هزار وحتی بالاتر بکشه

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.