coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

63,524 $

3,957,545,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.2%

3,109 $

193,715,620 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.7%

584 $

36,384,446 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.9%

145.16 $

9,043,468 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5296 $

32,994 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,108 $

193,655,189 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.9%

0.1597 $

9,949 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.9%

5.7 $

355,110 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

اسپیس ایکس دلیل این حمام خون چند میلیارد دلاری بیت کوین نیست!

27/مرداد/1402
افزودن به نشان شده ها
اسپیس ایکس دلیل این حمام خون چند میلیارد دلاری بیت کوین نیست!
تحلیل بیت کوین
ریزش بازار ارز دیجیتال
تحلیل
اسپیس ایکس
2186
3 دقیقه

قیمت بیت‌کوین در اواخر روز پنجشنبه در میان گزارش‌هایی مبنی بر فروش صدها میلیون دلاری به‌طور ناگهانی کاهش یافت و باعث ایجاد حمام خون در بازارهای آتی و اسپات شد.

بیت کوین روز پنجشنبه سقوط کرد چرا که معامله گران به طور انبوه توکن‌ها را بر اساس چندین کاتالیزور غیرمرتبط فروختند و باعث شد که بازارهای رمزارزها 6.7% از سرمایه کلی خود را از دست بدهند که یکی از بزرگترین افت‌ها در ماه‌های اخیر بود.

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین از 28500 دلار در بایننس با 9% کاهش به 25000 دلار رسید که منجر به سقوط در کل بازار شد و باعث شد توکن‌های اصلی مانند لایت کوین 14% سقوط کنند. این مسئله منجر شد که بیش از 1 میلیارد دلار معاملات فیوچزر لیکوئید شود که بالاترین رقم در 14 ماه گذشته است.

برخی به فروش فرضی بیت کوین اسپیس ایکس اشاره کردند - ادعایی غیر قابل اثبات - در حالی که برخی دیگر گفتند ورشکستگی شرکت چینی املاک اورگرند ممکن است با سقوط ارتباط داشته باشد. با این حال، هیچ یک از این رویدادها ممکن است بر قیمت‌ها تأثیر نداشته باشد.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، SpaceX صرفاً ارزش دارایی بیت کوین خود را اعلام کرد. در بین حسابداران، کاهش ارزش دفتری دارایی زمانی رخ می‌دهد که ارزش بازار منصفانه آن کمتر از ارزش دفتری باشد. (در حسابداری، کاهش ارزش دفتری یک دارایی را زمانی توصیف می‌کند که ارزش بازار منصفانه دارایی (FMV) به زیر ارزش دفتری کاهش یابد.)

کاهش ارزش دفتری در بین کسب و کارها رایج است – چرا که ارزش هر دارایی را برای اهداف مالیاتی کاهش می‌دهد. تا جلسه معالاتی آسیا در روز جمعه، اسپیس ایکس هیچ گونه فروش بیت کوین خود را تایید یا گزارش نکرد. به این ترتیب، مشخص نیست که شرکت متعلق به ایلان ماسک چقدر بیت کوین یا رمزارز دارد.

معامله‌گران حرفه‌ای عقیده دارند که ساختار بازار و لیکوئیدها دلیلی احتمالی برای افت ناگهانی به جای یک کاتالیزور فاندامنتالی منحصر به فرد بوده است. بازار همچنین نسبتاً با نوسانات کم و نقدینگی پایین مواجه بودند که شرایطی را برای تحرکات ناگهانی ایجاد کرده است.

تصمیم گیری احتمالی در مورد گری اسکیل فردا انجام خواهد شد. لوئیس هارلند، معامله گر Decentral Park Capital، در پیامی به کوین دسک گفت: ما شاهد افزایش اوپن اینترست با سوگیری برای معاملات فروش بودیم. شکست به زیر محدوده 28500 دلار منجر به لیکوئید شدن معاملات خرید شد. این با فشار فروش در معاملات اسپات ترکیب شده بود.

داده‌ها نشان می‌دهد که اکثر لیکوئید شدن معاملات خرید در صرافی رمزارز OKX اتفاق افتاده است که تقریباً 40٪ از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

با این حال، برخی از کاتالیزورهای بنیادی همان طور که قبلاً گزارش شده بود، افزایش نرخ بهره در ایالات متحده است.

هارلند اضافه کرد: نرخ بهره آمریکا به اوج چند ساله رسیده است. بازده اوراق 10 ساله به بالاترین سطح در 15 سال اخیر رسیده است. این مسئله به طور کلی برای دارایی‌ها ریسک نزولی به همراه دارد. اگر این فشار فروش در اوراق قرضه ادامه یابد، می‌توانیم شاهد ادامه فعالیت منفی قیمت در دارایی‌های ریسک تا پایان هفته باشیم.

در جای دیگر، تحلیلگران پلتفرم داده‌های درون زنجیره‌ای CryptoQuant به کوین دسک گفتند که انتظار دارند با استناد به افزایش فاندینگ ریت از سوی معامله‌گران کوتاه مدت یا کسانی که علیه قیمت‌ها شرط بندی می‌کنند، سنتیمنت در روزهای آینده نزولی باقی بماند

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید


تحلیل کاربران

علت ریزش بازار بیت کوین

zenozy

28/مرداد/1402

در حال حاضر به علت فروختن بیش از اندازه شرکت‌های معتبر دنیا باعث ریزش بیت کوین در بازار جهانی می‌باشد و الان زمان بسیار خوبی برای خریدن بیت کوین می‌باشد و دوباره در هفته‌های آینده شاهد پیشرفت و سوددهی بیت کوین هستیم

24

حمام خون

marwan

27/مرداد/1402

ریزش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر، به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده از دو صرافی رمزارزی بایننس و کوین بیس بوده است

31

دلیل ریزش بازار

sevda1

28/مرداد/1402

شرکت فناوری هوافضای اسپیس ایکس (SpaceX) تمام دارایی‌های بیت کوین خود را فروخته باشد. طبق گزارش ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) وال استریت ژورنال، اسپیس ایکس ۳۷۳ میلیون دلار بیت کوین در ترازنامه سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خود ثبت کرده است و اکنون گزارش شده که این دارایی دیجیتال را فروخته است. البته این شرکت هنوز تایید نکرده است که آیا کل موجودی ۳۷۳ میلیون دلاری خود را فروخته است یا خیر.

26

ایلان ماسک متهم ردیف اول سقوط بیت کوین

minister

28/مرداد/1402

شرکت فضایی اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک،تمامی موجودی بیت کوین خود را که در سال 2022 و 2023 خریداری کرده بود دور انداخت!این شوک ،نه تنها باعث سقوط بیت کوین و آلتکوینها شد بلکه تمام دستاوردها و زحمات شرکت بلک راک را توانسته بود بیت کوین را ETFبه ثبت برساند بر باد داد.

22

هزینه

[email protected]

08/شهریور/1402

هزینه‌های بی‌فایده جنگ های بدون برنامه دوگانگی سیاسی تحلیلگر مسائل سیاسی و مالی پایدار نیست وام‌های کلان به کشورهای درحال جنگ احزاب ووو

11

دلیل ریزش

s1h2r3i4f5

28/مرداد/1402

دادن دلارهای بلوکه شده به ایران که امریکا ان را تحریم کرده و باعث شد دولار اوف کند و این شد که دولار و بیت کن نزول کند

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.