coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

63,138 $

3,864,045,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,053 $

186,851,556 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

61,182 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

586.6 $

35,902,368 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.8%

151.12 $

9,248,544 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.8%

0.5366 $

32,840 تومان

XRP

XRP

xrp

0.3%

3,053 $

186,814,224 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.8%

0.1535 $

9,394 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.2%

5.81 $

355,572 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

04/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!
مالیات ارز دیجیتال
آمریکا
1671
3 دقیقه

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال،‍ قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در ایالات متحده تصویب شد!

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قوانین جدیدی را با هدف افزایش انطباق مالیاتی در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال پیشنهاد کرده است. زمانی که این قوانین به طور کامل اجرا شوند، صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند کوین ‌بیس را ملزم می‌کنند تا با خدمات درآمد داخلی (IRS) به شیوه‌ای مشابه با کارگزاران سنتی که سهام و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک را اداره می‌کنند، تعامل داشته باشند. بر اساس این قوانین، صرافی‌های ارزهای دیجیتال باید گزارش‌های سالانه فرم 1099 را هم به خدمات درآمد داخلی و هم به مالیات‌دهندگان ارسال کنند و درآمد ناخالص تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را با جزئیات بیان کنند.

شایان ذکر است که فرم 1099 مجموعه‌ای از اسناد است که برای گزارش انواع درآمد به غیر از دستمزد، حقوق و انعام به خدمات درآمد داخلی در ایالات متحده استفاده می‌شود. این الزام قرار است در سال 2026 برای سال مالیاتی 2025 آغاز شود. متعاقباً، صرافی‌ها مبنای بهای تمام‌شده دارایی‌ها را نیز گزارش می‌کنند که برای محاسبه سود سرمایه بسیار مهم است. هدف قوانین پیشنهادی رسیدگی به چالش‌هایی است که خدمات درآمد داخلی و مالیات‌دهندگان در مورد مالیات بر ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستند. با توجه به ماهیت نیمه‌ناشناس تراکنش‌های ارزهای دیجیتال و عدم گزارش‌دهی مستقیم، رعایت مالیات موضوعی دائمی بوده است.

برخی از مالیات‌دهندگان به دلیل پیچیدگی ردیابی تراکنش‌ها در صرافی‌ها و کیف پول‌های مختلف، در گزارش دقیق سود و زیان ارزهای دیجیتالی خود با مشکل مواجه شده‌اند. برای مبارزه با این موضوع، قوانین جدید افزایش گزارش‌دهی توسط صرافی‌های معاملات رمزارزی را الزامی می‌کند و تضمین می‌کند که خدمات درآمد داخلی اطلاعات دقیق‌تر و مستقل‌تری درباره درآمدهای ارز دیجیتال مالیات‌دهندگان دارد. انتظار می‌رود که این قوانین انطباق مالیاتی را بهبود بخشد، و در ابتدا تخمین زده شد که در طول یک دهه 28 میلیارد دلار درآمد مالیاتی ایجاد کند.

در حالی که قوانین پیشنهادی یک جدول زمانی اجرایی طولانی ارائه می‌کنند و به صرافی‌ها زمان می‌دهند تا سیستم‌های انطباق مالیاتی مورد نیاز را توسعه دهند، آن‌ها همچنین پیچیدگی و چالش‌های مرتبط با مالیات بر ارزهای دیجیتال را تصدیق می‌کنند. قوانین برای اظهار نظر عمومی در مورد 51 مورد جداگانه آماده است، که نشان می‌دهد دولت به دنبال نظرات بزرگان و سرمایه‌گذاران صنعت ارزهای دیجیتال است. این قوانین چیزی را که مشمول مالیات است، تغییر نمی‌دهد؛ و فقط بر نحوه گزارش رویدادهای مشمول مالیات تأثیر می‌گذارند. علاوه بر این، قوانین به سایر دارایی‌های دیجیتال مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) و سکوهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) که تراکنش‌های مستقیم ارز دیجیتال همتا به همتا را تسهیل می‌کنند، گسترش می‌یابد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!

مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌نویس جدید لایحه استیبل کوین‌ها را منتشر کرد

مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌نویس جدید لایحه استیبل کوین‌ها را منتشر کرد


تحلیل کاربران

مالیات ارز دیجیتال

niloofar_N

08/شهریور/1402

جای نگرانی نیست برای تریدر های خرد تاسود200دلار معافیت مالیاتی میخوره این لایحه توی امریکا تصویب شده و هنوز به بقیه کشور ها نرسیده

1

قوانین مالیات

marwan

04/شهریور/1402

لایحه جدید ارائه شده به کنگره آمریکا، تمام تراکنش‌های بیت کوین و سایر رمز ارزها با سود ۲۰۰ دلار یا کمتر را از مالیات معاف می‌کند. این لایحه که روز پنجشنبه به کنگره ارائه شده است می‌تواند نقش بیت کوین در زندگی اقتصادی روزمره شهرواندان آمریکایی را پررنگ‌تر کند.

22

قوانین کالیات بر ارز در امریکا

king65mmd

04/شهریور/1402

گزارش والکس و به نقل از theblock، بر اساس قوانین پیشنهادی، کارگزاران باید فرم جدیدی را به منظور کمک به مالیات‌دهندگان ارائه کنند تا طبق آن افراد متوجه شوند که شامل مالیات می‌شوند

20

ارزهای دیجیتال

S.MaTiin

20/شهریور/1402

دوستان در تحلیل قبلی گزارشی واقعی که بر اساس تحلیل های خاص بازار و همچنین روند تکرای بازار به همراه نتایج اندیشکده های مالی _ امنیتی که این پیش بینی را امکان سنجی نموده اند و به به نتیجه ای معال 96.3% تحقق پذیری آن را انجام شده میدانند . پس با خرید به موقع جزو سروایه داران و ثروتمندان سال آینده بپیوندید. مدیرعامل آرک اینوست: قیمت بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد کتی وود، مدیرعامل آرک اینوست، معتقد است قیمت بیت کوین در بلند مدت به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید. از نظر آرک اینوست این قیمت در صورتی محقق می‌شود که شرکت‌های مدیریت سرمایه بیش از ۵ درصد سبد سرمایه خود را به بیت کوین اختصاص دهند. وود افزود تمامی شاخص‌ها نشان می‌دهند در مرحله افت قیمت هستیم «که بهترین زمان برای خرید است و مهم نیست که این دارایی چه باشد.»

1

تغییراتی تدریجی در راه است

AMS2010

04/شهریور/1402

برای تریدرهای خرد جای نگرانی از بابت مالیات سنگین نیست و تا ۲۰۰ دلار هم معافیت مالیاتی گذاشتند. احتمالا کشورهای دیگه هم بعد از اجرای آزمایشی آمریکا که از ۲۰۲۵ شروع میشه اقدام کنند، شایدم زودتر

14

وضع مالیات بر رمرزارزها

minister

05/شهریور/1402

ایالات متحده در ادامه سرکوب و کنترل ارزهای دیجیتال جهت حفظ ارزش ارز فیات دلار و جلوگیری از روی آوردن کشورها به ارزهای ملی و دیجیتال و در دست داشتن کنترل اقتصاد دنیا،مالیات بر ارزهای دیجیتال را تصویب کرد.بعد از سختگیری های بورس اوراق بهادار آمریکا،این دفعه خزانه داری آمریکا قانون مالیات بر ارزهای دیجیتال را تصویب کرد.به موجب این قانون تمامی پلتفرمهای معاملاتی ارزهای دیجیتال،کارگزاریها و صرافی ها و کیفهای پول آنلاین ملزم شدند تا تمام تراکنش‌های معامله کنندگان و دارندگان ارزهای دیجیتال را گزارش دهند.این گزارشها فعلا برای تراکنش‌های بالای ده هزار دلار اجرا خواهد شدولی از تمامی معاملات ارزهای دیجیتال مالیات ارز خواهد شد!این قانون از اوایل سال 2025 اجرایی خواهد شد.

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.