coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.1%

62,550 $

3,828,060,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

3,026 $

185,216,292 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

61,194 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

579.7 $

35,479,476 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.6%

148.52 $

9,089,424 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

61,188 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.3%

0.5242 $

32,081 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

3,028 $

185,327,064 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.7%

0.1511 $

9,247 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

3.2%

5.65 $

345,780 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!

20/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
آمریکا٬ دیفای را هدف قرار داده است!
دی فای
اخبار دی فای
آمریکا
1840
2 دقیقه

در جدیدترین دور سرکوب بازار رمزارز‌ها توسط ایالات متحده، CFTC پلتفرم‌های دیفای را هدف قرار داده است

کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) اقدامات اجرایی علیه سه شرکت مالی غیرمتمرکز انجام داد و این سیگنال را داد که ممکن است اقدامات بیشتری در آینده انجام شوند. CFTC روز پنجشنبه ادعا کرد که شرکت‌های Opyn، ZeroEx و Deridex با اجازه دادن غیرقانونی به مشتریان آمریکایی برای معاملات مشتقات دارایی‌های دیجیتال ثبت نشده، قوانین آژانس را زیر پا گذاشته‌اند. این تنظیم‌کننده به شرکت‌ها دستور داد تا از نقض قوانین CFTC دست بردارند و از آن‌ها خودداری کنند و آنها را ملزم به پرداخت جریمه‌های مدنی به ترتیب 250000 دلار، 200000 دلار و 100000 دلار کرد.

هیچ یک از این سه شرکت ادعاهای این تنظیم‌کننده را نپذیرفتند یا رد نکردند. ویل وارن، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی ZeroEx، که بیشتر با نام 0x شناخته می‌شد، در بیانیه‌ای گفت که این شرکت پس از "گفتگوی سازنده" با CFTC، فرآیندهای بیشتر را برای محافظت بهتر از کاربران پیاده سازی کرده است. او گفت: "ما به سمت هدف پیشبرد پذیرش web3 پیش می‌رویم."

نمایندگان دو شرکت دیگر به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

دولت ایالات متحده به طور فزاینده‌ای امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi را زیرنظر دارد. این پلتفرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به واسطه، دارایی‌های دیجیتال را معامله کنند، قرض دهند و وام بگیرند. طی چند ماه گذشته، آژانس‌ها قوانینی وضع کرده‌اند، تحریم‌هایی وضع کرده‌اند و اقدامات اجرایی را برای جلب توجه بازیگران DeFi انجام داده‌اند.

این آژانس نظارتی اخیراً در برابر یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) به نام Ooki به پیروزی رسیده است. CFTC مدعی بود که این پلتفرم، معاملاتی غیرقانونی را اداره می‌کند و سایر قوانین آژانس را نقض می‌‌کند. یک قاضی فدرال در ماه ژوئن دستور تعطیلی این شرکت و پرداخت جریمه بیش از 600000 دلار را صادر کرد.

همه اعضای CFTC از اقدام آژانس در روز پنجشنبه حمایت نکردند. سامر مرسینگر، یک کمیسیونر جمهوری خواه، بیانیه‌ای مخالف صادر کرد و گفت که تنظیم کننده باید ابتدا بر روی ارائه قوانین شفاف برای DeFi تمرکز کند، به ویژه زمانی که با پلتفرم‌هایی برخورد می‌کند که مرتکب کلاهبرداری یا آسیب رساندن به کاربران خود نشده‌اند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

پروتکل دی‌فای بالانسر هک شد️!

پروتکل دی‌فای بالانسر هک شد️!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

قوانین مالیات بر ارزهای دیجیتال در آمریکا تصویب شد!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

تعلل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تایید درخواست‌ها!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

فشارهای نظارتی در ایالات متحده پایان ندارد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!

چشم انداز بیت کوین ممکن است وابسته اقتصاد آمریکا باشد!


تحلیل کاربران

کوین

hoosun

20/شهریور/1402

سلطان ارزهاهست ولی ریشه اش با چه ارگانی یا چه بانگی هست که با یه حکم دادگاه یا یک جلسه اینجوری بالا وپایین میرود

14

کوین

محمدسفاری

21/شهریور/1402

سلام و خسته نباشید دوستان کسی هست بنده رو راهنمایی کنه یک ماهه این برنامه رو نصب کردم ولی هنوز نمیدونم چطور باید باهاش کار کنم اگه کسی هست ممنون میشم راهنمایی کنه

7

افزایش امنیت حوزه DeFi

AMS2010

21/شهریور/1402

با قانونمند شدن تراکنش های حوزه DeFi خیلی از کلاهبرداری ها یا سرقت هکرها قابل پیشگیری میشه و قابلیت اعتماد بیشتری به بازار غیرمتمرکز افزوده می‌شود.

13

آمریکا و دیفای

king65mmd

28/شهریور/1402

قراردادهای هوشمند یا مجموعه‌ای از کدها که مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را روی بلاک‌چین شکل می‌دهند، برای اجرای برنامه‌های دیفای ضروری هستند و به همین دلیل همواره خطر بروز خطاهای ناشناخته‌ در کدهای حاکم بر پروتکل‌های دیفای وجود دارد.

6

CFTC

09307914482

31/شهریور/1402

کمسیون معاملاتی نظارت برمعاملات دیفای یا همان امور مالی غیر متمرکز سه شرکت معاملاتی عیر متمرکز راجریمه کرد.

1

آمریکا و دست یابی به حوزه دیفای

S.MaTiin

20/شهریور/1402

بنک آو آمریکا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکا در گزارش تازه‌ای از دورنمای مثبت خود در قبال حوزه‌های دیفای و NFT پرده برداشته است. بنک آو آمریکا با انتشار گزارش تحقیقاتی تازه‌ای از دورنمای صعودی خود در قبال روندهای آتی حاکم بر رمز ارزها خبر داده است. این گزارش که در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲مهر)، از سوی یکی از شرکت‌های تابعه این بانک با نام بی‌اواف‌ای سکیوریتیز (BofA Securities) منتشر شده، به ارزیابی موشکافانه حوزه دارایی‌های دیجیتال پرداخته و به‌طور ویژه نوآوری‌های نوظهور این حوزه از قبیل دیفای و صنعت توکن غیر قابل تعویض (NFT) را حلاجی کرده است. در این گزارش تصریح شده است که ارزش بازار ۲.۱۵ تریلیون دلاری رمز ارزها آنقدری بزرگ است که نتوان نادیده‌اش گرفت. همچنین در این گزارش آمده است که زیست‌بوم دارایی‌های دیجیتال با پیمودن مسیر تکاملی خود اکنون در جایگاهی بسیار فراتر از بیت کوین ایستاده است. در این گزارش به اجزا و مولفه‌های سازنده زیست‌بوم دارایی‌های دیجیتال نیز اشاره شده که از میان آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: توکن‌هایی که همانند سیستم‌های عامل عمل می‌کنند، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی بدون اتکا به نهاد واسطه، استیبل کوین‌ها با پشتوانه ارزهای رایج، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای از میان به در کردن ارزهای رایج ملی و دست آخر توکن های غیر قابل تعویضی (NFT) که همچون پلی میان خالقان و هواداران خود عمل می‌کنند

15

حمله امریکا به دیفای

marwan

21/شهریور/1402

یک هکر بیش از ۳.۶ میلیون دلار را از پروتکل مالی غیرمتمرکز دی فورس (dForce) تخلیه کرد. به نظر می رسد این یک حمله مجدد به صندوق کرو (Curve) است که روی بلاکچین های آربیتروم و آپتیمیزم کار می کند. این پروژه دیفای در یک پست توییتری حادثه اخیر را تایید کرد و افزود که قراردادهای خود را برای جلوگیری از آسیب بیشتر متوقف کرده است

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.