coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.8%

58,077 $

3,618,197,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.4%

2,960 $

184,389,933 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9984 $

62,200 تومان

Tether

Tether

usdt

2.9%

558.9 $

34,820,716 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.8%

132.08 $

8,228,584 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.4%

0.5161 $

32,153 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

2,959 $

184,358,783 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.9%

0.1284 $

7,999 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.9%

4.81 $

299,663 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!

29/شهریور/1402
افزودن به نشان شده ها
تریدی که با سرمایه‌گذاری ۳۲۰۰ دلاری ظرف سه هفته ۳۱۳۰۰۰ دلار به دست آورد!
ترید
تریدر
آموزش ترید
تریدر موفق
2437
3 دقیقه

معامله‌گر زیرک در بلاک‌چین توانسته به سرمایه‌گذاری استثنایی خود سود زیادی را به دست آورد. او بخصوص بر روی ارز دیجیتال فاین (FINE) تمرکز کرده بود و در عرض کمتر از سه هفته توانست سرمایه‌اش را از ۳،۲۰۰ دلار به بیش از ۳۱۳ هزار دلار افزایش دهد.

Dealer.eth، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال، در توییتر این خبر را اعلام کرده و به تجزیه و تحلیل معاملات زیرکانه این معامله‌گر پرداخته است. معامله‌گر ناشناس به خوبی تصمیم گرفت توکن فاین را خریداری کند و درست یک روز پس از اینکه ارز دیجیتال فاین وارد صرافی‌ها شد، ۶ میلیارد توکن فاین را با قیمت تقریبی ۲۹،۷۸۷ دلار خریداری کرد. سپس ظرف یک هفته به سود خالص ۱۴۸،۶۶۳ دلاری دست پیدا کرد. این سود بخش قابل‌توجهی از دارایی‌های ارزی دیجیتال او را تشکیل می‌دهد.

یکی از نکته‌های جالب در معاملات این معامله‌گر زیرک، شروع معاملات با سرمایه نسبتاً کم بود. او اولین معاملات خود را با ارزهای دیجیتال به ارزش ۳ تا ۵ هزار دلار انجام داد. با این حال، با انتخاب‌های هوشمندانه و توجه دقیق به توکن‌های جدید، توانست به ثروتی از ارزهای دیجیتال متنوع دست یابد.

در معامله دیگری که او انجام داد، از خریداری توکن میم کوین ریل اسمرف کت سودآوری قابل توجهی به دست آورد. این سرمایه‌گذار تنها ساعاتی پس از اولین عرضه توکن در صرافی‌ها اقدام به خرید کرد. اگرچه ارقام دقیق معامله او آشکار نیست، اما به وضوح سود قابل توجهی به دست آورده است.

علاوه بر این، این معامله‌گر زیرک به صورت استراتژیک در سایر ارزهای دیجیتال نیز سرمایه‌گذاری کرده است. او ارزهایی مانند سوپرفارم و کرو اینو را خریداری کرده و سودهای قابل توجهی به دست آورده است، به ترتیب ۸،۷۹۶ دلار و ۱۵،۰۲۳ دلار. همچنین، ترکیبی از ۵ توکن دیگر نیز به او سود بیش از ۵۲ هزار دلاری را آورده است.

اگرچه ارزش کیف پول این معامله‌گر در گذشته به ۳۶۲ هزار دلار هم رسیده بود، اما ارزش فعلی دارایی‌های او حدود ۲۷۵ هزار دلار است.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

هوشمندانه

rezapakdel

30/شهریور/1402

این تریدرحرفه ای نیوده وهمه ارزهایی نوپاوقعی به ترتیب درصرافی های به نام لیست میشن ازوندروزتایه هفته سودقابل توجهی میدن وبستگی داره یک هفته بعددوباره درصرافی نامی دیگری لیست بشه ودوباره سودبیشتری بده بستکی به شانس هم دارددرهرصورت این یه تریدمعمولی ولی هوشمندانه وریسکی محسوب میشه

8

موقعیت شناسی تریدر

[email protected]

01/مهر/1402

تریدری که باموقعبت سنجی اولین عرضه های توکن های جدیدی که در صرافی های معتبر لیست میشد البته باقیمتی بسیار کم خریداری میکرد ظرف سه هفته دارایی خود را از3200 به314000 دلار رساند

19

ریپل دوج کوین ولایت کوین

ma2ma2

30/شهریور/1402

ریپل، دوج کوین و لایت کوین از لیست توکن‌های تأییدشده دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدن دپارتمان خدمات مالی نیویورک، پس از یک بازنگری اساسی در چارچوب ارز‌های مجازی خود اعلام کرد که ریپل، دوج کوین و لایت کوین از لیست توکن‌های تأییدشده این ایالت حذف شده‌اند. این لیست شامل ۲۵ توکن بود که حالا تعداد آن‌ها به‌طور قابل‌توجهی کاهش یافته و به ۸ توکن رسیده. در حال حاضر، بیت کوین، اتریوم، دلار جمینای، دلار پکسوس، پکس گلد، دلار پی‌پال، دلار جی‌ام‌او و ین جی‌ام‌او جز توکن‌های تأییدشده این رگولاتور هستند. یکی از سخنگویان دپارتمان خدمات مالی نیویورک دراین‌باره گفت که لیست توکن‌های تأییدشده باهدف پیروی از چارچوب کلی جدید مقررات برای ارزهای دیجیتال در این ایالت به‌روز شده

8

طبیعی

beh77

29/شهریور/1402

این تریدر اتفاقا زیاد حرفه ای نیست و کاری که کرده ارزهایی که تازه لیست شدن خریده توجه کنید همه ارزهایی که تازه لیست میشن معمولا بعد از مدتی سود خوبی میدن و همه میتونند از این روش استفاده کنند

26

ارز دبجیتال فاین

marwan

29/شهریور/1402

تیم Refinable در تاریخ 27 آپریل سال 2021 میلادی ارز دیجیتال فاین (FINE) را در صرافی پنکیک‌سواپ لیست کرد و این ارز نیز قیمت‌گذاری شد. همان طور که پیشتر گفته شد، این رمز ارز بر روی شبکه بایننس اسمارت چاین فعال است.

28

تریدر

minister

29/شهریور/1402

اگر به کیف پول این تریدر دقت کنید متوجه میشوید این کاربر هنوز در ضرر است و موفقیت فعلی او شاید به دلیل رشد اخیر بازار بعضی ارزها و خرید اولیه ارزها باشد.این کاربر اگر با پول خود چندماه قبل TON خریده بود الان سود او بیشتر از این تریدهایش بود.

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.