coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.1%

66,947 $

3,849,452,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.9%

3,119 $

179,326,975 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

57,500 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

580.5 $

33,377,025 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

173.61 $

9,982,575 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

57,494 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.9%

3,116 $

179,182,075 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5216 $

29,992 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

6.44 $

370,300 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

0.7%

0.1536 $

8,832 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

افزایش قیمت توکن های NEO و ATOM به دلیل لیست شدن در بایننس

09/آبان/1398
افزودن به نشان شده ها
افزایش قیمت توکن های NEO و ATOM به دلیل لیست شدن در بایننس
Atom
Neo
اخبار
4748
دقیقه

شعبه آمریکایی صرافی ارز دیجیتال بایننس پشتیبانی از NEO و کازمس (ATOM) را به فهرست خود اضافه خواهد کرد.

وبسایت Binance.US در تاریخ ۳۰ اکتبر اعلام کرد که پشتیبانی کامل از معاملات این دو توکن را که هر دوی آنها از ۲۰ توکن برتر از لحاظ ارزش بازار می‌باشند را به فهرست خود اضافه خواهد کرد.

طبق این اعلان، کاربران می‌توانند هم اکنون به واریز سرمایه های خود اقدام کنند و از ساعت ۲۱ فردا به انجام معاملات این دو توکن بپردازند.

کازمس (Cosmos) پلتفرمی بر بستر بلاک چین ارائه می‌دهد که به عنوان واسطه بین بلاک چین های مختلف عمل می‌کند. کازمس اولین هاب اکوسیستم خود را در ماه مارس ۲۰۱۹ و پس از جذب سرمایه ۱۷.۳ میلیون دلاری در فروش توکن آوریل ۲۰۱۷ عرضه کرد.

پلتفرم NEO نیز یک پلتفرم برنامه های متن باز و غیرمتمرکز بلاک چین می‌باشد. در ماه سپتامبر، NEO به اولین عضو بلاک‌چین پروژه متن باز مایکروسافت به اسم بنیاد Net. تبدیل شد.

در حال حاضر قیمت NEO با ۴.۳۲ درصد به ۱۰.۸۷ دلار و ATOM با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۳.۱۰ دلار رسیده است.

بایننس توکن های مطابق با قوانین SEC را به ازای دریافت ۲۵۰,۰۰۰ دلار فهرست می‌کند

اوایل هفته جاری پلتفرم اصلی بایننس، توکن STX از بلاک استک (Blockstack) را فهرست کرد. این امر پس از آن انجام شد که بلاک استک ۲۵۰ هزار دلار به بایننس پرداخت کرد تا از باقی ماندن در فهرست این پلتفرم اطمینان حاصل کند. درخواست بلاک استک از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مشخص می‌کند که بایننس ۸۳۳,۳۳۳ توکن STX از این شرکت دریافت کرده است که با احتساب قیمت هر توکن ۰.۳۰ دلار، کل ارزش این توکن ها برابر با ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌شود.

بایننس در این خصوص بیان کرد که هزینه ای به عنوان کارمزد فهرست کردن توکن از بلاک استک دریافت نکرده است و این مبلغ، هزینه بازاریابی برنامه بلاک استک می‌باشد.

فهرست شدن توکن STX پس از فروش توکن ۲۳ میلیون دلاری انجام شد که توسط کمیسیون SEC و قانون +A تایید شده است. جذب سرمایه +A نوعی از عرضه اولیه عمومی برای استارت آپ هایی می‌باشد که به جذب سرمایه اولیه نیاز دارند و در این جذب سرمایه، شرکت برای عموم کاربران آزاد است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

توکن

nanapink

09/آبان/1398

در حال حاضر بایننس چین امکان ایجاد توکن‌های جدید بر روی بستر خود را فراهم کرده است که می‌توان آن‌ها را ارسال، دریافت و فریز کرد. حتی امکان ایجاد جفت‌ارز بین توکن‌های مختلف نیز در این بلاک چین در نظر گرفته شده است

31

صرافی بایننس و لیس شدن کوینها

sevda1

19/خرداد/1402

صرافی بایننس یکی از اولین وبهترین صرافی های ارزدیجیتال در دنیای ارز های دیجیتال هست لیست شدن هرکوینی در این صرافی یک امتیاز محسوب میشد و اعتماد طرفداران هر ارزلیس شده ای رو به خود جلب میکند

1

قیمت

mohammadminer

09/آبان/1398

این توکن ها قیمت شان اگر باهمین رود صعودی بیش برود که خواهد رفت فیمتش بیشتد خواهد شود وکسانی که از این توکن ها دارند یعنی از طریق ایر دراپ بدست آورده اند سود خواهند کرد

30

توکن نئو New

marwan

07/اسفند/1401

ارز دیجیتال نئو دارای یک پلتفرم متن باز بوده که به وسیله تکنولوژی بلاکچین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال برای اولین بار توسط Da Hongfei و Erik Zhan سال 2014 در کشور چین ارائه شد؛ البته این ارز دیجیتال در سال 2017 به NEO  تغییر نام پیدا کرد. 

1

ویترین کردن

yasharm

11/آبان/1398

طبیعه ک هر اشاره به هرکدام از ارزهای دیجیتالی و در ویترین گذاشتن آنها باعث افزایش قیمت میشود...همانند محصولی ک قبل از لانچ کردن خواسته ای برای آن وجود ندارد پس عملا نمیتوان ارزشی به آن داد ، اما بعد از لانچ و به معرض نمایش گذاشتن و همچنین برندینگ از ارزش بالایی برخوردار خواهد شد...

15

آلتکوین ها

Maniain1384

10/آبان/1398

پیشرفت آلتکوین ها و گرون تر شدنشون خیلی خوبه چون یعنی افراد بیشتری دارن جذب ارز های دیجیتال میشن

28

قدرت

aliali1990

10/آبان/1398

دوستان این کار قدرت صرافی را نشان می دهد که صرافی برای ارز ها تعیین تکلیف می کند در صورتی که بخوهیم درست به ماجرا نگاه کنیم باید مردم و ارز های دیجیتال برای صرافی تعیین تکلیف کنند

23

توکن ها

soheilstar

11/آبان/1398

به طور معمول توکن ها پس از لیست شدن در صرافی ها ، بخصوص صرافی های محبوب رشد قیمتی خوبی را تجربه میکنند. بطور مثال طبق آمار توکن های لیست شده در صرافی باینانس بطور میانگین ۲۷۰ درصد رشد قیمتی داشته اند که این روند با انجام خرید و فروش آن توکن احتمال بیشتر شدن هم دارد.

19

بیت کوین

amir3640

26/تیر/1399

بیت کون با توجه به رشد قیمت جهانی طلا و بالا رفتن قیمت نفت فعلا کاهشی خواهد بود بیشتر نمودارها نشون دهنده وابستگی بیت کوین به سایر عوامل مثل کرونا بود که به واسطه همین بیماری طلا افزایش جهانی داشت.

11

لیست شدن neoوatomدرباینس

Bist1234

10/آبان/1398

بایستی یکی از معروفترین و پرطرفدارترین ص آفیس هادرجهان است تقریبا هرارزی که درای صرافی لیست شده قیمت آن نیزرشدداشته است اما باینس نیزبرای لیست کردن به حجم معاملات آن ارزبرای لیست شدن توجه میکند.البته من نمی‌دونستم که باینس برای لیست شدن اینقدرزیادکارمزدمیگیرد.250هزاردلار

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.