coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

61,231 $

3,747,337,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.9%

2,962 $

181,246,248 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

61,145 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

587 $

35,925,012 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6.1%

141.53 $

8,661,636 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9994 $

61,163 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

0.5158 $

31,567 تومان

XRP

XRP

xrp

2.9%

2,960 $

181,151,388 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.4%

0.1425 $

8,721 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.5%

5.76 $

352,512 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

14/مهر/1402
افزودن به نشان شده ها
کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!
پروژه های هایپ
ارزدیجیتال آینده دار
آموزش
5811
2 دقیقه

حالا که می‌خواهیم به بررسی پروژه‌های هایپ بعدی در بازار بپردازیم، بیایید حوزه‌هایی که احتمال هایپ شدن توکن‌ها در آن‌ها وجود دارد را بررسی کنیم.

از تصویر مشخص است که برترین پروژه‌ها از نظر تعداد آدرس‌های منحصر‌به‌فرد در 30 روز گذشته را مشاهده می‌کنیم. حالا به چند پروژه از این لیست توجه خاصی داشته باشیم.

در حوزه GameFi، پروژه‌هایی چون Solitaire Blitz، Farmers World، و Tiny Tap با عملکرد قابل توجهی رو به نمایش گذاشته‌اند. همچنین در حوزه SoFi، پروژه‌هایی همچون Friend.tech، Starshares، Galxe و Damil Network نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.

حوزه SoFi بیشتر تمرکز خود را بر روی ترکیب سیستم‌های مالی با پلتفرم‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی، مانند X(توییتر سابق)، دارد. از سوی دیگر، حوزه GameFi به بازی‌های بلاک‌چینی کریپتویی متمرکز است که امکان کسب درآمد از آنها وجود دارد. این تحلیل به ما نشان می‌دهد که پروژه‌های فعال در این دو حوزه ممکن است در آینده به عنوان پیشواهای بازار معرفی شوند.

با توجه به اطلاعات فوق، می‌توانیم تحلیل و پیش‌بینی‌های خود را در خصوص توکن‌ها و پروژه‌هایی که در حوزه‌های GameFi و SoFi فعالیت می‌کنند، انجام دهیم. این اطلاعات می‌تواند به سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال کمک کند تا تصمیمات بهتری برای سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چرا قیمت ریپل و استلار انقدر شبیه به هم حرکت می‌کنند؟

چرا قیمت ریپل و استلار انقدر شبیه به هم حرکت می‌کنند؟


تحلیل کاربران

توکن

entsar

14/مهر/1402

ااحتکمال اینکه توکن های مربوط به صرافی رشد بسار بالایی داشته باشن از نظر من خیلی زیاده وبازار ارز داره وارد مرحله جذیدی از پیشرفت در این زمینه هست

37

خوبه که

vahidjam

01/دی/1402

خوبه ک سان، بنیان‌گذار شبکه ترون دیروز توجه اعضای جامعه رو به خودش جلب کرد. اون حدود ۵۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو خرید و از صرافی بایننس به کیف پول شخصی خودش انتقال داد.

19

حوزه سوفی

hakim_768

14/مهر/1402

دورهای بولران درحوزه سوفی شایدبرای مدت کمی اوج انها دربازار ارز بیشتر وفرمان بازاررا بدست بیاورندامابدلیل عدم کسب مالی تبلغ کنندگان پشرفت این دورها کم شود

38

درخواست

hamedniazi

20/آذر/1402

امیدوارم هر چی که هست تمام ایرانی ها بتونن تو تمام ارز دیجیتالها سود کنن و نرخ رشدشون هر روز بالا بره البته با تلاش و هوشیاری یکیشم خودم

18

خاث

moslemmm

28/آذر/1402

فاندامنتال به عنوان انتخابی بهتر و منطقی تر توسط بسیاری از افراد پذیرفته شده است. همانطور که می‌دانید تحلیل فاندامنتال بیشتر به استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت مربوط است و تحلیل تکنیکال میتواند اطلاعات مفیدی در کوتاه مدت اختیار شما قرار دهد

17

رشد شاخص دلار و تداوم فروش BTCهای گری‌ا

[email protected]

01/بهمن/1402

بخشی از سرمایه‌گذاران بیت کوین نگران ریزش‌های اخیر هستند. تأیید ETFهای نقدی در آمریکا نتوانست قیمت را به سطوح بالاتر سوق دهد و از طرفی فشار فروش بیت کوین‌های صندوق بورسی گری‌اسکیل (Grayscale) همچنان در بازار احساس می‌شود. حالا بازار با یک مشکل جدید هم مواجه شده و آن قدرت‌گرفتن شاخص دلار (DXY) است.

12

توکن

pouriaphl

22/آذر/1402

توکن های گیم تا سال های آینده ب یه پیک قیمتی میرسه چون استقبال ازش زیاده و با بازی میتونی توکن ودارز بگیری

19

پروژه های هایپ

marwan

14/مهر/1402

دوره های بولران قبلی یه زمانی دیفای(وام دهی در کریپتوکارنسی)  و یه زمانی ان.اف.تی و تا حدودی  توکن مربوط به صرافی های متمرکز به ترند بازار تبدیل شدن و رشد خیلی زیادی داشتن،  حالا اینبار احتمال داره توکنهای مربوط به صرافی های غیرمتمرکز (dex) ترند بشن و رشد بسیار خوبی داشته باشن، 

52

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.