coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,354 $

3,946,954,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,091 $

192,591,105 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

583.8 $

36,372,609 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

144.8 $

9,021,040 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.3%

0.5276 $

32,869 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

3,091 $

192,566,808 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.6%

0.1589 $

9,899 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.64 $

351,372 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قیمت توکن بیگ تایم (Big Time) سر به فلک کشید! دلیلش چه بود؟

21/مهر/1402
افزودن به نشان شده ها
قیمت توکن بیگ تایم (Big Time) سر به فلک کشید! دلیلش چه بود؟
توکن بیگ تایم
توکن big time
اخبار
تحلیل big time
2663
2 دقیقه

توکن اصلی بازی چند نفره نقش‌آفرینی Big Time در حوزه وب ۳ خبری جذاب داشت. دیروز اعلام شد که دو صرافی معتبر کوین بیس (Coinbase) و اوککس (OKX) تصمیم به اضافه کردن این توکن به فهرست معاملاتی خود گرفته‌اند. از زمان اعلام این خبر، قیمت Big Time با رشد قابل توجهی روبرو شده است.

تنها اعلام این خبر کافی بود تا سرمایه‌گذاران گاوهای بازار ارز دیجیتال به این توکن حمله کنند. گاوهای بازار یا همان گاوهای نر به سرمایه‌گذارانی گفته می‌شود که اعتقاد دارند قیمت ارز دیجیتال رشد خواهد کرد. حالا گاوهای بازار فکر می‌کنند که توکن Big Time نیز می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. حقیقتاً حداقل در کوتاه‌مدت، گاوهای بازار درست حدس زده‌اند؛ زیرا قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته به بالاترین مقدار خود، ۰.۲۸۴۲ دلار، رسیده و رشد ۳۱۹ درصدی را تجربه کرده است.

توکن Big Time همچنین در فهرست معاملات دو صرافی دیگر، مکسی (MEXC) و بینگ ایکس (BingX) نیز قرار گرفته است. افزایش چشمگیر حجم معاملات روزانه این توکن نیز قابل توجه است. در حال حاضر، حجم مبادلات روزانه این توکن با رشد باورنکردنی ۹۸۲.۱۲ درصدی به ۱۴۳.۴۸ میلیون دلار رسیده است.

توسعه‌دهندگان Big Time به دنبال کسب سهمی از حوزه بازی‌های کریپتویی هستند. این پلت‌فرم بازی که از اوایل سال ۲۰۲۱ شروع به فعالیت کرده، تبلیغات مشابه با دو پلت‌فرم معروف بازی‌های کریپتویی Decentraland و Axie Infinity داشته است.

این پروژه تاکنون در حالت آزمایشی (بتا) بوده و اخیراً اعلام شده که در ماه جاری به صورت کامل راه‌اندازی خواهد شد. عرضه این بازی نقش‌آفرینی اکشن چند نفره به صورت رایگان باعث شده تا تعداد زیادی از بازیکنان به این بازی حمله کنند و هواداران آن به سرعت افزایش یابد. همچنین، روز سه‌شنبه پیش‌فصلی از این بازی عرضه شد.

آنچه باعث متمایز شدن Big Time از بازی‌های دیگر بلاک‌چینی، همه‌کاره بودن این پلت‌فرم است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در سفرهای ماجراجویانه به قلمروها و دوره‌های مختلف تاریخی از تمدن‌های باستانی تا آینده‌های ویران‌شهری شرکت کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند در بازی Big Time آواتارهای خود را شخصی‌سازی کنند یا اینکه آیتم‌های جذابی را درون بازی به دست آورده و آن‌ها را به عنوان NFT در پلت‌فرم‌های مختلف به فروش برسانند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

ترید ساعتی

hakim_768

22/مهر/1402

یکی از سودآورترین تریدها یاخریدها همان ترید ساعتی که خیلی ازبازیهای هیجان انگیز نیز درآن هست و چندین بار می توان خرید کرد

18

توگن بیت تایم

marwan

21/مهر/1402

در ترید ساعتی یا معاملات در تایم فریم‌های کوتاه‌مدت، معامله‌گران چندین بار در روز ارز دیجیتال خریدوفروش می‌کنند. این افراد  برای اینکه بتوانند در این کار حرفه‌ای شوند باید ساعت‌های زیادی تمرین کنند و اطلاعات نسبتاً تخصصی در حوزه ترید ارز دیجیتال و نحوه سوددهی این رمز ارزها داشته باشند.

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.