coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,669 $

3,966,578,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,108 $

193,609,710 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

62,288 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

585.2 $

36,460,452 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.7%

145.64 $

9,073,372 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.5288 $

32,944 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,107 $

193,538,688 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7%

0.1611 $

10,037 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.68 $

353,864 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پلتفرم Opencea در حال نابودی!؟

19/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
پلتفرم Opencea در حال نابودی!؟
پلتفرم اپن سی
اپن سی
اخبار
2887
1 دقیقه

پلتفرم Opencea که یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش‌NFT در بازار رمزارزها به حساب می‌آید که اوضاع جالبی ندارد و اخیرا ۵۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است و به گفته مدیرعامل Opensea به دنبال ایجاد یک پلتفرم جدید هست.

همچنین یکی از سرمایه‌گذارهای بزرگ Opencea سرمایه‌گذاری خود بر روی این پلتفرم را از 120 میلیون دلار به 13 میلیون دلار رساند که نشان دهنده‌ی امیدوار نبودن به آینده‌ی این پلتفرم است.

نکته‌ی مهمه دیگری که وجود دارد، این است که حجم معاملات Opencea کاهش‌ شدیدی را داشته و از ماه مارچ یک روند نزولی را داشته است و تنها نکته امیدوار کننده در مورد این پلتفرم ورود نقدینگی ۹۹ میلیون دلاری در ماه اکتبر هست که میتواند مقدار‌ی شرایط این پلتفرم را بهتر کند.

نظر شما در مورد آینده NFT ها چیست؟

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

opencea

marwan

20/آبان/1402

پلتفرم اوپن سی (OpenSea) یک بازار NFT است که بر اساس اتریوم ساخته شده است که به کاربران امکان می دهد دارایی های NFT خود را مستقیماً روی پلتفرم ایجاد، تجارت و مبادله کنند. اساساً، NFT ها می توانند هنر، تجربه مجازی، موسیقی یا دارایی مجازی باشند که چیزهای منحصر به فردی در بلاک چین به حساب می آیند.

30

اوپن سی رو ب پیشرفته رفیق

yasharmahfozpur

20/آبان/1402

سلام عرض ادب بازار توکن‌های بی‌همتا (NFT) اوپن سی (OpenSea) اعلام کرده است که دیگر قصد ندارد از بی‌ان‌بی اسمارت چین (BNB Smart Chain) پشتیبانی کند؛ چراکه می‌خواهد تمرکز خود را به شبکه‌های دیگر معطوف نماید. علاوه بر این، پلتفرم مذکور در تصمیمی مهم حق امتیاز مجموعه‌ NFTها را هم اختیاری کرده است. همین سیاست جدید باعث شده است که یوگا لبز (Yuga Labs)، توسعه‌دهنده مجموعه NFTهای مشهوری مثل بورد ایپ یات کلاپ (Bored Ape Yacht Club)، همکاری خود با OpenSea را به اتمام برساند. به نقل از دبلاک، بازار NFT اوپن سی اعلام کرده است که دیگر از NFTهای ساخته‌شده در BNB Smart Chain یا «BSC» پشتیبانی نخواهد کرد. این پلتفرم در توییتر گفته است: در سال قبل و بعد از اینکه متوجه اشتیاق موجود در اکوسیستم NFTها شدیم، زنجیره‌های مختلفی مثل BNB Smart Chain را به اکوسیستم خود اضافه کردیم. با این وجود، با تکامل فضایمان نیاز داریم منابع خود را با امیدوارکننده‌ترین تلاش‌ها همگام کنیم. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که هزینه پشتیبانی از BSC بیشتر از آثار مثبت آن است. از امروز، دیگر نمی‌توانید مجموعه‌های جدیدی را روی BSC ایجاد کنید یا پیشنهادهای جدیدی را برای NFTهای موجود در آن ثبت نمایید. با این حال، همچنان می‌توانید به مشاهده، کشف و انتقال NFTهای موجود در BSC ادامه دهید. روز خوش

32

opencea

aliasghar2002

04/آذر/1402

یکی از قدیمی ترین پلتفرم هایی است که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است اینروژها اوضاع خوبی ندارد وسرمایه گذاران از ان نا امید شده اند

15

شکست

[email protected]

20/آبان/1402

opensea یکی از قدیمی ترین پلتفرم هایی است که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است اینروژها اوضاع خوبی ندارد وسرمایه گذاران از ان نا امید شده اند

27

پلتفرم openceایا درحال نابودی هست

لرmooben

30/آبان/1402

کاهش شدید حجم روزانه با کاهش شدید کاربران OpenSea و تراکنش‌های آن‌ها همزمان شد، که نشان می‌دهد ارزش و علاقه به مجموعه‌های مبتنی بر بلاک چین در ماه‌های اخیر کاهش یافته است. این امر در کاهش قیمت های کف قابل مشاهده است – حداقل مبلغی که فرد آماده پرداخت برای NFT است – پروژه های کلکسیونی دیجیتال پیشرو. به عنوان مثال، قیمت کف از Bored Ape Yacht Club ۵۳ درصد کاهش یافته و به ۷۲.۵ اتریوم در ۲۸ آگوست در مقابل بالاترین رقم ۱۵۳.۷ اتریوم در ۱ می. قیمت کف BAYC در طول تاریخ. منبع: CoinGecko به طور مشابه، قیمت کف CryptoPunks، یکی دیگر از مجموعه های برتر NFT، تقریباً 20 درصد از بالاترین قیمت ماه جولای خود یعنی 83.72 ETH کاهش یافت. حباب NFT در حال ترکیدن است قیمت‌های NFT به ارز اصلی بلاک چینی که روی آن راه‌اندازی می‌شوند، نقل‌قول می‌شوند. بنابراین یک مجموعه دیجیتال ایجاد شده در اتریوم با استفاده از اتر خریداری خواهد شد (ETH)، که همچنین به این معنی است که در صورت کاهش شدید ارزش گذاری بازار ETH، قیمت NFT کاهش خواهد یافت. به نظر می رسد بازار نزولی ETH یکی از محرک های اصلی آمار ضعیف NFT باشد. قابل ذکر است که قیمت یک اتر از 4950 دلار در نوامبر 2021 به زیر 1500 دلار در آگوست 2022 کاهش یافته است.

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.