coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

63,189 $

3,936,674,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,081 $

191,936,332 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

581.5 $

36,228,696 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.2%

144.1 $

8,977,430 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5269 $

32,826 تومان

XRP

XRP

xrp

1%

3,082 $

191,993,648 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.1%

0.1575 $

9,812 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.63 $

350,749 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

دلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال چه بود؟

21/آبان/1402
افزودن به نشان شده ها
دلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال چه بود؟
رشد بازار ارزدیجیتال
تحلیل ارزدیجیتال
اخبار
3668
3 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته بازار رمز ارزها رشد قابل توجهی را تجربه کرد. بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۳ و ۵ درصد افزایش یافتند.

رشد چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال در طول ۲۴ ساعت گذشته به دلیل چندین عامل اساسی توضیح داده می‌شود:

۱. کاهش نگرانی‌ها در مورد تورم و کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو: تصمیمات و اظهارنظرهای مثبت فدرال رزرو در خصوص کاهش نگرانی‌ها درباره تورم و نرخ بهره از جمله عواملی است که بازار ارزهای دیجیتال را تحریک کرده و سرمایه‌گذاران را به سمت این دارایی‌ها جلب کرده است.

قیمت لحظه ای رمزارزها را از اینجا زیرنظر داشته باشید.

۲. خروج رکود بازارهای سهام و اوراق قرضه: خروج از رکود بازارهای سهام و اوراق قرضه ممکن است باعث شده بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک آلترناتیو جذاب برای سرمایه‌گذاران ظاهر شود.

۳. امیدواری نسبت به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال: امیدواری به افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در جوامع و بخش‌های مختلف اقتصادی نیز می‌تواند احساس اعتماد سرمایه‌گذاران را نسبت به این بازار تقویت کند.

۴. خریدهای بزرگ توسط سرمایه‌گذاران نهادی: خریدهای بزرگ توسط سرمایه‌گذاران نهادی، به ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها، می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد آنان به ارزهای دیجیتال و نگرش مثبت نسبت به آینده این بازار باشد.

با این حال، باید توجه داشت که با وجود این عوامل، عدم قطعیت همچنان در بازار حاکم است و پیش‌بینی روند آینده بازار ارزهای دیجیتال ممکن است موضوع چالش‌برانگیزی باشد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴

تحلیل فعالیت‌های ارز دیجیتال در ماه مارس و چشم‌انداز آینده در آوریل ۲۰۲۴

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

خرید بزرگ سرمایه گذاران نهادی

hakim_768

21/آبان/1402

خرید بزرگ توسط سرمایه گذاران نهادی وشرکتها وسازمانها میتواند نگرش مثبت آنها به بازار ارز دیجیتال وبخصوص آینده باشد

28

دلیل رشد بازار

marwan

22/آبان/1402

ماه اکتبر از نظر تاریخی همیشه با افزایش قیمت‌ها برای بازار کریپتو همراه بوده است، به همین خاطر، به‌جای “October”، اصطلاحا به آن “Uptober” می‌گویند. حجم معاملات بیت کوین و بازار ارز دیجیتال در 15 اکتبر (23 مهر)، از 1 میلیارد دلار به 2.7 میلیارد دلار رسیده بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه از 13 اکتبر تا امروز 24 اکتبر (21 مهر تا 2 آبان) نیز میزان حجم کل معاملات روزانه رمز ارزها همچنان بالای 1 میلیارد دلار قرار دارد.

30

عوامل گوناگون سریع پیشرفت ارز دیجیتال

yasharmahfozpur

21/آبان/1402

سلام دوباره.. فضای ارزهای دیجیتال به‌سرعت در حال تحول است و هرروز فناوری‌های پیشرفته و جدیدی با ظرفیت‌های بکر و استفاده‌نشده به بازار عرضه می‌کند. این صنعت بستر مناسبی برای رشد استارتاپ‌های خوش‌آتیه و مفاهیم پیش‌گام و متحول‌کننده است. بااین‌همه، تعداد کمی از پروژه‌ها موفق می‌شوند که وعده‌های بلندپروازانه خود درباره نحوه عملکرد صنعت یا تعامل آن با کاربران را محقق کنند.    دراین‌میان، پروژه‌هایی که می‌توانند در عمل وعده‌های خود را پیاده کنند، بخت زیادی برای رشد نجومی در زمان بازار صعودی دارند. پروژه‌های جایگزین اتریوم مانند پالیگان و سولانا مثال‌های مناسبی برای این رشد خیره‌کننده هستند. هر دو پلتفرم، قراردادهای هوشمندی با توان عملیاتی فراوان و هزینه گس اندک ارائه می‌کنند. درواقع، این پروژه‌ها برای رفع مشکل هزینه زیاد گس، یکی از مشکلات بزرگ‌ صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۱، پا به میدان گذاشتند. مروزه، اکثر دارایی‌های دیجیتال زیر چتر «توکن‌های کاربردی» (Utility Tokens) جای می‌گیرند. توکن کاربردی به هر دارایی بلاک چینی گفته می‌شود که برای ارائه نوعی ابزار کاربردی به دارنده توکن طراحی شده است. به‌عنوان مثال، کاربران می‌توانند از توکن LINK پلتفرم چین‌لینک برای پرداخت پاداش به اپراتورهای نود استفاده کنند که پاسخ‌گوی درخواست داده هستند. مثال دیگر استفاده از توکن MANA به‌عنوان ارز درون‌ بازی در متاورس دیسنترالند است.  عصر خوش

36

رمز ارز و آب و هوا

mostafakhazeni

12/دی/1402

اگه تغییرات آب و هوایی رو بررسی بکنید می‌بینید که روی رمز ارزها هم تاثیرات زیادی دارند... مثلاً با سرد شدن هوا دولت‌ها یا بازارهای جهانی برای سرمایه‌گذاری روی منابع سوختی باعث کاهش بازار رمززها میشه, چون تمرکز از روی سرمایه‌گذاری در رمز ارزها به سمت منابع سوختی میره. تا اینکه دوباره یه ثباتی توی منابع سوختی به وجود بیاد و رمز ارزها دوباره رشد کنند. با یک بررسی ساده می‌تونید به این نتیجه پی ببرید. موفق باشید.

6

آینده رمزارزها

iic26253

29/آبان/1402

به خوبی روشن است که درآینده ای نه چندان دور رمزارزها جایگزین اصلی مبادلات اقتصادی خواهند بود آنچنان که تمام دولت ها مجبور به ایجادبستری برای ورود این رمزارزها به تمام مناسبات داخلی خودشون هستند

16

خرید ارز دیجیتالی

helna96

24/آبان/1402

اولا جابه‌جایی ان از هر نقطه‌ای جهان به راحتی می باشد دوم نداشتن عوارض و مالیات . خریدو سرمایه‌گذاری بزر گ سرمایداران بزرگ وعظیم مالی جهان باعث افزایش و تشویق همگان به این سمت وسو میباشد ورشد روز افزون این بازار سرمایه گذاری ونداشتن تورم مالی در این سرمایه‌گذاری باعث افزایش سرمایه گذاری در این زمینه می باشد

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.