coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

63,765 $

3,940,677,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

6.5%

3,315 $

204,862,674 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9996 $

61,775 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

601.4 $

37,168,992 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.2%

142.95 $

8,834,310 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

61,800 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

6.5%

3,313 $

204,727,950 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.6%

0.522 $

32,260 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

0.1494 $

9,233 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.9%

5.57 $

344,226 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟

09/آذر/1402
افزودن به نشان شده ها
ارزهای دجیتال جدید چطور در کوینکس لیست می شوند؟
صرافی
کوینکس
4533
3 دقیقه

به تازگی کوینکس مقاله ای در وبلاگ خود منتشر کرده که در آن نحوه لیست شدن ارزهای دیجیتال را صرافی خود را شرح داده، که اینجا با جزییات به آن می پردازیم. سکوهای تبادل (صرافی ها) در بازار رمزارزها به تریدرها و سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند تا پروژه‌های معتبر و باکیفیت را انتخاب کنند.

صرافی کوینکس، روش متفاوتی نسبت به بقیه سکوها دارد و اهمیت بیشتری به کیفیت و اعتبار پروژه نسبت به تعداد معاملات می‌دهد. این صرافی همیشه کاربران را در اولویت قرار می‌دهد و با تعهد به اصل کیفیت، ارزهای جدید و رمزارزهای متنوع و برجسته را به فهرست خود اضافه می‌کند.

صرافی کوینکس در زمینه انتخاب رمزارزها با سعی دارد دارایی‌های نوآورانه و پروژه‌های نوآیدبخش و ارزشمند بازار کریپتو را جمع‌آوری کند.

با صرافی کوینکس دسترسی کاربران به گزینه‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه و جامع باعث می‌شود که کاربران کوینکس از کاربران سایر صرافی‌ها پیشتر باشند.

امروزه کوینکس از بیش از ۷۰۰ رمزارز برتر که شامل دسته‌های پرطرفدار و پروژه‌های موفقی مانند میم‌کوین ها، PoW، دی‌فای ها، توکن های گمینگ، SocialFi، توکن های شبکه آوالانچ، توکن های شبکه سولانا، ارزهای لایه دو، توکن های شبکه کازماس و غیره پشتیبانی می‌کند.

استراتژی لیست کردن کوین‌های جدید در کوینکس این گونه است که کوین های معتبر و جامع را انتخاب و حمایت می‌کند.

این پلتفرم، برخلاف بسیاری از همتایان خود، همیشه اهمیت بیشتری به کیفیت رمزارزها داده و هرگز به دنبال کمیت، روندها یا رمزارزهای هایپ و شت کوین ها نیست.

در طول سال‌های گذشته، لیست کردن کوین‌ها در کوینکس یک جزء حیاتی از توسعه محصولات آن بوده است. این پلتفرم از مکانیسم‌ها، تیم‌های بررسی و ملاحظات متنوع متعددی برای ارزیابی پروژه‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود تنها تعداد محدودی از پروژه‌ها با دقت بررسی شده و لیست شوند.

تیم لیست‌کننده کوین در کوینکس ابتدا اطلاعات اولیه را از طریق کانال‌های مختلف جهت غربالگری اولیه پروژه‌های آینده دار جمع‌آوری می‌کند. سپس، این پروژه‌ها را از نظر پیشینه، افراد اعضای تیم، فناوری، مفهوم محصول، سطح نوآوری، مدل اقتصادی، چشم‌انداز بازار و ریسک تجزیه‌وتحلیل و... ارزیابی می‌کند. پروژه‌هایی که امتیاز بالایی کسب کنند وارد مرحله بعدی بررسی‌های دقیق توسط تیم‌های متخصص می‌شوند. در پایان، فقط پروژه‌هایی که همه شرایط را دارا هستند در کوینکس لیست می‌شوند. تیم لیست‌کننده در هر مرحله، با استفاده از مکانیسم بررسی دوگانه، پروژه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

پروژه‌هایی که در بررسی‌ها به عنوان پرریسک شناخته شوند، حذف می‌شوند. این نشان می‌دهد که کوینکس، با درنظر گرفتن همه جوانب، تنها پروژه‌های برجسته با پتانسیل بالا را لیست می‌کند. این رویکرد نشان‌دهنده تعهد این پلتفرم به کاربران است و همواره آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

در حال حاضر، کوینکس بیش از ۷۴۰ رمزارز و بیش از ۱۱۰۰ بازار معاملاتی را داراست و به عنوان یکی از برترین صرافی های رمزارزی با تنوع بالا رمزارزها شناخته می‌شود.

همچنین، این صرافی محصولات با کاربری آسان و انواع مختلف معاملاتی سریع و راحت را به بیش از پنج میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان ارائه می‌کند. امروزه کوینکس به دروازه‌ای برای ورود کاربران سراسر جهان به فضای رمزارزها تبدیل شده است.

این پلتفرم با اولویت دادن به نیازهای تریدرها، به آن‌ها کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی رمزارزهای موردنظر خود را انتخاب و درآن‌ها سرمایه‌گذاری کنند، و در نتیجه، تجربه معاملاتی را برای کاربران جامعه جهانی کریپتو بهبود می‌بخشد.

درباره کوینکس

صرافی کوینکس٬ یکی از صرافی های قدیمی و برتر برای معاملات رمزارزی است و در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد.

این پلتفرم خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، از جمله معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز، سواپ یا تبدیل، بازارسازی خودکار (AMM) و خدمات مدیریت مالی،

این صرافی بیش از ۵ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان دارد.

این صرافی از ابتدا به اصل "اولویت داشتن کاربران" پایبند بوده و به دنبال ایجاد یک فضای رمزارزی عادلانه، منصافه و بدون محدودیت و ایمن برای معاملات رمزارزها است. کوینکس با ارائه محصولات و خدمات با کاربری آسان، جهت دسترسی راحت کاربران، بی‌تجاوز از افراد مبتدی تا حرفه‌ای، به دنیای رمزارزها تلاش می‌کند.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

کوینکس: رسیدن دست یاری به دورترین نقاط جهان!

کوینکس: رسیدن دست یاری به دورترین نقاط جهان!

کوینکس ۲۰۲۳: نوآوری و پیشروی در عرصه رمزارزها

کوینکس ۲۰۲۳: نوآوری و پیشروی در عرصه رمزارزها

سه رمزارز در کوینکس لیست شد! در مورد ROOT, VITA و BLOCX چه می‌دانیم؟!

سه رمزارز در کوینکس لیست شد! در مورد ROOT, VITA و BLOCX چه می‌دانیم؟!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

دلیل اهمیت لیست رمزارز

لرmooben

10/آذر/1402

دلیل اهمیت اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید در کوکوین و کوینکس در بسیاری از موارد رمزارزها بعد از اضافه‌ شدن به یک صرافی جدید و معتبر رشد و صعود قیمت را تجربه می‌کنند. همچنین اخبار حذف شدن یک رمزارز از لیست یک صرافی مثل صرافی کوکوین نیز می‌تواند تأثیرات منفی بر قیمت آن رمزارز داشته باشد. به همین دلیل برخی با اطلاع از زمان دقیق لیست شدن ارزهای جدید در کوکوین یا هر صرافی دیگری سعی در کسب سود دارند. در این موارد، افراد ابتدا رمزارزی را که قرار است در یک صرافی لیست شود، از سایر راه‌های موجود خریداری می‌کنند و سپس بعد از لیست شدن ارز در کوکوین یا لیست شدن ارز در کوینکس و کسب سود نسبی، آن را به فروش می‌رسانند. همچنین ببینید: کارمزد صرافی کوینکس چقدر است؟ توجه داشته باشید که این کار ریسک‌های مخصوص به خود را نیز دارد؛ چرا که ممکن است بعد از افزایش قیمت به دلیل لیست شدن ارز جدید در کوینکس یا کوکوین و گذشتن مدتی از خبر، ریزش ناگهانی اتفاق بیفتد. در چنین مواردی اگر در جای مناسبی خرید اتفاق نیفتاده باشد، ممکن است ضرر و زیان زیادی شامل حالتان شود. نحوه اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید در کوکوین و کوینکس بهترین منابع برای اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید در کوکوین و کوینکس دنبال کردن فضاهای مجازی، وبسایت و توییتر رسمی آن‌ها است. معمولاً در صورت تصمیم به لیست شدن ارز جدید در کوکوین یا کوینکس در فضای مجازی یا توییتر آن‌ها، تاریخ دقیق و جزئیات آن اطلاع داده می‌شود. راه‌های دیگری نیز برای اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم: Coinmarketcal یکی از منابع قابل استفاده برای اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید در صرافی هایی همچون کوکوین و کوینکس وبسایت کوین مارکت کل (Coinmarketcal) است. در این وبسایت تمامی رویدادهای مهم در حوزه رمزارزها به همراه تاریخ و جزئیات آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. نکته جالب توجه این‌که در میان رویدادهای این وبسایت، خبرهای مربوط به لیست شدن ارزهای جدید در کوینکس و کوکوین نیز پیدا می‌شود. می‌توانید با فیلتر کردن تاریخ و نام صرافی، تمامی رویدادهای مربوط به آن صرافی در بازه مدنظر خود را ببینید.

22

ارزهای خوب

moslemmm

28/آذر/1402

بسیاری از افراد پذیرفته شده است. همانطور که می‌دانید تحلیل فاندامنتال بیشتر به استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت مربوط است و تحلیل تکنیکال میتواند اطلاعات مفیدی در کوتاه مدت اختیار شما قرار دهد

7

کوینکس

marwan

09/آذر/1402

کوینکس بستری آنلاین است برای معامله رمز ارزها و با امنیت بسیار بالا فضای را برای کاربران ایجاد کرده است تا با ثبت نام در سایت کوینکس در هر جا و هر مکانی بتوانند در این بستر ثبت نام کنند این سایت توسط یانگ هایپو yang haipo  در جهان با ViaBTC  در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ راه اندازی شد

27

صرافی کوینکس

sarhangi

09/آذر/1402

در مورد صرافیهای حوزه ارزهای دیجیتال کوینکس شاید از معدود صرافی های است که به ایرانیان خدمات شایانی میدهد منجمله ان مناسبت ها و اعیاد مختلف که برای پارسی زبانان برگذار میکند از اوایل بدو تاسیس با این صرافی کار کرده ام یکی از بهترین صرافی برای ما ایرانیان که زیر بار تحریم ها کمر خم کرده ایم می‌باشد جوایز و هدایای هفته ای آموزش ها و اخبار حوزه رمز ارزها هر هفته در تلگرام و توییتر بر قرار است با آرزوی موفقیت روزافزون برای مدیران و دست اندرکاران این صرافی

27

اطمینان به نوآوری ها

sedaghat_English_coach

10/آذر/1402

زمانی که تلاش و همت بالای بعضی از پیشتازان و دست‌اندرکاران حوزه‌ها در زمینه بالا بردن ارزش و همچنین ایجاد اطمینان بیشتر میان علاقه‌مندان را می‌بینیم بیشتر اطمینان پیدا می کنیم که راهمون درسته

6

سلام بر شما خوبان

[email protected]

12/آذر/1402

من در کدام صرافی باید ثبت نام کنم. بهتر است از نظر من همش خوبن اما شما هم باید نظر بدهید چون من تازه وارد هستم

11

صرافی کوینکس ومحبوبیت بالای آن درکشورها

hakim_768

09/آذر/1402

صرافی کوینکس یکی از صرافی های معروف وقدیمی وبرتر که درمعاملات رمز ارزی فعالیت ودر سال 2017تاسیس شدوبیش از 5ملیون کاربرودر 200کشور ومنطقه فعالیت دارد

24

۴معیار معرفی ارز در لیست انتشار

alidocain

12/آذر/1402

روند قابلیت نقدینگی: ارزهایی که قابلیت نقدینگی بالا، حجم معاملات بیشتر و بازار پویاتری داشته باشند، اغلب در لیست اولویت قرار می‌گیرند. معیار امنیت: صرافی‌ها معمولاً ارزهایی را در لیست خود قرار می‌دهند که امنیتشان برقرار باشد، پشتیبانی از سیستم‌های امنیتی قوی و مدیریت ریسک مناسبی داشته باشند. محبوبیت: ارزهایی که محبوبیت بیشتری دارند و تقاضای بالاتری از طرف کاربران و سرمایه‌گذاران دارند، شانس بیشتری برای لیست شدن در صرافی‌ها دارند. فعالیت تیم توسعه: صرافی‌ها ممکن است ارزهایی را لیست کنند که فعالیت تیم توسعه آنها قوی و پیشرفته اس

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.