coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.4%

61,820 $

3,851,386,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.9%

3,081 $

191,945,677 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

3.1%

581.2 $

36,206,268 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

142.03 $

8,848,469 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1%

0.5275 $

32,863 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

3,076 $

191,644,145 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.7%

0.1403 $

8,741 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

9.5%

5.6 $

348,880 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

با خرید گوشی سولانا٬ ارزدیجیتال بنک دریافت کنید!

26/آذر/1402
افزودن به نشان شده ها
با خرید گوشی سولانا٬ ارزدیجیتال بنک دریافت کنید!
قیمت لحظه ای سولانا
قیمت لحظه ای بنک
گوشی سولانا
sol
1697
2 دقیقه

گزارش‌هایی مبنی بر تمام شدن موجودی گوشی‌های هوشمند سولانا در آمریکا و اروپا به گوش می‌رسد. فروش خارق‌العاده این تلفن‌ها در ابتدا به دلیل اهدای ۳۰ میلیون توکن بنک به هر خریدار تلفن بوده است.

گوشی هوشمند سولانا که تحت عنوان ساگا معرفی شده، ویژگی‌هایی در حد یک تلفن پرچم‌دار را ارائه می‌دهد: مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس، فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی، رم ۱۲ گیگابایتی، یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED و دوربینی با قدرت ۵۰ مگاپیکسل. همچنین، این تلفن با شعار بهبود تجربه کاربری در فضای وب ۳ طراحی شده است که این ویژگی برای دوست‌داران رمزارز ارزش اضافه‌ای فراهم می‌کند.

اظهارات اخیر یکی از بنیان‌گذاران سولانا، آناتولی یاکوونکو، حاکی از آن بود که فروش ضعیف گوشی‌ها در مقایسه با فواید فراوان آنها ایجاد نگرانی کرده است. با این همه، این صفحه رسمی تلفن سولانا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) اعلام داشته است که با فروش‌های بی‌نظیر امروز، گوشی‌های سولانا در آمریکا به اتمام رسیده‌اند و فقط تعداد کمی در اروپا مانده است. سولانا اکنون درصدد است تا فروش این تلفن‌های هوشمند را به یک دستگاه برای هر خانواده محدود کند.

دلیل اصلی هجوم برای خرید این تلفن‌ها تنها به خاطر ویژگی‌های فنی آن نیست، بلکه بسیاری نگاهی به سرمایه‌گذاری برد-برد دارند، به واسطه ایردراپ توکن‌های بنک. استیون ژنگ، مدیر تحقیقات شرکت دی‌بلاک، دیروز به طنز در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد که ارزش توکن‌های بنک به زودی از خود گوشی بیشتر خواهد شد.

قیمت لحظه‌ ای سولانا را از اینجا ببینید!

اشاره ژنگ به جای خود، در طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت توکن بنک از ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار به قیمت ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار افزایش یافته، که نشان از رشد قیمت ۱۳۵ درصدی دارد. توکن بنک در هفته‌های اخیر رشد شگفت‌انگیزی داشته و همچنین به یکی از سه میم‌کوین برتر بازار تبدیل شده‌است. از ابتدای دسامبر تا کنون، تقریباً ۶۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌است.

هر دستگاه تلفن سولانا ساگا همراه با ۳۰ میلیون توکن بنک ارائه می‌شود. در زمان اولین عرضه تلفن سولانا، قیمت این توکن‌ها چندان نبود، اما اکنون ارزش ۳۰ میلیون توکن بنک به تقریبا ۹۹۰ دلار رسیده‌است، در حالی که قیمت گوشی تنها ۵۹۹ دلار است.

قیمت لحظه ای بنک را از اینجا ببینید!

ولی با وجود این پیشرفت‌ها، ریسک اینکه خریداران گوشی سولانا ضرر کنند همچنان وجود دارد. زیرا خریداران باید منتظر تحویل گوشی‌های خود باشند تا بتوانند توکن‌ها را دریافت کنند. اگر قیمت بنک تا زمان تحویل کاهش یابد، بر خلاف قیمت‌های فعلی، خریداران دچار زیان خواهند شد.

منبع:

کوینگرام


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!

سرمایه‌گذاری عظیم پنترا کپیتال در سولانا؛ آستانه تازه‌ای برای سولانا: رویای ۲۰۰ دلاری در افق!

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین

همکاری پیشگامانه سولانا و فایل کوین: نقطه عطفی در صنعت بلاکچین

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

سولانا و پدیده جدید میم‌کوین‌ها: WEN در مرکز توجه!

سولانا و پدیده جدید میم‌کوین‌ها: WEN در مرکز توجه!

آینده قیمتی BONK، WIF و ANALOS: نگاهی به میم‌کوین‌های سولانا

آینده قیمتی BONK، WIF و ANALOS: نگاهی به میم‌کوین‌های سولانا


تحلیل کاربران

تدلدا

moslemmm

29/آذر/1402

معامله‌گران ارزهای دیجیتال عموماً با استفاده از تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، سناریوهای مختلفی را برای بیت کوین تعریف می‌کنند و معتقدند که تاریخ در نمودار قیمت ارزهای دیجیتال تکرار می‌شود. تحلیل بیت کوین به سرمایه‌گذاران کمک کرده تا الگوها و روند

14

ساینا

majidsoltsni

26/آذر/1402

اپدیت تحلیل سریالی #ساینا اگر اولین تحلیل از سهم رو ببینید متوجه میشوید ک سهم ب تارگت مورد نطر در تحلیل رسید و وارد سیکل اصلاح زمانی شد. در حال حاضر زمان اصلاح این موج ب اتمام رسیده و سهم کم کم باید وارد فاز صعودی شود. به دید سرمایه گذاری کاملا کم ریسک هست و منفی های سهم با رعایت حد ضرر ۳۷٫۵۰۰ قابل خرید است. موفق و پر سود باشید

23

عالی

[email protected]

03/دی/1402

برنامه خوبی ‌واقعا ولی زمان می‌بره تا بهت سود بده یخورده باید صبر کنی دیگه،٫٫٫٫٫٫۰۰۰۰نصب کنین واقعا عالی

7

خرید گوشی سولانا بخاطرایردارپ توکن بنک

hakim_768

27/آذر/1402

دلیل اصلی هجوم خریداران به خرید گوشی های سولانه بخاطر ویژگی های فنی آن نیست بلکه بسیاری بخاطر سرمایه گزاری برد -برد دارندبواسطه اردارپ های توکن های بنک

18

گوشی سولانا

marwan

26/آذر/1402

بنیانگذار سولانا در این رابطه گفت: جهان به شرکت‌های سخت‌افزاری جدید برای پشتیبانی از آینده‌ای که Web3 است، نیاز دارد. ساختن اکوسیستمی که به آینده می نگرد بدون اینکه تحت فشار اکوسیستم های قدیمی گذشته باشد بسیار هیجان انگیز است.

21

تغییرات در سولانا

minister

26/آذر/1402

شبکه سولانا برای رقابت با رقبای خود نظیر شبکه پالیگان،کازماس و...تغییرات و بهبود هایی برای این شبکه درنظر گرفت که یکی از آنها میزانی میم کوین BONK بود.بغیر از این میم کوین،ژوپیتر که یک ادغام کننده معاملات در بخش دیفای است و در شبکه سولانا مستقر شده در ژانویه (دی ماه)یک ایردراپ بزرگ برگزار میکند و 40٪ از ده میلیارد ارز خود بنام JUP را به کیف پول کاربران سولانا واریز میکند.ژوپیتر مانند بیت کوین،خالق آن ناشناس است و در اینترنت بشکل یک گربه بنام «میو»با کاربران صحبت میکند.ژوپیتر توانسته در این مدت تعداد زیادی کاربر را جذب خود کندو جزء پروژه‌ای موفق سال2023 شود.شبکه سولانا با جذب تعدادی از پروژه های شبکه اتریوم و کوچ دادن آنها به شبکه خود( بخاطر سرعت تراکنش بهتر) ،جذب پروژه و پروتکلهای زیاد ، ارائه خوب ارزهای مستقر در این شبکه مانندBONKو...توانسته از طرفی شبکه خود را در رقابت با سایر رقبا در سطح بهتری نگه دارد و از طرفی زمینه رشد قیمت SOL توکن بومی خود را نیز فراهم کند.

12

تحلیل

efat12345

26/آذر/1402

برای درآمد بسیار خوب است هرکس پول زیاد داشته باشد سود زیاد میکند پس بدرد ما بدبخت بیچاره ها نمی خورد

11

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.